ONLAR ERMİŞ MURADINA...


.......... ? Evet günlük, benim. .......... Sana da Günaydın. ...........? Sağolasın canım iyiyim kanımca.

Dün akşam Mini Yavrus'un doğum günüydü günlük. Cümbür aile N.Sultan'da toplaştık. Kızma Biraderler Üçlüsü, eş durumundan aileye katılan bi takım kızlar. Tanımam etmem. Şaka günlük şaka. Severim de kerataları. Pasta işini de işte bu Kız Biraderler'in büyük boy olanı hallettiği için, bana pek bişey kalmadı. Ben sahne performansımızı da beğendim. Provasız olmamıza rağmen, özel olarak kepçe şekli verilmiş mikrofonlarımızla bulaşık yıkama konseptinde yaptığımız son gösteri gerçekten olağanüstüydü. Bundan sonra korksun Hepsi Grubu. Konserden sonra pasta kesildi falan işte bildik seromoni.

Ben katılan ve katılamayan... katılamayan derken kendisinin ismi lazım diil baş harfi Sünger Bob'u kastediyorum... herkese teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Şimdi bu Sünger Bob'un Lülülü Kankileri gelmiş. Bizi ekti. Hayır kendi ekti. Tatlı Cadı'yı da göndermemiş. Benim zavallı Mini Yavrusumun bütün hayallerini yıktı. Benim Yavrus bu yüzden derin kederlere gark olaraktan, erkenden yatağını yapıp uyudu.

Yaa işte böyle günlük. Daha dün masallar anlatarak uyuttuğum Mini Yavrus 7 yaşını doldurdu ve bugün kendi masallarını okuyabiliyor. Hatta uyduruyor. Heeee günlük anlatırım bi ara sana. Bu yavrunun hayal gücü acayip.

Masal deyince şimdi aklıma geldi. Bu masal kahramanları neler çekiyo di mi yıllardır? Hep aynı şeyleri tekrar tekrar yaşa. Bi monotonluk bi yeknesaklık. Hayatlarında bi değişiklik yapmaya karar verseler bunlar bi gün neler olur hiç düşündün mü?

Pinokyo diyorum mesela isyan etse. "Yıllarca odun diye kütük diye hor gördünüz. Yalancı veletlerinizi uslandırmak için Pinokyo gibi burnun uzar bak diye asıl büyük yalanı siz söylediniz" deyip, Estetikle burnunu yaptırıp bi de üstüne botox yaptırsa.

Peter Pan, "Ulen benim masalımı dinleyerek büyüyen bebeler saçlı sakallı dede oldu. Büyümek istiyom, helal süt emmiş bi kızla evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyom" diye bağırsa. Uç uç bi yere kadar tabii. Bünye bi karaya inmek ister. Kancasıynan uğraş, yok perileriynen uğraş. O da mazbut bi hayat yaşamak isteyebilir. En doğal hakkıdır.

Pamuk Prenses ve diğer prensesler yıllarca bi Prens koca bulalım, evlenip evimizin Prensesi olalım modundan çıkıp feminist olsalar. Yedi cücelerin madeninde birer iş bulup çalışıp kendi ayaklarının üzerinde durmaya karar verseler. Sonra bi organizatör bunları keşfedip dizilerde filan oynatsa. Şöhret basamaklarını birer birer tırmansalar.

Kül Kedisi, ulen herkeşler doğalgaza geçti, biz hala küllerin içinde debeleniyoz diye silkelenip cadı anasıynan kızkurusu kardeşlerini ocağa atıp yaksa. Tutuklanıp hapse atılsa ve orda ocakçıbaşı olarak yıllar geçirse. Çıkınca da bi ocakbaşı kebapçı açıp zengin olsa.

Uyuyan güzel, hayatın gerçeklerine uyansa, zengin bi herif bulup ömrünce iğne ipliğe elini sürmese.

Masal cadıları toplaşıp bi sendika kursa. Hatta bi basın açıklaması yapıp "Yaptık ama sorun bi niye yaptık" deyip pişmanlık yasasından faydalansa.

Sen böyle şeyler düşünmez misin bazen günlük? .......... Gerçekten mi?

Hadi görüşürüz günlük.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
bu arada gülücüğü atan benim ben..

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM