DUAYLA MUHABBETLE SEVGİYLE


Kahrın da hoş, lûtfun da hoş,
Ya derd gönder yahut devâ,
Kahrın da hoş, lûtfun da hoş.
Hoştur bana senden gelen:
Ya hil’at ü yahut kefen,
Ya taze gül, yahut diken...
Kahrın da hoş, lûtfun da hoş.
Gelse celâlinden cefâ,
Yahut cemâlinden vefâ,
İkisi de cana safa:



SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

MÜBAREK KADİR GECENİZİ KUTLAR,

HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM.

ALLAH DUALARIMIZI KABUL ETSİN.


Canlarım, bir kaç gündür komada olan ananemiz (eşimin ananesi) bu gece vefat etti. Bu mübarek gecede kaybettik kendisini. Namazlı Kur'anlı bir hanımdı. Bir kaç gün bana müsade edin. Çok üzgünüm. Şehitlerimize ağlarken, Rabbim bunu yapanları kahretsin derken, ölüm acısı geldi çöktü iyice. Hepinizi çok seviyorum. Dualarınızdan bizleri de eksik etmeyin lütfen.

Yorumlar

TuBiKKo dedi ki…
fikrimin ince gülü ablam, senin de kadir gecen mübarek olsun..Allah ettiğimiz tüm duları kabul eder inşallah.
KUGUU dedi ki…
Amin Incegulcugum , hepimizin kandili kutlu ve huzurlu olsun.
Sanem dedi ki…
Kadir gecen mübarek, duaların kabul olsun Fikrim İnce Gül'üm :))
ablacım bu güzel günün güzel geçmesi dileklerimle kadir gecen mübarek olsun... selam ve dua ile...
Mutluveumutlu dedi ki…
Ablacım senin ve ailenin de Kadir Gecesi mübarek olsun . Cümlemiz için hayırlara vesile olsun, dualarımız kabul olsun inşallah.
Unknown dedi ki…
seninde canım..
uykucu dedi ki…
kadir gecemiz kutlu olsun tüm dualarımız kabul olsun amin...
Calimero Mutfakta dedi ki…
Allah razi olsun ablam.. insallah bu gecenin feyzinden istifade edebiliriz.. Kadir geceniz hayirli ve mubarek olsun
Amin hepimizin mübarek gecesi kutlu olsun, hayırlara vesile olsun! Dualarımız kabul olur inşallah!
Derin Sularda dedi ki…
Amin, tüm duaların kabul olduğu, hayırların insanları bulduğu bir gece olması dileği ile.
Dilek
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
Allah herkesin gönlüne göre versin,dualarını kabul etsin...onbeş şehit verdiğimiz bu mübarek günde ,ülkem için hayırlara vesile olsun...
ev perisi;) dedi ki…
Başınız sağolsun...
TATLI CADI dedi ki…
Başınız sağolsun arkadaşım Allah sizlere uzun ömür versin .Toprağı bol olsun.
Sana da hayırlı kandiller canım Allah çoluğunla çocuğunla tüm ailenle sana mutlu bir ömür versin duaların kabul olsun.
hayalperisi dedi ki…
ya acayip üzüldüm mekani cennet olsun allah geride kalanlara sabir versin
Deniz dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki…
Allah sizlere sabır, anneannenize rahmet eylesin. Askerciklerimizle ilgili söyenecek hiçbir şey yok :(
Sardunya dedi ki…
Başınız sağolsun
Allah sabır versin
Mekanı cennet olsun
TuBiKKo dedi ki…
Başınız sağolsun...Allah geride kalanlara sabır versin. :(
uykucu dedi ki…
a son eklediğin yazıyı görmemişim! başınız sağ olsun, mekanı cennet olsun...allah o şehitlerin analarınada sabır versin ateş düştüğü yeri yakmıştır..
denizanasi dedi ki…
başın saolsun..
renkler dedi ki…
Canım, şimdi okudum, çok üzüldüm. Allah Rahmet eylesin. Başınız sağolsun. 15 şehidimize de kan ağlıyoruz bu günlerde zaten... Allah şehitlerimizi de anneanneciğimizi de nur içerisinde yatırsın.
Boncukçu dedi ki…
Başınız sağolsun,
Her ölüm erken, her ölüm çaresizliği hissettiriyor bizlere.
sofi dedi ki…
Başınız sağolsun,ne kutlu bir gecede vefat etmiş,geride kalanlara ALLAH ömür versin.Kandilin kutlu,tüm duaların kabul olsun.
Gamzeli dedi ki…
Kadir Gecen Mübarek Olsun canım, başınızsağolsun ne kadr güzel bu günde ölmek, allah bizlerede böyle nasip etsin inşallah..

Amin..
kedi dedi ki…
Çok üzüldüm.
Allah rahmet eylesin.
Onun ömrünü sizlere versin.

Daimi sessiz okuyucun
Biyo
Başın sağolsun canım, Allah hepinize sabırlar versin. Ananeciğinizin mekanı cennet olsun,nur içinde yatsın...
Emre dedi ki…
Canım başın sağolsun, rabbim size sabır versin fazla söze gerek yok:(
Gulos dedi ki…
İncegülcüm,
başınız sağolsun.Allahım bu mübarek günde yanına almış rahmet eylesin.Dualarımız sizinle birlikte.Allah sabır versin.
Sevgilerimle..
Calimero Mutfakta dedi ki…
İncegül ablam ..Allah rahmet eylesin.. mekani cennet olsun..Sizlere de sonsuz sabirlar.. Allah ölümün de hayirlisi versin derler ya.. boyle mubarek bir gecede mubarek bir ayda Rabbimize kavusmus.. insallah bize de nasip olur..
Dilek35 dedi ki…
canım allah rahmet eylesin senin ve eşinin başı sağolsun mekanı cennet olsun çok mübarek bi gecede vefat etmiş allahın sevdiği kuluymuş
Başınız sağolsun! Huzur içinde nur içinde yatsın! Allah size sabır ve ömür versin!
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
incegülüm baş sağlığı ve sabır diliyorum,nur içinde yatsın...
ümran dedi ki…
Başınız saolsun canımm..Allah ne kadar seviyomuş ki böyle güzel bi gecede almış onu yanına..
Fatma dedi ki…
Başınız sağolsun..Ne mutlu ki böyle güzel bir gecede kavuşmuş Allah'a. Ölüm bazen, hele ki hasta ve yaşlıysa kurtuluş oluyor ölene ama kalanlara bıraktığı özlem duygusuyla başa çıkmak zor oluyor. Allah sabır versin hepinize. Nur içinde yatsın.
Ferhanca dedi ki…
Başınız sağolsun,son acınız olsun..
Çok doğru söylüyosun ben de acayipim iki gündür şarkılarad ağlamaya başladım iyi değil toparlanmalıyım.Bir Eşim askarlığini Diyarbakır da yapmıştı oğlum küçüktü bizde hep beraber oardaydık diğer ast teğmen arkadaşların eşleri ve çocularının olduğu gibi oaraları çok iyi bildiğim için sinirlerim dahada oynuyor ..selamlar..
anemon dedi ki…
seninde mübarek olsun ince gülüm
başınız sağlsun allh sabırlıklar versinsizlere ve tüm sehit yakınlarına
Adsız dedi ki…
Ablacım, İncegül'üm başınız sağolsun.. Ne güzel, Allah bu kadar mübarek bi'gecede almış yanına ananeyi.. Allah rahmet eylesin, başınız sağolsun İncegül'üm..
Acını paylaşmak için herşeyi yaparım inan..
Sakın üzülme.. Kadir gecen de mübarek olsun..
Öperim çok..
ZRPNDT dedi ki…
:(Allah rahmet eylesin :(
BALDAN TATLI dedi ki…
İncegülüm; ne mübarek insanmışki mübarek Kadir Gecesi vefat etmiş. Allah Rahmet eylesin.Geçmişte olsa seninde Kandilin Mübarek olsun. Başın sağolsun.
Canım Allah'ım rahmet etsi.sizlere -ve hepimize- Allah'ım sabırlar versin.
Bri; dedi ki…
Ablacımmmmmm Allah rahmet eylesinn...Başınız saolsun
ezgi* dedi ki…
öncelikle allah rahmet eylesin :( vede hayırlı bayramlar şimdidenn...öptüm hepinizi :)
Unknown dedi ki…
Canım başınız sağolsun.
SenaBera dedi ki…
Başınız sağolsun ,Allah rahmet eylesin..Anneanneciğiniz nurlar içinde yatsın,mekanı cennet olsun..
Bayramınız da şimdiden mübarek olsun..
NAZLICA dedi ki…
Hayat böyle birşey maalesef. Kimbilir ne tonton, ne şeker bir kadındı anneanneniz. Sabır diliyorum. Gençleri kaybetmek kadar yaşlılarımızı kaybetmek de üzer beni. Neler paylaştınız, neler öğrendiniz kimbilir. Mekanı cennet olsun, allah rahmet eylesin canım.
CaDı dedi ki…
Nereye gitsem kotu haber aliyorum, sehitlerimizide yeni ogrendim:(( Seninde basin sagolsun, hepimizin basi sagolsun:...((
anemon dedi ki…
Ramazan Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı,
sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, yuvanız bereketli olsun...öpüyorum ince gülüm seni
pamuk dedi ki…
başınız saolsun bütün sevdiklerinizle iyi bayramlar....
Mustafa Şenalp dedi ki…
çok güzel bir site.
Mustafa Şenalp dedi ki…
bu arada ben.de taziyelerimi iletirim.
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ipek dedi ki…
Ne yazılabilir ki sonsuz ayrılığın acısına??
İçten taziyelerimi gönderebiliyorum sadece.
hepinizin başı sağ olsun.

İpek
Asortik Krep dedi ki…
Şimdi gördüm ancak.Başınız sağolsun.
fikrimin ince gulu, biraz gec oldu cok ama cok ozurdilerim daha yeni gordum olanlari, seninde kadir gecen mubarek olsun...

Basiniz sagolsun, Allah rahmet eglesin, mekani cennet olsun...

Ne desem dinmeyecek biliyorum aciniz...
bayraminida kutluyorum, opuyorum seni...
BoriPori dedi ki…
başınız saolsun Fikrimince, mekanı cennet olsun.. yeni gördüm,kabul et lütfen..
Canım arkadaşlarım benim. Ben hepinize ayrı ayrı tek tek bütün kalbimle teşekkür ediyorum. Desteğiniz benim için paha biçilemez. Sizleri gerçekten seviyorum. Keşke sizleri çok daha önceleri tanısaymışım diye hayıflanıyorum bazen. İnsan gibi insanlar da varmış bu dünyada demeyi daha önce başarırdım. Sağolun. Hep hayatımın bir parçası olmanızı diliyorum.

Sevgiler sevgiler sevgiler.....
Adsız dedi ki…
başınız sağolsun. Ananenizin mekanı cennet olsun. Allah sizlere sabır, sağlık, uzun ömür versin.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM