ANKET YAPTIM VATANA MİLLETE HAYIRLI OLSUN


Sanırım depresyona giriyorum.

Yoksa ne diye durup dururken böyle ruh gibi dolaşayım ortalarda. Şirkette işler yığılsa elleyesim yok. Evi b.k götürse temizleyesim yok. Tembellik mi diyorsun? Yok be canımın içi ben ve tembellik aynı cümlenin içine girmez.

Sürekli uyumak istiyorum yahu. Uyumak ve hiç uyanmamak. Ya tabi uyanayım ama. Ben uyandığımda bütün dosyalar hazırlanmış, bütün mallar satılmış, bayram temizliği yapılmış ve bütün sorunlar çözülmüş olsun.

Evet sanırım çok yorgunum. Bunu söyleyeceğimi ben bile tahmin etmezdim ama “yo-rul-dum”

Sürekli bir yazma isteğim var. Lakin vakitsizlikten yazamıyorum. Biriktim içime yağamıyorum. Ben de size sorayım dedim de nasıl soracağımı bilemedim.

Bu arada özendim, heves ettim. Hani çocuklar birinin elinde bişey görür de “Anneee yaaa banane banane bana da al” derler ya.. o hesap işte. Ben de anket yapmak istedim.

Ama bu yan tarafa yapmayı beceremedim. Neden aceba?

Aha da anket soruları ve şıklar. Her soru 0,25 puan üzerinden değerlendirilecek olup, yorumlara göre kanaat notu kullanılacaktır. Başarılar efenim.


Soru 1: İncegül “yazalak” olmuş. Sizce ne yapsın?

A- Bıraksın yazı mazı yazmayı. Gitsin çöp evini temizlesin. Yakında belediye ekipleri kapısına dayanır.

B- Gitsin tedavi olsun.

C- Bırakın yazsın dursun manyak. Sonunda nasılsa iki görevli gelip giydiriverir gömleği tersten.

D- Yazsa ne, yazmasa ne? Çok da trinkimdeydi.


Soru 2: İncegül’ün yorgunluğunun çaresi nedir?

A- Şöyle dokuz - on yıldızlı bir tatil yapsın. (Bu şıkkı işaretleyenlerden kurayla belirlenecek üç kişiyi yanımda götürücem anasını satiim.)

B- Şöyle güzel bir ayı bulup gendünü iyiiice bi çiğnetsin.

C- Alıp başını dağlara kaçsın. Yanına da cep telefonlarını almayı unutmasın. Kurt murt saldırırsa birilerine haber verebilsin. Lakin şarjını doldurmayı unutmasın. Unutursa da bırakın kurda kuşa yem olsun alık.

D- Bana ne kardeşim.. ben de yorgunum. Şikayet ediyo muyum? Ulen ne işim var ki benim burda?


Soru 3: İncegül yazmaya başlayınca kendini tutamıyor, destan yazıyor. Nasıl çözelim?

A- Bırakın öyle uzun uzun yazsın. Böler böler öyle okurum. Manyak falan ama seviyom be ben onu?

B- Daha sık ama kısa kısa yazsın. Kendini durdurmaya çalışsın. Bizim de canımız var. O kadar yazıyı okuyacaz diye anamız ağlıyo buralarda.

C- Kendi haline bırakın garibi. Tıp çok ilerledi. Onun da derdine bir çare bulunur elbet.

D- Ya ne biliim kardeşim? Ben zaten okumuyorum ki. “Siyah ince çorap”yazdım, buraya düştüm yanlışlıkla. Guugıl da kafayı yedi.


Soru 4: İncegül fotosunu yayınlasın mı?

A- Yok yayınlamasın. Hayallerimde canlandırdığım şekliyle kalsın.

B- Yayınlasın yayınlasın gül cemalini görelim. Bu güzellikten bizi mahrum bırakmasın.

C- Anacım yayınlasa ne olacak, yayınlamasa ne olacak yani? Ulen her bi şeyini öğrendik zaten hatunun. Yüzünü görünce mi gizemi kaçacak?

D- Ne yaparsa yapsın kardeşim. Bana ne İncegül manyağının fotosundan. Ben hala ince çoraplı ka.rı fotosu arıyom. Yokmuş len burda bi halt. Bi daa gelirsem var ya..


Not: Cevaplarınızı sabırsızlıkla bekliyor olacağım. Cevaplamazsanız küserim valla.

Yorumlar

Emre dedi ki…
Ben 2 sorudan cevaplamaya başlasam sonra 1. soruya ek olarak e şıkkı ilave etsem olmazmı bence olur.

2- A
1- E (YAZSIN YAZSIN UZUN KISA FARKETMEZ)
3- A
4- B (BEN GÖRDÜM YA HERKEZ GÖRSÜN EHİİİ)
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
İncegülüm, nasıl anket bu böyle. Gülerek cevapladım valla.
1-A
2-A( Beni yanın alırsın dimi:) )
3-A
4-B
Öptüm şekerim
berfin dedi ki…
bayıldım ben yahu:)hemen başlıyorum.
1-c
2-a
3-a
4-b
ben anketin devamını bekliyorum valla.ayrıca 2 si soruya a şıkkını işaretledim.bak beni götürmessen var ya:)daha çok katılıp şansımı arttırsam mı?ya da torpil varmı?ayy tamam ben kaçar:)öptüm.
Deniz dedi ki…
1-C (ama manyak kısmına katılmıyorum)
2-A (beni al diye değil)
3-A (manyak kısmına katılmıyorum demiştim)
4-A (aslında B tabi, ama sıra bana gelecek:))

üç tane aynı şık peşpeşe gelmemesi lazım, 3 yanlış bir dogruyu götürür, elde doğru kalmaz hafazanllah!
ipek dedi ki…
1.c
2.c
3.a
4.b
Önce bir not: Fig ciiğim Mutlaka tiroidini kontrol ettir..
1/a
2/a (bak sırf talihliler arasına girmek için seçtim bu şıkkı yoksa başka bi kastım yoktu :):) banada hiç düşmez böyle şanslar ama belki kısmet dedim akşam akşam :):):) )
3/a valla okumayacam diyorum döktürmüş yine diyorum ama bir bakmışım sonu gelmiş ben bile anlamıyorum :)
4/b burda yayınlarmısın bilmiyorum ama bana umit_cemile@hotmail den mail atarmısın :D
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
ah ince gülüm çok yorulduk artık,ben de sen gibiyim ,sürekli uyumak istiyorum,evden kapı dışarı çıkmak istemiyorum...
1-E şıkkı tatile çıksın ,orda hem dinlensin hem bize tatil yazıları yazsın(bizde sebeplenelim)
2-A(gideceğin yere beni de götür sorana başımın belası dersin, götürde istersen yerlerde yatır ....daha fazla devam etmeyeyim öbür arkadaşlara haksızlık olacak...:D )
3-A niye habire manyak diyon ya ,sen manyak görmemişsin....
4-tabi ki de B.
eşit şartlarda yarışmamız lazım ben açtım sen de aç aç aç ...
dünya fani ince gül ,üç kuruşluk dünya da birbirimizi göremeden ölüp gitmeyelim...(çok dramatize ettim ya..)
öptüm...
dinlenmek için kaçamaklar yarat arkadaşım...
yalancıktan hasta ol falan...
Pnarist dedi ki…
1 c
2 b
3 a
4 b

[kendine hakaret etme oLayLarını anket dışı tutarak cevap vermiş buLunuyorum biLqine :) ]
Asortik Krep dedi ki…
1-c
2-a
3-c
4-b

sevgilerle :)))
TuBiKKo dedi ki…
1-)c :)
2-)A
3-)A seviyom ben seni yaww :)
4-)B evet evet evet görelim gül cemalini ben çok merak ediyorum seni acaba gerçekten düşündüğüm gübü müsün diye? Eğer umuma açık yerlerde yayınlamak istemezsen bana resmini gönder aplaaa nolur yaw :)
paticanlar dedi ki…
hohohoho:))
1- A (bu ikimiz içinde geçerliii)
2- D ( çok hainiiim)
3- A A A A :))
4- A sadece bana yollasın,başka kimseye değil. hainiz dediiik ya.:)
kedi dedi ki…
Ay hailmize bak.
Manyak gibi elime kağıt kalem aldım şıkları işaretliyorum!
Sonra bida okuyup değiştiriyor,düzeltiyorum.
Aaaaa
Kadın kadınnn
Bizleri ne hale getirdiğine bakar mısın bi!
Çocuuumuzun sınavlarına bu denli dikkatli okuyup işaretlemeyiz senin dandik anketinle mi uğraşacam bide!

Ben bu salak ankete katılmayı şahsi irademle reddediyorum!

Hayatımda böyle salak bişiyle daha karşılaşmadım!
kedi dedi ki…
Ehem öhöm
Gelebilir miyim?
Mızıkçılığım bitti.
Bakın gülüyom bide.Evet çürüğüm var ama yarın dolgu yaptıracam.

1-C (Nasıl olsa orada buluşacağız bigün)

2-B(a diyenler hayal dünyasında yaşıyor bide yağ çekiyorlar.O 9-10 yıldızlı otelin geceliği ne kadardır senin haberin var mı?Senin yorgunluğun gidecek,psikolojin düzelecek diye bred pitin 5 yıl ödeyecem diye çalşısın ha!Adama da yazık!Sen bunalımdan çıkacan kocan bunalıma girecek.Boşver.Ayı en iyisi.Kütür kütür çiğner.Ne kulunç ne gam ne keder kalır!)

3-A ve C (a çünkü manyak kanı çekiyo bizi birbirimize.Manyaklar iyidir,manyaklardan asla zarar gelmez.Manyakları koruyun çok az kaldılar.c çünkü bu tıp bu çareyi bulursa bana da gel haber ver bacı.Biz klavye ishali olmuşuz anam.Başlayınca duramaıyoruz,yok elimizin freni,neetçen.Kader bi yerde)

4-B(Hayalimdeki incegül bambaşka biriydi fotonu görünce şok geçirdim.Koy istersen herkesin hayali hoşaf olsun bi.Haha uyuz ol şimdi!Ne hayal etmiştim nasıl buldum diye.Ama herkesi hayal ettiğim gibi bulmuştum az çok ama sende sonuç tam feceat yani)
renkler dedi ki…
Aaaaa testttt! Bayılırım!!! Oğluşa da yaptırayım hemen.

1) A
2) c
3) A
4) C

Örtmenim, sonuçlar ne zaman yayınlanacak?
uykucu dedi ki…
canım ikizim ne yaparsan benide çağır aynı durumdayız çöp ev durumları bilem aynı ben dün akşam 7 de yattım sabah 7,30 da kalktım anla artık.gelelim cevaplara
1-C(sonuna kadar dayan yanındayım onlar gelince el ele tutuşup kaçarız nasılsa:)
2-A demiycem çok kişi o oyuna gelmiş bencede B
3-C( seni türk dokturlarına emanet edelim hatta belki blogerlardan bir doktur çıkar baksın çarene bizide kurtarsın)
4-B(ulen yorumlardan gördüm seni gören bilen varmış, ikizindenmi saklıyon bugün akşama kadar bir fotonu göndermezsen maille bi daha sayfana girmeyecem hah gör gününü)
CANLARIM, HAFTASONU DEĞERLENDİRMELERİ YAPIP SONUÇLARI DA YAYINLIYCAM. MERAK BUYURMAYINIZ.. CEVAPLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER. DUR BAKALIM DAHA NELER ÇIKACAK.

Emrem, sen ne yaparsan olur şeker kız.:)

Muhabbetim, ben de öptüm canım.:)

Berfinim, valla bana da uyar. Ara ara yaparız canım. Torpil yoookkk.:)

Denizim, canımsın. Olsun ben böyle mutluyum. Merak etme bişey götürmez yahu. Bizim doğrular çoook.:) Ben bi yayınlayım da kimse bi daha istemeye cesaret edebilemez ki.:)

İpekim, bu öneriyi bu gün ikinci defa aldım. Teşekkür ederim. Tamamdır.:)

Cemilem, şans bu şeker.. ne zaman kime güleceği belli mi olur? Ayıp ediyon. Haftasonu elinde bil.:)

Perilim, bohçanı hazırla gülüm. Ben geliyom, beraber kaçıyoz. Sırtında bohçası, yüzünde acı bir gülümseme, yorgunluktan bitmiş bir hatun var ya.. o benim işte. Hemencecik tanırsın zati.:) Valla arada tuvalete kaçıyom dinlenmek için.. valla bak.:)

Pnarnetciğim, hoşgeldin canım. Teşekkür ederim inceliğin için genç arkadaşım.:)

Asortikim, bulunur değil mi çaresi? Sevgiler canım.:)

Tubikkom, ben de seni seviyom kuşum. Ne dimek canım. Elinde bil.:)

Yağmurum, hain kedim benim. Ossun be doğru dürüst bi resmimi bulayım göndericem.:) Hiiii kız habire siyah ince çorap aratan da sen misin yoksa? :)

Kız Biyoom Kedim, bunun için yaptık böyle, yorum penceresi açtık. Bilmiyosan anlatıyim.:) Demek fecaat, hain kedi. Kızım bulabildiğim tek foto oydu. Salak gibi çıkmışım zati. Üstelik de başka birinin ofisinde zaten anam ağlamış akşamın darı. Fotomu yayınlayınca ağzın açık kalacak Biyo hanııım.:) Buluşma yerinde bekliycem seni canım benim.:)

Renkim, kız patlatıverdim kahkahayı, millet bana bakıyo şu an. Alemsin yahu.:)))) Çağır mavişi o da çözsün çocuk. Teyzesinin de bi katkısı olsun. Sonuçlar P.tesi.:)

Figenim, canımsın ayıp ediyon. Ben gönderdim diye hatırlıyorum. Affet kardeşim benim. Ne demek yani.. sen iste kendim geleyim böyle canlı canlı. :)
Mutluveumutlu dedi ki…
Çok eğlencelymiş bu anket ablam yaa, sık sık yap sen bu anketlerden. hatta anketçilik işne girip, hepimiz için anketler düzenle, bloglarımıza koyalım. Süpersin sen :)Seni kocaman öperek cevaplarıma geçiyorum :)

1.c :)
2.a :)
3.a :)
4.c :)
Calimero Mutfakta dedi ki…
incegul ablam canim benim.. is guc derken yaninda olamamisim bu zor gununde.. kusuruma bakma.. anket soyle hazirlanir.. (hani bu anketlerin devamini bekliyoruz ondan acikliyorum.. piyasa arastirmasi yapmak gerekiyor bazi durumlarda :))insallah ingilizcedir blogspotun.. degilse haber ver ben turkcesini de anlatirim evirip cevirip.. Template --> Add a page element deyip pool seciyon.. acilan pencereyi de kafana gore dolduruyon :) incegul ablam ne diyecegim.. ben yeni evliyim (yani bana gore hala yeni) cok uyudugum zaman hamile misin diyorlar :) sen daha iyi bilirsin hamilelerde uyku olurmus.. maxi ve mini ye minimini eklenmesin :P:P cok tatlisin ablam ya.. hemen ankete geceyim.
Soru 1. Soru yanlis/eksik cikmis. Dogru cevap: yazsin yazsin sular seller gibi yazsin. İncegul gibisi az bulunur olacak :)
Soru 2. A sikki.. kesinlikle.. (geliyorum ben de dimi:):))
Soru 3. A sikki (manyak lafini cikariyoruz)
Soru 4. B sikki :)(mayolu bir boy, bir portre :))
sevgilerle ablam
sofi dedi ki…
İncegülüm, yazının başlığını okuyunca şok oldum, sana uymuyor, kalk silkelen, fani dünya, gelir geçer, sıkma kendini ama uyumak iyi gelir bak, sen sadece yorgunsun deprasyon falan değil.Dersimi çalıştım, bakalım kaç alıcam?
1-C
2-A
3-A
4-A
Unknown dedi ki…
1- E şıkkı canım yazasın hep kısa yada uzun

2-A tabikideeee

3-A şıkkı ama amnyak kısmı çıkarılmış olarak

4-BBBBBBB

NOT KIRMA İNCEGÜLÜM ÇALIŞMADIĞIM YERLERDEN ÇIKTI SORULAR:))))
Aslı dedi ki…
Valla ben "E" şıkkı koyup içinden ne yapmak geliyorsa, nasıl mutlu olacaksan onu uygulaman taraftarıyım. Buna rağmen sınavı kaynatamıyorsam hele ki suların kesikliğini bahane edemiyorsam:
1- C
2- A
3- A
4- amma zor soruymuş meraktan B gizem sevdasından A

nacizane test cevaplarım. Umarım yanlışlar doğruları götürmüyordur :)) Bu arada merhabalar sevgili İncegül...
NAZLICA dedi ki…
Çok güldüm, sen çok yaşa emi İncegül. Geçer bu da geçer...

1.Yaz canım,içini dök depresyona iyi gelir.
2. Kısa da olsa tatil yapmalısın, bayram fırsatını değerlendir.
3.Yazabildiğin kadar yaz, okumayı çok seviyorum.
4.Fotoğrafını yayınla ki analar ne güzeller doğurmuş herkes bilsin.

Soruların şıkları düşüncelerimi aktarmazdı, onun için serbest çalıştım kusura bakma. Şifalar diliyorum, sevgiyle
SenaBera dedi ki…
1-C
2-A
3-A
4-B
Mutlum, anketör mü olayım diyorsun? Dur ben bu işi bir düşüneyim canım. Hem de oturduğn yerden iş.:)

Calimerom, canımsın. Gönüller bir olsun güzelim. Evet canım bu faydalı bilgiyi kimler vermişse doğru vermiş. Lakin bizim Minimini işleri yaş bu saatten sonra. Biz bayrağı size devrettik artık şeker.:)

Sofim, ya işin garibi uyuyamıyorum da canım ya. Bu nasıl bir şeyse, yatakta dönüp duruyorum per perişan. Geçecek geçecek meraklanma arkadaşım.:)

Elçinim, ben senin notunu kırar mıyım hiç güzelim. Çalışkan öğrencisin sen kanaatten yırtarsın.:)

Sevgili Aslı hoşgeldin.:) Böyle sınavla karşıladık seni ama artık idare et canım. Öyle elektrik kesildi, su gitti şeklinde kaynatamıyoruz malesef. Daha yaratıcı bişeyler bulursan olabilir.:)

Nazlıcam, çok güzel bir serbest çalışma olmuş canım. Hocaya iyi davran notun yüksek olsun. Örnek alın arkadaşınızıı.. tembeller sizi.:)

Senaberam, çalışkan öğrencilerden biri daha.:)
anemon dedi ki…
1 A YAZSIN YAZSIN (
EVİNİ TEMİZLİYECEK BİRİ CIKAR BİZMKİLEİRNDE FARKI YOK ZATİ


2B ŞÖYEL GÜZEL BİTRR AYU BULUP KENDİNİ ÇİĞNETSİN RAHATLAR İYİ GELLRİ YADA TERMELE GELSİN KESE YAPATIRI MAÖSR TUTARIZ TEMİZ HAVA BOL GİDA ZIMBA GİBİ OLUR


3 UZUN YAZSIN KISA YAZSIN AMA YAZSIN İSTERSE 10 SAYFA YAZSIN BEN YİNE OKURUM ...
BEN ONU ÇOK SEFİYOMMM

4 B
YAYINASIN AMA CAN CEKİŞTİREREK ÖNCE AYARKALRDAN BASLASIN PARCA PARCA PAZIL GİBİ BİZ BİRLEŞTİRİRZ


HOCAM YA SORULAR COK KAZIKTI KABUL ET COK SECENEK YOKTU BENDE KENDİM EKLEYİ VERDİM YORUMLARDAN DOLAYI KANAAT NOTU ALIRMIYIM?
cenebaz dedi ki…
1- C
2- A(eğer beni de yanında götüreceksen)
3- A
4- B

Kısacası yaz, yaz , yaz hemi de uzuuun uzuuun yaz.
Civcikim, sorular kazıktı evet. Ben sıfırcıyım galiba. Ama senin gibi çalışkan öğrencilerin olduğu bir sınıfa da bu sorular yakışırdı değil mi şekerciğim.:)

Çenebazım, seni haylaz.. bu kadar uzun tatil olur mu?:) Neyse geldin ya. Anaaa gene mi tatil istiyon bacım. Gideriz be.:)
Ebru Oğuş dedi ki…
1- a (eşiniz bakımına)
2- a
3- a-1.2. cümle, 3.de zamanla olur umarım.
4- c (derdim sanırım uzun uzun tanısaydım)

5- ben de ebru, kalbimi bollywood wari bi rüyayla fethetmiştiniz:-))
Sevgili Ebru, öncelikle özür dilerim. Daha evvelki yorumunu görmemişim. Yanıtsız bırakmam kolay kolay misafirlerimi. Güzel sözlerin için teşekkür ediyor ve 3 numaradaki temennine karşılıklı olmasını dileyerek aynen katılıyorum.:)

Yakamozuuum.. senin yorumunda varmış o yazıda affet bidenem. Yanıtlarınız şu dakika itibarıyla verilmiştir.:)
şimdi 4. soruya çoğunluk b demiş resmini koyacakmısın? yada diğer şıkları isteyenlerin dediğini yapacakmısın :)
Dersi kaynatmayalım Gökhancım. Haylaz öğrenci... sen işaretle bakıcaz artık.:)
BeYHaN dedi ki…
1- yazıyorsun işte daha ne istiyorsun bu tempo ben de olaydı keşke
2-dur bir
3-iyi böyle
4-yayınla ama puzzle şeklinde. her postta bir parçanı koy. en son gözleri. çözüp eğlenelim. tamam mı?

not:bu blogger da hergün bir icat çıkarıyor. simge koymuş kişilerin başına yok şunu kullan da aç yok rumuz bilmemnesi.
BALDAN TATLI dedi ki…
Anketin süper canım yaa..
1-c
2-a ( götür veya götürme sen yeterki dinlen )
3-a
4-b şiddetle hemde
Fikrimin ince gülü'nü arıyordum sizde fikrimin ince gülü olarak çıktınız karşıma, farketmez bu da firimin ince gülü dedim ve okumaya başladım. Yazılarınız ve yazılarınızdaki sıçrama çok hoş. İstediğiniz gibi, gönlünüzce dolu dolu yaşamanızı dilerim. Sakın zamana acımayın çünkü zaman size acımaz.
Beyhanım, işte parlak öğrencilerden biri daha, serbest çalışma yaparak bunu kanıtlamış.:) Puzzle fikri hoşmuş da nasıl yapabilirim bilmiyorum ki..:) Blogger ayarlarla oynamaya devam ediyor hala..

Baldan Tatlı Aslım, sen süpersin asıl. Çalışkan becerikli kadın.:) Şiddetle istediğiniz pek yakında şeker.:)

Sevgili Yaşamın Kıyısında, merhabalar hoşgeldiniz.:) Güzel sözleriniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Umarım ben de sizinki gibi hayatımı dolduran torunlar sahibi olurum. Zamanın bana vereceği en güzel hediye bu olacak sanırım. Tekrar teşekkür ederim.:)
Adsız dedi ki…
1-Cevapsız (destanlar yazmanı istiyorum çünkü.hemde duraksız.)
2-A
3-A
4-B
Adsız dedi ki…
BU ARADA YUKARIDAKİ CEVAPLAR BANA AİT.

SUZEM :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM