DUYURULARA DOYMADIM BEN...


EVEEEET... ANAHTARLARINIZ PASPASLARIN ALTINA BIRAKILMIŞTIR.

BEN ANAHTARIMI ALAMADIM, DAVETİYEM GELMEDİ, MAİL ATTIYDIM AMA CEVAPLANMADI DİYEN VARSA DİYE İKİ ÜÇ GÜN DAHA BURALARI BÖYLE TALAN BIRAKIYORUM...

BU ZAMAN ZARFINDA SİTEM, İNTİZAR, SEVGİ BİLDİRMEK İSTEYEN... BAĞIRIP ÇAĞIRIP "HANİ LEYN BENİM DAVETİYEEEM" DİYEREK SİTİRESİNİ ATMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM MAİL ADRESİM BİR ÖNCEKİ YAZIDA MEVCUTTUR...

SONRA DEKODERLİ, ŞİFRELİ, YEPYENİ BİR YAYINLA HUZURLARINIZDA OLACİİM...

ÇOK BİRİKTİM BE...

TE O KA...

Yorumlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canım blog adresimde küçük bir değişiklik yaptım. Bundan sonra blog adresim;
http://muhabbetcicegim.blogspot.com/

Sonuna sadece bir 'm' harfi geldi. Değiştirirsen sevinirim. Sevgiler.
beyhan dedi ki…
incegül hanım yeni davetli piloğunuz hayırlı olsun. açıkken de sevgi pıtırcığı bir yerdi esasında, nasıl o karmaşa çıktı anlamadım ben. tövbe tövbe. neyse sevgiler selamlar...:)
Geveze Kalem dedi ki…
İncegülüm, şu sıralar mail kutun dolup taşmıştır eminim.:) Bu yüzden atölye mailine bakamamışsındır, hatırlatayım dedim. Ben oraya göndermişim mailimi, haberin ola.
Hadi şifreli yayına geç de, yaz yine tatlı tatlı...
Sevgilerimle...
duygu dedi ki…
incegülcüm çok teşekkür ederim. aldım anahtarımı paspasın altından.
kocaman sarıldım.
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
benim meyli biliyon deemi güvercinim :)
unutursan oyarım biliyon
CANCANLARIMMM... UNUTMAMAK İÇİN GELEN MAİLLERİ, YORUMLARI INCIK CINCIK ETTİM BE... GÖZLERİM ACIDI VALLA. YİNE DE ATLARIM ENDİŞESİYLE BEKLİYOM BİRAZCIK DAHA...

SEVGİ PITIRCIĞINIZ KURBAN OLSUN SİZE. HADİ Bİ OTURUN BAKEM KIRMIZI KADİFE, BİRİNCİ SINIF KOLTUKLARINIZA, YAYINIMIZ BAŞLIYOR... AZZZZ SONRAAAA...
uykucu dedi ki…
bana geldi gülüm teşekkür ederim hadi başla yazılara:))
:(:(::(:(

unutulanlar arasındayız teyzecik :(

umit_cemile@hotmail.com
UNUTULANLAR UNUTANLARI ASLA AFFETMEZLER... CANIMCIKLARIM SİZ ÖYLE YAPMAYIN, UYARIN BENİ... HEM YOĞUNUM, HEM YARIM AKILLIYIM... UYARILARINIZ HEMEN VE İTİNAYLA DİKKATE ALINIR.

100 KİŞİ OLABİLİRİZ EN FAZLA. 20 KİŞİLİK BOŞ KADRO KALDI. İYİ NİYETLE YAKLAŞAN HERKESE AÇIKTIR. ONU MU NASIL ANLARIM... E O KADAR DA OLSUN DE Mİ...
okdir şimcik oldu :)
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül, teşekkür ettim paspasın altına bıraktığın davetiye için diyeceğim, ben kıyamam senin davetiyeni paspasın altında tutmaya..
Yeni adresinden girdim değil mi?
Mukadder dedi ki…
anahtarı aldım ve çok teşekkür ettim canım.
Nenoni dedi ki…
incegülcüm önce maili yollayamadım şimdi de yorumu yazamıyorumBu kadar teknoloji özürlüyüm işte bu gider inşallah:)
Mail adresim :
nenoni11@gmail.com
sevgiler
Nedir dedi ki…
Blogunuzu çok beğendim başarılar dilerim bana da beklerim kadincaweblog.com
suzem dedi ki…
anahtarı aldım velakin doğru kapıyı bulup açamadım...
neyse uzun uğraşlar sonucu burdayım...
:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM