YAPAMAZSAN YOOOK...


Bu ara bütün evrakların fotokopisini alıp, asıllarının üzerine benzin döküp yakasım var.

Kendimi köpük köpük dalgalara bırakıp tüm sıkıntılarımı denizde boğasım var.

Yıllar evvel beni 7 eleven’da beklettiği için kendini affettirmek isteyen koca kişisine gülüp konsantrasyonunu bozan kendime küfredesim var.

Kimine duyarlılık, kimine hıyarlık veriyor Allah diye insanları kategorize edesim var.

Ağzımdaki sakızı şişirip şişirip arsız arsız patlatasım var.

Çitledikleri çekirdeklerin kabuklarını yerlere atanlara, ayçiçeğini sapıyla birlikte yediresim var.

Saçma salak insanlara gözlerimi belertip avazım çıktığı kadar hönküresim var.

Halı, kilim ve bilumum ıvır zıvırı sokaklara döküp yıkayan, sonra da “ay bu yıl da su sıkıntısı olacakmış” diye sosyal konulara parmak basanların o parmaklarını müsait bi şekilde değerlendiresim var.

Yapıp yakıştırasım, takıp takıştırasım var.

Ulu Capon bilgesi Serdariki Ortaçsan gibi şeytana uyasım var.

Kendimi sokaklara salıp, bayırlardan aşağıya yuvarlanasım var.

Ruhumu özgür bırakasım, tek tek basasım, bade süzesim var.

Yasaklarla bir yerlere varabileceklerini zanneden zihniyete, ellerimi belime koyup çemkiresim var.

Yüce Türk düşünürü Gülşen’in de dediği gibi yapamazsan yooook… yapamazsan yooook…

Yorumlar

PERİLİ KÖŞK dedi ki…
tün bunları yaparken sana eşlik edebilir miyim güzel bayan :)
sanırım bu ara çok fena karışık duygular içerisindeyiz :) buraya uğramamandan anlamıştım zaten :):)

rahatlamanın en güzel yolları aslında...
Kuaybe dedi ki…
Kimine duyarlılıki kimne hıyarlık haa.. Süper..

Benim de şöyle kocaaa bir binanın tepesine çıkıp oradan avaz avaz bağırasım var İncegül..

Ne diye mi bağırıcam?

Onu söylemem :P
Kuaybe dedi ki…
Kimine duyarlılıki kimne hıyarlık haa.. Süper..

Benim de şöyle kocaaa bir binanın tepesine çıkıp oradan avaz avaz bağırasım var İncegül..

Ne diye mi bağırıcam?

Onu söylemem :P
Deniz dedi ki…
TBBY :) Tüm bunları birlikte yapalım :)
zuzuların annesi dedi ki…
İncegülüm döktürmüşsün yüreğine sağlık...İçime su serpildi...Aynen katılıyorum dediklerine:))))
Boncukçu dedi ki…
Minnoş'u üstlerine mi salsam diye düşünüyorum ben de. Ac kapa tepe sersemi ettiler bizi ya.
Kalemine sağlık, yazı müthiş olmuş.
Valla ben de bloglar kapanınca kendimi ne yapacağımı şaşırdın, şu yazıda yazanların bir kısmı benim de aklımdan geçti, hatta bir ara hafızasını kaybetmiş bir insan, yada sudan çıkmış balık moduna girdim,
Açılmasa ne olurdu bilmiyorum, kesin ağır depresyonlara girerdim herhalde, hemi de zaten mevsim sonbahar depresyonlarımızın depreşme zamanı neyse bu seneyi de kazasız belasız atlattık çok şükür.
Primarima dedi ki…
Benimde neler neler yapasım var bir ara saymaya çalışıcam inşallah ama önce kendimde hal bulasım var ,bu bitkinliği atasım var.
Mutluveumutlu dedi ki…
Tam bir iç döküş olmuş, güzel olmuş.Çoğumuzun düşüncelerine tercüme olmuş...
Adsız dedi ki…
Benim de önüme geleni tekmeleyesim var, etlerini-kemiklerini ayirip ayri ayri yigasim var ve onlari bir Dart hedefine civileyip o kücük oklari pis pis gülerek onlara atasim var. Yetermi?
Bunlar insani pisikopat ederler mi diyelim incegülüm?
Biz genede kendimizi dizginleyip sadece cemkirmekle ve de hönkürmekle yetinelim.
Sevgiler
sufi dedi ki…
Tüm yapasın gelen şeyleri yaptığın anda işte o zaman Demokrasi, Özgürlük ve Cumhuriyet var olacak diyesim var benim de.Ah hepbirlikte bizim de yapasımlarımızı toplasak ve düşündüklerimizi eyleme geçirebilsek İncegülüm.
Bendeniz.. dedi ki…
al benden de o kadar hepsini beraber yapalım kuzum canımın içi:))
ahh dahada neler yapasım var ama bekleyin anacığım:))
uykucu dedi ki…
düşüncede kalmasın yapalım hep birlikte hadi :))
Ela'dan Mektuplar dedi ki…
Bende eşlik edebilir miyim size acaba?
Belki bir-iki şey eklerim de bir faydam dokunur...;)
Tabiat Ana dedi ki…
anca beraber kanca beraber yapmaya giderken beni unutma cancanım
Unknown dedi ki…
aynen..
ZRPNDT dedi ki…
beraber yapak hatın kız
Ebru Oğuş dedi ki…
ben de eşlikçilerindenim!
Mehmet Vuran dedi ki…
bayıldım valla bu yazıya :) çok güzel...
Perilim, bana eşlik etmenizden mutluluk duyarım daha da güzel baayan.

Cemilem, ah ne karışık-kuruşuk hem de. Ayrıca yoğunluktan uğrayamıyorum hayatım.

Kuaybem, haydi beraber çıkıp bağıralım o halde. Hem o zaman fısıldarsın kulağıma, senkronize şekilde bağırırız.

Denizim, yapalım valla. Dahası da var ya, kapatıveriyorlar sonra.

Banum, ohhh serinledinse dökül yollara şimdi. Hepsini sıradan yapıverelim.

Boncukçum, Minnoşuma kıyamam. Beni salalım üzerlerine bence. Ne tür bir manyakla karşı karşıya olduklarını anlayınca vazgeçerler.

Gülücüküm, canım ya. İnsan sahiden şoke oluyor. Başım döndü yahu. Kapattım seni, açtım seni. Sen kimsin yahu. Toptan sil gitsin beni o halde. Töbe töbe...

Ebrum, bitkinlik için bolca C vitamini. Valla mevsimi mi nedir. Bir tembellik, bir miskinlik herkeslerde.

Mutlum, canım benim. Dökemedim daha tam içimi.

Belginim, oy oy pisikopata bağlamışsın sen çoktan be gülüm. Evet, dediğin gibi iki hönkür, üç çemkir yapalım yeterli...

Sufilerin en güzeli, ah bir yapabilsek. Şu zincirleri bir kırabilsek. Kendimizi sahiplenebilsek. Toplayalım yahu. Ne olacak ki...

Bendenizim, kuzum yapalım tabii yapalım. Sen deli, ben senden deli, yakarız gemileri...

Figenim, haydi o zaman, kendini yollara vurma zamanıdır. Yapalım...

Elacığım, ne demek, başımızla beraber. Hemen katıl korteje...

Tabiatım, cankuşum, seni nasıl unuturum. Atla arkaya hemen...

Elçinim, de haydi o zaman...

Fezeeem, guzuuum, yapak tabi yapak hatın gız.

Ebruşum da geldi, yaşasın...

Sevgili Mehmet, beğenmenize sevindim. Kortejimize eşlik ederseniz çok seviniriz... Gelirken üzüm, incir, karpuz, armut da isteriz. Kalabalığız malum...
cenebaz dedi ki…
Fikrişim, çok bunalım gördüm seni:(
berfin dedi ki…
valla bu yapasım var listesi ne güzel olmuş bri,birimizi mimlesek mi ne yapcak incegülüm:)sizin neler yapasınız var diyerek:)v alla senin yapasın olan bir sürü eylemden benimde yapasım var.ama bir tek ^^Kendimi sokaklara salıp, bayırlardan aşağıya yuvarlanasım var.^^şu bayıırdan aşağıya yuvarlanma işini yapamam.malum hamiliyiz karnımızdakinin:)valla ne güzel dökmüşün içini yahu ben bile rahatladım okurken..öpüldün
:))))) Çok alemsin incegül:))))
Ferhanca dedi ki…
Çemkirme gurubu gurup hepberaber çemkirelim, içimiz doldu..çemkirelim:(
Lalegül dedi ki…
İncegül'lüm,
yazdıklarını ve seni çok özlemişim inan..
yazını okuyunca anladım yine..Eski İncegül'sün deli dolu..Benide alın..Deneyim belki iyi gelir..
Geveze Kalem dedi ki…
Valla da billa da hay ağzını öpesim var.:)))
Çenebazım, atıveririz meraklanmayasın canım benim.

Berfinim, kıyamam ben sana yahu. Senin için şöyle güzel bir araba getirtirim, her tarafı pamuktan, yuvarlanırken bebişe bişeycik olmaz.

Seblam, ay o sizin alemliğiniz efenim.

Ferhanım, hem nasıl, dün patrona bile çemkirmişim yani o kadar. Tutmasınlar biziii.

Lalegülüm, delidir ne etse yeridir. Canımsın.

Gevezem, canımsın. Hay seveyim ben seni. Yahu sevilesi insanları nerede bulurum derken, şu blog çıktı ya. Çok mutluyum, çoook...
Emre dedi ki…
Ya beni bu halimle güldürdün ya ne diyim sana ben güzel insan

nasıl mı halim? dur anlatıcam: koskoca salon halısının üstüne kocaman bir bardak karışık meyve suyunu boca eden bu şahsiyet hemde tam evden çıkmadan arkadaşlarla buluşma saatine dakkalar kalırkene yaşamış olduğu bu şokla kocasına en yüksek haykırışıyla şöyle seslendi " ...... koşşşşş ben çok kötü bişi yaptım" bunu gören kocada anlık şokun ardından hemen kovalar bezler ve sularla geldi eh işte çıkarabildiğimiz kadar çıkardık lekeyi arkadaşların nerde kaldınız telefonlarına bile cevap vererek hemde,

soracımaaaa bu işten memnun kalmayan ben bugün itibariyle halıları hemide tüm evin halılarını derinlemesine temizlik amaçlı yıkamaya verdim lakin senin yazındaki gibi elde yıkayan birilerine değil bu işi profesyenelce yapan halı yıkama şirketine,

ve ister inan ister inanma bir mutfağın dörtte birini temizlemek nasıl olurda insanın tüm gününü alır heeee, benmi piratik değilim yoksa çokmu inceliyorum, veeee dahası daha tüm evin temizliğe ihtiyacı var hazır yerler cıbılken şöleeeeee bi dip köşe yapasım var, anacım bi dünya oda temizliyim lakin mutfak işi yapmıyım yav

Eh böyle işte benim hallerim, şimdi diyeceğim şu ki hazır böyle temizlik işine el atmışkene böle üstümde nezih temizlik kıyafetlerim varkene bende elimi belime koysamda şöle okkalı bi cümle kursam ismi lazım değillere ne dersin hııııı:)
Mehtap dedi ki…
Anlaşılan herkes aynı konulardan müzdarip,hadi toplanıp var olanları yapalım ince gülüm.sevgiler.
TATLI CADI dedi ki…
Benim de canımın içi benim de,hop hop hoplayıp,zıp zıp zıplayıp,hök hök hökküresim varrrrrr.

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM