GICIK MIYIM NEYİM...

Hani “beyaz tüüül bembeyaz tüüül, tüller arasından geliiiir…” diye şarkılar çığırarak makineden çıkarmakta olduğun tüllerinin o kadar da beyaz olmadığını fark edersin ve içini bir hüzün kaplar ya; hani sonra pempe elbiseleri ve elinde kocaman kosla şişesiyle banyo kapısından gerzek gülüşlü bir hatun giriverir ve gözlerin ufka dalar da “Len bu karı nasıl girdi içeriye? Kim açık bıraktı kapıyı?” diye sorular sorarsın kendine. Hani hatta ve bilakis, saçından tutup fayanslara çarpmak istersin kendisini. İşte öyle bir halet-i ruhiye içerisindeyim sayın okuyan.

En karizmatik haliyle, son model arabasının penceresinden mandalina kabuklarını sokağa atan şehir öküzünün gözlerinin içine bakarak, attığı pisliği aynen arabasının içine geri göndermişliğimi saymazsak henüz bir vukuatım da yok hani. Lakin bu ne sinir harbi, bu ne gıcıklığın son noktası bu ne yaman bir çelişkidir dostlar.

Şöyle ağız dolusu bağırasım, gelene geçene çatasım, hırsıza huysuza sarasım, ite uğursuza hesap sorasım, balçığa çamura kusasım, insanın insana ettiğine çok fena haykırasım var.

Hatta çok fena klas, taklidi bile yapılamamacasına ulaşılmaz, efsane, fenomen ve şalvarlı insanın şarkısında olduğu gibi “İssssyeeeeaaaaaaaannn…” edesim var.

Lakin, meraklanmayın sayın ve endişeli okuyan. Yine de yürek dolusu gülesim, güldüresim, her şeye rağmen yaşayasım var benim.

O halde, n’apıyomuşuz, bi daa yapmıyomuşuz, kış uykularıına yatmıyomuşuz.

En kısa sürede görüşmek dileğiyle, sinirlere hakim, akla mukayyet sayın okuyan.

Yorumlar

hobimiterapimi dedi ki…
hah şöyle...cidden yazılarınızı özledim...

not: isyeeeean etme hissi fena halde bu okuyucunuzunda da mevcut.Lakin -her nekadar öyle olmadığını bilse de- "bahardandır" deyip geçme cihetinde...

en derin sevgi ve saygılarımla...
Keşiş
hobimiterapimi dedi ki…
sizi takip etmekten keyif alıyorum ve herkes de okusun istiyorum...

"mim" konusundaki fikrinizi bilmiyorum ama yeni öğrendiğim tabirle sizi "MİMLEDİM"...selamlar
renkler dedi ki…
O kadın ben tülleri ütülemekle cebelleşirken gelse de eline ütüyü tutuşturuversem. Evin tülleri yıka yıka, ütüle ütüle bitmiyor çıldıracağım:)

Nasılsın canım, uzun zaman oldu, arada bir de olsa buralarda olman ne güzel. Kendine iyi bak
Sevda ÜNLÜ dedi ki…
merhaba.takipçinizim.bana da beklerim.
Blogger dedi ki…
Strange "water hack" burns 2lbs overnight

Well over 160 000 women and men are losing weight with a easy and secret "water hack" to burn 2 lbs each night while they sleep.

It is very simple and it works with everybody.

You can do it yourself by following these easy steps:

1) Get a glass and fill it up half glass

2) Proceed to learn this strange hack

and become 2 lbs lighter as soon as tomorrow!

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM