[ fiкяiмiи iиcє güℓü ]
BU DAVETİYELİ GİRİŞE GEÇİŞ EN ÇOK NE İŞE YARADI BİLİYOR MUSUNUZ?.. SEVGİYİ SESSİZCE BÖLÜŞENLERİ DE BİLDİM VE BUNDAN DA ÇOK MUTLU OLDUM.

MAİLİME VE YORUMLARA, GEREK "BENİ TANIMAZSIN AMA BEN DE İSTEREM" DİYE, GEREK "YOLLA LEN İŞTE, NE TRİP YAPIYON" ŞEKLİNDE DAVETİYE İSTEĞİYLE GELEN, SEVGİ DOLU YÜREKLERE DİYORUM Kİ; ANAHTARLARINIZ EN KISA SÜREDE PASPASIN ALTINA BIRAKILACAKTIR.


BU TÜKKAN, BENİM DEĞİL Kİ; ONU SEVGİSİYLE, İLGİSİYLE, SICAKLIĞIYLA VAZGEÇİLMEZİM KILAN SİZLERİN.

SEVİYOM BE SİZİ ALLAAN DELİLERİ...


Not: Şu habire bir yıldıza basıp, aklı sıra bu yazı kötü olmuş diyen şahsiyet!.. Bu sözüm de sana; Sen bilmiyor musun ki, iyi niyeti, sevgiyi, dostluğu ne yıldızlarla, ne rakamlarla ölçemezsin. Haydi ver bu yazıya da bir yıldız. Elini çabuk tut yalnız...
25 Responses
  1. muko Says:

    blogun kapandığını görünce çok üzülmüştüm,sürekli mailime bakıyordum belki davet gelmiştir diye
    kısa süreliğine de olsa açmana çok sevindim canım,devetliler arasında unutulmam inş..
    bir önceki postta mailimi yazdım
    öpüyorum snei....

    inadına inadınaa 5 yıldız verdim haberin ola:)


  2. figen Says:

    beni sakın unutma haa !!nete çok az girdiğim bir zamanda yakaladım aman açıkta kalmayayım..öhö öhööö:))


  3. Belgin Says:

    Biz de seni seviyoz tatli cadim.
    Öptüm


  4. kızzz pek bi politikacı edasıylan yazmışsın:)))
    ben de çok kısa ve öz bi msj attım ama bilmem tikkatini çektimi:D
    bizimle varoldun yokolmak yok bak haa öperim çok


  5. SENABERA Says:

    Beni unutmaaaaaaa.....

    senabera@gmail.com


  6. Canım benide unutma sakınn :)


  7. Elçince Says:

    BENİ SAKIN UNUTMA MSN ADERSİMLE AYNI AMAN DİYEYİM İNCEGÜLÜM...


  8. cancağızım sayfamda ödülün var gel kısa bi konuşma yap artık davetiyeler bitince yazarsın anca sen istersen:))


  9. Lalegül Says:

    Merhaba İncegül,
    baktım bir umut belki bir yazın diye..
    Benide unutma olurmu?
    Sevgiler, selamlar..
    Yorumum bile gitmiyor nedense, istemiyorsun herhalde yeni bloğunda beni..


  10. Lalegül Says:

    Sende mail adresim var mı İncegül?


  11. incegül beni de unutma ;)))


  12. CANLARIM HİÇBİRİNİZİ UNUTMAYACAĞIM. HERKESİN DAVETİYESİ HAFTA BİTMEDEN UMARIM ULAŞMIŞ OLACAK. AYNI GÜN HALLEDECEĞİM. CANIMSINIZ UNUTUR MUYUM.

    LALEGÜL MAİL AT TATLIM. ADRESİN YOK. NENONİŞİM, ÇENEBAZIM, SİZİN DE YOK.

    KALABALIK OLACAĞIZ CANLAR. O YÜZDEN LÜTFEN MAİL ATINIZ, YA DA BURADA ADRES BİLDİRİNİZ. SONRA ÇOK ÜZÜLÜRÜM ANAHTAR GÖNDEREMEDİM DİYE.

    HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM, BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ...


  13. Lalegül Says:

    lalegul-123@hotmail.com


  14. ZRPNDT Says:

    incegülüm shekuure@gmail.com canım sıkkındı kaçırmışım öptüm iki uu ile tamam...


  15. Sence sakıncası yoksa bende isterim.
    Sevgiler...

    fnaksu@gmail.com


  16. bana da lütfen:))tubacankiz@hotmail.com


  17. firdevs Says:

    incegul ablam :) eski bir bolgger olarak , banada davetiye yollar misin ? disarda kalirsam cok uzulurum :(

    aliye1985@hotmail.fr

    bekliyorum :)


  18. reality Says:

    Eşim ve ben takipciniziz.Mahsuru
    yoksa davetiye gönderin.Bloğumda
    mail adresim var.
    Sevgiler,Sunny


  19. Elçince Says:

    uğra alman gereken bir ödülün varrrrr...


  20. muko Says:

    seni bekleyen ödülüm var:)


  21. soğuk ve karlı bir ankara sabahından sıcacık sevgilerimle


  22. AHAAAA ANAHTARLA GİREN İLK KİŞİ OLARAK SAĞ AYAKLA ADIM ATAR HAYIRLI OLSUN DERİM:))
    SENİ SEVİYORUM CANIMMM


  23. PaNDoRa Says:

    davet için teşekkür ediyorum sevgili İncegül. Tam da "Ahan da İncegül beni beğenmiyor" diye düşünürken. Su gibi geldi, suuuu :))


  24. PaNDoRa Says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.

  25. reality Says:

    davetiye için sağolun:)
    sunny