[ fiкяiмiи iиcє güℓü ]



Nülgüzar aplaaaa!

Hııı ne var gızııım, ne var guzuum...

Gel az gel, bak sana ne dedikodular verceem...

Abovvv, gızıım, biliyin, ben dedigoduyu heç sevmem, kamuoyunun merak ettiği gonuları aydınlatırım, hepisi o. Bir çeşit amme hizmeti beemkisi...

Bilmem mi aplacııım. Bak şimdi, bu İncegül manyaa var ya, hastaymış biliyon muu...

Anaaam, gız o hasta neyin olmaaz, bi yanlışın olmasın...

Yok aplam, yook. Elinde bi torba ilaçla eczaneden çıkarken görmüş bizim Mühimcan. Bana dedi, Haspanaz bebeğim, bu sizin manyak İncegül var ya, harbi manyak ha... Gitmiş bi dünya ilaç almış... Vuaaavvv, akşam ortamlara mı akacek ne... diye aplacıım.

Abbovvvv, hemi de ilaç gullanacak he mi? Vışşşş... Dimek durum ciddi.

He valla apla, eczacı da benim eski kırıklardan ya, ona sordum, hem bronşit olmuş, hem sinüzit.

Garda mı yatmış bu garı, ne etmiş bu kadar yaff.

Ay Nülgüzar apla, bilmiyon mu, yalın ayak, başı kabak, ay ben sevgi pötürcüğüyüm, amanda uç uç kelebeğim, yağmurlarda ıslanırım diye diye şemsiyesiz dolaşmıyo mu?

He vallah dolanıyur...

Sabahları duşunu alıp saçları kurutmadan, savura savura sahilden doğru yürümüyo mu?

He vallah yürüyur...

Hatun kendini, benim gibi çıtır falan zannediyo heralde... hahaaay...

He vallah zannediyur.

Kocası da her akşam elleri kolları dolu geliyomuş, meyve falan alıyomuş, hatta geçen akşam hediye paketiyle gitmiş eve diyolar...

Vah vah vahhh... Son günlerini mutlu geçirsin diye zaar. Bi de adama güt-müt diyurdu zalımın gızı. Bah adamcağız gözünün içine bakıyur.

Aman bırak apla ya... Nankör bu, nankör. Ahhh benim öyle kocam olceek...

Höööööyyyyyt..... Ulen cadılar, biraz boş bırakmaya gelmiyor ha. İşgal etmişsiniz hemen. Ben sizi buralarda görmeyeyim demedim mi ? Hadi yaylanın da parçalatmayın kendinizi, gamlı baykuşlar sizi...

Ah sayın okuyucum, bilemezsiniz neler geldi başıma. Bir ince hastalığa yakalandım ki sormayınız. Türkiye'nin en meşhur mütehassısları geldi de bir teşhis koyamadılar rahatsızlığıma. Sonunda dünyada bu hastalığı tedavi edebilecek tek bir doktor olduğunu ve onun da bir aşk acısı sonucu, mesleği bırakmış, kendini içkiye vermiş bir adam olduğunu öğrendik. Neyse ki minik yavrum, bütün sevimliliğiyle gözlerini devire, devire "amcacığım, ne olur, annemi yalnızca siz kurtarabilirsiniz" diye onu ikna etti de ben de aranıza yeniden dönebildim.

Sahalardan uzak kaldığım süre zarfında beni, gerek telefonla arayıp "dön artık, sen olmadan hiçbir şeyin tadı tuzu yok" diyen, gerek mail yağmuruna tutup "geri gelmezsen, toplu eylem yapar, hatta Taksim Meydanı'nda yürüyüşe geçeriz" diye kendini kaybeden, gerekse başlattıkları "İncegül bloona dön" imza kampanyalarıyla yoğun ısrarlarını esirgemeyen değerli halkıma, "İncegül hanım, ne zaman geliyorsunuz" diye röportaj isteğinde de bulunan basın mensuplarına teşekkürlerimi bir borç bilirim. (Hastalıktan değilse de, yalandan kesin gidecem ya neyse...)

Bu esnada bir mim daha geliyor yan masadan. Sevgili Bendeniz hanımefendi ve değerli bloglarından "masaüstünde ne var" yar koynuna bir çift güvercin konmuş... adlı güzel eseri hemen seslendirelim efenim. Şu anda masamın üstünde bi dünya evrak, bir fincan çay, kalem, çer-çöp var, diye iyyrenç bi espri yapmıyciim kuzum meraklanma. Masaüstümde kız kulesinin nefis bir görüntüsü var. İçinde öykülerim olan bir klasör ve köy resimlerimin olduğu bir klasörden başka bana ait hiçbir şey yok. Yavrularıma ait tümüyle. Ben fedakar ve cefakar bir anneyim. Ağşamınan fotoğrafını da çektirip koyacam, şimcilik şeker kız ile onun bir türlü vuslata eremediği yakışıklı sevgilisinin resmiyle idare ediverin... Demiş idim ama gördüğünüz gibi resmi de bi koşu ekleyiverdim. Ah ne becerikli bir hatunum yahuu!

Efenim ben buralardayım, şimdilik... Yine görüşürüz... Şimdi gidip şu zümüklerimi sileyim. O arada mimi de Perilime gönderivereyim.
36 Responses
  1. cenebaz Says:

    Fikrişim, İncegülüm, çok çok geçmiş olsun. Bir döndün pir döndün, gene gülmekten öldürdün beni:))


  2. Adsız Says:

    hoşgeldiniz...
    inanın her sabah rutin olarak uğradığım tek adres sizsiniz...
    bir daha bu kadar uzun gitmeyiniz...

    sevgiler
    suzem.


  3. Geçmiş olsun İncegül hanım, hakikaten özlettiniz kendinizi, aramızı hoşgeldiniz. Biz de sizin yazılarınızı okumazsak hastalanıyoruz yani.


  4. Deniz Says:

    Geçmiş olsun. Nazar mıdır nedir, son zamanlarda sürekli geçmiş olsun demek gerekiyor, iyi bakmıyosun galiba kendine. Gerçi mevzusu olmuştu evet bakmıyorsun. İyi ol, sana ihtiyacımız var :*


  5. BURALARDA OLMANA SEVİNDİM TATLIM MERAK İÇİNDEYDİK VALLA :) BUKADAR UZATMA VEDE İYİLEŞ ARTIK :)

    GELSİN KIZLAR ÖPSÜN ,İSTERSEN HİÇ BİŞEYCİĞİN KALMAZ TEYZESİ :)


  6. etki alanı Says:

    Hoşgeldin incegülüm,
    Çok geçmiş olsun...Eğer rahatsızlığın grip ise çok haklısın,çünkü bu senenin gribi bir geldimi gitmesi bir ayı buluyor...Evde üç hasta olduğumuz için tecrübe konuşuyor...

    Dilberce konuşmana da bayıldım...
    Zaten bir sen,bir de biyo var beni bu kadar güldüren...
    Gerçi Biyo sahnelerden çekildi ama...Verdiğiniz tat bir başka...
    Sık sık yaz e mi?
    Kocaman öpüyorum...
    TüTü


  7. İncegülüm,geçmiş olsun...
    İyi ki o iyi kalpli doktor iyileştirmiş seni....


  8. figen Says:

    geçmişler olsun bacım ..demek sabahları saçları savurarak kurutuyorsun ha afferin sana ikizim benim:))sen bu gidişle birde zatürre olma aman allah korusun aklını başına al (bende çok varya)bende çok yalancıyım arıycam deyip aramıyom ya hep akşam saatlerinde yoğunluktan unutuyorum küs bana..fotoya bayıldım nerden buldun benim çocukluk gençlik dönemimin aşk acısını kendi içimde hissettiğim canım şeker kızımı..


  9. geçmiş olsun incegülüm,hem sinüzit hem bronşıt oh oh ,teker teker olsaydın ya gülüm
    eee saçları sabahları kurutmadan çıkmak yok,şapkasız ve atkısız da çıkma sinüzüt için iyi bir önlem bana iyi geliyor valla....
    hadi çabuk toparlan....


  10. Geçmiş olsun ve hoşgeldin...İyi ki geldin:)))))


  11. muko Says:

    çok geçmiş olsun incegülüm güldrüdün yine bayılırım senin yazılarına...
    öpüyorum sevgiler...


  12. Bilun ŞEN Says:

    Çok geçmiş olsun ve iyi ki geldin İncegül'üm :)


  13. Çok çok geçmiş olsun.
    Kardeşin olarak saçını kurutmadan çıkmana bende kızabilirmiyim, izin verirmisin :)Aman dikkat et ablacım.


  14. geçmiş gitmiş..maşallah diyelim dimi..ıslak kafaylan sabah yürüyüşü ancak bu kadar hasta eder zaten..başka deneme yapma mucuks


  15. Lalegül Says:

    Merhaba İncegül,
    eline sağlık..Güzel olmuş gerçekten..
    Selamlar..


  16. PaNDoRa Says:

    İncegülüm hoş geldin canım. Çok çok geçmiş olsun.

    Yokluğun gerçekten belli oluyor canım yaa. bu arada gelmenle bizi tebessüme boğman da bir oldu doğrusu. Ne güzel yazıyorsun sen yaa :)

    Sevgilerimi sunuyorum sana gülüm, kendine dikkat et, bizleri bu kadar uzun süre sensiz bırakma olur mu.


  17. Geçmiş olsun canım . Hoşgeldin. Dikkat et kendine. Masaüstü çok hoş ama. O manzarada olmak vardı şimdi. Öpüldün.


  18. sufi Says:

    İncegülüm ince hastalığa mı tutulmuş, yoksa padişaha haber verek, ülkeye ulaklar göndere. Bir hekim, bir bilge, işini bilen gönülden anlayan birini getirte.Gelen bilge nabzına baka,nerelisin diye, hankı köyden, hangi yurttan ,anağın adı , babağın adı sora, el nabızda göz gözünde "ha kızım senin bir sevdiceğin varmıydı köyünde?" deyince senin nabız 120 lerde seyretse ve padişah emredip sevdiğini getirtse geçerdi hastalığın ca-nımmm...Biz de seni seviyoruz diyen bir ufak ses duyuldu bir yerlerden o da bendim işte Dilekkk.


  19. Elçince Says:

    bu hasta halınsa ben daha ne diyeyim incegülüm...beni güldürdün allahta seni güldürsün..geçmişler olsun..


  20. Glüm incem hoşlar gelmişler,
    canım işlerini yoluna koydun umarım.
    ne bu dedikodu arkanı dönmeye gör:))ağızlarını yırt valla:))

    demek "kız kulesi" karşısında çay içmek davet bekliyorum cancağazım..
    çok sevgiler.
    "iyi yıllar"


  21. Gamzeli Says:

    Ablam çok geçmiş olsun....


  22. şengül Says:

    canım ya her zamanki gibi yazın kimi güldürdü kimi düşündürdü sen sen ol sağlığına dikkat et canım hastalık çok çabuk girip çabuk çıkmıyor canımbenim çok çok geçmiş olsun kendne çok iyi bak öptüm


  23. KUGUU Says:

    ohhh beee
    döndün cnm sonunda
    mcx


  24. Lalegül Says:

    MERHABA İncegül,
    Çok hoş yazın..Beni masaüstüm dümdüz bir mavi kendi adıma..
    Maviyi seviyorum..



  25. WarhaWk Says:

    Sevgili İncegül abla,
    Yeni Yılınızı sevdiklerinizle birlikte en içten duygularımla
    kutluyorum.
    Saygılar,
    Cenk


  26. reality Says:

    Ailece yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar,
    esenlikler dilerim.
    Sunny


  27. BALDAN TATLI Says:

    Mutlu ve umut dolu yıllar..


  28. Belgin Says:

    Incegülüm, bitanem büyük gecmis olsun. Döndügüne sevindim, gerci uzun zamandir ugrayamadim ama.
    Bitanem sana ve ailene mutlu, huzurlu ve saglik dolu nice nice yeni yillar diliyorum.
    Kendine iyi bak ve bir daha hastalanip ta bize kendini bu kadar özletme canim.
    Sevgiler


  29. Tabiat Ana Says:

    incegülüm mutlu yıllar sevgiler öpücükler.2009 çok güzel olsun umarım...


  30. Sağlıkla, umut dolu nice muhabbetli yıllarda buluşmak ümidiyle...

    Yeni yılınız kutlu olsun...


  31. sana ve ailene sağlık dolu,mutluluk dolu huzur dolu bir yıl diliyorum canım,hadi artık toparla işlerini,çok serdin :))


  32. Lalegül Says:

    Merhaba İncegül,
    33. yorumun ve yeniyıl kutlaman benden olsun..
    Gamlı baykuşların bana muppet showun iki yaşlı dedikoducu tipini çağrıştırıyor..
    Sevgiler, selamlar..


  33. Cancanlarım, beni affedin. Ya da affetmeyin, siz bilirsiniz. Ellerinize teslim ettim kendimi. Çok ihmal ediyorum sizi, biliyorum. Lakin yeni bir yıla girerken, hep böyle oluyor. Elden bir şey gelmiyor.

    Hepinize, mutlu, huzurlu, ve gönlünüzce geçecek bir yıl diliyorum.

    Çok teşekkür ederim, beni yalnız bırakmadığınız için...


  34. KUGUU Says:

    huzunlu yazıyı mı kaldırdın sen?? neden bilmem ama iyi etmissin.
    nerelerdesin hem:((


  35. yeni yıl gireli epey oldu bitmedi mi işler be yav ...
    hastalık falan yok değil mi....