AHAN DA BİR BAŞKA DUYURU

BU DAVETİYELİ GİRİŞE GEÇİŞ EN ÇOK NE İŞE YARADI BİLİYOR MUSUNUZ?.. SEVGİYİ SESSİZCE BÖLÜŞENLERİ DE BİLDİM VE BUNDAN DA ÇOK MUTLU OLDUM.

MAİLİME VE YORUMLARA, GEREK "BENİ TANIMAZSIN AMA BEN DE İSTEREM" DİYE, GEREK "YOLLA LEN İŞTE, NE TRİP YAPIYON" ŞEKLİNDE DAVETİYE İSTEĞİYLE GELEN, SEVGİ DOLU YÜREKLERE DİYORUM Kİ; ANAHTARLARINIZ EN KISA SÜREDE PASPASIN ALTINA BIRAKILACAKTIR.


BU TÜKKAN, BENİM DEĞİL Kİ; ONU SEVGİSİYLE, İLGİSİYLE, SICAKLIĞIYLA VAZGEÇİLMEZİM KILAN SİZLERİN.

SEVİYOM BE SİZİ ALLAAN DELİLERİ...


Not: Şu habire bir yıldıza basıp, aklı sıra bu yazı kötü olmuş diyen şahsiyet!.. Bu sözüm de sana; Sen bilmiyor musun ki, iyi niyeti, sevgiyi, dostluğu ne yıldızlarla, ne rakamlarla ölçemezsin. Haydi ver bu yazıya da bir yıldız. Elini çabuk tut yalnız...

Yorumlar

muko dedi ki…
blogun kapandığını görünce çok üzülmüştüm,sürekli mailime bakıyordum belki davet gelmiştir diye
kısa süreliğine de olsa açmana çok sevindim canım,devetliler arasında unutulmam inş..
bir önceki postta mailimi yazdım
öpüyorum snei....

inadına inadınaa 5 yıldız verdim haberin ola:)
uykucu dedi ki…
beni sakın unutma haa !!nete çok az girdiğim bir zamanda yakaladım aman açıkta kalmayayım..öhö öhööö:))
Belgin dedi ki…
Biz de seni seviyoz tatli cadim.
Öptüm
Bendeniz.. dedi ki…
kızzz pek bi politikacı edasıylan yazmışsın:)))
ben de çok kısa ve öz bi msj attım ama bilmem tikkatini çektimi:D
bizimle varoldun yokolmak yok bak haa öperim çok
SenaBera dedi ki…
Beni unutmaaaaaaa.....

senabera@gmail.com
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canım benide unutma sakınn :)
Unknown dedi ki…
BENİ SAKIN UNUTMA MSN ADERSİMLE AYNI AMAN DİYEYİM İNCEGÜLÜM...
Bendeniz.. dedi ki…
cancağızım sayfamda ödülün var gel kısa bi konuşma yap artık davetiyeler bitince yazarsın anca sen istersen:))
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
baktım bir umut belki bir yazın diye..
Benide unutma olurmu?
Sevgiler, selamlar..
Yorumum bile gitmiyor nedense, istemiyorsun herhalde yeni bloğunda beni..
Lalegül dedi ki…
Sende mail adresim var mı İncegül?
Derin Sularda dedi ki…
incegül beni de unutma ;)))
CANLARIM HİÇBİRİNİZİ UNUTMAYACAĞIM. HERKESİN DAVETİYESİ HAFTA BİTMEDEN UMARIM ULAŞMIŞ OLACAK. AYNI GÜN HALLEDECEĞİM. CANIMSINIZ UNUTUR MUYUM.

LALEGÜL MAİL AT TATLIM. ADRESİN YOK. NENONİŞİM, ÇENEBAZIM, SİZİN DE YOK.

KALABALIK OLACAĞIZ CANLAR. O YÜZDEN LÜTFEN MAİL ATINIZ, YA DA BURADA ADRES BİLDİRİNİZ. SONRA ÇOK ÜZÜLÜRÜM ANAHTAR GÖNDEREMEDİM DİYE.

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM, BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ...
Lalegül dedi ki…
lalegul-123@hotmail.com
ZRPNDT dedi ki…
incegülüm shekuure@gmail.com canım sıkkındı kaçırmışım öptüm iki uu ile tamam...
Sence sakıncası yoksa bende isterim.
Sevgiler...

fnaksu@gmail.com
bana da lütfen:))tubacankiz@hotmail.com
firdevs dedi ki…
incegul ablam :) eski bir bolgger olarak , banada davetiye yollar misin ? disarda kalirsam cok uzulurum :(

aliye1985@hotmail.fr

bekliyorum :)
reality dedi ki…
Eşim ve ben takipciniziz.Mahsuru
yoksa davetiye gönderin.Bloğumda
mail adresim var.
Sevgiler,Sunny
Unknown dedi ki…
uğra alman gereken bir ödülün varrrrr...
muko dedi ki…
seni bekleyen ödülüm var:)
rümeysaninrüyasi dedi ki…
soğuk ve karlı bir ankara sabahından sıcacık sevgilerimle
Bendeniz.. dedi ki…
AHAAAA ANAHTARLA GİREN İLK KİŞİ OLARAK SAĞ AYAKLA ADIM ATAR HAYIRLI OLSUN DERİM:))
SENİ SEVİYORUM CANIMMM
Kızıl dedi ki…
davet için teşekkür ediyorum sevgili İncegül. Tam da "Ahan da İncegül beni beğenmiyor" diye düşünürken. Su gibi geldi, suuuu :))
Kızıl dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
reality dedi ki…
davetiye için sağolun:)
sunny

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM