UÇUN KUŞLAR UÇUN


Akşam evine girdiğinde kimse boynuna atlamıyorsa o eve girmenin anlamı yok.

“Banane ben bunu yemiycem” demiyorsa kimse, vitaminli çorbalar yapmanın anlamı yok.

Dağıttıkları için kızamıyorsan, evi derleyip toplamanın da anlamı yok.

“Gürültü yapmayın, azıcık kafa dinleyelim” diyemiyorsan, sessizliğin anlamı yok.

“O kitabı bırak ta bana masal oku yaa” diye sitem edenin yoksa, sakin sakin okumanın anlamı yok.

Peşinde dolanıp, “benimle ilgilenseneee” diyen olmuyorsa, kendine vakit ayırabilmenin anlamı yok.

Spor programı seyretmek için tutturmuyorsa kimse, istediğin programı seyredebilmenin de anlamı yok.

Siz olmadan hiçbir şeyin anlamı yok. Hayatımın bile. Fikrimin ince gülleri, gönlümün şen bülbülleri, sizin ötüşleriniz olmadan bu ev yuva olamıyor. Sizin cıvıldaşmalarınız, didişmeleriniz, o tatlı gülüşleriniz olmadan bu ev neşelenemiyor.

Işığım söndü sanki . Hani karanlıkta kalırsın da ne yapacağını bilemezsin ya gece bir vakit. Korksam mı, üzülsem mi, şaşırsam mı bilemezsin. Ne tarafa gideceğini şaşar da öylece duvarlara çarpa çarpa ilerler, bir mum ararsın. Elin ayağın kesilir de tutunacak bir yer ararsın.

Sofraya yine dört çatal getirmişim bu akşam. İkisini geri götürdüm içim acıyarak. Lokmalar dizildi bir bir boğazıma. Gece kalkıp odanıza geldim. Üzeriniz açılmış mı. Yine küçücük yatağa tıkıştırmış mısınız kendinizi. Hanginizin ayağı, hanginizin kafasında, hanginiz amuda kalkmış uyuyor diye bakmaya.

Yatak böyle düzgünce duruyor. O çarşaf toplaşmamış bohça gibi. Pike, yastık yerlerde değil. O zaman yatağı düzeltmenin ne anlamı var. “Toplıycam ben şimdi” diye kandırılmadan, söylene söylene, “ ah pasaklılar sizi” diye diye yapamıyorsan, yatağın üzerinde para zıplatmanın ne anlamı var? O yatak boş ise, düzgün olmasının ne anlamı var?

Şimdi sizin odanızda, kimsecikler “ çabuk anne yaaaa” demeden. bu yazıyı yazıyorum. Ama, siz taciz etmeden rahatça yazı yazmanın da hiç tadı yok.

Belki üniversite okuyacaksınız uzaklarda. Vatan görevi yapacaksınız ya da, tıpkı diğer aslanların yaptığı gibi. Kim bilir gurbet ellere gideceksiniz, bir çoğunun gittiği gibi. Gün gelecek kendi yuvanızı kuracaksınız mutlulukla.

Yavru kuşlarım yuvadan uçacak bir gün. Kanatları iyice güçlenecek. Masmavi göklerde süzülürken benim canlarım... bulutların arasında gözden kaybolurken ciğerparelerim… ben gururla bakacağım arkalarından. İşte onlara uçmayı ben öğrettim diyeceğim. Bakın ne de güzel uçuyorlar. Nasıl mutlu kanat çırpıyorlar. Özgürce. Ve onlara özgür olabilmeyi de ben öğrettim.

Gözü yaşlı, kanadı kırık, boynu bükük bir ana kuş olurum belki siz gidince. Ama, yine de ardınızdan sevgiyle el sallarım o vakit geldiğinde. Uzaklara da uçsanız gözüm, gönlüm üzerinizde olur her daim. Ve ne zaman uğramak isterseniz yuvada sizi bekliyor olurum umutla.

Gün bu gündür. Olabildiğince kanatlarımın altında olun şimdilik. O gün gelene kadar hiç ayrılmayın yanımdan, yamacımdan. Benim küçük sevgililerim.

Yorumlar

PERİLİ KÖŞK dedi ki…
incegülüm neredeler kuzucukların...
anneanne ,babaanne ziyareti falan mı ...
ahh onlarsız olmak nasıl zor ,kızlarım da bir akşam arkadaşlarında kaldılar,bilirim o duyguyu...
bomboş bir ev ,gürültüsüz ,aslında her zaman özledğimiz şey seslik ancak nasıl batıyor o seslik insana değil mi....
gönderme kuzucukları biryere bi daha...
ehhh ilerde ki durumlara o zaman alışırız....
TuBiKKo dedi ki…
ablacım duygusallaşmışsın hayırdır? nereye gönderdin miniyle maksini de böyle hüzün yaptın?
ipek dedi ki…
Amann.. ağladım bu yazıyı okuyunca. Hem bu güzel kalemden, hem de sulugözlüğümden.
Hiç birimiz canımız kadar sevdiğimiz yavrularımızdan ayrı kalmayalım (güzel sebeplerin dışında) inşallah.
Bu nasıl bir kalemdir, nasıl yürektir böyle FİG ciğim, eline sağlık.
sevgiyle
uykucu dedi ki…
incegülüm ağlattın beni yine.ben oğlumu odasına alıştıramıyorum diye söylenirken farkettimki asıl ben gitmesini istemiyorum başka odaya. koklaya -öpe- mıncıklaya uyuyoruz hep birlikte ve büyüdüğünde ayrılacak olması şimdiden korkutuyor beni.yok karar verdim askerede birlikte gidicez, üniversiteyede (aynı bölümü kazanıcam), evlenince ayrı ev yok hep birlikte otururuz:))ben tek çocuk olduğu için böyle düşünüyorum derken sende 2 oğluş var aynı duygular ah annelik işte.nooldu seninkiler nerelere gittilerde hüzünlendirdiler seni.
bunları kitaplaştırsan diyorum...
Calimero Mutfakta dedi ki…
ayy.. incegul ablam.. ne guzel anlatmissin.. aglatacaksin bizi sabah sabah.. sonra isyerinde insanlar soracak niye agliyon diye.. incegul ablamin kuzucuklari yatagi dagitmamislar diye mi diycem.. senin bu hislerinin ben de uyandirdiklarini nasil ifade edicem bilemiyorum.. insallah bir gun yuvadan ucup ayrildiklarinda saglik, mutluluk, huzur her daim sizinle olur..
KUGUU dedi ki…
Canim benim... sen iclenmissin gece gece... Ne guzel yazmissin yine... Allahim ayirmasin sizi. Ve herkesi sevdikleriyle beraber huzurla saglikla yasatsin insallah..
Bu arada okurken bir yandan da uzun yillardir eve zili calarak degil anahtarla giren biri olarak... yazdigin diger ucun hepsi bende var... Yazin cift tarafli etkiledi beni...
anemon dedi ki…
ah incegülüm gene bam telimize bastın yav sabah abah herhalde büyük annalerinde sizinkiler evet benim oğlusumda bazen yüst katta annede jkladığında gece odasına girip yatağının düzgün olduğunu görünce içim bir tuhaf oluyor biz bunlar askere yada üniversiteye gelince ne yapıcaz eşim benle dalga gecer hep askere giderken sanada ev tutalım ordan der bende hiç mahsuru yok derim
🌼 dedi ki…
Ah,yeni takip etmeye başladım seni Emre nin tavsiyesiyle,tıpkı sana benziyor oku bak çok alem dedi:))ve taa ilk yazına kadar okudum diyebilirim.Gece vakti kahkahalrla güldüm çoğu yazına çok yakın hissettim kendime ..ama bu yazın var ya,ağlattı beni..Allah evlatlarından ayırmasın ve güzel günlerini öğretsin dilerim..o zaman teselli olucaz ama mutlular diye..
gerçektende EĞER KAPIYI ANAHTARLA AÇIYOSAN,ORDA SENİ BEKLEYEN BİRİ YOKSA HAYATIN BİR ANLAMI YOK..
sevgiyle kal canım..
tosbaa dedi ki…
nereye gitti tosbaalar ablacım..?üzülme sen sakınnn:)tamammıııı??
Gamzeli dedi ki…
Ablam ne bu şimdi, ağlattın vallahi...nereye gitti kuşların..Unutma onlar her zaman yanındalar çünkü sen bir annesin ve onların her zaman sana ihtiyacı var :(((((((((
Derin Sularda dedi ki…
Bak hüzünlendim şimdi yine, daha altı ay oldu hayatımıza gireli ama bende minik kuşumdan ayrılmak istemiyorum. Evlendirmicem bu kızı,benimle kalsın evde kalsın.. diyorum ama bu seferde kaçmasın? Aman ne diyorum ben ya. Sen de hemen kavuşursun inşallah canlarına...sevgiler.
sofi dedi ki…
Benimde iki oğlum var,seni okadar iyi anlıyorum ki!Onlar olmadığında hayatın hiç bir anlamı olmuyor sanki,ev soğuk,sessiz,boş,ev müzeye dönüşüyor ama ayrılık kaçınılmaz,benim bir oğlum askerde.Dağ arkasında olsunda,canı sağ olsun.ALLAH acılarını göstermesin.SEVGİLER...
Unknown dedi ki…
Bazen benim oğluşta ananesinde kalır,annem götürür sizin biraz ayrı kalma vaktiniz gelmiş diye ama ben hiç onsuzluğun tadını çıkaramam hayatım tatsızlaşır anlamını yitiriri ya o hiç hayatıma girmeseydi hiç düşünemiyorum bile...Uçacaklar bir evet ellerimizden yuvamızdan ama şimdiki yokluklarını hiç sevemiyeceğiz...
Adsız dedi ki…
ÇOCUKLAR BİZDEMİYDİ ACABA???
kakaolusevgi dedi ki…
YAAAAAAAAAA,İÇİM CIZ ETTİ YİNE.ALLAH SANA BAĞIŞLASIN ABLACIM BENİM.ALLAH SİZİ HİÇ AYIRMASIN.
emre dedi ki…
Ama ama ben ağlarım şimdi ya, incegülüm canım, yüreğin ne kadar güzel ne kadar geniş ne kadar engin, ne diyim inşallah senin gibi özverili bir anne olabilirm bende, diyorum ya hep idolümsün sen, benim canımsın, candansın, içi dışı birsin, güzel insanın özde de sözde de, öperim seni ve oğluşları sölede dönsünler evlerine anacıklarının yanına:(
denizanasi dedi ki…
ay gözlerim doldu valla. benim de oğlum 2 gündür yanımda değil :( hasta ve anneannede.
Mutluveumutlu dedi ki…
Canım ablam Allah sizi ayırmasın birbirinizden. Allah mutlulukla kendi kanatlarıyla uçmalarını göstersin sana inşallah.
Onların başarılarıyla, mutluluklarıyla gurur duyarsın inşallah her zaman...
PERİLİM, dayısıyla yengesi biraz başbaşa kalalım diye kıyak yaptı aslında. Ama insanoğlu böyle işte.
Öyle bir anda çok sessizlik yaramadı bünyeye. Demek ki bizim hayatımızda durgunluğa yer yok bundan kelli..

TUBİKKOM, geldiler güzelim.. öyle ana kişileri yapar arada..

İPEKCİM, senin o güzel ana yüreğin elbette evlat ayrılığına gözyaşı döker. Amin.. Rabbim kimseyi yavrularından ayrı koymasın. Sevgiler..

FİGENCİM, ben koca kazıkları koynuma alıyorum. Hele o sabahları sıcak sıcak onlara sokulup yatmak yok mu.. büyümüyor ki onlar. Bence de sen o yavruyu odadan göndermek istemiyorsun. Üniversitede aynı bölüm okumak iyi fikirmiş bak. Ben de yapayım..

CALİMEROCUM, hakikaten sen de güldürdün beni. Onu söylediğinde insanların yüz ifadeleri nasıl olurdu acaba. Canım benim, ne güzel dualar etmişsin. Amin ve hepsi de hepimiz için olsun..

KUĞUCUM, ya içlendim böyle işte. Canım benim, kapıyı anahtarınla açmak zorunda kalmayacağın günlerin olsun inşallah. Zırrrlatarak zilleri, kapılarda karşılanasın. Güzel dualarına hepimiz için amin diyorum güzel arkadaşım. Gel bas benim zilime, koşup, gülümseyerek ben açayım sana kapıyı..

CİVCİVİM, dayısına gittiydiler şeker. Ya analık zor zenaat. Evdeyken sıkılırsın bunalırsın. Azıcık biyere gittiler mi, yüreğin acır işte. Heh.. bütün babalar da aynı laf. Görücem ben onları da, nasıl zırlıyolar asker ardından..

SEVGİLİ NUR TANESİ, merhabalar.:)) Ne iyi ettin de geldin. Aslında hepimiz yakınız birbirimize. Bir şekilde buradaki insanlarla gönül bağı oluşuyor. Sanki aile gibi. Canım amin güzel dileklerine, hepimiz için gerçek olsun duaların. Ve o kapıyı anahtarla açanlar için de en kısa sürede can yoldaşları nasip etsin Rabbim..

TOSBAKIM, dayısındalardı da geldiler şekerim. Üzülmüyom sözzz..

GAMZELİ KIZ, severim ben seni. Ağlama güzelim. Ana yüreği işte.. kabarır böyle arada. Sonra da len sıpalar bi uslu durun diye bağırırsın...

SEVGİLİ YILDIZ YAĞMURU, sen o kızı koklamalara kıyamazsın, elin oğlu gelip alıverir elinden işte. Verme boşver kimselere. Minik Ela'cığı teliyle duvağıyla gelin etmeyi nasip etsin Allah. Annenin gururu da bu olsa gerek..

SEVGİLİ SOFİ, merhabalar.:)) Öncelikle yakışıklı askerine Rabbim sağlıkla kavuştursun. Su gibi gelsin geçsin zaman inşallah. Canları sağ olsun da uzakta olsunlar, ne güzel demişsin. Rabbim çaresiz ayrılık vermesin. Yavrularımızı bize bağışlasın..

ELÇİNCİM, zamanı gelince, ona da alışabilir miyiz bilmiyorum. Hep bir tarafımız hasretli olacak gibi geliyor bana. Arada ayrılık ta gerekiyor ama, onlar durabiliyor aslında.. sorun bizde..

ANANİMUS GELİN, kız tembellikten var ya.. bari isminle gireydin. Aynen öyleydi valla.. bu ara boşsan yine alıversene bir iki gün...

KAKAOLUM, canım amin. Rabbim kimseyi sevdiklerinden, hele ki evlatlarından ayırmasın..

EMRECİM, canım.. bu benimle ilgili değil ki, analık böyle işte. Yani istemesen de öyle oluyorsun. Kendini unutup, onlar oluyorsun. Sanki yüreğin onlar için atıyor.. ya ne bileyim. Bu anlatılmaz ki, yaşa ve gör inşallah benim tatlım..

DENİZCİĞİMİN ANNESİ, canım ya geçmişler olsun yavruma.. ah inşallah çabucak iyileşir de annesinin koynunda yatar paşam. Affet..

MUTLUM, güzel yürekli, içten kardeşim. Tüm güzel dualarına amin hepimiz için. Rabbim tüm isteyenlerle birlikte sana da nasip etsin anneliğin tüm güzelliklerini inşallah..
Bri; dedi ki…
Gönül isterki miniyle maxi hiç ayrılmasın annelerinin yanından ama malesef gün gelicek ayrılıcaklar ama öyle tatlı bi anneleri var ki hep bi ayakları evde olucak merak etme sen...Bu kadar sevildikleri için çok şanslılar,ve umarım bu şanslaı hep devam eder..
Adsız dedi ki…
Ah İncegülüm, duygusal, hassas ruhlu arkadaşım.. Gecenin bu saatinde ağlattın beni.. Nasıl bir yürek var sende, o cümleler nasıl dizilir yanyana bilemedim..
Allah hiç ayırmasın seni Mini ile Maxi'den.. Hep tepinsinler tepende.. :)
Ben biliyorum, sen asıl onu istiyorsun :)
Öperim kocaman kocaman!!
Deniz dedi ki…
Böyle sevimli ayrılıklar olunca insan kendini daha iyi hazırlıyor ilerideki daha uzun ayrılıklara. Askere, üniversiteye, evliliklere. Seni anlıyor ve çok seviyorum :) Hem bu cocuklar dayısına gitmeseydi biz bu harika yazıyı okuyamazdık yahu! :)
Sanem dedi ki…
Yaa çok fena oldum okuyunca ben. Bunlar bir de büyüyüp de böyle yuvadan uçuveriyorlar dimi şimdi?
ahh abla ahhh kendini alıştırsan iyi olur şimdi dayısı götürünce bile bukadar içleniyorsan Allah yardım etsin sana onlar askerdeyken okuldayken evlenip başka yerlere gittiklerinde... bunlar hiç bişey Rabbim kimseye acı ayrılıklar bir daha kavuşamamalar göstermesin... ukalalık olmasın dediklerim ben bu konuda ihtisas yaptım...
oğlu 20 yaşında olan bir anneye yapılırmıydı buuu?
hüngüüüüür.
BRİDGETCİM, umarım dediğin gibi olur canım. Onlarsız nefes alamıyorum sanki. Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın. Sağol gülüm.:))

BİLUNCUM, güzelim benim. Tepinsinler valla. Bana böylesi lazım. Rahat batıyor. Rahattan rahatsız oluyorum artık. Amin canım, sağol. Biz de seni kocamannnnn öpüyoruz.:))

DENİZCİM, biz o ayrılıklara zor hazırlanırız gibi geliyor arkadaşım. Allah böyle tatlı güzel ayrılık versin yine de. Beni anladığını çok iyi biliyorum ve ben de seni çok seviyorum.:))

SANEMCİM, uçuyorlar ya. Hem nasıl geçti habersiz şeklinde uçuveriyor zaman.:))

GÖKHANCIM, ne ukalalığı, bilyorum ablacım senin ailenden ayrı kalışlarını. Dediğin gibi Rabbim acı ayrılık vermesin ve Rabbim gönül ayrılığı vermesin. Bedenler kavuşur nasılsa. Valla kardeş ne ederim bunlar uzaklara giderse. Beni de askere alırlar mı ki yavrucaklarımla beraber?:))

YAĞMURUMCUM, affet sultanım. Senin kuş uçtu uçacak. Rabbim güzel uçmalar nasip etsin inşallah. Öperim delikanlıyı.:))
ab-ı hayat dedi ki…
Rabbim her daim sevdiklerimizle birlikte olmayı nasip etsin.Yüreğime hüzün çöktü uzaklarda,özlemlere daldım,kuş olup uçasım geldi yazınla birlikte.Bloğunun ismine takılıp geldim,iyikide gelmişim.



sevgiyle kal...
Ferhanca dedi ki…
Of be kızım bunu bana yapmıyacaktın benim duygularımı, yaşadıklarımı ,Kendi kendime konuştuklarımı yazmışsın.Bazen kendimi iyice boşlukta hissettiğim günleri hatırlattın.Oğluşum okududa işe bile bşladı mezuniyet töreninde ilk aklıma gelen oğluşumun ilk okul birinci sınıfa başladığı gün oldu .Bu söylediklerim kamera çkimlerinde bile çıkmış şimdi izlerken duyuyoruz.kızmda lise 3 bir yılı kaldı üniversiteye .Napıcaksın canları sağolsun run ve beden sağlıkları yeinde olsunda uzak olsunlar diyorum.Bağımlı anne değil ,bağlı anne olma hedefimi kaç sene önce koymuştum ,yoksa çok üzülürdüm..sevgiler..
ev perisi;) dedi ki…
Gecenin bir vakti yaktın ciğerimi sevgili fikrimin ince gülü...
Güllerine tez zamnda kavuşursun inşallah!
ZRPNDT dedi ki…
:'( Allah acılarını göstermesin evlatlarımızın .... Gülmeye gldimdi ben ağlayarak çıkıyorum bak şimdi :) Allah hiç ayırmasın, ayırsa da tatlı ayrılıklar versin... Oyyyyy bi garip oldum ben öpüyorum
Nasıl duygusal bi yazı olmuş bu böyle:)
TATLI CADI dedi ki…
ANNELER

Dal bir gün dedi ki tomurcuğuna:
- Tenimde bir yara işler gibisin
Titrerim rüzgarlar keder vermesin.

Anneler beşikten der çocuğuna:
- Acını görmesin gözüm alemde
Teselli demeksin bana son demde.

Bütün ümitleri yel alır gider
Tomurcuk açılır, sel alır gider
Anneler büyütür, el alır gider.

Ahmet Kutsi TECER (1901 - 1967)

Bu şiiri Esra'nın blogunda ilk kez okumuştum. o zaman da bu gece seni okuduğumda etkilendiğim kadar etkilendim.
Canım arkadaşım,annelik başka bir zanaat, tarifi yok bunun içinin ta derinliklerinde devleşiveren kocaman bir duygu canından öte.
Islatın gözlerimi gecegece oysa ağlamayı severim de itiraf etmeyi sevmem ben sesiz sesiz kimseler görmeden çekerim burnumu.Ama sana itiraf ediyorum ki duygulandırdın ruhumu.Eeee ne demişler anneler ıslak-kuru ama hep duygulu.
Canım Allah oğullarını senden seni oğullarından eksik etmesin.
Adsız dedi ki…
Yaw yazını okuyunca içeride uyuyan oğluşuma gidip bi sarılasım geldi, yorganın altından inatla çıkardığı küçük ayaklarını da öpesim;)Ne güzel duyguları tattırdın bana bu yazıyla anlatamam..Hem bir gün uçup gidecek diye hüzünlendirdin hem de hala evde ve benim dedirterek mutlu olmamı sağladın..Güzel günler seninle olsun cnm
SELIN dedi ki…
valla oyle hic tadi tuzu olmuyo yavrum olmayinca gozlerim doldu allah kimseyi birbirinden ayirmasin
palyanço dedi ki…
koca yüreklim beniiimm :)) valla nereye gitti mini ile maxi diye bütüm yorumları bi kenara itip seninkileri aradı gözlerim.. daha benimle Efe'm ama, inan içim acıdı her kelimende.. Allah sizi birbirinizden hiiçç ayırmasın.. yuvanız hep sevgi dolu kalsın insallah :))
LoLa dedi ki…
allah hiç ayırmasın ama hayat mecburen böle oluyor bizde ayrıldık 4 yıl başka bi şehirde 18 yaşımdaydım sonra evlilik kalpler ayrılmasa bile yollar ayrılıyor işte.:((
renkler dedi ki…
İncecim, Gülüm... Pazartesi pazartesi beni pek bir duygulandırdım. Allah onları bizden ayırmasın. Elbette evlenecekler uçup gidecekler. İnşallah hayırlı kollara giderler:-) Ama onlarsız hayat çok zor. İnşallah hayırlı evlatlar olurlar da bizi unutmazlar, sık gelirler. Oğluşumu özledim sabah sabah:-)
SEVGİLİ AB-I HAYAT, merhabalar.:)) Anneden uzakta yaşamak zordur mutlaka, kolaylıklar diliyorum sana. Ne edersin ki hayat bazen böyle savuruyor bizi. Ne iyi etmişsin de gelmişsin. Ben de mutlu oldum gelişinden. Sevgiyle.:))

FERHANCIM, ah ne mutlu sana. Nasıl da gurur duymuşsundur oğlun mezun olup işe başlayınca. Kızın da uçmasına bir şey kalmamış. Ne diyeyim Allah bizlere de yaşatsın. Lakin zor işte sen daha iyi biliyorsun. Anne olup ta bu duyguları yaşamayan var mıdır ki. Bağımlı değil, bağlı anne olmak. Harikasın. Sevgiler.:))

SEVGİLİ EV PERİSİ, yanmasın yüreğin güzel yüreklim. Kavuştum ben güllerime. Allah dönülmez ayrılıklar, bitmez hasretler vermesin.:))

FATMAM ZEHRAM, kız benim neşe kaynağım onlar demek ki.. onlar olmayınca ağlak bir kadın olup çıkıyorum işte böyle. Ben de seni öpüyorum canım.:))

ZARİFECİM, öyle bir patlama oldu güzelim işte.:))

TATLI CADICIM, hakikaten çok güzel bir şiir. Anneysen zaten her duygusal söz, çocuklarla ilgili her görüntü ruhuna dokunuveriyor değil mi? Annelerin hep bir acıyan kanayan tarafı var işte. Allah'ın bir lütfu, doğanın en güzel armağanı. Ama, yine de hep bir tarafları böyle yaralı. Canım, gözyaşların hep mutluluktan aksın umarım. Rabbim hiçbirimizi yavrularımızdan ayrı koymasın.:))

HÜZÜNBAZCIM, ne sevimli uyuyordur, ne güzel, ne masum. Uçup gidene kadar tadını çıkarmak lazım. Bir de senin örtüp, onun geri fırlattığı o minik ayaklarından benim için de öper misin. :))

FİLİZCİM, canım Allah kimseyi canının parçasından ayırmasın tabi. Sen de Selincikle hep mutlu ol inşallah.:))

PALYANÇOM, tatlı annecik. En güzeli seninki biliyor musun. İçinde hala. Çünkü dışarıda oldukları zaman, hem sevginden, hem de koruma içgüdüsüyle onu nerelere saklayacağını şaşırıyorsun işte böyle. Canım bütün güzel dileklerinin bin katını sana diliyorum. Efe'cikle onun güzel annesini öpüyorum.:))

LOLACIM, bidenem. Sen de daha yavru kuşsun.:) Kalpler ayrılmasa bile demişsin ya. Asıl önemli olan da bu galiba. Kalpler ayrılmadıktan sonra, bedenler kavuşur nasılsa.:))
RENKLERCİM, aynı anda atmışız canım yorumu.:)) Allah hiçbirimizi yavrularımızdan ayırmasın. Amin valla inşallah hayırlı evlat olur da garip analarını ararlar. Yoksa ne ederiz bilmem.:))
Gamzeli dedi ki…
Kadir gecen Mübarek olsun canım...
GAMZELİCİM, senin de mübarek olsun canım.:))
Kuaybe dedi ki…
Merhaba..

İlk kez uğradım, son günlerde okuduğum en güzel yazıyla karşılşatım..

Yüreğine sağlık..

Ben hemen bir gidip yavruşumu öpeyim :))
SEVGİLİ MİNİK MELEĞİN ANNESİ, merhabalar.:)) Ne kadar mutlu oldum bu güzel sözlerine. Minik meleğini benim için de öper misin. Sevgiyle.:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM