İNCEGÜLÜN DİYET LİSTESİ


Malum yaz geliyo günlükçüüüm.

Hatunların çoğu diyette. Ben de didim kendi kendime. Benim neyim eksik? Ahan da baktım eksik bişey yok çok şükür. Sonra didim başım kel mi? Yooooooooooo.. lepiska gibin mübarek. Kendim kendime oturdum diyet listesi yaptım. Taylan Kümeli miyim neyim?

Valla her bünyeye uygun bi diyet. İsteyenler listeden faydalanabilir. Ben dün akşamdan beri uyguluyorum. Pek bi fayda gördüm. Nasıl yararları var dersen. Ben de pek bilmiyom aslında. Neyse aşağıda bire bir uygulanmış tam listeyi bulabilirsin.

Akşam
__________

2 tabak kuru fasulye (Kemikli etinen pişirilmiş helme helme dağılmış olcek.)

1 tabak bulgur pilavı (Bol soğanlı, domatesli, baharatlı olması tercih edilir. Tereyağı kullanmazsanız küserim.)

1/2 kase yoğurt (En kaymaklısından)

1/2 kase tahin pekmez (Ya ben bu ikiliye hastayım. Mümkünse onlar hiç ayrılmasın. Bir ömür mutlu mesut yaşasınlar)
Sınırsız turşu ve mayonez


Gece yatmadan az evvel
____________________

1 fincan 3 ü birarada (Neskahve diyom yanııı)

1 dilim kek (Dilim dediğime bakmayın. Öylece koparmışım.)



Sabah
_______________

1 aaadet ayçöreeeeee

2 aaadet rodeo çikolatası (Mustafasını Ayşesini bilmem ben bayılıyom)

2 büyük kupa şekersiz çay ( Hani burger patates kızartması tatlı yanına içecek olarak diet cola isterler ya o hesap. Çay şekersiz olmazsa kilo yapar heeeee)
___________________

Bu kadar canım. Daha öğle yemeği yemedim. Amma mide fesadı geçirip hastanelik olma ihtimali yüksek olduğundan sanırım öğlene serum yiycem.

İyisi mi ben bu diyet işinden vazgeçiyim. Di mi günlük.

Müsaadenle günlük kus geldi. Ben gidiyom.

Yorumlar

Geveze Kalem dedi ki…
Ay çok iğrenç! Nereden buldun bu resmi?
Ama diyet listesi harika!:) Ben de o diyetten istiyorum.:P
Adsız dedi ki…
Yes undoubtedly, in some moments I can say that I acquiesce in with you, but you may be considering other options.
to the article there is quiet a question as you did in the downgrade publication of this request www.google.com/ie?as_q=google earth pro 4.2.205.5730 ?
I noticed the utter you have not used. Or you partake of the dark methods of promotion of the resource. I possess a week and do necheg

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM