DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN GMEMUZİN-BİYO DELİLERİ VE MUTLU YILLAR HERKES







Pek Sevgili Günlüğüm,

Biz insanoğluna hiç bir şey dayanmıyor anacım. Çabucak tüketiveriyoruz her şeyi.

Sevgileri, umutları ve hatta dünyayı bile sonlandırmak üzere çabalarımız.

Takvime şöyle göz ucuyla baktım bu sabah. Ulen koca bir yılı da bitirmişiz.

Evet Günlükçüğüm, bu gün itibarıyla evraklar üzerine son kez 2007 yazılacak, son kez günün tarihinin dibine 7 gelecek.

Biz geçen yıl da böyle bir sevindiydik hatırlarsan. Hani 2006 giderken de zil çalıp oynadıydık.

İşte tam bir yıl geçti. O gün heyecanla, sevinçle karşıladığımız 2007’yi, bu gün yine güle oynaya uğurluyoruz.

Lakin ben şahsen kendim kendime bu 2007’yi sevemedim zaten. Gelirken de sevememiştim. Giderken de sevemeyerek yolluyorum.

Aman zaten o da bana bayılmamıştı. Hislerimiz karşılıklı yani anlayacağın.

Umarım 2008 ile ilişkimiz daha bir seviyeli ve sevgi dolu olur.

Yeni yıldan herkesin beklentisi farklıdır mutlaka. Ben diliyorum ki, kim ne istiyorsa, kimin gönlünde yeni yılla ilgili ne varsa o gerçekleşsin.

Öncelikle herkes için mutlu, sağlıklı, bol ve hayırlı kazançlı, çok güzel bir yıl olmasını temenni eder, yeni yılın, eski yılı aratmamasını dilerim.

Çok sevgili, benim şeker kardeşim Gmemuzinim ve tatlı arkadaşım, sevgili Biyom Kedimin doğum günüsülerini, tüm dünyayla birlikte ben de kutlarım.

Canikolarım, bir yıl daha geçti ömrünüzden ahan da yaşlandınız. Hayır bunu kutlamak istiyorsanız ben sizi tutmayayım. Hatta sizden evvel ben kutlayayım dedim.

Hediyelerinizi alın şekerler. Kedi Biyomun, şekerler Gmemuzinimin, mavi tepeler de hepimizin olsun. Öpüyorum ikinizi de doğum günü kızları.

Evet sevgili günlük, bu 2007’ye veda yazımdır.

Şu nadide ve orijinal sözü söylemeden gitmeyeyim tabii ki,

“Haydin millet seneye görüşürüz”

Yorumlar

kedi dedi ki…
Ayyyyyyyyy egom tavan yaptı !
Biri beni durdurdun yahu!
Sonra gelip Fikrimimi durdursun!

Ohş egom egom okşandın,temzilenip,paklandın.
Allah razı olsun FuzumZuzum.
Post yapmayanlar utansın hahhahhaaa
Hayatta Giderken dedi ki…
Mutlu yıllar incegül, herşeyin gönlünce olduğu sağlıkla, mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle...
Hayâl dedi ki…
Mutlu yıllar efenim :) Ben hep buralardayım ve sizi takipteyim.Selamlar...

Hayal(et) :)
Ebru Oğuş dedi ki…
size de mutlu yıllar incegül, diyorum ki 2008'i seviniz; ince, güzel bir yıl olacak gibi, adı gibi:-) gerçi vakti gelince onu da güle oynaya uğurlayacağız ama olsun gelişini de kutlayalım..
sağlıklı, neşeli, mutlu yıllar..
emre dedi ki…
Kız sen o sözü benden gapmısşın yav "seneye görüşürüz" aaa olmazki böle, neyse anacım öpüyom ben seni miniyi maksiyi kızlarında doğum günüsülerini bende kutluyorum hediyelerin süpermiş ehiii:)
Unknown dedi ki…
seneye görüşelim incegülüm ok...
Nenoni dedi ki…
mutlu yıllar
Nice nice mutlu seneler, 2008 tüm dileklerini getirsin sana ve herkese...
Mutluveumutlu dedi ki…
Umarım seninde dediğin gibi 2008 le aranda sevgi dolu bir ilişki olur ablacım.
Mutlu, huzurlu,umutlu,sağlıklı seneler...
Sanem dedi ki…
Evet Fikriminincegülü, söylediğin gibi 2006'yı pek bir güzel uğurlamış, 2007'yi zil takıp pek bir umutla karşılamıştık. Eeee ne oldu? Ben artık karar verdim, yeni yıldan bir beklenti içine girmemeye. Ne kadar umutla bakarsam o kadar kötü mü oluyor ne? Ama yine de söylemeden geçemiyorum tabii. İyi seneler...
gUnLuGuM-gOkCe dedi ki…
mutlu yıllar, herşey gönlünüzce olur umarım...
ANDY dedi ki…
Doğum günleri olanları kutlar herkese mutlu ve huzurlu seneler dilerim :)
Tam ben cevap yazarken yorumun geldi :) Sen alttaki "ben küçükken" sobemi görmedin. Müsait oldugun zaman onu da okursun :) Ve senin mailine cevap yazdım. Yeni gördüm çünkü kusura bakma.. O adrese pek bakmıyorum artık.. Blogdaki adresimi kullanırsan sevinirim. Sevgilerimle.. :)
ince gülcüm kalbinden geçen bütün güzellikler bu yeni yılda seninle ve ailenle olsun.
mutlu ve huzurlu seneler öptüm cnm...
Adsız dedi ki…
incegülcüm tüm ailenize sağlık ve mutluk dilerim.
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
incegülüm 2008 senin için tatili olan ,işi az ,rahat bir yıl olsun inşallah....
amin....
öptüm....
ev perisi;) dedi ki…
Birlikte huzur iklimlerine kanat çıpmak dileğiyle...
Muhabbetli yıllar;)
Adsız dedi ki…
Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
İncegülüm, 2008 de herşey dilediğin gibi geçer inşallah tatlım. Herşey gönlünce olsun sevdiklerinle beraber... Öptüm
sofi dedi ki…
Mutlu yıllaaaar! görüşürüz seneye...
Deniz dedi ki…
Yeni yılını kutlar yanaklarından öperim :) Minişimle Maksimus'a da başarılarla dolu bir yıl dilerim. Sana da az koşturmacalı, bol tatilli (işten ayrılmak değil tabi) harika günler :)
KUGUU dedi ki…
EFAYCIcigim... ben seni seviyorum.
Mutlu yillar ailene ve sana:)
MUCXXXXX
Derin Sularda dedi ki…
Sevgili İncegül,
yeni yılın sana ve ailene sağlık, mutluluk ve bi dolu güzellikle getirmesi dileği ile.
Sevgiler
Adsız dedi ki…
Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler
uykucu dedi ki…
ay bir yıldır görüşememiştik şükür kavuşturana ince gülüm yılın bu ilk resmi iş gününde hepimizin bu yılı uğurlarla ve güzelliklerle geçirmesini diliyorum..bolca tatil olsun yatıp g.. büyütelim ohh oh.
LoLa dedi ki…
ben 2007 sevdim yaa haksızlık etmeyim :) 2008 daha da güzel olsun inş. mutlu yıllar... öptüm...

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM