HOŞGELDİİİM.

Merhaba Günlük

Bu gün blog dünyasına adım atmış bulunuyorum hayırlısıynan. Şimdi diycen ki sen "niye kine? Annatıcam sevgili günlük patlama.

Biliyosun bizim iş zor biraz. Yani kadınlık diyorum.. zor zenaat. Tekavütü yok, sosyal güvencesi yok, maaşı yok hiç bişeyciii yok anlıycaaan. Eee analık desen onu zati hiç katmıyorum. İş hayatımız ayrı bi film.

Şimdi bizde birikti birikti taştı malum. Kime ne anlatıcan. Anlatsan kim ne kadar anlıycak. Herkes bi yol tutturmuş gidiyo.

Ben de dedim ki günlük film kopmadan şöööle bi içimi dökiyym. Soyuniym döküniyim de bi rahatlıyim. İyi etmişim di mi? Hemi de dedim burda benden çatlak olmasın bi kaç ta arkadaşım olur geçinir gideriz kardiş kardiş.

Hee günlükçüm. Bugün başka neler oldu diye sorcek olursan. Valla ne olsun işte iyilik sağlık.

Hadi gene görüşürüz günlükçüüüüm.

Yorumlar

Sanem dedi ki…
Bloglar alemine hos geldin diyim bari gelmisken, bu arada ilk yorum yazan unvanini da almis olayim :) Neye yariycaksa artik ;)
Sevgiler
Maşallah blogunuz uzun soluklu olmuş. 1 yılı aşkın süredir yazıyorsunuz. Klavyenize kuvvet...
Adsız dedi ki…
ilk yazınızdan belliymiş sizin ne kadar maharetli olduğunuz...
kaleminiz hiç durmasın inşallah...
devammm.

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM