BAYRAM GELMİŞ

HUZUR
NEŞE
VE KARDEŞLİK
GETİRMESİ DİLEĞİYLE.
GÖZYAŞLARINIZ TEBESSÜM OLSUN.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.


  • Verdiğiniz destek için hepinize tek tek ayrı ayrı teşekkür ederim. Benim sevgili arkadaşlarım, iyi ki varsınız. Sizleri tanıdığım için çok şanslıyım ve çok mutluyum. Bunu en samimi hislerimle söylüyorum.
  • Bu arada sizleri ziyaret etmediğimi zannetmeyiniz. Hepinizden haberim var. Kimler otobüs gezilerine çıkmış, kimler güllerle harikalar yaratmış, kimler tatile çıkmayı planlıyor ve daha neler. Sizleri okuyarak neşeleniyorum, belki de hüzünleniyorum kimi zaman.
  • Bayramdan sonra görüşmek, birlikte eğlenmek, belki birlikte hüzünlenmek üzere canlarım.
  • Yeni gelen arkadaşlara hoşgeldiniz sefalar getirdiniz diyorum. Eski dostlara, eskimeyen dostlara, eskimeyecek dostluklara, eski ve yeni tüm dostlara selam olsun. Bayramınız kutlu olsun.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bayramınızı kutlar,esenlikler
dilerim.Nur Aksoy
Adsız dedi ki…
Bayramınızı ailece en içten dileklerimle kutlar,sağlık,huzur ve
mutluluklar dilerim.A.Pırlanta
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
sen yokken herşey tatsız tuzsuz incegülüm bilesin..
Umarım acınız az da olsa küllenmiştir,
ailenle beraber sağlık ve huzurlu geçen günlerin olsun....
SEVGİLİ NUR, ben de bayramını kutlarım. Teşekkürler.

SEVGİLİ AYŞEGÜL, güzel dileklerine teşekkürler ve iyi bayramlar.

PERİLİM, kalamadım ayrı zaten. Alışıyorsun. Yapacak bir şey yok arkadaşım. Hayat devam ediyor. Çok sağol canım. Sen de çok güzel bir bayram geçirirsin umarım...
hayalperisi dedi ki…
seninde bayramin kutlu olsun ince gülüm nice bayramlari beraber görmek nasip olur insallah

miniyi ve maxiyi öpüyoruz biz tirtilla ikimiz..
Unknown dedi ki…
sana iyi bayramlar tebriğimi emreden yaıyorum ve öpüyorum...
elma şekeri dedi ki…
Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...
seninde canım seninde..)
bütün güzel dilekler karşılıklı.:)
sevgilerimle...
BAYRAMINI EN GÖNÜLDEN DUYGULARLA KUTLAR; SAĞLIK, MUTLULUK VE BAŞARI DİLERİM...
denizanasi dedi ki…
iyi bayramlarrrrrrrrr
ANDY dedi ki…
Öncelikle başınız sağolsun ama oyle mubarek bir gecede yüce rabbimin yanına alması annenizi onunda isteyeceği birşeydir mutlaka...

Çoçukların için yazdığın yazıyı umarım yıllar sonra (eğer blogunu silmezsen) kendi çoçuklarıma okutmak isterim...

Ve son olarak Bayramınız mubarek olsun. Sağlıklı, mutlu ve HUZURLU bayramlar dilerim
Deniz dedi ki…
Sevdiklerinle nice bayramlar olsun, sana ve herkese...
Adsız dedi ki…
Hayırlı bayramlar canım.
zehra dedi ki…
iyi bayramlar
NAZLICA dedi ki…
Sevgili İncegül ben de tüm ailenizin bayramını kutluyorum. Gelecek bayramların acısız, sıkıntısız ve huzur içinde geçmesi dileğiyle, sevgiler.
Mutluveumutlu dedi ki…
Ablacım öncelikle başınız sağolsun. Allah sizlere ömür versin. Allah nur içinde yatırsın ananenizi.

Senin ve ailenin bayramı mübarek olsun ablacım.
Allah, sağlıkla, huzurla nice bayramlar nasip etsin.
Öpüyorum çok
Gulos dedi ki…
incegülüm teşekkür ederim canım seninde bayramın kutlu olsun tekrar.
Sayfanı açıp o upuzun komik yazılarını görmeyince bir hüzün çöküyor içime bilesin.
Öpüyorum seni.
Sevgilerimle.
sofi dedi ki…
Sevgili İncegül,seninde , tüm aileninde bayramı kutlu olsun.Sevgilerle...
sofi dedi ki…
Sevgili İncegül,seninde , tüm aileninde bayramı kutlu olsun.Sevgilerle...
Başınız sağolsun incegülüm..
Geçmiş bayramın kutlu olsun İnce Güllü arkadaşım. Allah çoluğun,çocuğunla geçireceğin nice bayramlar nasip etsin...
HAYALPERİM, inşallah canım amin. Öpücüklerinizi sevgiyle aldık.

ELÇİNİM, nice bayramlara inşallah canım. Ben de sizi öpüyorum.

SEVGİLİ ELMA ŞEKERİ, merhabalar.:) Ne tatlı bir isim bu. Hayatı durdurmuştuk ama, bu sabah aynı hızla kaldığı yerden başladı yine. Nice bayramlara inşallah.

YAĞMURUM, sevgiler benden de sana canım arkadaşım.

GÖKHANCIM, güzel yürekli kardeşim. Nice bayramlara inşallah. Güzel dileklerin hepimiz için olsun.

DENİZCİMİN GÜZEL ANNESİ, umarım çok güzel geçmiştir bayramın. Umarım nicelerini daha güzel geçirirsin.

ANDYCİM, teşekkür ederim. İnşallah gittiği yerler buradakinden çok daha güzeldir.

Umarım bir gün o güzel yavrularına okutursun. Ve içinden gelen o güzel sözleri de onlara hiç çekinmeden söyleyebilirsin.

Nice nice bayramlara erişirsiniz inşallah. Kocaman ailen ve sen.

DENİZİM, inşallah tüm sevdiklerimizle, kadro tam tamam, nice bayramlara canım benim.

HÜZÜNBAZIM, nice bayramlara hep birlikte erişmek dileğiyle canım.

SEVGİLİ ZEHRACIK, merhabalar genç arkadaşım.:) Umarım daha nice bayramlar görelim, sağlıkla, huzurla.

NAZLIM, güzelim amin. Cümlemiz için bayramlar bayram tadında geçsin inşallah. Çok sağol canım benim.

MUTLUM, güzel kardeşim benim. Çok sağol. Amin canım. Sana da ailenle mutlu, huzurlu nice bayramlar dilerim.

HACERİM, çok sağol canım. Umarım pek yakında eskisi gibi olacak herşey. Şu ruhumun darı açılsın azıcık. Canım nice nice güzel bayramlara, o tatlı bayram şekerinle birlikte inşallah. Öpüyorum ben de sizi kocaman sevgilerle.

SEVGİLİ SOFİM, inşallah nice nice bayramlara erişmek dileğiyle. Beklediklerine, özlediklerine kavuştuğun nice bayram gibi bayramların olsun. Sağol.

KRALİÇEM, dostlarım sağ olsun. Sen sağol canım.

BÖRTLEKİMİN TATLI ANNESİ, bütün güzel dilekler karşılıklı. Bin katı sana olsun. Sağlıkla, huzurla inşallah. Nice bayramlara.
Adsız dedi ki…
İncegül merhaba canım, iyi haftalar, geçmiş bayramın da kutlu olsun.
yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum..
Demli Çay
renkler dedi ki…
Canım, umarım gzel ve huzurlu bir bayram geçirmişsinmdir. O bebişkolara da bayıldım:-)
Emre dedi ki…
Ablacım geçmiş bayramın mübarek olsun, görüşücez inşallah bundan sonrada, o bebeklerde çok güzel ama:)
ab-ı hayat dedi ki…
Merhaba,

Umarım güzelliklerle dolu bir bayram geçirmişsinizdir,hüzünlere rağmen.Başınız sağolsun,Allah sabır versin ailenize.


sevgiyle kal...
LoLa dedi ki…
ablacım geç oldu ama bayramın kutlu olsun sevdiklerinle nice bayramlara...
ZRPNDT dedi ki…
Özlemişim senin de bayramın kutlu olsun canım arkadaşım
kakaolusevgi dedi ki…
başınız sağolsun ve geçmiş bayramınız mübarek olsun ablacım.Ellerinizden öperim.
Adsız dedi ki…
Burdan da yaziim, mailimi görmedin galiba İncegül'üm..
Hayırlı bayramların, mutlu günlerin olsun..
Öperim çok, sevgilerimle :)
DEMLİ ÇAYIM, teşekkür ederim canım. Sana da iyi haftalar ve nice bayramlara inşallah. Yakında geliyor inşallah.

RENKLERİM, sağol canım. Sağlığımız yerinde, sevdiklerimizle beraberdik çok şükür. Değil mi ne tatlılar ve masumlar.

EMREM, tatlı kuşum sağol. Tabii görüşücez canım benim.

SEVGİLİ AB-I HAYAT, şükür bu günümüze. Çok teşekkür ederim, dostlar sağolsun. Sevgiyle.

LOLAM, sağol güzelim. Senin için de nice bayramlar dilerim. En güzelinden.

FATMAM ZEHRAM, canımsın. Ben de nice bayramlara ermeni dilerim tatlı dilli arkadaşım.

KAKAOLUM, sağol canım benim. Ben de nice bayramlar dilerim ve kocaman öperim o güzel yanaklarından.

BİLUNUM, canım benim, bakamadım hiç maillere. Sağol bitanem. Ve affet görmediğim için. Benim ince ruhlum, güzel yüreklim. Nice bayramlara inşallah. Ben de seni öperim çok.
Biraz düzeldinmi fikriminince gülü.
başınız sağolsun

nimet
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
ince gülüm nerelerdesin...sesin soluğun çıkmıyor...
umarım iyisindir...
NİMETCİM, çok teşekkür ederim. Toparlanmaya çalışıyorum işte.

PERİLİM, canım sağol. İyiyim de kafam bi dünya sanki. Biraz abandoneyim bu ara. Gelicemmm...
uykucu dedi ki…
ben döndümmmm.
ev perisi;) dedi ki…
Amin canım amin!
Ve de bil-mukabele...
FİGENCİM, uğrasaydın ya bacım. tatlu yir, tatlu konuşurduk.. Hoşgeldin canım..

GÜZEL PERİ, kocaman sevgilerle sağol canım..
berfin dedi ki…
arkadaşım mutlu sayesinde keşfettim bloğunuzu.sizinle tanıştığıma çok memnun oldum ve hemen ekledim sizi.geçmiş bayramınızı kutluyorum ve acınız için allah'tan sabır vermesini diliyorum sizin için.güzellikler paylaşmak dileğiyle
Adsız dedi ki…
bayram miskinliği hala devam ediyor mu dönmedin mi hala ? :)
BERFİNCİM, merhabalar.:) Teşekkür ederim canım. Umarım güzel paylaşımlarda buluşalım hep..

HÜZÜNBAZIM, canım ciğerim.. geliyorum. Valla miskinlik değil. Akşama buralardayım inşallah...
pamuk dedi ki…
canım umarım iyi bayram geçirmişsindir zaten mini ve maksi gibi çocukların olupda kötü zaman geçirmene imkan yok :))
Annelog Atölye dedi ki…
Gördüm yorumunu dönmüşsün. E hani yeni yazı?:)
PAMUK ŞEKERİM, fena değildi işte. sağol canım..

ANNELOCUM, geliyor hatta geldi say..
Derin Sularda dedi ki…
E bende geldim, her gün bakıyorum ama sen hala yoksun hadi gel artık ;)
DİLEKCİM, sen yorumu yazarken ben yazıyı yollamışım canım. Pencere de geliyor.. geç te olsa, artık sen anlayış gösterirsin..

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM