BURADAYIM.. İYİ SAYILIRIM.. DAHA DA İYİ OLURUM..




Yaaa işte Canım Günlük, geldim ben...

Neler mi yaptım görüşmeyeli???? Bolca çalıştım, çokça yoruldum.

Her fırsatta temizlik yaptım ve yine yoruldum. Üstelik te tekrar kirlendi bile. Sanki her yer kötü kokuyor. Bu kokuyu gidermenin bi yolu yok mu?

Akşamları saatlerce ders çalıştım.

Sor şimdi bana p veya p değil önermesinin doğruluk değerini, şakır şakır şakıyayım. Havuz problemlerini boşver ama. Hala umut yok..

Tabii ki yine yoruldum...

Yoruldukça kaybolmuyormuş acılar bunu öğrendim.

İnsanoğlu yüreğine sakladığını incittiğinde kendi yüreğini de paramparça edermiş, bunu öğrendim.

Çokça ağladım...

Bazen güldüm.. ve bu gülüşlerimden utandım. Bazen insan aldığı nefesten bile utanırmış, yediğin lokma dizilirmiş boğazına bazen bunu da öğrendim.

Bak insan ne çok şey öğrenebiliyormuş kısacık zamanda.

"Hayat devam ediyor" sözünden nefret ettim... ama yine de hayatın bir şekilde, kendi rutininde devam etmesine şaşakaldım.

Seni ve arkadaşlarımı çok ama çok özledim..

Yakında dönerim merak etme beni.

Nelerin üstesinden geldik biz.. yaralar üzerine tuz basmadan da iyileşiyor.. sadece birazcık zaman lazım.. izi kalacak elbet..

Şimdi gidip maddenin kimyasal ve fiziksel yapısını öğrenmem gerekiyor...

Sonra da acıları yok edebilir miyiz.. yok edemezsek te onlarla yaşamayı öğrenebilir miyiz.. bunu öğrenmem gerekiyor... lise kitaplarında var mıdır acep???

Daha çok çalışmam lazım.. daha da çok yorulmam lazım..

Belki Ajda haklıdır ne dersin Günlükçüm?????

Hasret ve sevgiyle öpüyorum çok...... hoşçakal Günlük...
Nottt: Resim taze taze Beş dakika önce çekildi...

Yorumlar

denizanasi dedi ki…
canım arkadaşım ne oldu. kaçırdığım birşeyler mi oldu ..
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
ben de şimdi incegülüm nerelerdesin diye mesaj bırakmaya geliyordum ki yeni mesajınla rahatladım,
hımm yazılılar başladı ,başlıyor ve anneler de ders çalışıyor, demek her ev de durumlar aynı...
mini yavaş yavaş tüm dişleri döküyor ,dişperileri iyi çalışıyormu bu arada...
Unknown dedi ki…
incegülüm nerdesin ohhh be şükür yazdın sonunda...hayat üniversitesi böyle işte insana habire öğretiyor...
Deniz dedi ki…
Diş gitmiş, Mini fare :) Anneye hoşgeldin der, derslerinde başarılar dilerim :) İyi çalış, biz de sana sorarız lazım olunca :) Seni gidi temizlik robotu seni... İclal Aydın köşesinde bir kere "marketlerin temizlik ürünü reyonlarında saatlerini gecirmeyecek bir kadın yoktur" demişti. Hakikaten öyle :)
DENİZCİĞİN TATLI ANNESİ, biraz bunalmışım herhalde.. düzelecek inşallah.:) Sağol canım..

PERİLİM, Canım benim sağol. Ya sorma başladı hem de tam gaz. Üst üste matematik, fizik, ingilizce.. iflahımız kesildi valla. Diş Perisi gece gündüz mesaide gülüm ya.:) Üsttekiler alttakiler, tek tek gidiyor.

ELÇİNİM, hakikaten öğretiyor. Öğrenmenin yaşı yok tabi.:) Sonu da yokmuş bunu da öğrendim canım. Sağol.

DENİZİM, tam fare oldu ya.. tombul fare. Teşekkür ediyorum. Çok başarılı olacağım, örtmenlerimi hiç üzmeyeceğim söz.:) Haydi sor sor sor.. Oy şimdi galiba bir de taşınma telaşı olacak. Temizliklere ve temizlik malzemelerine doyarım artık.:)
kedi dedi ki…
Sırf şu müzik için girdiğimi sanma sayfana.
Bana bi mait atsana ayrıcaa:)
TuBiKKo dedi ki…
çok şükür bi ses verdin ablacım.Son zamanlarda hepimize bi rehavet çöküverdi bloglar boş kalıyo.Benim çok işim var çok bi de bi de Aralık başında denetleme..çıldırıciiimmm aykında yaaa :(
uykucu dedi ki…
herşey geçiyor be gülüm ama incecik gülüm!!!
mini iyice büyümüş ...
anemon dedi ki…
incegülüm bende şimdi sayfanı acarken ümitsizdim yazın yok diye ve eski postuna nerlerdesin hayırdır bir seymi var diye yazacaktım merka ettik seni

ağlamkla gülemk kardeş miş be güzelim ne yapalım hayatın gercekleri kaçamayıp şaşıp kalıyoruz işte
bende sana koordinatları beyinin görevleri pankresa öz suyu
adrenalin hormau dersini vereyimmi ay fenalık geldi ben ezberledim oğluşta tık yok ama yaaaaa
midem kasılıyor
Adsız dedi ki…
Hoşgeldin canım, özledik seni :)))
İnan şu günlerde ruh halim seninkindençok farklı değil, çok karışığım. Ancak toparlanma zamanı...
Hemen ayağa kalkıp elimizdeki en büyük cevherin, çocuklarımızın kıymetini bilmek ve Ataya layık evlatlar yetiştirme zamanı.
Daha çok yorulmalı, daha çok çalışmalıyız.
Bu arada mininin ön dişi dökülmüş :)Çok sevimli görünüyor.
Sevgiler...
renkler dedi ki…
Canım ne oldu şimdi? Niye kötüsün. Temizlik yapmış bir insan neden kötü olsun ki! Şaka bir yana sen de mi bunalıma girdin arkadaşın Renk gibi. Derslerden çok mu bunaldın. Dudağımda uçuk çıktı sıkıntıdanç Hala hasta da olamadım. Çatlıyacağım. İyi olllll! İyi olalım. O taze resimdekini mıncıkla biraz. Benim için de...
Mutluveumutlu dedi ki…
Ablacım çok özledik seni. Arayı açma olur mu?
Lise kitabında arayacağın şeyi bulursan bizede söyle olur mu?
Miniyede maşallah, dişsiz delikanlı olmuş :)
Öpüyorum çok çok
BİYONİKCİM, canımsın. Tabii atarım mail sana. Hatta bir kere niyetlendim de..

TUBİKKOCUM, canım kolay gelsin sana. Bu ara biz de nefessiz çalışıyoruz. İnşallah çok iyi bir şekilde çıkarsınız denetlemeden. Sen de bir derin nefes alırsın.

FİGENCİM, he ya geçecek be arkadaşım. Sen de elini çabuk tutsan diyorum. Bak Mini büyümekte hızla. Anladın sen.:)

CİVCİVİM, sağol canım ya. Hakikat ağlamak ve gülmek, nasıl kolkola yaşıyorlar aynı mekanda, bazen şaşıyor insan. Sorma gülüm,ben dün gece yarısına kadar, eşit kollu terazinin binicisiyle uğraştım valla. Artık rüyalarımda bile ders çalışıyorum. Bir de çift bizim yavrular biliyorsun.. İki kat eziyet.

DEMLİ ÇAYIM, ben de sizleri çok özledim canım. İçimde kocaman bir acı var sanki. Ama dediğin gibi toparlanma zamanı. Ben eşimin ve üç kardeşimin yollarını gözledim askerde. Şimdi de vatanıma iki tane aslan yetiştiriyorum. Kimse onun bir karış toprağını kirletemesin diye. Yaa kendi çekti o dişini Mini Bey.

RENKLERİM, haklısın yahu, insan o kadar temizlik yapıp daha hala nasıl kötü olabilir. Lakin her yer pis, her yer kokuyor.:) Dün gece yarısına kadar çalıştığımı ve bu kadar çalıştığıma göre ünv. sınavlarına yeniden girip, gerçekten okumak istediğim bölüme mi girsem diyorum. Ne dersin..
MUTLUCUM, bulursam söz sizinle de paylaşırım canım. Bu arada sen de erkencisin. Günaydın güzelim. Ve günün çok güzel geçsin inşallah.:)
Emre dedi ki…
Hoş gör sen boşver gitsin aldırma,
Büyüklük sende kalsın.......
ne diim canım benim, zaman hepimize lazım bazı durumları atlatmak için, dediğin gibi sadece unutmak olsa iyi illa kalıyor insanın aklının teeeee bir yerlerinde, karışık yazdım dimi, ama kafam bir milyoncuk bu aralar napim, çok çok öperim seni ve o taze fotodakini.
o taze fotoyu yerim ben deeeeeeeeee,,, ama üst dişlerin yenisi çıkmış.:((
hani o boşlukların da fotoğrafıı..Ben onu da isterem banane,bananee,bananeee
Resmin taze kokusu mis gibi geldi zaten burnuma. İyi bak kendine, öpüyorum seni...
berfin dedi ki…
fikrimin ince gülü bende sık sık uğrayıp ses varmı diye baktım ve bugün rahatladım.insan tanımadığı insanlara bile alışıp onları merak edebiliyormuş.bende bunu öğrendim sayenizde. ama senin öğrendiklerin zor gerçekten. Ama üstesinden gelirsin..istediğin zaman yanında olurum seve seve..Senden haber almak güzel. Bu arada unutmadan ufaklık çok tatlı:)
Sanem dedi ki…
Mini kişisine maaşallah diyorum. Ben de öğreniyorum bu aralar. Bazen durup düşünerek, bazen her yeri dağıtıp toplayamayarak... Öyle ya da böyle, daha öğreneceğim çok şey var. Haa, bir de şunu farkettim şimdi, sana yorum bırakmayı özlemişim. :))
Sevgiler...
bugunovnia dedi ki…
Fotograftaki delikanlıya geçmiş olsun....Sana da kolay gelsin....Görüşürüz...
kakaolusevgi dedi ki…
Ne şirin bir gülümseme o,maşaallah,dişleri de şeker :))
Ablacım gözümüz yollarda kaldı,sizsiz olmuyor yahu.Özletmeyin kendinizi...
palyanço dedi ki…
hayat herseye rağmen devam ediyor demiştim bende..desene gurbet kusun olarak bende yarana tuz basmışım :/ özür dilerim :(

bunalmış olduğun şey her ne ise, yerini güzelliklere bırakır umarım :) mininin uçup giden dişi gibi ;)
TATLI CADI dedi ki…
Canım ya şükür kavuşturana.Çok özledim seni ben, her kelimeni,her duygunu.Bi yanım eksik gibi geldi hep,sen yazmayınca.Bağımlılık yaptın.Nolur bi daha böyle yapma, kriz anında seni arayınca bulalım.Minine de maşallah Allah nazarlardan saklaya.
benvearkadaslarim dedi ki…
merhaba,ben yağmur damalsının komşusuyum.
ben daha pc yi yeni öğrenirken bana sayfa açtı.:) ve sizleri de tanıştırdı.
merhaba.:)
Gulos dedi ki…
incegülcüm,
uzak kalma bizden.Özlettin kendini iyice.
Sıkıntılarının biran önce geçmesi dileğimle...
EMRECİM, tatlı kuşum.. kafan bi dünya olmuştur senin şimdi. Ah Allah'ım kolaylık versin canım benim. Sağol bu arada.:)

YAĞMURUMCUM, onun iki yanı da sallanıyor teyzesi. Yakında o da gidici. Sırf senin için o fotoyu bir şekilde çıkarıcam merak etme canım.:)

BÖRTLENCİKİN ANNESİ, canım ben de seni öpüyorum çok.:)

BERFİNCİM, ne mutlu bana. Hiç yüzünü görmediğim ve yüzümü bile görmeyen dostlarım tarafından merak edilmek ve onları merak edip, özlemek öyle güzel ki. Ben anlatamam ama sen anlarsın.:)

SANEMCİM, bırak gülüm arada dağınık kalsın. Bazen herşeyi öylece bırakmak en iyisi galiba. Ben de sizleri çok özlemişim gerçekten. Sevgiyle canım.:)

SEVGİLİ BUGÜNOVNİA, merhabalar.:) Çok teşekkür ederim. Umarım daha çok görüşürüz.:)

KAKAOLU SEVGİCİM, çok sağol canım benim. İnan sizsiz de olmuyor. Lakin ben senin dükkana gelemiyorum biliyorsun değil mi?

GURBET KUŞUM, sen benim yaralarıma ancak merhem olursun. Tatlı kuş, sağol sağol. İnşallah hepimizin sıkıntıları uçup gitsin. Bir çocuk kadar içten gülümseyebilelim bir gün.:)

CADILARIN EN TATLISI, tatlı dilli arkadaşım. Çok sağol. Söz veriyorum yapmam bir daha. Ben de o kadar özledim ki sizleri. Ya teyzesi Mini efendi bir de kendi çekti o dişi biliyon mu sen?

SEVGİLİ BEN VE ARKADAŞLARIM, Yağmurumcuğumun komşususun demek ne kadar güzel. Merhabalar sana o zaman sevgiyle. Bize de bakar mısınız oralardan şöyle bahçeli bir ev.:)
HACERİM, canımsın. Günaydın bu arada. Kalp kalbe karşıymış bak. Ben de sizleri çok özledim. Umarım yakında biraz daha rahatlamış olarak devam edicem. Sevgiyle canım.:)
ANDY dedi ki…
Bazen durup sadece bakmak gerekiyor hayata! Bazen hiçbirşey yapmadan izlemek...

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM