HAYAL KURANI DA KURMAYANI DA SEVERİM


Sabahın erken saatleri, güneş henüz yeni yeni ısıtıp aydınlatıyor yerküreyi. Pencereden sızan ışıkla gözleri kamaşıyor kadının. Efil efil esen sabah rüzgarının ritmine kaptırmış raks eden dallara ilişiyor ilkin gözleri.

Bir çırpıda fırlıyor yataktan. Mis gibi kaynak suyuyla yüzünü yıkayıp bahçeye çıkıyor usuldan. Yeni yeni kızarmış domatesleri, mis kokulu salatalıkları koparıp dalından, ahşap bahçe masasına güzel bir kahvaltı hazırlıyor.

Ortancalar, nergisler, sardunyalar rengarenk... İçi açılıyor kadının. Toprağın ve denizin kokusunu ciğerlerine çekiyor derin derin.

Alabildiğine yeşil, alabildiğine mavi ve alabildiğine huzur...

Bir yol lokantası işletir kadın hayat arkadaşıyla birlikte. Yolcular... Gelirler... Giderler... Kalıcı değildir hiç biri. Her gün yeni yüzler, başka seslerle, yeni bir maceradır onun için. Her gün başka başka hayatlar tanır ve bunu sever kadın.

Sahilde uzun yürüyüşler yaparlar kendilerine kalan vakitlerde. Geçmişi konuşurlar. Çocuklarını anlatırlar birbirlerine. Gururla... Onlar da gelir yanlarına yazdan yaza. Kendi çocuklarını anlatır, yaşatır... Ve dünyanın en büyük mutluluğunu tattırır bu yaşlı çifte.

Akşam oldu muydu, birer bardak çay eşliğinde tatlı tatlı didişirler. Kadın kitaplarını okurken, adam "hatun bırak onu da, benimle ilgilen" diye sitemlenir inceden. Tıpkı gençliklerinde olduğu gibi.

İşte bir budur, bir de budur İncegül kişisinin hayali.

Meleğim, geciktim affet beni.

Yorumlar

Kremali'nin annesi dedi ki…
Bizim adamla bir gun o yoldan gecer ve sizin lokantada soluklaniriz insaallah Incegulum:) Hatta bakarsin, niyeti bozar bir dene de biz acariz yolun karsisina. Ama rekabet icin degil. Cani bir tas sicak ev corbasi cekenleri yolculari biz size yollariz, yemek ustine kremali pasta yemek isteyenleri de siz bize;) Yolcular gittikkten sonra da demli cay ve kopuklu kahvelerimizi icer laflariz:) Bizim oglan daha kucuk oldugu icin hala yanimizda yasiyor olur ve bosalan bardaklari fincanlari ona toplatiriz :)
Kızıl dedi ki…
Sanırım herkesin kurduğu bir hayaldir bu İncegülüm. İçinde o kadar çok huzur yakaladım ki hayalinin. İnşallah gerçekleşir, bende duyar mutlu olurum. Sevgiler ve öpücükler...
Hayalinin gerçekleşmesini dilerim. Ama İncegülüm bu yaşam gençlikte daha iyi sonuç verir. Yaşlanınca anlattığın bu güzel yere sadece okumak, yaşamak, dinlenmek için ihtiyaç vardır.
Sevgilerimle...
muko dedi ki…
hayallerin gerçeklerşir inş incegülüm

herkesin hayalindekiler günün birinde gerçekleşir inş tabi benimkilerde:D

sevgilerlee..
WarhaWk - Cenk dedi ki…
Hayalleriniz gerçek olsun=:))

Saygılarımla,
Cenk
Kitaplikkedisi dedi ki…
eski hayal de süperdi de bu da çok güzel :) Adresi verirsin incegülüm gelir soluklanırız sizin orda inşaallah
Adsız dedi ki…
ince keşke bütün hayaller gerçek olsa dimi -_-
o resimde Ninede çok dalgın bakıyo... patlayan filaşı farketmemiş bile acabane hayallere dalmış...
Adsız dedi ki…
ince keşke bütün hayaller gerçek olsa dimi -_-
o resimde Ninede çok dalgın bakıyo... patlayan filaşı farketmemiş bile acabane hayallere dalmış...
Unknown dedi ki…
ne güzelmiş...
Adsız dedi ki…
Yolum düşer muhakkak. Çayını içerim:) Ben de keyiflenirim. Bilmeden 10 dakika da olsa bir hayalde yaşarım. Belki o zaman gerçek olurum.
Ferhanca dedi ki…
Bir tarafda zeytin ağaçları bir tarafda şaraplık üzüm bağları ortasında güzel bir taş ev tam ege köylü usuli oluncak.bir kaç odası butik şeklinde işletilecek.
şaraplar yapılıp zeytinler toplanılıcak kendi zeytin yağımızla yemekler kahvaltılar sunulacak eşe dosta gelen misafirlere..
ay seni de beklerim her zamn kapım arkasına kadar açık..kızım var ya:) senin yüzünden bak hayalimi yazdım bide gerçek olurmuş.:) seni çok öprim canım arkadaşım..sevgiler.
emine dedi ki…
Hayalin ne güzelmiş, İnş. her günün yaşattığın hayallerinin gerçeğe dönüştüğü günler olur..
öyle güzel anlatmışsınki valla daldım gittim yıllar sonrasına...

her ne kadar bir yolcu lokantası olmasa hayalimin içinde, bi sahil kasabasında başbaşa kalmak en büyük hayalimizdir bizimde ümidimle :)
Benzer hayalleri ben de kuruyorum inşallah tüm hayallerin gerçekleşir
thingma dedi ki…
bence böylesine huzurla dolu olmak hormonlu zararlı hayatı bırakıp bu pislik yuvası olmuş hayatın bir köşesini temizleyip böylesine temiz bi sayfa açık hayat kurmak ve böylesine mutlu olmak herkezin hayalidir...hayalleinin daha doğrusu tüm kadınların hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle mutluluklar...:-)) saygılar
Adsız dedi ki…
kadın mı içiyor o promu neyse yoksa o mu kadını içiyor bilemedim :D
yaz bitmeden yazı özletti bana bu yazı bu da tuhaf :)
Adsız dedi ki…
bir büyük ayran, birbuçuk porsiyon etli yaprak sarması ve bir çoban salata lütfen!
Kuaybe dedi ki…
İnşaallah olur be İncegülüm..

Bize de iki demli çay söyleyebilecek, hatta sizin muhabbete eşlik edebilecek bir mekan olur :))
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
evet hayal kurmak güzel..
ne demiş şair
"insan , hayal kurduğu sürece ve halleri kadar yaşar"..
hayalerimizin gerçek olması dileğiyle..
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
evet hayal kurmak güzel..
ne demiş şair
"insan , hayal kurduğu sürece ve halleri kadar yaşar"..
hayalerimizin gerçek olması dileğiyle..
Aymen dedi ki…
hayalini çalabilir miyim:)))))?
Lalegül dedi ki…
Merhaba arkadaşım,
hayallerimiz kadar, gerçeklerimizinde güzel olması dileğiyle sevgiler..
Adsız dedi ki…
Incegülüm ne güzel hayal bu böyle...
Adresini verirsen ben de kitaplarimi toplar gelirim senin yanina, hem mutfakta sana yardim da ederim olmaz mi.
Bende bir gün yarisi cafe, yarisi kitapci dükkani olan, söminenin karsisinda insalarin hem kitap okuyup hemde kurabiye esliginde cay veya kahve icebilecekleri bir mekan hayal ediyorum.
Insallah hepimizin hayalleri bir gün gercek olur.
Sevgilerle kal
Mutluveumutlu dedi ki…
Okurken bile insanı dinlendiren bir hayal olmuş bu...
İnşallah günün birinde gerçek olur.
renkler dedi ki…
canımmm. duygulandım ayol!!! keşke dedim, incec,k gülcüğümün yanında olsaydım da birbirimize tüm hayallerimizi anlatsaydık... Hayal kuranı severim... hayal kuramadığım dönemlerimde hep mutsuz olmuşumdur... insanları yaşatan hayalleri değil midir?
Çok güzel bir hayal, Allah hayırlısı ile tüm hayal ve dileklerini gerçekleştirsin İncegülüm...
uykucu dedi ki…
eleman lazımmı aplaaaa..
Merhaba İncegül,
evet hayaleri olmazsa nesıl ayakta kalır insan.Ayrıca hayali kurulan şeyler bir şekilde gerçekleşmişte sayılmaz mı gerçekte..
Hayalde bir yerde gerçek değil mi?
Yemekler senden, tatlılar kremelinin annesi Ayşeden,e ben de yakıncağızınıza bir yere küçük bir yer açıverip kahveci güzeli olarak dahil olmak istiyorum bu hayale, kabul buyurursanız.

SEVGİLER
Mutlu Kum Taneleri dedi ki…
Bende hayal kurmayı çok severim hep mutlu hayaller. Seninde hayalin mutlu bir hayal olmuş. Yüreğine sağlık.
Gamzelianne dedi ki…
Hayallerinin gerçek olmasını umuyorum.
Mehtap dedi ki…
İncegülüm hayalinin en kısa zamanda gerçekleşmesi dileği ile.İlerideki yaşında dinlenmen,gezmen,okuman,hayatın tadını çıkarman daha iyi olur.Herşey gönlünce olsun canım.sevgiler.
Tabiat Ana dedi ki…
tüm hayallerinin gerçek olması dileğiyle incegülüm..
Canlar, bir yoğunluk ki sormayın. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Tek tek öpüyorum. Hayallerimizin gerçekleştiği bir yaşam diliyorum. Hepinizi lokantama bekliyorum. Ayşe'nin yerinde de pastaların en şahanesini yemeyi unutmayın. Etli dolma isteyenler en alasını buradan buyursun. Çaylar şirkettendir. Unutulmaya.:)))
denizanasi dedi ki…
ben de ziyarete geleeğim mutlaka. çünkü siz benim bahçemden alışveriş yapacaksınız. e hayal kuruyoruz ya.. bu da benimki:)) kendime ait bir bahçe:)
Sanem dedi ki…
taaa sayfa diplerine inip, bir merhaba diyip, hatir sormaya geldim. Bakalim farkedecekmisin beni ;)
Buldum seni Sanem. Ebesin...:)

Denizciğin annesi, taze meyve sebzeler, hem de organik... oh miss.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM