FACEBOOK BANA ÇOCUKLUĞUMU BULABİLİR Mİ?


Bakmayın benim bu çağ dışı, anti teknolojik, ortaçağ zihniyetli hallerime sayın okuyan; bizim aile efradı pek bir meraklıdır gelişime, değişime… Yeni çıkan teknolocik zımbırtılardan mutlaka bir tane edinirler. Her türlü yazılımı daha yazılmadan çözerler. Bir de bu sosyal paylaşım sitelerine mutlaka üye olurlar.

Sevgili kardeşlerim ve onların sevgili eşleri birbirlerini en fazla fıysbokta görür, görüşürler. Oralarda sofralar kurar, hediyeleşirler. Koca kişisi ormantik faaliyetlerinin büyük kısmını yine bu sitelerde gerçekleştirir. Bebelerim, buralarda fink atar gece-gündüz.

Hal böyle olunca da; bunca zaman direnişin en şiddetlisini gösteren, “Bana ne len, fıysbokta ne işim var benim be?” diye çemkirip duran İncegül gişisinin de direncinin kırılması, pes etmesi, “Tamam len, nalet getsin, uğraşamayacam sizinle, açacam bir hesap.” dememesi beklenemezdi elbette, diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz dostlar.

Evet, artık fıysbokta bir İncegül var. Ama bir sorun bakalım niye var?

1- Tatlı ikizlerimin yüzünü ancak orada görebiliyorum. En güzel fotolarla arz-ı endam ediyorlar.

2- Delikanlı oğlumun ilişkili mi işkilli mi olduğunu, gelin kızlarımın neye benzediğini, yavrucuğumun kimlerle ahbaplık ettiğini öğreniyorum.

3- Küçük oğlumun, konuşma, yazışma stilinden karakter gelişim analizini yapıyorum. Gayet düzgün, bilinçli bir evlat mı yetiştiriyorum; yoksa anası gibi pisikosomatiknevrotik bir velet olma yolunda mı ilerliyor onu görüyorum.

4- Kardeşlerimin ne halde olduklarını, ne halt karıştırdıklarını, neleri beğenip neleri paylaşmayı sevdiklerini biliyorum.

5- Epeydir görüşmediğim arkadaşlarımın hal ve gidişlerinden haberdar oluyorum.

6- Son olarak ve en önemlisi; koca kişisinin romantik videolarını, bunlarla kimlerin ilgili olduğunu, urus, cinli, capon, alaman ve bilumum ırktan avratlarla arkadaş olmasının nedenini, niçinini araştırıyor, bu arkadaşlığın hangi boyutlara ulaşabileceğini soruşturuyor, açığını yakalarsam çok fena oyma potansiyelinde olduğumun her an kendisi tarafından hissedilmesini sağlıyorum. Yazdığım notlarla, yorumlarla, “Nefesim ensende herif. Bi b.klar yersen, kendine girecek delik ara.” göz dağının dibine vuruyorum.

Nadir girebilsem de; yine buradaki aynı ismimle fıysboktayım artık. Ola ki arkadaşım! olmak istediniz. Öncelikle ön elemeyi geçmeniz lazım. Bunun için, iki boy, iki de portre fotonuzu, nüfus suretinizi ve ikametgah ilmuhaberinizi tarafıma iletiyorsunuz. Bu aşamadan sonra yarı finalde “Yeteneğine Kurban Türkiye” formatında bir yarışma yapılacaktır. Oldukça zorlu ve bir o kadar çetin geçecek bir platform hazırlanacak size. Diyelim burada hünerlerinizi sergilediniz ve bunu da başarıyla atlattınız. İşte finale kaldınız. Final etabında size İncegül yazılarının içeriği ile ilgili sorulardan oluşan birer test kitapçığı dağıtılacak. Bu sınavı da başarıyla geçerseniz fıysta görüşürüz.

Arkadaşım olmaya hak kazananlar için; “İncegül ilen Fıysta” el kitabı da aşağıda sunulmuştur.

1- Bilgisayar oyunlarını oldum olası sevmem. Zaten buna ayıracak bir dakika bile boş vaktim yokken; yok ürün yetiştireyim, bir de onu toplayayım, aman da akvaryumumu süsleyeyim, gibi boş işlerle uğraşamam. Bana bunlarla geleni fena yaparım.

2- Çiftliği için çivi, çekiç, kalas ihtiyaçlarını benden gidermeye çalışana çok pis yan bakarım.

3- Akvaryumuna balık talebinde bulunanları kötü rencide ederim. Gelin bana, levrek buğulama, fırında çipura, hamsi tava, somon ızgara pişireyim size. Sazanlığın lüzumu yok. (Brother kişileri, özellikle size söylüyorum.)

4- Sanaldan gül, çiçek, börtü-böcük göndermeyin. Gönderecekseniz tek taş, olmadı beş taş, yetmezse tam takım yedi taş gönderin. (Koca kişisi bunu da sana söylüyorum, yine sen anla.)

5- Etkinlik davetlerinize katılamam. (Tabii ki Çırağan’da neyin kokteyil verip beni de şeref misafiri yaparsanız o başka.) Aksi takdirde refüze ederim.

6- Mini etek giyip bacağına hırka örtenler, sevinçten havaya ateş ederken kendini topuğundan vuranlar, düğün günü gelini salonda unutanlar… gibi gruplara üyelik isteğiyle geleni istediğine isteyeceğine pişman ederim.

7-Son olarak, fıysın olmazsa olmazı rakı sofralarına çağırıp bana sarhoş muamelesi yapanı çizerim, hele dürtmeye kalkanı oyarım.

Haydin dostlar; sosyalleşelim, güzelleşelim…

Yorumlar

cenebaz dedi ki…
Fikrişim, ben hala inatla açmıyorum feyisbukta bi hesap.Ama koca kişisinin hesabından girip durumlardan haberdar oluyorum. Amaaan, uğraşamam daha fazlası ilen. Yalnız seninki de ÖSS'den daha zor olmuş, var mı geçen sınavı? :))
Belgin dedi ki…
Simdi geliyorum oraya, test sorularini cözmeye, bakalim sinavi gecebilecekmiyim:)))
Belgin dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Belgin dedi ki…
Bulamadim seniiii, sen beni arkadas olarak eklesen:))
Fikrimin Incegülü
pempe şapkalı, çekik gözlü, çilek yiyen küçük kız resmi...

ben de seni bulamadım gülüm. :) ama bu tüyolardan sonra beni bulursun heralde. sınava başlayalım artık. :))
ganfi dedi ki…
hee incegülüm ikizin olmam sebebiylen ben bu sınavları bilem geçmeden aylar öncesinden arkidişin olmuştum heyoooo.sınava girecek zavallılar korkun incegüldennnn:)))(havamıda bastım ya:)
burayı fazla ihmal ediyorsun feys yüzünden demekki???
Sorma İncegül'üm ben tüm akraba kardeş yeğen kuzen burada takip ediyorum, başka şans yok. Burada da iyi anlaşacağız bak bende çiftlik,güllük,tahta,yapma bebek,misket falan yok sadece haber var. Seni bulamazsam "F.Nur Akın Aksu" istek gönder canım.
Ayyy çok sevindim galiba...
Sevgiler canım...
Bulamadım gülüm,
istiyorsan ki "iste" sen istek gönder!
muko dedi ki…
bende facebooka inatla girmem derken ilkokul fotoğrafımız olduğunu öğrenince girdim giriş o girişşşşşş:)
şimcik bende ön elemeyi geçmek hatta sınavı vermek istiyorum amma velakin bulamadım seni:(

eğerki muko kişisi ile facedende arkadaş olmak istersen beklerim
mukadder meral öztürk
eklee beni:)
bekliyorummmm
çenebazımmm, olsun olsun ben de uzun süre oğlusun hesabından yaptım kontrollerimi. :))

ganfim, ikizim, he he... sınavsız geçiş hakkı da verdik zamanında. :)) yok be gülüm. orayı da ihmal etmekteyim meraklanma. :)

nur ablam, anlaşmaz mıyız hiç? daş olurum ablama yamuk yaparsam. iste dersin de istemem mi en hararetlisinden. başım gözüm üstüne. :)

ben seni buldum mukoşum, meralim, öztürküm. :) görüşelim... :)
HE BU ARADA... PAPUCUMUN İLİŞKİ VE KADIN ARAYANLARI, BURASI SİZE GÖRE DEĞİL, BEŞ HATTA ON BEDEN BÜYÜK GELİR. DİŞİNİZE VE BEYNİNİZE GÖRESİNİ ARAYIN. YOKSAYMAKLA KALMAM, GÖNDERDİĞİNİZ İSTEĞİ KOPARIR ELİNİZE VERİRİM ONA GÖRE... TE BU KA. TOZ OLUN ŞİMDİ.
Ya canlar, bunlar güccümencik beyincikleriyle buldu da beni; siz nasıl bulamadınız gı? Valla küstüm şimcik. :))
Tabiat Ana dedi ki…
incegülüm çocukluğunu bilemeyeceğim ama beni bulmuşsun hohoyt :)
gazel vakti dedi ki…
Feysbuka girmem deyip girip, sana arkadaş olarak eklenip bi müddet sonra hesabını donduranlardanım. Tarla tapan ekip tarlasınıda bilumum hayvanlarınıda aç sefil bırakıp telef etmiş kişiyim. Tühh keşke hayvanların yımırtalarını sütlerini neyin bi komşuya emanet etseydim.
tabiatım, zati çocukluğumdan umudu kestiydim artık. hiç değil bi kaç arkidişimizi görek bacım. :)

gazelim, sahi ya, diyeydin bana. benim küçük sıpa pek meraklı bu tarla dapan işlerine. tarlana ırgatlık, hayvanlarına da çobanlık ederdi bacım. :) Gı taze yımırta yiyip süt içerdik ne güzel. :))
suzem dedi ki…
ablaa bende bulamadım seni...
:((
sil bakem o üzgün suratı ordan. :) ben bulurum seni meraklanma sen. :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM