DERDİM BAŞKA


Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden?
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha âşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...

Orhan VELİ


Annemin başarısızlıkla sonuçlanan "tarafıma ümitsizce şaka yapma" girişiminden başka bir etkinlik yok bugün. Ben ki; konuyla ilgili yaratıcılıkta, şakacılıkta ve dahi insanlara spazm, kriz, beyin kanaması, depresyon, mutasyon geçirtmekte sınır tanımam. Hiç içimden gelmiyor bu yıl yahu.

Galiba bekleyesim var benim. Bu sefer de durayım, bana gelsin diyesim var. Şöyle sıkı bir şakaya uğrayıp silkelenesim, kendime gelesim var.

Ne bileyim işte... Üstat gibi benim de DERDİM BAŞKA...

Yorumlar

ümmühan dedi ki…
Derdin ne bilemem ama Allah dermansız dert vermesin
cenebaz dedi ki…
Umarım, bu saate kadar sıkı bir şakayla karşılaşmışsındır.
suzem dedi ki…
aynen benimde ablacım...
şöleee bi kendime gelesim var...
bahar canlandırmazmıydı yahu doğayı,ruhu...ben niye uyuşup kaldım öyle...bilmiyorum ki..
biri beni dürtsün nolurrr.
Derdin ne İncegül'üm bilmiyorum (İnşallah sudan bir dertdir) ama benim de derdim var emin ol bende ne olduğunu bilmiyorum.
Şiir çok iyi geldi canım.
Unknown dedi ki…
aaa ben şakaladım oğluş aracılıyla:))
Sevgili Ümmühan... Sana Ümmü diyebilir miyim? Çok sevdiğim bir ismin var, kızma bana. Ve ne kadar katılıyorum. Allah çekemeyeceğimiz dertle imtihan etmesin, amiin. Sağol.

Çenebazım, nerdeeee? Hangi çılgın beni şakalayacakmış şaşarım. Kaldı ki, en sıkısından bir şakayla aileyi birbirine katmak yine bana düştü. :)

Suzemimmm, düzelir gülüm meraklanma. Bahar biter, yaz rehaveti, ardından sonbahar hüznü, derken kış kasveti... Biz de sendrom çoook... :)) Öptüm geçti. :)

Canım Nur Ablam, iki satır şiir, bir iki nağme, iki saz tıngırtısı, hayat böyle bir yer işte. Bak kendimize geldik bile. Allah dert keder vermesin ablama. Amiin.

Elçinim, senin o cingöz oğlan ne güzel şakalamıştır seni. Benim yerime de tebrik et. :)) Efferim paşama. :))
suzem dedi ki…
hakkaten geçti...
bi tane daha öpücük istiyorum.kokulusundan... ;))
atesinsesi dedi ki…
sevdiğim şiiri bi seven daha görünce gülümsedim

dostluk ve esenlikle
OKYANUSUN SESİ dedi ki…
Ablam sen herzaman harikasın:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM