SİZE ANA DİYEBİLİR MİYİM...


Otuz dokuz derece ateşliyken gidip odanda sessiz sedasız uyumak varken, salondaki kanepede zıbarıvermenin yan etkisi nedir biliyor musun sayın okur? Halüsinasyon! Evet, evet, tam da bu işte! Hele acele etme, anlatıcam elbet.

Ben gözlerim yarı açık, yarı kapalı, her türlü kötülüğe karşı tam savunmasız, gariban, öksüz, zavallı, hasta halimle, üzerimde battaniye, ter, her bi yanımdan ağır ağır süzülmekteyken, Nurü Yalço, en şehvani bakışlarını kuşanmış, elindeki taylot kadehini uzatıyor bana. “Nal” diyor, “senin için kaynattım, nihohahahaaaa…” Yanıma doğru iyice yaklaşırken, ropdöşambrının cebinden çıkardığı hapı üzerinden dumanlar tüten kadehin içine bırakıveriyor. O anda, “o elindeki zıkkım insanı zaten yarı baygın bir hale getiriyor, daha niye içine ilaç atıyon salak” diye düşünsem de bunu söyleyecek takatim yok. Çaresiz alıp içiyorum.

Tam da bu sırada, ne zaman aldığımızı hatırlayamadığım piyanonun başında, koca g.tüne zorla tıkıştırılarak giyildiği belli olan, pilili mini eteğini çekiştirerek “demiyciiim işte, vursan da öldürsen de ona anne demiyciiim” diye çemkiriyor kırmızı rujlu esmer küçük kız. Demezsen deme beee! Manyağa bak! Çok meraklıydım sanki… Ukalaa… Ne bağırıyon dimi? Peki bu mutfaktan gelen sesler de ne? Birileri höykürüp duruyor. Bir tanesi “bu yengeç çorbası hiç başarılı olmamış Suzidil, üstelik ahtapotun kıllarını da iyice tıraşlayamamışsın güzelim, sana bu yüzden bir puan vericim” diye yırtınırken, ötekisi “ay bu sofrada Nepal mor hindibasıylan, Papuayenigine mısır koçanı yok, o yüzden puanını kırdım şekeriim” diye bas bas bağırıyor.

Gözlerim beni yanıltmıyorsa, şu başımda terimi silen herif Murro… Ulen saçını başını uzatmış, bir de küpe takmış ki pırlanta… İçindeki gotik sevgisine lanet okuyor. Ortalıkta bir sürü mavi gömlek, krem rengi pantolonlu hatun oradan oraya koşturarak neşe içinde temizlik yapıyor, güççümen emrayh “hımmmm… benim anamın hiç kosla oksi ekşın meni olmadı ki amca” diye ağlıyor. Acur, kitaplığımı boşaltıp yerine mavi, kırmızı, yeşil, sarı renk renk kutular yerleştiriyor, bu sırada Hasbi Bey, koca kişisine son teklifini yapıyor. “Verelim sana Keristinayı, daha uğraşma bu pisikopat hatunlan. Yarışmaya katıldığı gün rehin aldıydık kendisini. Elimizi öpene beş milyona veririz ama sen yabancı değilsin, sana bi tekliğe olur.” Diyor. Benimkisi pişmiş kelle… Hiç düşünmüyor o kadar parayı nerden bulacam…

Ah işte! Geldi cesur erökooo! Şimdi atacak beni atının terkisine, kurtaracak bu viral cehennemden. Sana da keristinayla mutluluklar dilerim koca kişisi. Ama heyhat, tam elimi uzatıp tutacakken, kış, kıyamet, belinden şambreli, k.çından mayoyu çıkarmayan embesil kız, “tatilden vazgeçmiyciiim, cesur erökooo, sigortala beniii, hemen bu kış günü denize atliyim de bi taraflarım buz kessiiin” diye böğürüyor. Çok sıcak… Perdeyi aralayıp sokağa bakıyorum. Rıza baba, Adanalıyı evlat edinmiş, kendi ekibine almış, bizim evin önünde havaya ateş ediyorlar. Beni parmaklıklar ardına atacaklar, sonra da ipsiz recepe ip eğirme işi yaptıracaklar. Çok korkuyorum. Ağlamaya başlıyorum.

Birden karanlıklar içinden bir ışık peydah oluyor. Evet, işte yolun sonu. Şu meşhur ışık göründü. Şimdi b.ku yedin kızım. Gitmez misin doktora, olacağı buydu işte. Hadi bakalım son duanı et. Sonra birden yanağıma tatlı bir öpücük konuyor. Kocaman kara gözlerinde alışık olmadığım bir hüzünle kuzum bana bakıyor. Yanaklarımdaki teri silip saçlarımı okşuyor. “Korkma bebeğim” diyorum. “Annen hiç sizi bırakıp bir yere gider mi?”

Yorumlar

Nenoni dedi ki…
Geçmiş olsun.Grip ilaç alırsan bir haftada almassan 7 günde geçermiş.yahu çok bayat oldu bu espri ama her hastaya yapılır naapim.
Tekrar çook çok geçmiş olsun ama kanepede uyuyakalırken bi tarafın açık kalmasın e mi?
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
kuzum hasta mı oldun sen,hem de 39 derece üç erkek bakamadı değil mi sana...
hadi iyileş bak bayram tatili geçmesin yataklarda....
Unknown dedi ki…
Geçmiş olsun incegülüm...düşlerinde ne hoş gülünesi:))
zuzuların annesi dedi ki…
Tekrar geçmiş olsun incegülüm...Ama bu güzel yazına bakılırsa geçmiş,geçmiiişşş:))))
denizanasi dedi ki…
çooook geçmiş olsun ...ana hanım :)
meleklerim ve ben dedi ki…
Geçmiş olsunİncegülüm,televizyonlu odada yatma bir daha arkadaşım,bizim ayarları bozuyor alışkın değiliz....

Bayramını da en içten dileklerimle kutlar,mutlulukların bir ömür boyu peşini bırakmamasını dilerim.
Sevgiyle kal...
cenebaz dedi ki…
Geçmiş olsun Fikrişim. Amaann, tam da bayram üzeri hasta hasta. İnşallah çabucacık iyileşirsin. Şimdiden iyi bayramlar
Adsız dedi ki…
onlar halüsinasyon değil desem türk televizyonculuğunun gerçeği desem? :) söyle de birisi alsın elinden kumandayı. normal zamanda bile insanı delirtiyorlar ki, sen bir de hastasın.

haa bir de aklıma geldi "hastayız" diye bir realite show düşünelim mi? sen yaratıcı birşeyler düşünmeye başlamışsındır bile. bak söyliyeyim, kesin tutar.

geçmiş gitmiş olsun.
Belgin dedi ki…
Bu hasta halinde bile bizleri güldürmeyi basariyorsunya, helâl olsun sana.
Cabucak iyilesde daha cok güldür bizleri (gene okuyucu baskisi oldu ama kusura bakma artik, heee-heee ):-))
Sevgiler
Geçmiş olsun İncegül'cüm, ben de böyle gripli ve ateşliyken böyle rüyalar görürüm, Allah şifanı versin,
İyi bayramlar.
Adsız dedi ki…
ne diyim bilmem ki...yine döktürmüşsünüz tebessümleri satır aralarına..en sonada duyguyu yükleyip kahkahayı minik tebessüme döküverdiniz yüreğimde...
harikasınız...hayranım size...
sevgiler...
mutlu bayramlar efenim...
suzem.
pRncfRn dedi ki…
Geçmişler olsun efendim :)
Ferhanca dedi ki…
Canım çok geçmiş olsun. fakat sende ateşten mi bilmem ama hatlar karışmış fena halde:)))
kendien iyi bak.çok öptüm iyi tatiller, iyi bayramlar iyice dinlen canım.
Deniz dedi ki…
Geçmiş olsun canım Fikriminciğim. Daha senin sırtın yere gelir mi, delikanlıların var seni seven seni düşünen... Sen yatarken dizi izliyorlardı zahir bunca halsü-halüsün-halüsünasyon-hanüsünasyon :P görmenin nedeni bu olsa gerek. Keşke iksir olsa da içip kalksak değil mi ayağa... Umarım daha iyisindir. Geçmiş olsun :***
CAN CANLARIM, BİDENELERİM BİRAZ DAHA İYİYİM GİBİYİM...

HEPİNİZE ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM
VE GÜZEL, MUTLU BİR BAYRAM DİLERİM

ÖPÜLDÜNÜZ CAN CANLAR...
kakaolusevgi dedi ki…
çok çok geçmiş olsun,
ateş dediğin herbirşeyi gösterir insana ama senin hayaller benim rüyaları bile geçmiş.
iyi bayramlar kuzularınla
Adsız dedi ki…
sen alem bir kadınsın. hem anaç hem neşeli hem azıcık çatlak. ama çok seviliyorsun şu blog aleminde...
WarhaWk - Cenk dedi ki…
Ailece bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.
Saygılar,
Cenk
Derin Sularda dedi ki…
İlahi İncegül, çok hoşsun ama anladığım şu yazıdan iyileşmişsin sen. ;-) Hadi topla kendini gel artık aç dükkanı.. Anladın sen.
şengül dedi ki…
canım benim senin ve ailenin bayramı kutlu olsun hayırlı bayramlar
Adsız dedi ki…
Geçmiş olsun incegül..
çok güzel rüyalar görmüşsün.. Bütün ünlüleri keşke bizde rüyana girseydik..Bizide görseydin ühhüü çok güzel anlatma Tarzınvar insan hiç sıkılmadan okuyor Buyazılar bal bal tekrar geçmiş olsun....efenim ......
Kurban Bayramın Mübarek Olsun....
reality dedi ki…
Ailece Bayramınızı Kutlar,

Esenlikler Dilerim.

Sunny
sevdiklerinle nice güzel bayramlar geçirmen dileği ile..
İncegül ailesinin bayramını kutlar, bir ömür boyu birlikte nice bayramlar dilerim.
Sevgilerimle...

Yazıları okumaya fırsatım olmadı, ilk fırsatta okuyup yorumlandırılacaklardır.
KUGUU dedi ki…
gecmis olsun bitir artık su gribi yaaa
nazar mi degiyro sana:(

iyi bayramlar cnm INCEGULUM
Belgin dedi ki…
Bitanem, dünya tatlim sana Biretin Pitin ve kuzularinla iyi, mutlu ve kutlu bayramlar diliyorum. Dönmeni dörtgözle bekliyorum (hadi iyiles gari ya)!!

Sevgiler
TATLI CADI dedi ki…
Canım arkadaşım,hem güldürdün hem ağlatın beni.Allah seni evlatlarına , eşine ve tüm sevdiklerine bağışlasın.
TATLI CADI dedi ki…
Canım arkadaşım,hem güldürdün hem ağlatın beni.Allah seni evlatlarına , eşine ve tüm sevdiklerine bağışlasın.
Ela'dan Mektuplar dedi ki…
aaaaaaaa çok geçmiş olsunn. hastayken bile böyle yazılabiliyor yani. örnek oldu valla :)
sevgliler...
Çok geçmiş olsun İncegülüm,
Ben bunları yazarken sen çok iyi olmuşsundur inşallah.
Kendine dikket et derler ya işte öyle.
Sağlıklı günler dileğiyle yanaklarından öperim.
Unknown dedi ki…
Yazının tarihi =4 Aralık
Bugün=11 Aralık Ancak ziyaretine gelebildim özür dilerim canım.Bugüne kadar hastalığın ve sayıklamaların geçmiş ya da sana gülen birine satmışsındır sanıyorum.Ama ben yine de seni öpüyorum .Alem kadınsın diyorum sevgiler dilek.
muko dedi ki…
büyük ihtimallae geçömiştir ,ama yinede çokkkkkkkkkkkk geçmiş olsun incegülüm,
yazın yine harikaydı özlemişim yazılırını okumayı...

bayramda geçti bitti fakat bizim geçmiş bayramlarımız bitmez bilirsin,geçmiş bayramın kutlu olsun..

sevgilerimle...
Ebru Oğuş dedi ki…
bak anacım, hızlı hızlı bayramlaşma turlarındayım ama bi geldim bayram yazın yok, e olsun dedim ben gene de buradan kutlayayım geçmiş olanı. ama bi baktım son gelişimden bu yana çok şeyler döktürmüşsün, aklım kalarak gidiyorum -oğluşların yokluğunda hızlı turumu tamamlayayım diye - ama ankaraya dönünce ilk yapılacaklarımın arasındasın, yanlış anlama tabii okuma babında:-)
Cancanlar, hepinizin geçmiş bayramı mübarek ola, hayırlara yol ola...

Geçmiş olsun dilekleriniz, bayram mesajlarınız, güzel ve tatlı sözleriniz için sağolun. Siz hep var olun.

Seviyom be ben sizi. Kız valla diyorum bak...
Kitaplikkedisi dedi ki…
ay incegülüm, önce bir üstteki postu okuyup, tam da birilerine şımart beni demişkene ve hiç bir ses seda duyamamışkene hüngür foşurt ağlamaklıyken ikinci postuna geçmemle, gözyaşlarım kahkahalara karıştı :D şımartamayan pis herif nooluyo diye garip garip bakmaktaykene, itiraf ediyorum bi yandan gülüp bi yandan ağladığım o naçizane gözyaşlarımı da pişamama sildim gitti :))) ne pasaklıyım di mi burnumu silmediğime şükret :D özlemişimmmm

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM