BİR SOBE BİR ANKET VE RENKCİĞİMİN DOĞUM GÜNÜSÜ











Ebesini sevdiğimin blog aleminde bir “sobelerden sobe beğen, beğenemezsen beğendirirler” köşesinde yine sizlerle birlikteyiz efenim.

Öncelikle bu sobeyi bana layık gören çok sevgili arkadaşım Renkciğime çook teşekkür ediyorum.

Sonra da bana kalbi kadar temiz bu sayfayı ayırdığı için Günlükçüğüme de teşekkür ediyorum. Bir de desteklerini esirgemeyen Londra’ya bağlı Aşağı Şemdürüklü Belediyesine ve bütüüüün Mançesterli hemşerilerime teşekkürlerimi sunmak istiyorum.

Bilmezsiniz siz. Benim soyum taaaaa İngiliz kraliyet ailesine dayanır. Büyük büyük büyük büsbüyük dedelerim sarayda b.kyedibaşıymış. Kibarlığım, asaletim ve hanımefendi çizgim de buradan geliyor şekerim.

Dağıtmayalım konuyu.. konumuz “Gece ve Karanlık”

Geceyi severim. Yalnızlığın, sessizliğin tadını çıkarabildiğim yegane saatlerdir.

Geceleri şöyle elime sıcak ya da soğuk bi drink alıp, “ne anlıyon bu cangıl cungul şeylerden” takılmaları olmadan, kumandayı elimden çekiştiren kimsecikler yokken televizyon karşısında pineklemeyi severim mesela.

Çok uykum yoksa bir kitap alıp sakin sakin okumanın keyfi de bir başka olur gece vakti. Kargaşada bir cümleyi otuz kere okuyup ne dediğini anlamadığım zamanlara inat, sindire sindire okumanın tadını çıkarırım geceleri.

Geceleri severim.. ama hem ortalık hem de içim aydınlıksa.

Eskiden sevgiliyi düşünmek için, efkarlanıp gizli gizli içilen bir sigara için, sessiz yapılan telefon görüşmeleri için ya da şiir yazmak için fırsattı geceler.

Şimdilerde sevgili zaten içeride horul horul uyuduğundan mütevellit bazen dolapları düzenlediğim, bazen sırtımda bir battaniye öyle boş boş duvarları seyrettiğim ya da sevgiliyle sarmaşıp uyuduğum karanlık saatler.

Karanlığı sevmem bilen bilir. Karanlıkta asla ve kat’a huzur bulamam.

Karanlıkta hareket edemem. Bir odadan diğerine bile geçemem.

Diyelim o gün fazlaca sıvı tükettim.. ve baskı altındayım. Sabaha kadar tutarım. Asla tuvalete kalkmam. Benden evvel biri kalkıp ışığı yakarsa olur bak. Yoksa gün ışıyana kadar beklesin ne edeyim?

Normalde geceyle ilgili çok romantik şeyler yazmam lazım gelirdi ama, bu gün hiç romantik modda değilim. Eminim Perilim romantik bişeyler yazar. Sobe şekerim.

Anket neticesiyle ilgili de bir şeyler yazıcam ama canımın içi Renklerciğimin doğum günü hasebiyle, öncelikle hem sobesini cevaplandırayım hem de kendisini kutlayayım istedim.

Benim adı gibi rengarenk, ışık ışık, güzeller güzeli arkadaşım. Yüreğindeki sevgi ve sıcaklığın ömrünce hep karşılığını bulsun. Eşinle, Mavişinle, Gül Ağacınla birlikte mutlu ve huzurlu bir hayatın olsun. Yürüdüğün yollar dikensiz olsun. Nice nice senelere canım.. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.

Mor çiçekler senin için. Kabul edersen sevgi ve dostlukla sana gönderiyorum. Sanki bunlar tam sana göreymiş gibi geldi. Beğenmediysen söyle hemen yeni demet göndereyim.

Gelelim anketimize. Eskiden anket defterleri var idi hatırlar mısınız? Hani arkadaşları tanıma, sizin hakkınızda ne düşündüklerini anlama, hoşlandığın çocuk da senden hoşlanıyor mu öğrenme babında elden ele dolaşan, genelde kareli harita metottan hazırlanmış defterlerdi bunlar. Yabancı artizlerin gazetelerden veya blue jean dergisinden kesilen resimleri yapıştırılırdı bir de sayfalarına. Bilenler bilmeyenlere anlatıversin canlarım.

Şöyle iyiiice bi baktım işaretlediğiniz şıklara. Buna göre anketten çıkan sonuç kısaca şöyledir.

1-Hemen hemen tüm arkadaşlarım kafayı yediğim konusunda hemfikirdirler.
2-Hemen hemen tüm arkadaşlarım yazdıklarımı fenalık geçirmeden, ayılıp bayılmadan okuma yeteneğine sahiptirler. Ya da kibarlık etmektedirler.
3-Hiçbir arkadaşım kısa kısa yazmamdan yana oy kullanmamış. (Canlarım benim.)
4-Hemen hemen tüm arkadaşlarım beni beğeniyor ve resmimi yayınlamamı istiyor.
5-Bazı arkadaşlarım ise gizem babında “ey güzel sevgili, hayallerimdeki peri.. öyle kal.. seni düşündüğüm gibi” diyor.
6-Hemen hemen tüm arkadaşlarım yorgun ve tatil istiyor.
7-Hemen hemen tüm arkadaşlarım hayalperest ve benim öyle bir tatil yapacağımı ve de üç kişiyi de yanımda götüreceğimi düşünüyor. (Ah be anacııımm keşke keşke. Söz valla büyük ikramiye bana çıksın, bırakacam işi gücü, hepinizi alıp beraber bi tatil yapıcaz. Yapmayan Diva olsun len.)
8-Bunun yanında bazı arkadaşlarım, benim koca bir ayının pençeleri altında ezilerek ya da dağlarda kurda kuşa besin değeri fazla bir yiyecek olarak gümlememi istiyor.
9-Hemen hemen tüm arkadaşlarım beni seviyüür, beni beğeniyüür, beni rencide etmiyüüür.
Şu ince çorap mevzusunu çözememiş arkadaş anket cevaplandırmaktan hoşlanmıyor.


Netice olaraktan.

1-İncegül yazılarını on on beş sayfaya çıkararak sevgili arkadaşlarına daha da faydalı olmaya çalışmalıdır. (nihohahahaaaaa)
2-İncegül bayram temizliği süsü vererek evini adam etmelidir. Yoksa kokudan şüphelenen mahalle halkı evi basıp kendisini linç edebilir.
3-İncegül, en kısa zamanda bir ayı bulmalı ve iyice bi sırtını başını çiğnetmelidir. Dokuz yıldızlı tatili de rüyalarında görüp arkadaşlarına anlatmalıdır.
4-İncegül hazırlıklı olmalıdır. Kendisine acilen tersten giyilen bir gömlek diktirmelidir.
5-İncegül fotosunu blogunda yayınlayamasa bile, isteyen arkadaşlarına “resim sizin kopeeeniz olsun” demeli ve mail adreslerine göndermelidir. Malumunuz vechiyle, burası umuma açık bir yer. Abuk sabuk insanlar da giriyor. (Örn.İnce çorap arayan zat ki kendisi en efendi aratmalar içindedir.)

6-Yahut İncegül zamanını söylememek kaydıyla, kısa bir süreliğine resmini bloguna koymalı merak eden arkadaşları kendisini görmeli. “Ne edecen kardeş. Allah yaratmış işte. Günahtır laf etmeyelim. Anaaaam bu muymuş len İncegül, ıyyy. Valla bütün hayallerim hoşaf oldu leyn ” şeklindeki görüşlerini kendilerine saklamalıdır. (Bu hoşafı da Biyomdan çaldım. Sen Bal’ın lafını çalarken biz bi şey dedik mi bebeğiimmm. Esinlenme esinlenme..) Şimdilik İncegül'ün görüntüsüyle ilgili fikir edinmek maksadıyla şuraya bakabilirsiniz.

Neticenin neticesi..

Hepinize yıldızlısından on arkadaşlarım. Bu alemin en parlak yıldızları sizsiniz be. Büyük ikramiye çıkar çıkmaz da çekilişsiz kurasız gidiyoruz tatile.. şimdilik şu pembe çiçekleri ve arkadaki kalbi kabul edin canlarım. Seviyorum sizi bebeğimmm..
  • Not: Profilimde görünen mail adresine mail gönderebilirsiniz arkadaşlar....

Yorumlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki…
canım benim soluksuz okudum yazını. Bu arada bende burda Sevgili Renklerciğimin doğumgününü kutluyorum. Anket neticelendi ve inşallah ikramiye çıkıyor ve gidiyoruz tatile:)Bu arada gece o karanlıkta kendini tutup wc ye gidememene şaşırdım doğrusu nasıl dayanıyorsun canım. Ben hayatta uyuyamam:) Öpüyorum kocaman seni tatlım... İyi hafta sonları
Kuaybe dedi ki…
Ne yani.. Şimdi ben anketi kaçırdım, soruları cevaplamadım diye bana çiçek yok mii? Ben tatil kadrosuna alınmıcak mıyım? Böhüüüü.. Ama valla çok meşguldüm şekerim.. Senin miniye testler hazırlıyordum çözsün diye :P
Muhabbetim, güzelim ben gündüzden antrenmanlıyım yahu. Bazen akşama kadar fırsat bulup gidemediğim olur.:) Çıkacak çıkacak.. bu yılbaşı geliyor büyük ikramiye, hep beraber gidiyoruz en yıldızlısından tatile.:)

Kuaybem, canımsın hiç olmaz mı? Tabii ki o çiçekler ve tatil senin için de geçerli. Sen hazırla testleri gülüm. Yavrucaklarımız çözsün de büyük adamlar olsunlar. Allah yardımcın olsun valla zor iş. Umarım sorunlar da çözülmüştür.:)
Unknown dedi ki…
Posttunuz okurkene resmin geldi mailime ben zaten seni az buçuk emrenin anlatımlarından biliyorumdum ama ne yalan söyleyeyim tam da hayal ettiğim gibi çıktın,çok şeker olduğunu hayal ediyordum ama seni görünce hayalimde ki şekerliğin az kaldı duple şeker mişsin kardeş.....ben bu aralar tatilden çok eller havaya durumunda olma özlemindeyim eğlence istemekteyim bilmem neden,neden olacak emrenin nikahında tam dökemedim kurtlarımı ondannn...:))))öptüm incegülüm...
denizanasi dedi ki…
heyoo.. ben bavullarımı hazırlamaya gidiyorum :))))
Gamzeli dedi ki…
Karanlığı sevmem ama geceyiseverim bende :)
renklerciğimin doğum gününüde kutlarım, nice mutlu yaşalara
Ebru Oğuş dedi ki…
okudukça gülüp güldükçe okudukça yazılarını, nasıl başladığını merak edip şubata gittim bir iki bakayım derken şubatı bitirmişim, kocacım da karşımda ne gülüyon oraya yahu diye sorup durur bi yandan. aklım kalsa da tam gün mesai yapan migren sonrası marta geçemedim de, artık yavaş yavaş tamamlarım, özellikle canım sıkkınken- çok iyi geldin bana bu akşam:-))
anemon dedi ki…
ay aklıma getirdin şimdi sabahlara kadar sevgilmizi düşündüren gecleri öyle mal mal gecenin karanlığında kalbin hoplamsından uyunamayan geceler otumaşlarımızı sessiz sesiz kimseler duymadan konumasları şimdilerde odalar öylece yatıyor bu sevgililier ozamanlr gecenin körü telefonla arayanlar popolarında pireler uçutturuyorlar

o anket defterlerinden bendede vardı simdilerde neredeler bilmem


hocam hepimize aynı notları verdiğiniz için ayrıca tesekür ederim not kırmayıp ayrım yapmadığınız üçün


aşağı şemdürüklü belediyesinden civciv
TuBiKKo dedi ki…
yaaa ama ben de sobelemiştim seni bu konuda sen beni ziyarete gelmiyosun demek ki artık illa sedefli davetiyeyle mi haber vercez sobeledik diye.Küstüm işte
:(
sabah sabah keyfimi yerine getirdin yine :):):) iyiki bulmu�um seni iyiki kar��ma �km�s�n :):):)
�uraya t�kla k�sm�na t�klad�m ve bay�ld�m sana arkada��m :):):)
bir taraftanda dua etmeye ba�lad�m b�y�k ikramiye sana �ks�n diye bende talihliler aras�nday�m biliyorsun :):):)
bak g�t�rmezsen diva olacaks�n unutma:):)
renkler dedi ki…
Canımmmmm, çok çok teşekkür ediyorum. Şimdi gördüm ve çok sevşndim. Ne iyisin. Çiçekler harika, yazında çok güzel. Sağol sevgili arkadaşım.
Gulos dedi ki…
Ankete katılamadım ama ben de senin yazılarını usanmadan okuyorum.Bazen çok uzun olunca ara veriyorum.Parça parça okuyorum ama olsun.
REnklerin doğum günü kutlu olsun.
Sevgilerimle...
Mutluveumutlu dedi ki…
Ablacım valla alıştık senin uzun yazılarını okumaya, kısa yazsan bize yetmez zaten :) Bir solukta okuyoruz.
uykucu dedi ki…
alemlerin alemi demek kraliyet ailesindeki meslekten geliyormuş akrabalığımız! benimde büyüğünden dedem öyle bişiler anlatmış dedelerime yaaa:))geceler konusundada aynıyız ben eğer tutamayacak durumda olursam dürtükleyip eşimi uyandırıyorum, kalk bir bak ses geldi ışıkları yak diye o yakıncada kalkar giderim tuvalete:)dur bu hfata bende eski anket defterimi bulup soruları herkese sorucam.. blue jean'dan kesilmiş resimleride vardı.ben fotonun kim kimdir bölümünü anlamadım desem?
canım benim..) yani bizi tatlie götürmüyonmuuu? :P
ben zaten o şıkkı işaretlememiştim.:)))
geceler iyidir .:) karanlık ıh,ıh
berfin dedi ki…
karanlık konusunda bende trsık biriyim :)valla tuvalet konusunda da aynı be canım:)ayrıca şu bizim tatil işi yattımı şimdi incegül'üm?renkler'im doğumgünün kutlu olsun canım:)
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Çal be!
Tüm kelimelerim,cümlelerim,tüm mal varlığım sana kurban ossun FuzumZuzum.

Şımarıp abartma oyarım
Gebertiviririm bilirsin

FuzuDelisiMikroplarMikrobuBiyo
Canıım arkadaşım, kıyamam ben oğluşumaa. Çok geçmişler olsun. öptüm onu kocaman. :((
CANLARIM YA.. BEN CEVAP YAZDIYDIM AMA SİLİNMİŞ ANLAMADIM Kİ. BAZEN SAPITİİİİYYY GERİİİİİİİ...

Elçinim, o senin kendi öz şekerliğin kuşum. Ne edelim oğlanların düğününe saklayalım kurtları o zaman.:)

Denizciğin anası, hazırlamaya başla tabii.. yılbaşına ne kaldı şurada.:)

Gamzelim, sen o tatlılığınla karanlığı bile aydınlatırsın bence.:)

Ebrucum, umarım tamamen emekli olur o migren illeti. Canım ya, çok geçmişler olsun. Güzel sözlerine de ayrıca teşekkür ederim.:)

Civcikim, tapuyu aldı herifler artık, niye horuldamasınlar dimi?:) Daha fazla not olsa onu da verirdim inan ki.. Aşağı Şemdürüklü'nün gülü..:))

Tubikkom, küsme bana yahu. Biliyon durumu. Canım benim.. yoksa ben seni ihmal eder miyim?:)

Cemilem, ben de iyi ki seni tanımışım. Sıcak, samimi arkadaşım. Sen hazırlıklara başla gülüm. Gidiyoruz tabii. 2008 bizim yılımız olacak be.:)

Renklerim, sen daha güzellerine layıksın. Nacizane kabul et işte. Tekrar mutlu mutlu seneler.:)

Hacerim, bölümler halinde okuyorum diyorsun. Canımsın sağol. Sevgiyle.. :)

Mutlum, zaten başlayınca tutamıyorum kendimi be.:) Canım benim..

Figenim, demek saraydan geliyor bizim kardeşliğimiz.:) Hayatım bayıldım şu kocayı kaldırıp, ışık yaktırma taktiğine. Kullanabilir miyim canım. Bu arada resimle ilgili hala bir sorun varsa bir işaret çak şeker.:)

Yağmurum, gidiyoz gidiyoz. Ne demek istiyosun. Çıkmaz mı bana yani aşkolsun Sultanım ya.:) Miniciğini senin için öpücem teyzesi. Çok nazlandı çoook. Sağol. Seni soruyor epeydir kendisi.:)

Berfinim, valla ne edecez bilmiyorum. Bu gidişle sistit kaçınılmaz olacak.:)

Biyom Kedim, ben mikrop severim.:) Sağol canım.. mal varlığını istemem de Maviş'i veriyon mu onu söyle.:))
paticanlar dedi ki…
hee caniko, yazdım umreyi.:))
yani yağmur damlasına.
şincik hesap değiştiremiyeceğim.:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM