HOŞÇAKALIN...


SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

UZUNCA BİR SÜREDİR BİRLİKTEYİZ. BİR ÇOK ŞEYİ, BİR ÇOK HALİ BÖLÜŞTÜK. KİMİ HÜZÜNLENDİK, KİMİ GÜLDÜK. AMA HEP HOŞGÖRÜ VE SEVGİ HAKİMDİ PAYLAŞIMLARIMIZDA.

ZAMAN ZAMAN BAZI KÖTÜ YORUMLARI YİNE KENDİ ÜSLUBUMUZLA BERTARAF ETTİK. BUNDA DA BUGÜNE KADAR SIKINTI YAŞAMADIK. KİMSEYE ÜZERİMİZDEN PİRİM YAPTIRMADIK. VE KİMSEYİ DE BURALARDA KIRIP DÖKMEDEN AĞZININ PAYINI VERDİK.

BİR ÖNCEKİ YAZIMA GELEN ALAKASIZ YORUMLAR, BU KEZ ÇOK AMA ÇOK SEVDİĞİM BİR DOSTUMU ÜZMÜŞ, KIRMIŞTIR.

KENDİSİYLE ASLA ALAKALANDIRMADIĞIM, AKLIMIN UCUNA BİR AN BİLE ONUN BUNLARI YAZABİLECEĞİNİ GETİRMEDİĞİM, SEVGİLİ ARKADAŞIM, SARI ŞEKERİM FERHANIMA, TOZUN ZERRESİNİ KONDURAMAM.

YİNE DE ONUN İNCİTİLMESİNE, HELE Kİ BENİM MEKANIMDA, ASLA MÜSAADE ETMEM. VE BUNUN BURADA OLMASINDAN VE BENİM DE BU KONUYU ONA KONDURMADIĞIM İÇİN DE OLSA, GEÇİŞTİRMİŞ KONUMDA OLMAMDAN DOLAYI SEVGİLİ ARKADAŞIMDAN ÖZÜR DİLİYORUM.

ZATEN ZAMANSIZLIKTAN ÇOK İLGİLENEMEDİĞİM SAYFAMI(ZI) BELİRSİZ BİR SÜRELİĞİNE ASKIYA ALMAK İSTİYORUM İZNİNİZLE. HEPİNİZE İLGİNİZDEN VE SEVGİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLERİMİ SUNUYORUM.

VE SON SÖZ; DOSTLARIMIN KIRILMASINDANSA GEMİLERİ YAKMAYI YEĞLERİM...

SEVGİLERİMLE

İNCEGÜL

Dip Sos: Resim ne alaka demeyin yahu! Bakıp bakıp iç geçirirken, beni anar; İncegül delisinin bize son kıyağıydı dersiniz a dostlar!..

Yorumlar

Nenoni dedi ki…
yapma incegüül nereye yahu?
sufi dedi ki…
Sensiz bir blog alemi İncegülüm nasıl olur ki?
Uzun zamandır ben de yoktum ama geri döndüm senin de dönüşünü 14 gözle bekleyeceğim.Yoksa bakkal amcayıla havayiye mi gittin?Seni seviyoruzzz ...Dilek.
ne oldu nasıl oldu anlamadım valla zaten uzun zamandır yazmıyordun buda tuz biber oldu sanırım :(

gidersen büyük eksilik olacak biz blog dostlarına yapma incegülüm pire için yorgan yakma be tatlım :(
Bendeniz.. dedi ki…
İncegülüm yapma bunu bizi neden cezalandırıyorsun bir kendini bilmez yüzünden senin bir suçun yokki??
İsimsiz yorumlara açık ve otomatik yayınlanıyor bende de pek çoğumuz gibi.Bazen hesap açmadımsa bende isim url girerek yeni adresimle yorum yazıyorum.
Yani sen gerçekten benim yazıp yazmadığımı uslubumdan tanıyabilirsin zaten şüpheli bir durum olursa sorarsın da.Ama iyi tanımadıklarımızda yorum bırakıyor ne yapabiliriz.

Bir densizin yaptığından neden seni sorumlu tutmuş ferhan çok şaşırdım.Üzüldüğüne eminim haksızlık bu lakin art niyetin olmayacağını bilmiyormu burası olmasa başka yerlere de yazıyordur bir kem sözlü düşmanı varsa onun adına.ve yazmaya devam edecektir.

Daha öncede çok kişinin başına geldi bu ve sayfa sahibini hiç sorumlu tutmadan altına benim resmim ve ismim yoksa ve tıklayınca benim profilime ve sayfama gelemiyorsanız ben değilimdir bilesiniz yazdı sadece.
alt yorumdan Ferhana tıklatınca gidemedim ben? profilini kapatmadıysa o olmama ihtimali var hala.Yada kapadıysa blogunu veya profilini çok yazık değmez ki arkadaşım senin özel dünyan orası.

Lütfen böyle şeyler için kendi özel sayfalarımıza küsmeyelim keyfimizi kaçırmayalım yorum onayı koyalım,hemen görecek zamanımız yoksa özellikle ,daha dikkatli okuyalım gözümüzden kaçmasın hepsi bu.

Hadi kızlar ikinize de geçmiş olsun ama sayfalarınız sizin parçanız kopartıp atmaya çalışmayın olur mu?Bu kadar seveniniz varken hele..
Bendeniz.. dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bendeniz.. dedi ki…
Ferhancım ayrıca hasta ruhlu biri ciddi uğraşıyosa sen profilini kapatınca o senin adına(nick olarak) ve avatarınla hesap alıp devam edebilicek yüzsüzlüğüne bu güvenlik açığını vermeseydin keşke:(
Esra dedi ki…
olmadi simdi bu! :-(
Adsız dedi ki…
ben ne diyeceğimi bilemiyorum.
konuya oldukça Fransız kaldım...
ama gitmeni,kalemi elinden bırakmanı hiç ama hiç istemiyorum...
Vedalardan nefret ederim...
Bunuda kabul etmiyorum...

Sonsuz sevgiler,Suzem.
Deniz dedi ki…
Fikriminciğim, zaman yoktur, yazmak istemezsin, şevkin kırılır anlarız. Bu kararına da saygı duyarız, seni de gelene dek bekleriz. Ne zaman yeniden yazmaya hazır olursan, istek duyarsan o zaman verdiğin ara sona erer, biz de güzel kelimelerini okumaya yeniden başlarız. Önemli olan senin kafanın rahat olması. Seni seviyoruz.
Asortik Krep dedi ki…
Ferhanca'ya ulaşamadım zaten..O yüzden burayı görebilmesi umuduyla her ikinize de sesleniyorum..
Her ikinize de ihtiyacımız var, birincisi sizleri seviyoruz, ikincisi bir yanlışlık varsa beraber düzeltmemiz gerekli..Hep beraber ama.. Bu arada ayrıntılar hakkında bilgim yok sadece bu yazı üzerine düşündüklerimi yazıyorum..Lütfen vazgeçmeyin.
ZRPNDT dedi ki…
yapma be.... ben seni okumazsam kiminle ağlayıp kiminle karnıma ağrılar girerek gülerim ki? Zaten diğer tarafta da kopup gittik :( ona da ayrıcana üzülürken.... Bence eğer birileri seni üzmüş rahatsız etmişse davetli yapabilirsin blogunu ne biliym ya da yorumları onaylı yap olmaz mı?
ZRPNDT dedi ki…
Bir alttaki konuya da baktım yeniden yorumlarıyla... kızılacak gücenecek birşeyler göremedim anlayamadım da :S(
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
ben de alt yazılara baktım ama bir şey anlayamadım,isimsiz yorumlar da da anlamsız bir şeyler bulamadım,galiba kaldırdın olaya sebep olan yazıyı neyse ne de olan bize oldu :(,
valla bende bırakmayı düşünüyorum protesto :(
CANLARIM YA... SİZİ ÇOK SEVİYORUM, BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ! BU BİR SORU DEĞİLDİ, O YÜZDEN SORU İŞARETİ KOYMADIM. BİLİYORSUNUZ ÇÜNKÜ.

SİZDEN KOPAMAYACAĞIMI DA BİLİYORSUNUZ.

AMA ŞUNU DA BİLİYORSUNUZ, HUZUR OLMAZSA, HİÇBİR ŞEYİN TADI OLMUYOR.

GELECEĞİM YAHU... BİRAZ İZİN VERİN BANA. TOPARLANIP GELECEĞİM.

SÖZ BE... DELİ İNCEGÜL SÖZÜ.

SİZİ SEVİYORUM...
Belgin dedi ki…
Incegülüm yazini okuyunca cok üzüldüm. Olamaz dedim, ben Incegülsüz ne yaparim dedim, ama yukaridaki yorumunu okuyunca rahatladim.
Geri dönmeni 44444444 gözle bekliyorum (beklemek cok zor olacak ama) :)))))
Seni cooook ama coooook seviyorum!

Sevgiler
Adsız dedi ki…
Seni en yakin zamanda bekliyoruz!!!

Saglicakla, huzurlu, mutlu ve Allah' a emanet kal...

TülayK
cenebaz dedi ki…
Yama be Fikrişim. Bizi senden ve o güzel yazılarından mahrum
bırakma:((. Pire için yorgan yakma. O densizler her zaman olacaklar ve bloggerları rahatsız edecekler. Hadi biraz dinlenmene okey ama daimi gitme , e mi benim canım arkadaşım?
Aplacım gitmeyiniz ama......

Pardon siz balik burcumusunuz?

Baliğin bir anlami var da !

Hörmetlerimle,

''J''
Adsız dedi ki…
Evet kokmus baligin Sicilya usulu
bir anlami var beyfendi.Yoksa siz
Siciya'da bulundunuz mu?

Belgin
Belgin dedi ki…
Arkadaslar yukaridaki Belgin imzali Adsiz yorumun benimle uzaktan, yakindan bir ilgisi yoktur.
Eger Tikladiginizda sayfama veya Profilime ulasamiyorsaniz bilinki bu ben degilim.
Böyle güzel bir paylasim alaninda bu olanlar cok kötü.
Adsız dedi ki…
"Fikir ve Sanat Eserleri Yasası'na göre" www.belgin.blogspot.com içinde yayınlanan bütün fotoğrafların, grafiklerin ve yazıların hakları saklıdır. Tamamen, kısmen veya değiştirilerek dahi olsa, izinsiz ve kaynak gösterilmeden, hiçbir yazılı ve dijital medyada yayınlanamaz, çoğaltılamaz ve dağıtılamaz.

Taklitlerimden sakininiz........

Belgin
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canım yaa çok üzüldüm. nele rolmuş böyle haberim yok. Anlamadımda birşey ben yaaa. Çabuk döne incegülüm.Seni seviyoruz.
İncegülüm,
bir ben gittim, bir sen gittin.
Ne geçmiş olsun diyebildim ne de başın sağolsun.
Vakit bulabildiğim bu aralar bunları yazmalıyım derken hiç anlayamadığım olaylarla karşılaştım.
Sanırım biraz sakinliğe ihtiyacın var.
Dinlenmeni ve eskisi gibi geri dönmeni bekliyorum.
Sevgiler...
Lalegül dedi ki…
Gitme İncegül, çok değerlisin benim için..Gitme...

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM