ŞİİRSEL BİR ANLATI


Sevgili Günlük,

Dün, vücudumun tüm hücrelerine stres yüklediğim, yorgunluktan tırnak uçlarımın bile sızladığı, beynimin sol yarısının uyuştuğunu hissettiğim, sıradan ve güzel bir gündü. Bazı kişilik(siz)lere sinir olduğum, kimi şahsiyet(siz)lerin haddini bildirmek istediğim öyle mutlu mesut bir gün işte.

Akşam iş çıkışı rutin Anneye uğrayıp, yavruları toparlama ve “haydi çocuum, haydi ooluum, yahu üzerinizi giyin, çantalarınızı toparlayın, itişmesenize yavrum, koca danam, kardeşine yardımcı olsana” şeklinde sinir harbi yaşadığım, kan ter içinde kaldığım harika ötesi bir akşamla da tamamladım günü.

Evim güzel evime geldiğimde baş ağrım tavan yapmış, artık bitsin bu muhteşem, tarihi gün diye dua ediyordum ki, sevgili yavrum, mini mini oğlum yanıma geldi.

“Zihinden çıkartma işlemi yapalım mı anne?”

Yapalım peki oğlum. Zihnimden çıkarmak istediğim o kadar çok şey var ki, belki de faydası olur bu işlemlerin.

Ben kendimi toparlayıp, yavrucağa çalışma ortamı hazırlamak için debelenirken, (Liselimi rahatsız etmeyelim dedik. Malum delikanlı.) benim hipermanyak sıpam çoktan işlemleri bitirmiş, sonuçlarını yazmıştı bile.

“E oğlum hani beraber yapacaktık ya?

“Oooo anne sen hazırlanana kadaaar..”

“Miniiii, hadi oğlum şu şiiri bir kerecik okusana. Biraz deşarj olsun annen.”

“Anne ya.. iyi ki bi güzel “vurgu” yaptık he. Sen de iki de bir okutuyosun.”

Ulen sıpaya bak. Hemen de nasıl şımardı. Oysa ben babasına anlatıyordum, vurguları güzel, çok sakin ve güzel şiir okuyor diye. Üstelik de ezberlemene yardımcı olduk o kadar, nankör evlat.

Bizimki şiiri okurken, ben de canlandırdım. Sanata bizim de bir katkımız olsun değil mi?

Şiir şöyle:

Tam otların sarardığı zamanlar.
(Anne halının üzerinde ot toplar, yorulur, terini siler.)

Yere yüzükoyun uzanıyorum.
(Zavallı anne kendini yüzüstü bırakır yere. Bu arada kafayı sehpaya vurur ama olsundur. Sanat içindir her şey.)

Toprakta bir telaş, bir telaş.
(Anne bu sefer telaşlı telaşlı, hatta salak salak dolanmaya başlar evin içinde.)

Karıncalar öteden beri dostum.
(Anne güya eline bir karınca alıp kafasını okşamaya başlar ve yavrusunun suratına ebleh bir şekilde bakar. Bu esnada yavru kikirdemeye başlar.)

Ellerime hanım böcekleri konuyor.
(İşte orada dur bakalım küçük bey! Karınca tamam da böcük konusu beni aşar. Ne kadar hanım olurlarsa olsunlar ellerime börtü böcük konduramam şimdi. Iyyyy.. neyse ellerimin üzerinden silkeliyorum ne kadar haşarat varsa. Bu sefer bizimki iyice fingirdemeye başlıyor.)

Ne güzel şey onlar.
(Bu sefer pek bir gülerek söylüyor mısrayı bizim sıpa. Anne zoraki bir gülümsemeyle, hayali de olsa, hanım da olsa, bir böcüğe aman da pek şekermiş diye yaklaşmanın müthiş sancısıyla, yine de sanat aşkıyla oynuyor rolünü.)

Uç böcek, uç böcek diyorum.
(Artık iyice işin cılkını çıkarmış olan Mini şahsiyeti, anneye gıcık vermektedir. Anne, bütün iyi niyeti ve sevecenliğiyle kanat çırparak uçma hareketi yapmaktadır. Bir sağa, bir sola süzülmektedir. )

Uçuyorlar.
(Oh çok şükür. Bu böcekler hiç gitmeyecekler sandıydım ben de. Kurtulduk haşaratlardan. Öğretmenle konuşayım da bir daha börtülü böcüklü şiir ezberletmesin yavrucaklara. Hayır sanat diye diye maymun olduk burada.)

Daha devamı var şiirin ama, şimdilik bu kadar yeter. Böcükler perişan etti beni.

Aklıma müthiş bir fikir geliyor birden. Bu güzel günü beynimden silmek, hatta mümkünse yaşanmamış farz etmek için ne yol varsa denemeliyim. “Madem dersin bitti, gel sana sakızdan kocaman balon yapmasını öğreteyim” dedim. Severek kabul etti.

Sonra biz ağzımıza kocaman birer sakız aldık. Naneli. Başladım anlatmaya. “Bak şimdi, önce iyice çiğneyip yumuşatıyorsun. Sonra ağzının tam orta yerine, alt ve üst dişlerinin ortasına yerleştiriyorsun. Hıh bak işte böyle. Şimdi yavaş yavaş dilini sakızın içinden geçiiiir… aferin sanaaa. Şimdi de üf üf üf üf şeklinde ağır ağır şişir bakalım. Aha benim gibi.”

Kimi benim şişirdiğim kocaman balonu patlatıp suratıma yapıştırıyor. Kimi de kendi yaptığı minicik balonla gururlanıyordu Minişim. Bir iki kez ağzından fırlayıp uçtu ama olsun. Çok eğlendik.

Sonra babamız geldi. Bizi öyle karşılıklı balon yaparken görünce sordu haliyle:

“Hayatım ne yapıyorsunuz böyle?”
“Sakız şişiriyoruuuz.”

Niye şaşırdı ki bu adam? Anlayamadım ben şimdi.



Dipte Bir Not: Bu iş yoğunluğu bir kaç gün daha sürecek gibi görünüyor. Bütün enercimi yemese bari..

Yorumlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Yaşasın yaşasın. Sanırım ilk yorumcu benim:)))
Canım valla şiir canlandırmana bittim:))Alemsin. Banada sakız şişirmeyi öğretirmisin. Ben beceremiyorum. Hiç özenmediğim için pek denemedim aslında. Pek sakız çiğnemeyi sevmem ondanmı dersin. Bende küçükken denediğimde ağzımdan fırlardı sakız:))))))))Eşine soğuk kanlılıkla eee sakız şişiriyoruz demenede çok güldüm. Adamcağız şaşırmış demek:)
Canımcım öptüm seni
Bayılıyorum şu ders çalışma muhabbetlerinize sizin. Miniyide tebrik ediyorum, ezberlediği güzel şiir için tabi senide sanata olan düşkünlüğün için :)
anemon dedi ki…
canım ya iyi doğurmusuz onları en kötü durumumzda bile bizm yüzlrrimizi güldürüyor bu veletler
canlandırman süper ama
her sey sanat içinnn
sanat için cekiln çil kutsaldır
Öykücü dedi ki…
Yine dört:( Neyse:)

Şu olayı uzun uzun,ballandıra ballandıra anlatsana.Kişiliksizleri,karaktersizleri merak ettik biz okurlar olarak:))

Şiir çok tatlıymış:) Balon yapmak için ideal sakız Big Babool muydu neydi.Asla surata yapışmayan harika bir sakızdı..

Sevgiler...
KUGUU dedi ki…
Umarim ayni kisilik(siz)ler bugun de seni uzmezler canim. Patlat bir balonda onlara...
Ayçiçeği dedi ki…
Canım yaa, üzmesinler seni :)

Çok özendim miniyle ders çalışmanıza. Biz hala birinden köşe bucak kaçarak ders çalışıyoruz. Bir türlü abisine rahat vermiyor :(
Adsız dedi ki…
Merhaba İncegül,
sanatını konuşturmuşsun yine nedeyi, tek kelimeyle harika.
Beni bugün işimdeki bir olay hasta etti. Detay veremiyorum ama, inanılmaz.Yoğunluk çok fazla. Eve gidince çocuklar bana rehabilitasyon gibi geliyor.Korkunçta bir baş ağrım var tabii.Allahtan sürekli bir yardımcım var. Yoksa işim çok zor. Ama yinede onlarla ,İgilenmek çok hoş.
Bir de söz dinleseler....
Lalegül
Unknown dedi ki…
valla süpersin incegülüm canlandırman baloncukların ,kocaya cevap hepsi harika......
ev perisi;) dedi ki…
Anne gişisi;

Tek kelimeyle süpersin hatta süper ötesi hipersin...
Sakız şişirmek deyip geçmeyelim lütfen hatti zatında nefes kontrolü açısından mühümdir;)
Muhabbetli günler canım benim;)
Derin Sularda dedi ki…
İncegülüm okurken çok özendim size en azından konuşup şiir falan okuyup sakızdan balon yapıyorsunuz ama ben ne yapsam bizim küçük hanımı mutlu edemiyorum, üstelik elimize aldığımız bir nesneyi sürekli al-ver yapmakta beni bir yerden sonra geriyor. Oysaki ben ne kitaplar almıştım ona okumak için ama şu an ortaya bile çıkamıyorlar anında parça parça edilirler çünkü İncegül, sen tecrübelisindir bana da fikir verirmisin onbir aylık çocukla ne oynanır????
Muhabbetim, ay kuzum sen gel bizim oraya, anında sakız şişirme müptelası ederim ben seni. Benim Ozi bundan kelli sakız uzmanıdır onu da belirteyim.:)

Börtlekim, aaaa.. herşey san'at için, bir de halkım için (a harfi şapkalı ve ince). Canımsın.:)

Civcikim, anemonum, evet ya.. iyi ki varlar. Bütün sıkıntıların üzerini suyla yıkayıveriyorlar, bazen de kendileri sıkıntı oluyorlar ama olsun. Analık da kutsal çile değil mi?:)

Öykücüm, gözelim, ay boşver, hiiiç canımı ve canınızı sıkamıyciiim onlarla şimdi. Belki bir ara bahsederim yine kendi tarzısımda. Falım Işıl tercihimdir. Asla gevşemiyor ve yapışmıyor. Ya evet bir de Golden sakızları vardı, tadı hala damağımın bir yerlerinde. Sevgiyle gülüm..:)

Kuğum, şöyle suratlarına suratlarına dimi? Zaten pek akıllı olduğumu düşünmüyorlardır, şimdi hepten aykırı gidiyor diyecekler.:) İyi ki her gün görmüyorum bunları..

Ayçiçeğim, sarıçiçeğim, az kaldı sabır.. bir süre sonra kendi derslerinden baş kaldıramayacak ve kimseye rahatsızlık veremeyecek hayta.:) Bizimki zamanında abisine yaptıklarını, şimdi kuzeninden çekiyor ablası:)

Lalegülcüm, evet canım aslında bazen çok üzseler de bizi, onlar olmadan hayat hiiiç çekilmez. Benim sürekli bir yardımcım yok, Allah yardımcım(ız) olsun diyelim o halde.:)

Elçinim, canım benim.. süper anne diyorsun yani.:) Aman beyaf, azıcık çatlattık o kadar.:)

Evlerin En Güzel Perisi, anam şımartıveriyosunuz beni.:) Eveeet.. çok önemli mevzuudur. Hem çocukların süt dişleri dökülüp yerine yenileri gelirkene, yeterince yükselebilmesi için sakız çinnemeleri gerekiyormuş kuşum. Bunu da doktorumuz söyledi. Ahan da sen ericike şimdiden başlat derim ben.:) Sevgiyle muhabbet perisi...

Dileğim, ah be gülüm.. o şimdi ne zordur yahu. Hem en tatlı, hem en zor zamanları. Ama gerilmek yoook.:) Ah dili bir söylese, anlatabilse o da rahatlayacak, sen de. Valla o yaşlarda büyük yavruyla alt alta üst üste yuvarlanmaca, şarkı söylemece, bolca masal anlatmaca ve top oynardık. Küçükle de resim yapmaca, kitap okumaca, hatta sayıları tanımaca oynardık. Şimdi hepsi birbirinden farklı bu yavruların. Bak ne diyecem, iyisi mi sen onu bana ver. Bir süre (uzuuunca) kalsın. Biz onunla buluruz bir şeyler oynayacak. (Ohh kız işini hallettik.):)))
ev perisi;) dedi ki…
ben buldum! ben buldum!;))))
ev perisi;) dedi ki…
Evreka! Evrekaaaaaaaa!;))))))))
Ebru Oğuş dedi ki…
e sizin evde non-stop animasyon var, yazın otele para yetiştiremezsek ailecek geliyoruz, haberin olsun:-)
Mutluveumutlu dedi ki…
Enerjin bitmesin diye gelip sana yardım edelim, sende bize enerjik enerjik yaz :)
Öyle canlandırmalı şiir okurken vurgu yapılmazda ne yapılrr ablacım :)
şengül dedi ki…
İncegül canımsana kolay gelsin şiir yorumlamana bayıldım çok güzel ufaklığa gelince okurken kendimde sizlerleymişim gibi geldi
Ama çocuklarımız iyiki olmu7şlar en zor anımızda her zaman yetişiyorlar oğluna bayıldım allah bağışlasın
Boncukçu dedi ki…
Sevgili İncegül,
Bi zamanlar yoga yaparken anlatmışlardı, zihini tümüyle boşaltmak mümkün olmadığından tek bir şeye odaklanmak gerekir diye. BRahatça sırtğüstü uzanı, sırasıyla kaslarınızı gevşetmek gibi... Amaa itiraf edeyim senin yönetm müthiş, sakızla birlikte sıkıntılar da uçup gitmiştir.
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Yarabbel alemin

Tüm ilköğretim ve lise bebelerine incegül gibi keyifli,bol sumsuk yiyimli ama esprili ders çalıştıracak analar nasip eyle!
CeRkeS KıZı dedi ki…
sizin evde yaşamak ne kadar eglenceli incegül..hemen taşınmak istiyoruz toplucak :P nüfusuna al bizi kampanyası yapacam..:))
Mutlu Kum Taneleri dedi ki…
Şiiri canlandırmana bayıldım ,harika anlatmışsın :)
cenebaz dedi ki…
İyi ki Minişin var, bak tüm yorgunluğunu almış, bi de üste neşe katmış:))
uygarimizlahayat dedi ki…
Çokkkkk güldüm, iyi ki de yorgundunuz, birde yorgun olmasaydınız, acaba neler okuyacaktık :))) sevgiyle kalın..
SenaBera dedi ki…
Ben de balon yapmayı beceremiyorum yaa...:(( Anneanne ve teyzeleri çocuklara öğretmeye çalıştı onlar da şişiremedi, ırsi mi ne...:)
ab-ı hayat dedi ki…
Ben,senin canını sıkan olayları okurken bile dinlendiğimi hissediyorum desem,ne dersin canım:))))


Kalemine ve yüreğine sağlık İncegülüm...


sevgiler....
CANLAR, BİLGİSAYAR PROGRAMIM DEĞİŞTİ. SENE BAŞINDAN BERİ YAPTIĞIM TÜM GİRİŞLERİ TEKRAR YAPMAK ZORUNDAYIM. YANİ ANLAYACAĞINIZ ANACIĞIM BİRAZCIK AĞLAYACAK. GEÇ KALIRSAM, SİZLERİ AZICIK İHMAL EDERSEM BANA DARILMAYINIZ OLUR MU? ÖPÜYORUM HEPİNİZİ...

Peri Kızım, sen buldun hepiciğini.. sen bize bakma.Şaka yaptık onu. Ben seni buldum daha ne bulayım canım benim.:)

Ebrum, amanııın yaşasın. Bu yaz evimde ikiz erkekler ve onların tatlı annesi olacak. Üfff ne animasyonlar çıkar valla canım ya.:)

Mutlum, canım kuşum.. bana ancak Allah yardım eder. Ühü ühü..:( Canım benim vurgular süper yalnız, biraz da ukala olmasaydık ablası.:)

Şengülüm, iyi ki varlar evet. Onlar olmasa hakikaten bu yorgunluğun ve bezginliğin nasıl geçireleceğini bilemiyorum. Sağol canım benim.:)

Boncukçum, aaaa yoga mı yapıyordun. Ben de denemiştim bir ara. Lakin ben hipermanyak olduğumdan mı nedir, öyle oturamadım uzun süre. Sıkılıverdim yahu.:) Sıkıntıları balon yapıp patlatıverdim canım.:)

Biyooom, aminn desem de benim yavrular ne düşünür bilemiyorum kedicik.:) Kızlara ders çalıştıriim mi.. hadi beee.. gönder beee.. öptüm pisiciğim seni.:)

Çerkesim, hemen anında.. biliyon benim kızım yok. Alırım ve de torun da hazır gelmiş olur. Paşa paşa o.:) Özlemişim seni beee..:)

Mutlu Kum Tanem, sağol canım benim. Senin adına da bayılıyorum bu arada.:)

Çenebazım, evet ya.. bazen neşe, bazen keder katar, hayat böyle sürüüüp gider işte. İyi ki varlar değil mi?:)

Sevgili Uğurböceği, ben yorgun olmadan yaşamayı bilmiyorum ki.. boş kalınca boşluğa düşen bir tipim yahu.:) Hoşgeldin.. merhaba.. sevgiyle..:)

Senam ve de Beram, gönder güzelim bana. Ben bu işte ustayım.. en büyük balonları şişiririm. Lakin ırsi değil sanırımsam bu iş. Çünkü benimki de pek yeteneksiz bu konuda.:)

Ab-ı Hayatım, çok teşekkür ederim. Ehi ehi.. sanırım ben de böyle anlatırken dinleniyorum.:) Sevgiyle canım benim.:)
berfin dedi ki…
ya valla harikasın yaa.senin gibi bir anne olmak isterim incegülüm.sakız şişirmeyi öğretmek haa:)))) sanat için harcadığın çabaya hayran kaldım ayrıca.tebrik ederim canım.öptüm
Tabiat Ana dedi ki…
incegülüm,
aman bayıldım şu kafadan çıkarma işlemine bundan sonra sinirlendikçe denerim:))
Şiiri canlandırırken hayal ettim seni çok güldüm:))
Bide ...sakız şişirme öğrenene kadar sinir ve zor bir iştir öğrendikten sonrada sen şişirmiyosan ve sakızın yoksa çok daha da sinir bişeydir.Ama insanı çok rahatlatır.Helede sinirliyken canı çıkar zavallı sakızın.(benimkisi sekersiz olsun):))
öptüm seni...
paticanlar dedi ki…
tatlum kıymatlum görünmez olup o akşam, daha doğrusu her akşam sizi izlesem ne dert kalır ne hüzün.
ama röngencimi olurum ozaman,onu bilmem artıkııın.
muko dedi ki…
ne kadar güzel şiir ezberlemişisinizzz yavv sanatına hayran oldum İncegül:))))))
ayy hala gülüyorumm sakız şişiriyoruz demende üstüne tuz biber ekti
adamniye şaşırmasınki ay alemsin yaaaaaaaaaaaaa:))))))))
Kuaybe dedi ki…
İncegulum ben çok gozel sakız şişiririm :)) Hata küçükken annemi sinir etmenin en etkili yoluydu bu benim için.. Şişir şişir, "paaaaağğğt" diye patlat.. Sonra bir daha.. Sonra bir daha..

Umarım Yusufcuk da bana yapmaz aynısını!

Sanatsal faaliyetlerinizi sonuna kadar destekliyorum :))
Berfinim, sanatsız kalan bir annenin hayat damarları kopar. Canımsın sağol. Benim gibi biraz çatlak diyorsun yani. Öpüyorum canım benim.:)

Tabiatım, evet evet.. karşındaki cakkıdı cakkıdı sonrata paaat yapınca nasıl da canın çeker. Bir de o çıtlaması vardır ya.. valla gel şekersiz, naneli, hangisinden istersen canım. Öptüm kocaman.:)

Yağmurum, niye görünmez oluyon. Görünür ol. Gel kurul baş köşeye. Hatta kedicikleri de al gel. Hep beraber oynaşalım. Ben çok çok mutlu olurum. emin ol minişin de öyle. öptüm canım sultanım.:)

Mukom, sanat için herşey feda. Diva olcam ben.. haalkıma hizmet edecem. Canım ya.. şaşırtıcı mı diyosun yani. Gülüm, on yedi sene oldu neredeyse bizim koca hala alışamadı ve hala umutlu.:)

Kuaybem, ismi de kendi de güzel kuşum. Şimdi biliyon bu dünya ettikli bulduklu dünya. Yusufçukun o sakız patlatan ağzını yesin teyzesi. Paaağğğt diye hemi de.:) Canım senin mekan hala kilitli mi, kilitliyse sen anahtar gönderecen mi, biyerlerde mesaj yollamıştım sana bu konuyla ilgili sanırımsam. Kestane kebap, acele cevap.:)
Adsız dedi ki…
İncegül Merhaba,
nasılsın arkadaşım.Yeni yazın yok mu? Malum akışkanlık oldun.
Ben yanlış bir yerlerde gezmekten korkuyorum. Alınganım şu sıralar. Çünkü sabırlıyım evet,ama küsünce en sevdiklerime bile asla geri dönemiyorum. Bunları niye söylüyorsun dersen bir dostla dertleşmeye ihtiyacım var sadece. Boş ver yorumlama. Unutkanlıklarım Temel fıkralarına dönüşmek üzere çevrede.
Almadım,birşey.
Kendine çok iyi bak arkadaşım.
Lalegül
ablacım merhaba;

valla okudum bütün yazıyı fakat kafam okadar doluki düşünüp birşeyler yazamıyorum bile :( umarım benim bu durumum da çabucak geçer. uğrayıp bir hal hatır sormak istedim. kal sağlıcakla...
Aymen dedi ki…
Baş ağrısı şiddetle seni sarsarken zihinden çıkarma işlemi yapalımmı talebine karşı cevabın beni çok etkiledi:)) Ben olsam bir başka zamanı randevu verirdim :)
en son sen biraz ara veriyorum demistin:)) hadi ellesmeyim fikriminince gulune biraz rahat etsin diyordum:)) gelmisin meğerse:))

nimet
Adsız dedi ki…
Merhaba İncegül
geç gelen tren gibiyim. Anladım ne dediğini sanıyorum, ama gecikmeli oldu.Doğrumu anlaladım ondanda emin değilim.
Bana herşeyi düz söylemek lazım.Yükselenim akrep sözde ama böyle işte.
Yine saçmalamış olbilirim.Arkadaş hatırına katlanacaksın ne yapalım?
Sevgiler
Gülbahar
ev perisi;) dedi ki…
Kolay gelsin fükür testim;)
Başarılar...

muhabbetler gani;)
Calimero Mutfakta dedi ki…
zihinden çıkarma yapalım mı :P
Ablacım köpük helvayı sormuştun da bi türlü yazamamştım.. nihayetinde yazabildim.. bana bi uğrar mısın :)
TATLI CADI dedi ki…
Süpersin yine arkadaşım.Ailece süpersiniz,şiir süper, canlandırma süper,sakız patlatma süper.Ne diyim allah muhabbetinizi arttırsın
Lalegülcüm, ne zaman istersen içini dökmeye gelebilirsin elbet. Unutkanlıklar beni de fena vuruyor bu ara valla. Sağol.:)

Gökhancım, ne oldu ki kardeş.. kafan karışık herhal. Düzelir inşallah. Sağolasın hayırlı kardeşim. Allah sağlık sıhhat versin önce hepimize, gerisi hikayeden nameler.:)

Aymenim, kaplanım, karşındaki canavar başka zamana randevu kabul etmez ki.. sonra hemen "sen benimle ilgilenmiyosuun, sen beni sevmiyosuun" diye küsüverir.:)

Nimetim, bizde aralar fazla süremiyor ki.. anacım nasıl döksün içini bu gariban başka türlü. Sen çıktın mı uzun yolculuklara bari.:)

Gülbaharcım, estağfurullah ne demek. Hepimizin kafası dağınık şu aralar zaten. Bahardandııır. Sevgiyle.:)

Peri Kızı, sağolasın canım ciğerim. Lakin ben bu gidişle başarılı olamadan pestil olacam gibi geliyor. Sevgiyle muhabbet perim.:)

Calimerom, ehe ehe.. hemen geliyom. Mevzu tatlı bişey olunca uçarım ben.:)

Cadıların en tatlısı, sen daha da süpersin tatlı dillim. Amiiin.. hepimizin muhabbeti bol olsun.:)
Hayatta Giderken dedi ki…
İncegülm yaa ne güzel her şeye rağmen çok eğlencelisin :) Yağız da bayılır sakızla balon şişirme oyunu oynamaya ama ben en çok şiir okunurkenki canlandırmalarına güldüm :))
palyanço dedi ki…
süppersiniz :)) siir canlandırmadan, balon şişirmeye kadar.. iste bu cocuklar tum can sıkıntılarını alıııpp görütüveriyorlar..

işlerinde de kolay gele sana incegülüm ;))
Demli Çayım, sakız şişirip patlatırken, tüm sıkıntılar ve sıkanlar havaya uçuveriyor sanki. Sağol canım.:)

Palyançom, inşallah senin minik de o minik ağzıyla patlatacak bir gün sakızları da senin tüm yorgunluklarını da.:) Asıl sana kolay gele taze anne. Senin işin daha zor şimdi. Öpüyorum seni çok.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM