YAŞASIN TATİL


Tekrar merhaba günlükçüüüm.

Bu gün pazar. Yani tatil günü. Yani İncegül dinlenecek di mi? Peki ben niye daha yeni oturdum bi tarafım üstüne. Hayır niye birazdan tekrar kalkmak zorundayım. Neyse benim koca bana Rusya'dan bi yardımcı getirtçekmiş. Bak sen... niye hemen fesatlanıyon günlük? Adamceyiz beni düşündüğünden yanı...Şimdi bu Rusya'yla ihracat neyin yapacak ya.. pek bi bulaştı bu Rus mevzularına. Adamın ilk öğrendiği kelime de "DİYAVUŞKA" Güzel Türkçemizde "DAŞ GİBİ AVRAT" şeklinde çevrilebilir. Gene de kalbini bozma günlük. Yerli malı yurdun malı herkeşler onu kullanmalı. Di mi ama? Ben hiç laf altında kalır mıyım? Kalmam. Altta kalanın canı çıksın. O zaman didim adı Nikolay, Viladimir falan olsun. Ne yani yardımcıysa onlar da yardım eder. İlla Olga, Nadya olcak değil a...

Dün akşam misafirlerim vardı. Sünger Bob, eşisi Uçan Darbukatör ve bittabi Tatlı Cadı... Big brother ve eşisi gmemuzin kişisi. Center brother ve eşisi Boncukçu Fadime ve hala bir eşisi olmayan ve artık kendisinden umudu kesmek üzere olduğumuz Small brother... Diyorum canım biraderim bir an önce evlen de hani çok yaşlanmadan şöyle tuvaaaaaaaaletlerimizi giyinip görümce olaraktan salınalım biz de. Ay ne korkunç bi kelime görümce. Görünmeyesice. Görünmez dağlar ardına giresice....

Neyse efeeem ben dün işten geldim öğle vakti. Bi kat evi sildim süpürdüm. Mutfaktayım. Akşama misafir var tabiii. İçerde kıyamet koptu. Benim Mini Yavrus iki göz iki çeşme ağlamakta. Sanırsın etini kopardılar. Yavru noldu niye böyle feryat figan etmektesin?

Anne abim bilekliğini boyamama izin vermiyo........
Hıııııııı?... yavrum annamadım. Niye boyuyon ki sen abinin bilekliğini?
Anne o sarı kırmızı. Ben kırmızıları laciverte boyıycam yaaa...
Allahım sen sabır ver. Çocuuuuuuuum abin zati Fanatik Cimbomlu. Niye adamın bilekliğini Fenerli yapmaya çalışıyon. Hayır bunu yapıyon... kabahatinle oturcaaan yerde bi de salya sümük ağlıyon. De get yavrum oyalama beni.

Mini Yavrus bize Tatlı Cadı'nın geleceğini duydu ya anam anam bi fırlamış bu benimki hemen hazırlanmam lazım deyin. C.tesi akşamı gelecekler çocuuuuum. Cuma öğleden bu saate kadar neyin hazırlığını yapıcan ki? Dün de bütün gün süsledi kendini. Bi o kıyafeti giyiyo bi bunu. Sanırsın damat olacak. Parfümler sıkındı, saçlarını yaptı.

Akşam misafirlerimiz geldi. Aman bi eğlendik bi eğlendik. Valla hepücüüü birer Cem Yılmaz olan bizim gruptan ne espriler çıktı ne komediler... Bu canım, ölümüne kankam Sünger Bobgiller bizim Mini Yavrusun doğum gününde katılımcı olarak yer alamadığından, ufak bi doğumgünü daha düzenledik. Bi beş dakika falan. Ben pasta yaptım. Mumlar üflendi. Yavrular odalarına gönderildi. Sünger Bob hem Mini Yavrusa hem Maxi Yavrusa hediyeler almış. Kendisine teşekkür ediyoruz ve çok beğendiği pastanın tarifini yoğun istek üzerine postun altında yayınlayacağımızı bildiriyoruz.

Normalde içki içen şahıslar değilizdir biz günlük. Ama bu grup bi araya gelince içilir. Herifgiller rakı içtiler. Biz baaaaaaaaayanlar da hadi didik taaaaaaa yılbaşından kalma bi şarap vardı evde onu içek. Benim bu Big brotherim... ki kendisi şarap açma konusunda kötü bi şöhrete sahiptir de şarabı her açtığında önce duvar ve halılara tattırıyo, onlar beğenirse millet te içiyo... Bu sefer öyle olmadı. Tüprüşon mantarın içinde kalıp kırıldı. Uzun uğraşlar sonunda açıldı meret. Bu arada öğrendik ki votka-ayran gece aleminin yeni trendi imiş. Sonra bu Big brother benim şarabımı şalgamla değiştirdi. Kadehleri kaldırdığımızda ben renkte bi ufak nüansı fark edince... ki bu tamamen benim zekaaaaalı kişiliğimden... oyunu bozulmuş oldu. Bizim rakıcılar beyaz peynir isteyince ben öyle bi tepeleme peynir tabağı yapmışım ki bütün meyhaneciler beni kınadılar. Boncuk Fadime öyle didi.

Evet günlük böyle işte biz dün geceyi biraz erken noktalamak zorunda kaldık. Bi çoğunun bu gün için işe gitmesi gerektiğinden bi kısım arkadaşların da halletmesi gereken işleri olduğundan. Böyle oldu. Yoksa genelde sabah horozlara eşlik etmek baabında biz hala şarkılar türküler söylüyor olurduk

Sünger Bobcuuuuuuum ahanda sana pasta tarifi. Şimdi önce 4 aaaadet yımırtayı 3 kayfe fincan şekerinen iyicene köpürte köpürte çırpıyon. Sonra içine 2 fincan un, 2 çorba kaşığı kakao, 1 kabartma tozu ve 1 vanilya koyup biraz daha çırpıyon. Yalnız fincan deyince sosyetik fincan demiyom. Bildiiimiz Türk kayfesi fincanı. Sonra bunu yuvarlak, kare, üçgen, prizma artık canın nasıl istiyosa orta boylarda bi kek kalıbına döküyon. 20 - 25 dakika pişirip soğutuyon. Sonra bildiğin gibi ikiye yarıyon. Şimdi bu pandispanyada yağ yok diye biz buna diyet pasta diyebilir miyiz? Diyemeyiz. Ama hafif diyebiliriz.

Gelelim kremasına.. 1/2 pk. margarinde 5 kaşık unu eccük kavuruyoz. 1 lt + 1 su bardağı süt ilave ediyoruz. Ocaktan alıp mikserde birazcık çırpıyoruz. Sonracııııııııma tekrar ocağa alıp kaynayıncaya kadar karıştırarark pişiriyoruz. 1 su bardağı şeker ilave edip bi kere daha karıştırıyoruz. Ocaktan alıp vanilyasını koyup mikserle iyice çırpıyoruz. İçine hindistan cevüzü meyve parçaları veya kakaolu istenirse kakao veya da hiç bişey koymuyoz. Ben dün akşamkine hindistan cevüzü koduydum. Ahanda hepsi bu. Kremadan azıcık ayırıp kakao koydumdu işte en üst kreması için o kadden. Çok ekonomik ve çok pratik oluyo şeker.

Hadi günlük öptüm seni. Gidip çamaşırlarımı makinadan çıkarayım. Ütülerimi yapayım. Kuruyanları toplayıp yerleştireyim. Yemek yapayım......vs. Tatil günüm ya o bakımdan.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
her çalışan bayenin hafta sonları aynı geçiyor sanırım...
güzel geçmiş sizin için...okurken bende eğlendim.:)

suzem
Adsız dedi ki…
Thanks :)
--
http://www.miriadafilms.ru/ приобрести кино
для сайта fikriminincegulleri.blogspot.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM