FIKRA FIKRA FIKIRDAMA







Bu gün ben sana küsüm günlük. Ondandır ki, direkt arkadaşlarıma anlatıcam derdimi.

Arkadaşlarım, şimdi ben Elçinciğimi okuyordum. O da okuyan herkes sobedir, saklanmayan ebedir, demiş. Kısa lafın uzunu, fıkra yazma olayına giriyoruz hep birlikte. Yani baştan söyleyim, okuyanlar ebe olacak, paşa paşa fıkrasını yazacak. Ona göre okuyunuz.

Önce fıkramızı yazalım.

Temel derede yıkanırken, köyün çocukları hınzırlık yapıp, dere kenarında bıraktığı elbiselerini alıp kaçmışlar.Dereden çıkan Temel elbiselerini bulamayınca utancından elleriyle önünü kapayarak eve doğru koşmaya başlamış.
Uzaktan çırılçıplak, koşarak geldiğini gören babası seslenmiş:"Ula Temel, ula benim salak uşağım, yüzünü kapasana, oni kim taniyacak!!!”
_______________

Şimdi de hayatın içinden, küçük fıkramsılar. Aşağıda geçen, kişi ve kuruluşlar, inanılması güç olsa da, tamamen gerçek olup, ömrümün kalanında da sık sık beraber olacağım şahıslardır. Mizahı çok uzaklarda aramama gerek var mı? Yok kanımca.


Uzunca ve alevli bir tartışmadan sonra.

Kadın: Tamam ben üniversite mezunu bitirdim. O sorun değil… (Üniversiteden mezun olmak, ya da üniversite bitirmek manasına söylenmiş bir söz. Bir çeşit dil sürçmesi.)

Erkek: (Melun melun karısına dönerekten.) Üniversite mezunu bitirdin mi bilmiyorum da hayatım, bir tek lise mezunu bitirdin . O da benim.
_______________

Erkek: ben, askerde, haftada üç kere üniforma değiştirirdim. Her gün banyomu yapardım. Akşam beşten sonra sivilleri çekerdim, kimse gıkını çıkaramazdı. Sıkıyorsa bana bir tokat atsınlar bakalım. Mutfağa hiç girmedim. Patates soymak ta neymiş. Asla karavana yemedim. Hep özel yemek pişirirlerdi bana.

1.Kadın: (Hayran hayran bakaraktan) Ay ne güzel. Ne olarak yaptın ki askerliğini?

2.Kadın: Söylediklerine bakılırsa, Genel Kurmay Başkanı olarak.
_______________

Kadın: Yaa hamileyim galiba, geciktim bu ay. Ühü ühü ühü..

Dost Zannedilen Kadın: Yahu bu kadar üzülme. Bazı rahim kanserlerinde ve önemli kadın hastalıklarında da regl gecikmeleri olabiliyormuş. Hamile olmayabilirsin yani.

Kadın: Ooohaaaa…. Rica etsem, sen beni bir daha teselli etmesen.
_________________

1..Kadın: Nem var bugün biliyor musun?

2.Kadın: Nen var şekerim?

1.Kadın: Nem var diyorum, neeem..

2.Kadın: İyi ya işte. Nen var diyorum ben de. Allah allah ya.

1.Kadın: Ya bacım boşver, tamam. Yok bişeyim. Unut gitsin.
______________________

Kadın: (En anaç haliyle.) Ay annem, yazık sana.. bakayım sen sünnet mi olmuşsun.

Yeni Sünnet Olmuş Fırlama: Yok teyse göstermem yaa..

Kadın:( Israrla) Ay bakim oğlum ya, aç bakim pipini.

Yeni Sünnet Olmuş Fırlama: Ya teyse o kadar meraklıysan, aç Abdülrezzak Amcanınkine baksana yavvv.

Kadın ve Abrülrezzak Amca: Çüşşşşşş…..
_____________________

Haydi öpüldünüz canlarım. Güzel ve hep gülümseyeceğiniz bir hafta olsun dilerim.

Günlük sana öpücük yok tamam mı.

Yorumlar

ANDY dedi ki…
Ne o şimdi biz gene mi ebe olduk. Desene o yuzden kulaklarım çınlıyor :) Gene birileri ebe'leri anıyor sanırım :)

Ancak ben müstehcen olmayan fıkra bilmem ki! Artık anlatırken bulucaz bir yolunu :)
he valla,laz aklı muhteşemdir daaa.
sadece o mezun konusunu anlamadım.sanırım gürcülüğüm tuttu.

----------
amaniin bende elimde bir fıkra vardı neetsem diyordum .Ben pek beğendim.
Buyurun:

Subayın biri birliğine taksi ile gitmiş,
taksi şoföründe bozuk para olmadığı anlaşılınca kapıdaki nöbetçiye
"Asker" demiş, "100 lira bozuğun var mı?..

"Var ağbi.."
"Bana bak asker" diye sesini yükseltmiş subay,
"Bir komutanla böyle konuşulmaz! Resmi olmalısın.. Tamam mı?..
Hadi tekrar deniyoruz!."
"Asker!. 100 lira bozuğun var mı?.."
"Yoktur komutanıımm!!!"


bu sefer bende burada cevapladııım.:)
ANDYCİM, ebelere küfretmek tehlikeli ve yassahtır. Onunçün merak buyurmayınız. Yazınız istediğiniz gibi fıkranızı.:) Azıcık sansürlersin ne edelim. Bişeycik olmaz.:)))

YAĞMURUMCUM, güzel fıkra.:))) Bacım sen de yorumda cevap işine girmişsin. Neyysssseee.:)) Şimdi bu hatun, üniversite bitirdim diyeceğine, üniversite mezunu bitirdim, deyiverdi. Kocası da, lise mezunu bitirdin o da benim dedi. Adam lise mezunu ya. Beni bitirdin manasına.:)) Anladın sen onu...
LoLa dedi ki…
:))))))
valla fıkra konusunda seçimlerin iyiymiş ben de geçen gün yazıyım dedim elçini okuyunca bulamadım hem fıkra anlatamıyom hem de seçemiyom bile :))
ben en çok temele güldüm bak hala gülüyom :)
Asortik Krep dedi ki…
Senin yazdıkların fıkradan çok daha komik :))
Adsız dedi ki…
ALEM KADINSIN.:))))

FIKRAMSILARIN GERÇEKTEN KOMİKMİŞ. BU KİŞİLER KİMDİR AÇIKLAYACAKMISIN. YOKSA KİMLİKLERİ GİZLİMİ KALACAK?

SEVGİLER SEVDA
KUGUU dedi ki…
Hay Allah ben de okudum ve sobelendim mi yani. Bu arada gercek fikralardan "nem var"da cok fIKIrdadimmm sahiden:)) Cok yasa sen.

NOT: YAGMURcgmun son sozu banaydi galiba:))) oalallala...
anemon dedi ki…
incegülüm döktürmişsün gene elçin hanım görümcem olur ama ben sobe olayına giremedim daha bildiklerim anltılmaz burda öğreneyim yazacağım bende
liseli bitirdin o da ben deyen adama cok güldüm oda benim ki gibi ömür tüketici bulmus desene
Adsız dedi ki…
Merhaba,

Temel ile Cemal Amerika'ya gitmişler.İnşaat şirketi kurup cok zengin olmuşlar.Birgün 1200 mil ötedeki bir şehirden iş teklifi alıp hemen yola çıkmışlar.100 mil
sonra benzin göstergesi aşşağıya
inivermiş.O sırada bir reklam panosu gormüşler.

'' bırd benzinlikte depoyu fulleyene bedava sex !! bird benzinlik 25 mil ötede sizi bekler'

Panodada Amerika'lı dilberlerin
aptal ama sexi resimleri !!

Bizim uşaklar çok heveslenmişler,
doğruca BIRD BENZİNLİGİNDE SÜRMÜŞLER.Bakmışlarki pompanın
yanında 1.95 lik bir zenci..
Temel fulle depoyu hemşerim daa
demiş.Zenci depoyu fullemiş.Cemal
hadi getir sarışınları demiş...

Zenci yarma 'ikinizde 1 ile 5 arası
bir rakkam tutacaksınız ,biriniz
bilirse panodan istediğiniz sizin '
demiş.

Temel 1 demiş - Cemal 3 demiş..
Zenci bilemdiniz doğrusu 5'ti demiş
küsün kaderinize diyede alay etmiş.

Bizim uşaklar kızgın şekilde yola
çıkmışlar.Cemal biraz daha uyanıkmış:''yaw Temel belki biz
doğru rakkamı bildik te,zenci bizi
aldatmış olmasın '' demiş.

Temel hemen cevabı yapıştırmış :
''yok daaa, geçenlerde benim hanım
benzin almış ,doğru rakkamı bilmiş''

Sevgiler,Ece (Aydın)
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
abdülrezzak amcayla,nem beni bitirdi,
ya ben de fıkra özürlüyüm ,azcık araştırmam lazım,birde sana hayatınızın tınıları sobesi borçluyum ,untmadım yani yazacağım...sadece eşref saatini bekliyorum...
Sanem dedi ki…
;) Demek lise mezunu adamı yedi bitirdi kadın, e normal ;)
Gulos dedi ki…
:))) çok komik kadınsın vesselam.Ruhum acıktımı bir yağmur damlasına birde sana uğruyorum :).
BALDAN TATLI dedi ki…
Valla süpersin. Okuyan ebe olacak anladık. O zaman ben bloğumda beğendiklerimi senin gibi yazsam olur mu acaba? Beni favorilerimi toplamaya çalışayım ok?
uykucu dedi ki…
komiksin komik :)))hele yaşananlar fıkradan güzel. hepimizin hayatında fıkra gibi olaylar oluyor ama unutuyoruz işte. dur bende hatırlamaya çalışıp yazayım blogumda:
LOLACIM, temelinki fıkra da, diğerleri benim günlük hayatımdan küçük dip notlar.:)) Yani ben aslında bir komedi filminin tam da ortalarında bir yerlerindeyim.:)))

ASORTİKCİM, değil mi, hayat komik aslında.:)) Bir de bak ne zamandır söyleyeceğim sana, şimdi ben birisine asortik diyeceğim zaman, asortik krep demeye başladım.:)))

SEVDACIM, şahısların kimliklerini şu anda açıklamıyorum. Ama, onlar kendilerini biliyorlar.:)))

KUĞUCUM, öyle oldu biraz. Baştan uyarmıştım. Okudun ve sobelendin. Halka filmindeki gibi. Yedi gün içinde cevaplamazsan taş olursun.:)))

CİVCİVCİM, valla bizimki görümce körkepçe olayına girerse karışmam. Kız geliiiin.. çabuk yaz bakiim diye.:)) Senden de neler çıkar kimbilir. Komik civciv.:))

SEVGİLİ ECE, çok komikmiş gerçekten.:))) Paylaştığın için sağol.:)

PERİLİMCİM, sobeler çiftlendi bacım. Bekliyorum canım. Eşref saatin gelince okuruz inşallah. Valla ben de fıkra özürlüyüm. Hiç anlatamam da, benim hayatım fıkra zaten.:)))

SANEMCİM, hele ortamda olup, buna şahit olsaydın, adamın söylerkenki gözlerindeki ifadeyi görseydin.:)))

HACERCİM, canımsın. İyi geliyorsa ne mutlu bana.:)) Her zaman beklerim.:))

BALDAN TATLICIM, tabii ki. Toparla, yaz. Biz de zevkle okuyalım. Nasıl istersen öyle yaz canım.:)))
FİGENCİM, bak yine aynı anda yorum attık. Tamam ben artık iyice inandım. Annemi sıkıştıracağım bu akşam. Benim yıllar evvel kaybettiğim kardeşim nerede diye.:)) Canım, bu yazdıklarım, yakın zamanda olduğu için net hatırladıklarım. Gerçekten, daha komikleri bile geçiyor, bu konuşmaların.:))
ѕєуяєуℓє dedi ki…
:):):):) yorum yok
Adsız dedi ki…
Kocasını bitiren kadını çok merak ettim. Bize ders verir mi? Parası neyse verirdik.:):)

Bu arada günlüke niye küstün? Yazık ona.:(:(

Yine çok güldüm. Yine gelirim.

Belgin (A)
Adsız dedi ki…
Ben geldim canımcım, güzel yürekli arkadaşım; hepiciğini okuycam yazdıklarının :)
Öptüm kocaman!!
Emre dedi ki…
Ha ha ha süpersin İncegülüm süpersin gerçek hayat fıkralarında süper çok güldürdün beni yine iyiki varsın sen yahu:)
Unknown dedi ki…
AMA SENİN ANLATTIKLARINDA FIKRA TADIN DA VALLAHİ DE...
Adsız dedi ki…
gölde kuşlar konmuş,temel abisi ile
gelmiş.oltayı atmış,kusun teki demişki olta ilemi tutan bizi.yoh
demiş abi,ben balık tutam..e tuttta
gorek demıs kuscagız..temel mudalee etmıs,demıskı onlar murekkep balıgı sen tozpembe abii:)) Ziya,ankara
SEVGİLİ SEYREYLE, seninki gibi yazamadım ama.. çok hoş böyle tersli falan. Merhabalar.Hoşgeldin.:)))

SEVGİLİ BELGİN, sorarım kendisine ders vermeye niyeti var mıymış.:)) Günlükümle biz barışırız, merak etme.:)) Ne zaman istersen bekleriz.:))

BİLUNCUM, hoşgeldin güzelim.:)) Tatili bitirdin demek. Oh ne güzel yaptın valla. Darısı yapamayan arkadaşlara inşallah. Ben de seni kocaman öpüyorum canım.:)))

EMRECİM, canım benim, güldün demek, şimdi sıra sende. Sen de yaz, biz de gülelim. Sen de iyi ki varsın tatlı kız.:)))

ELÇİNCİM, canım he valla. Hayat komik bir yer.:)))

ZİYA KARDEŞ, ilginç bir fıkra. Daha evvel hiç duymamıştım.:)
Adsız dedi ki…
İTİRAF:O ÜNİVERSİTE MEZUNU BİTİREN ŞAHSİYET BENİM !!! GMEMUZİN

AMA SEBEBLERİM VARDI
TAAM MI??
Adsız dedi ki…
:))

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM