CANIM KARDEŞİM


İyi ki varsın.. dövüşüp, yoluştuğum.. sarılıp, koklaştığım.. omzunda ağladığım.. beraber gülüştüğüm.. iyi ki varsın.

Zor zamanımda bilirim ki sen varsın. Tökezlediğimde, düşmemem için elimden tutarsın. Kimseler ilişemez bana.. ardımda dağ gibi duranım.. aslan parçam iyi ki varsın.

Yalnız kalmam hiçbir an.. bilirim sen hep yanımdasın. Uzaklarda bile olsan, canımdasın.

Bir gülüşüne bir ömür feda.. bir damla gözyaşına dünyayı yıkar bu kadın. Canım can yoldaşım iyi ki varsın.

İyi ki varsın.. iyi ki doğurmuş annem seni ve ben de iyi ki atmamışım balkondan.

Karındaşım.. kardaşım. İlk kıskançlığım.. ilk ablalığım.

Çocuklarınla, torunlarınla ve eşinle birlikte.. sağlıkla, huzurla yaşlan.. ihtiyar bir dede ol dilerim.

Ömrün uzun.. yolun açık.. bahtın güzel olsun..

Doğum günün kutlu olsun.


Yorumlar

anemon dedi ki…
kac gündür yoktun iyiki geldin incegülüm kardeş baska bir seye benzemez allh onları bizlerden ayırıp acılarını göstermesin
DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLARIM KARDESİNİN NİCE GÜZEL SENELERE
LoLa dedi ki…
ayy ne güzel yazmışsın çok duygulandım bende abimi çok severim...
kardeş gibisi varmı ya keşke 2 kardeş değilde 5 kardeş olsaymışız :))
CeRkeS KıZı dedi ki…
iyiki doğmuş :) ne güzel ablasına dert olmuş :P bu tarz yazılar beni hep hüzünlendiriyor ya..ulan hakketten yaşlandım ben :))Allah saglıklı huzurlu seneler versin kardeşine...hiç ayırmasın sizi..mucuks
Unknown dedi ki…
Kardeşinle birlikte yaşlanmanı dilerim.Yaşasın kardeşlik...
bembi dedi ki…
ayyy :))) kardeşinin doğum günü kutlu olsuuun :)
Doğumgününü kutlarım kardeşinin,nice mutlu senelere...
Adsız dedi ki…
Canım benim çok güzeldi çook teşekkür ederim herşey için sana yaptığın yumurtalar gece yarısı...

bana verdiğin güzel yiğenlerim için sen de iyi ki varsın iyiki ablamsın.herzaman arkanda değil ben senin yanındayım..
seni seviyorum m.ali
Sanem dedi ki…
Ne guzeldir senin de kardesin olmak :) Kardesinin dogumgununu biz de kutlariz buradan.
Sevgiler
Nenoni dedi ki…
Ne güzel yazı.Kardeşinin doğum günü kutlu olsun.
renkler dedi ki…
Kardeş iyi ki doğmuş... İyi ki ablasına iyi bir kardeş olmuş...
cenebaz dedi ki…
Kardeşinin doğumgünü kutlu olsun, nice yaşlara. Bilirim kardeşin güzelliğini.Bende de var bir erkek kardeş , abladan çok anasıyım. Zaten anneler gününde arayıp "sen de anam sayılırsın, anneler günün kutlu olsun"deyip te ağlatan bir kardeşim var benim.
Adsız dedi ki…
Kardeşinin doğum günü kutlu olsun İncegül'üm.. İyi ki doğmuş, ne kadar şanslı.. Senin gibi bir ablası var!!
ümran dedi ki…
Offf çok güzel yazmışsın be incegül..Allah birbirinizden hiç ayırmasın sizi
kardeşinin doğum gününü kutlarım canım,seni özledim.:(
Gamzeli dedi ki…
kardeşinin doğum günü kutlu olsun canım, nice yıllara hep beraber...
Benim Hayatim dedi ki…
Kardeşlik çok acayip ama aynı cinsten olmakta bir başka ben şanlıyım hem ablam hem erkek kardeşim var. Zamanın da çok yoluşmuşuzdur ablamla :) şimdi en büyük destekçim.. Gariptir ilişkimiz o evlendikten çocuk sahibi olduktan sonra rayına oturdu. İyi ki varlar.

Nice mutlu yıllara kardeş :)
Boncukçu dedi ki…
Kardeşine mutlu yıllar.
Maxi'ye de sınavda başarılar.
Emre dedi ki…
Ne güzel yazmışsın İncegülüm ya evet iyiki varlar bu kardeşler abiler, ablalar. Özlemişim seni de ayrıca öperim:)
emel'ce dedi ki…
Ne güzel anlatmışsınız duygularınızı.Benimde bir abim var ne kadar didişsekte en zor zamanlarımda ilk koşandır.

Kardeşinizin doğum gününü kutlarım..
CaDı dedi ki…
Nice yıllara fig'imizin kardaşı karındaşı:)) Dualarına amiiiin diyorum ve sınavı ne zaman bilmiyorum ama kalbimiz ve dualarımız Maxi'nin yanında, Allah zihnini açık etsin. Başarılaaar!!
Gulos dedi ki…
Kardeşlik çok güzel bir duygu.Kıskançlığıyla ,sevgisiyle herşeyiyle :).
Benim kızımın da kardeşi olsun istiyorum ama kendimi daha çok düşünüyorum galiba :( .
Neyse kal sağlıkla.
Sevgilerimle.
KUGUU dedi ki…
Ne guzel birsey...:))Bak iyiki balkondan atmamissin onu.
Kardesin icin yaptigin dileklerinin gerceklesmesini dilerim. Yeni yasi kutlu olsun.
Adsız dedi ki…
İyi ki doğmuş mutlu yıllar
BALDAN TATLI dedi ki…
Kardeşinizin doğum günü kutlu olsun. Ben tek çocuk olduğum için bu tür şeyleri maalesef bilemiyorum ama sanırım anlatılmaz yaşanır bu duygular. Nice uzun sağlıklı yaşlara..
canikoom,patma zıhla'nın orada gördüm de.
sen hangi Metin'e platonik hayrandın bacııım?
benim ilkokul arkadaşım olan sarı fırtına ya mı?
Deniz dedi ki…
kardeşine mutlu yaşlar dileriz, bak bir sürü ablası daha oldu :) hep birlikte uzun sağlıklı ömürler dilerim sizlere.
Ayçiçeği dedi ki…
Çok güzel yazmışsın canım. Aynen senin dilediğin gibi nice mutlu yıllara dilerim :)
kurunane dedi ki…
allah kötü gününü göstermesin. kardeşlik hiç birşeye benzemez. ben hem kendimden küçük hem de kendimden büyük kardeşe sahip olduğum için kendimi çok şanslı sayarım. büyük kardeşi ana baba gibi görüp kanatlarına sığınırsın küçük kardeşide sen kanat gerip koruyup kollarsın. kardeşinin doom günüsü kutlu olsun :)
Adsız dedi ki…
her okuduğumda bir garip oluyorum bu yazıyııı.

çok güzel yazmışsın valla
ben bir daha aşık olup gurur duydum onunla ... bencede iyi var ..
g
mayonez dedi ki…
benim doğum günüm değil fig yanlış alarm:))

iyi dileklerin için saol:))
Nesrin DERİNKUYU dedi ki…
Kardeşinin doğum günü kulu olsun canım :)
palyanço dedi ki…
sen sen süüper bir kadısın.. süpper bir anne ve süper bir kardessin.. yazdıkların içime yüreğime dokundu.. kimbilir herkesinde oyledir ama yorumları okumadan sadece aklımdan geçenleri paylaşmak istedim.. kardeşimi seninle beraber bir kez daha ne kadar çok özlediğimi fark ettim..

sevgilerimle..
BeYHaN dedi ki…
sevgili incegül, senin maxi 30 dakika önce sınava girdi sanırım. dua ediyorsundur şimdi:) inşallah bildiği bilemediği bütün soruları doğru cevaplıyordur. (ben sınava girerken böyle dua ederim de) kardeşine de mutlu yıllar ayrıca...
Allah'ım bugün yardımcısı olsun Maxi'min.
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
ince gülüm sınav telaşınız umarım güzel sonlanmıştır ,maxinin istediği okul olur inşallah.
ben hala çok yorgununm...
Adsız dedi ki…
Maxi'm nasıl?
kardeşinin doğum günü kutlu olsun ablacım, maxi nin sınavı umarım iyi geçmiştir...
Gamzeli dedi ki…
Maxi'nin sınavı nasıl geçti canımcım...Umarım iyi gemiştir...İstediği yeri tutturur...
canıım,nasıl geçti sınav? bir ses ver artık.:(
kumralada dedi ki…
ayyyy....ne güzel dile getirmişsin incegülüm!!
benimde bi ablam var ve ne kadar kavga etsekte ne kadar kızsakta bazen birbirimize ayrıda duramayız.kardeşlik bi başka ama abla kızkardeş başka...yoldaşın sırdaşın anlayanın anlatanın...
nice yıllar diliyorum kardeşine canım...
ve ne kadar şanslı ki bi ablası var,SENİN GİBİ bi ablası var!!!

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM