TRENDY OL CANIMI YE


Günaydın günlük.

Bu sabah kalktım. Ben maalesef ki C.tesi çalışan gruba giriyom. Yaaaa günlük. Hayatımız çalışmakla geçiyo. Haftanın 6 günü işte, haftanın 7 günü evde. Çalış baba çalış. Durduğun yer bittiğin yerdir deyip sürekli bi koşturmaca halinde çalışıyoruz işte.

İşte bu sabah düşündüm ki bu hengamede kendimi biraz ihmal ediyorum. Dedim bari kendi kendimin trendsetterı image makerı olayım... Victoria dan ne eksiğim var ama di mi. Heeeee öyle... Birazcık çeki düzen vereyim dedim. Yıllar yorgun ben yorgun tabiii. Yıpranıyo insan. Neyse kendime cila çekerkene ahaliye de bi faydam dokunsun bari. Sektörümüz modayla ilintili olduğu için daha gelmeden sezonun in lerini öğreniriz burda. Heee öğreniriz de uygular mıyız? Onu sorma işte.

Efenim yeni sezonda pırıltı ışıltı çok moda. Özellikle gümüş rengi. Bi tane çanta ve ayakkabı edinilecek böyle gümüş gümüş gezilecek. Ay benim 15 sene önce giydiğim nikah ayakkabım gümüş rengiydi. Bak işte tarih tekerrürden ibaret deyi boşa dememişler.

Kolları ve omuzları açıkta bırakan elbise modelleri gözde. Amma boyundan bağlı elbiseler bu yıl için kaldırılacak. Elbiseler mini olacakmış yalnız. Herife bi sorulacak. Bacaklarını kırarım senin demezse giyilebilir.

Sarı renkte bir ceket veya hırka alınıp, her bişeyin üzerine giyilecek. Bele civciv gibin dolaşılacak ortalıkta.

Metalik renkli kumaşlar felaket revaçta. Özellikle elbiselerde bu kumaşlar tercih edilecek.

Siyah maalesef out oldu. O yüzden rejim yapan arkadaşlar devam edecek. Yapmayanlar da acilen başlayacak. Öyle gobeee, baseni kamufle eden başka bi renk bilmiyom.

Yaşasın içine her türlü ıvır zıvırı koyabildiğimiz kocaman çantalar yeni sezonda da gözdemiz olacak. Bavul çantalardan bi tane daha alınıp içi çıfıt çarşısına çevrilecek.

En moda saç aksesuarı bu sezon türban. Avantajı saçlar şekilsiz olduğunda saklayıp trendyim kardeşim ben diye hava atılabilir.

Elbiseler yine yine yeniden moda. Şu 80 lerin yarasa kolluları en trend olanlardan.

Benim genç kızlığımın en şaşaalı dönemi 80 lere rastlamıştır. Allahım o fotoğraflara bakamıyorum yaa.

Makyajda ise yine pırıltı yine sim.. sür sürüştür parla yani. Gündüz gece sim kullanılabilir. Daha sonra makyaj teknikleriyle ilgili ipuçları vericem.

Kuaföre gidilip saçlardaki katlar artırılacak. Kahküller kalıyo yine.

İşte böyle günlük. Şimdi ben bunları yazdım ya. Üzerimde kot pantolon, ayrılmaz ikili body ve hırka, ayakta çizme, saçlar tepeden toplanmış, sıfır makyaj bi şekilde.. hocanın dediğini yap, yaptığını yapma misali işte.

Hadi günlük görüşürüz.

Yorumlar

Deniz dedi ki…
Yarın İstanbul'da olacağım :) Saçlarımızı beraber gidip kestirseydik keşke :) Katlı saç hep hayalimdi anca ulaştı saçlarım kesilecek boya. Şimdi de "ya cok kısaltırsa" diye gidemiyorum :) Pırıtıyı seviyorum, bakmayı ve özenmeyi. Giy desen giyemem. Halen "düğün olsa da şöyle parlak bişe giysem" halindeyim. Parlak dediysem, şöye omuzlarda yoğun, bele doğru azalan pulları olan bir bluz bile kesebilir beni. Mümkünse siyah :) öptüm
Deniz dedi ki…
Allahım :) Google dan fikriminincegulleri diye arattım, cıkan ilk basliga tıkladım,tarihe de hic bakmıyorum :)) Taaa şubat yazısıymış :) kusura bakma artık :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM