GÜNAYDIIIIINN İSTANBUL


Günaydın günlük.

Daha kargalar kahvaltı etmeden kahvaltılığını çıkın etmiş, yarı baygın etrafı kesen bi kadın gördün mü bu sabah. Ahanda o benim işte.

Burnumun ucuna düşen yağmur damlalarını ellemeden yürürken yolda, Allahım dedim ne olur artık yağmura doysun toprağım. Nasıl kıştır anlayamadık. Ne yağmur gördük ne de kar doğru düzgün. Yavruslarla kardan adam yapıp burnuna havuç takıcaktık. Olamadı günlük bi dahaki kışa kaldı hayaller. Hadi geçtim ben ondan da ekin buğday kurumuş memleketimde, sular çekilmiş. Zati baharları yaşayamıyoruz yıllardır. Yazdan kışa, kıştan yaza geçişler.

Akşam Mini Yavrus'u aldım annemden, eve gidiyoruz. Aramızda geçen konuşma aynen şöyle günlükçüüüm.
- Anne bişey alalım mı?
- Ne alalım çocuuuuuum?
- Bişey işteeeee...
- İyi de nasıl bişey bu ?
- Ya işte Scooby Doo ile yenilebilecek bişey..
- Hönk????????
(Nasıl yani? Benim Mini Yavrus sonunda Scooby Doo' yu yemeye karar verdi.)
- Yok anne, seyrederken yiycem.
- Haaaaaaaa...
Eve geldik Maxi Yavrus karşıladı kapıda bizi. Soru şu.
- Scooby Doo ile yenecek bişey aldınız mı?
Aldık çocuuum aldık. Gelirken Bugs Bunny'yi paket yaptırdık. Töbe töbe. Demek ki yavruslar arası jargon böyle.

Bu gün Mini Yavrus'un doğum günü günlükçüüüüm. Amma biz yarın kutlayabilicez ancak. Eeeee anne çalışınca böyle oluyo şeker. Neyse ben kuzuma akşam ev şeklinde pasta yapıcam. Aslında Spider Man'li istiyo ama onu yetiştiremeyiz. Şeker hamuru filan lazım malum. Neyse bakıcaz artıkın.

Hadi günlükçüüüüm ben kaçıyorum. Çok işim var bugün. Öptüm seni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM