KISA BİR MOLA

Sevgili Arkadaşlarım,
  • Benim canım oğlusum, gözümün nuru, Maxi kişisi, bu hafta OKS sınavına girecek. Heyecanlıyız ne yalan söyleyeyim. Eğitim şart biliyorsunuz.
  • Şimdi ben, uğuruna, hayrına, dualarına çok inandığım, canım arkadaşlarımdan rica etsem, bize dualarıyla destek olurlar mı acaba diye düşündüm. Dualarınızı esirgemezseniz çok sevinirim.
  • Bir de yeni bir arkadaş işe başladı. Ona yardımcı oluyorum. Biraz yoğunum. Bu nedenle, bana da kısacık müsaade edersiniz dimi canımcıklarım.
  • Gündüz iş, akşamları Maxi kişisi. Ortalığı düzeltip dönmek üzere, kısacık bir mola istiyorum. Yazamazsam, sizlere uğrayamazsam, bilin ki.. yoğunluktandır.
  • Öpüyorum hepinizi çok kocaman.

Yorumlar

uykucu dedi ki…
ince gülüm inceliğin için çok teşekkür ederim .ben uzun süre ara verdiğimde hiç böyle bir yazı yazmak aklıma gelmiyor(zaten elimde olmadan ara veriyorum genelde ama bazende yoğunluktan)tüm dualarım maxi'ye umarım başarılı olur.sanada kolay gelsin .biz burdayız işin bitince gel sevgiler..
anemon dedi ki…
CANIM MAXSİYE ALLAH ZİHİN ACIKLIĞI VERSİN ..DULARIMIZ SİZİNLE İNSALLH KAZANIR CANIM BENİM ....BİR ANNE OLARAK EGOŞUMUN NE KADAR OKUMASINI İSTİYORSAMDA BÜTÜN ÇOCUKLAR İÇİNDE AYNI SEYİ DÜŞÜNÜYORUM ...MAXİYİ KOCAMAN ÖPÜYORUM....TEKRAR YAPSIN HEYCAN YOK RELAX MAXİCİĞİM HADİ GÖSTER KENDİNİ
Gamzeli dedi ki…
Ahh canım benim, umarım sınavında başarılı olur, benim kardeşim de girecek bu pazar..Allah inşallah nasip eder istedikleri yerleri...
Adsız dedi ki…
SEVGİLİ İNCEGÜL HANIM DUALARIM
SİZİNLE,İNANIN RABBİM MAXİCİĞİMİN
YANINDA OLACAK VE SINAVI COK COK İYİ BIR DERECE ILE KAZANACAK.SIZIN
GIBI FEDAKAR BIR ANNENIN ÇAPALARI
İNŞALAH BOŞA GİTMEZ.SİZİ EN KISA
SÜREDE MUTLU OLARAK GORMEK TEMENNI
VE ARZUMLA ŞİMDİDEN TEBRIK EDIYORUM.SEVGILERIMLE,KELEBEK99
cenebaz dedi ki…
Canım Fikrişim, kolay gelsin. Maxi'ye sınavda başarılar. Hepimizin duaları seninle ve Maxiyle. Allah zihin açıklığı versin. İnşallah iyi haberlerle dönersin.
Adsız dedi ki…
Maxi kişisine başarılar diliyoruz. Molayı da fazla uzatma
LoLa dedi ki…
inşaalah çok iyi geçer sınavı.sınav stresi zordur bilirim...
kolay gelsin...
Adsız dedi ki…
Canım benim fazla yorma kendini; Maxi'ciğime de kocaman başarılar!! Öptüm ikinizi de.. Mini'mi de öptüm :)
Ya fazla uzamasın bu ara, olur mu :(
Nenoni dedi ki…
İncegülcüm bekliyeceğiz yazılarını.
Maxicim kolay gelsin allah zihin açıklığı versin.
Asortik Krep dedi ki…
Umarım kazanır :))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
maxicik istediği puanı alarak istediği okula yerleşecek biliyorum ,çünkü zehir gibi bir genç maxi...
bu hafta psikolojik desteği artırmanız çok iyi olacak ...kolay gelsin,aklımzda ve dualurımızdasınız...
Maxi ciğe Allah zihin açıklığı versin,umarım yavrunun emekleri boşa çıkmaz,kazanır sınavını. Başarılar dilerim,öperim.
BALDAN TATLI dedi ki…
Dualar seninle olsun maxi. Umarım zihnin açık olur. Telaş etme emi. Sevgiyle..
Emre dedi ki…
İncegülüm canım ne demek, tüm dualarımız seninle ve oğluşunla olsun inşallah, umarım en iyisinden geçer sınavı sanada kolay gelsin en kısa zamanda görüşmek üzere öperim miniyi maksiyi seni canım benim.
Adsız dedi ki…
Sevgili İncegül,
Marx'i nin bakışlarından çok zeki
olduğu belli,inşallah iyi bir puan
alır.Son 20 saat gezsin dolaşsın,
çalışmasın.Relax olarak sınava girsin.Başaracağından eminim.
Sevgiler,Güler Atabek
Unknown dedi ki…
Başarılar diliyorum.Benim yiğenimde girecek o sınava ama allaha emanet sınav öylesine yanii..
Deniz dedi ki…
İnşallah dilediği puanın daha da fazlasını tutturur. Maxi, sana başarılar, Allah zihin açıklığı versin :) Ömür boyu başarılar dilerim...
Adsız dedi ki…
inşallah oğluşun okuyup çok iyi yerlere gelir incegülüm sınavda başarılar maxine.. Dualarım sizinle.. arayı uzatıp özletme yoksa ben nasıl keyiflenicem dimi :))
bir tanem,Allah hakkında hayırlısını nasib etsin.
muvaaffakkiyetler diliyorum.
dualarım onunla.:)
çabuk döööööön.:)
Benim Hayatim dedi ki…
sen o kadar pozitifsin ki umarım her şey yolunda gidecek.

dualarım sizinle.
Annelog Atölye dedi ki…
OKS'de başarılar Maxi'ye dualarım onunla. Çok uzamaz umarım molan, kolaylıklar dileyeyim.
Gulos dedi ki…
hayırlısı olsun canım.Allah gönlünüze göre versin.Bende girmiştim o sınava ama malesef kazanamamıştım :))).
renkler dedi ki…
Allah Maxiye başarılar versin. Dualarımız onunla. İnşallah istediği yeri kazanır...Kolay gelsin
Adsız dedi ki…
İnşallah oğlumuz istediği yeri
kazanır.Sevgi ve Selamlar,
Deniz Bahriyeli
ALLAH KOLAYLIK VERSİN.
ANDY dedi ki…
İnşallah hakkında en hayırlısı olsun diyorum. Bir hadisi şerif derki:

"İnsanlar pek çok şey olsun isterler ama bazen olmayan şeylerde de bir hayır vardır".

Size tek tavsiyem ne edin ne yapın meslek lisesine göndermeyin ;)
Adsız dedi ki…
Cocuklar yaris ati gibi o sinavdan
bu sinava kosturup duruyorlar.
Gercekten cok sikintili bir evre.
Kolay gelsin,insallah kazanir.
Sevgiler.Fatma (Canada)
Sanem dedi ki…
Dualarimiz Maxiyle canim. Merak etme sen.
Nesrin DERİNKUYU dedi ki…
Başarılar dilerim Oğluşuna Allah zihin açıklığı versin Umarım istediği gibi bir bölüm kazanır
Adsız dedi ki…
Allahım emeklerini boşa cıkarmasın kimsenin..nedir bu cocukların cektiği..bak hemen başladım eleştirmeye..duramıyorum napayım..dualarım sizinle..inşallah yüzünüz güler..özletmeyiniz sayın incegül kişisi..ama ben özleyince aglarım :)) mucuks
Adsız dedi ki…
Kolay gelsin dualarımız sizinle..
KUGUU dedi ki…
MAXIye bol sans diliyorum. Sinavda Allahim zihin acikligi versin, sular seller gibi cevaplasin insallah ve istedigi yeri kazansin dilerim. Dualarim sizinle olacak canim.
Ayçiçeği dedi ki…
Maxi'ye başarılar dilerim, inşallah kazanır. Mini de çok şekermiş canım :)
Sana da kolay gelsin bu arada.
Koyubeyaz dedi ki…
Dualarim ve iyi dileklerim sizinle. insallah harika gecer sinavida emekleri, o minik gozlerinin nuru bosa gitmez.. basarilar..
Canlarım.:)))
Hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Dualarınıza, güzel dileklerinize... bütün yavrularımız için olsun, tüm güzellikler.:)))

Geliyorum az kaldı.. beni bekleyin arkadaşlarım. Hepinizi okuyorum kaçamak. Yorum bırakamadım affedin.
Öpüyorum çok çok.. tekrar tekrar sağolun.:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM