[ fiкяiмiи iиcє güℓü ]



Sevgili günlük,

Sabah sabah pek bi güldüm ben. Ne diyim darısı başına. Ama bi sabah güldüm yani o kadar. Sonrasını ne sen sor ne ben söyliyim.

Biz ahali olarak bu Tazmanya hayvancağızını uzun yıllar çizgi film kahramanı olarak tanıdık pek bi sevdik. Meğersem gerçekten böyle bi hayvan varmış. Şaşırma günlük valla bak varmış. Ben belgeselini seyrettim. Bak sana da anlatıyım biraz.

Şimdi bu Tazmanya kişisi öyle döne döne ağaçları, evleri filan yemiyo çizgi filmdeki gibi. Gerçek hayatta normal yemek yiyen ancak çapkın bi karakter. Neyse effeeeeem . Şimdi bu amcamın çiftleşme mevsimi geliyo. Buluyo şöööle güzel bi Tazmanya hatun kişisi. Gece görüş kameralarıyla donatılmış olduğundan bihaber alıyo kızı mağarasına getiriyo. Romantik bi akşam geçirecekler bittabi. Biz ekran karşısındakiler de bunların mahremine giriyo muyuz acaba, bizim yatak odalarımıza kamera yerleştirseler ve Tazmanya Canavarlarına seyrettirseler hoş olur mu diye düşünmedik diil. Maaşallah bu arkadaş mağaraya bi kapattı hatunu.. 3 gün, 5 gün, 1 hafta, 10 gün... ee kız sıkıldı haliynen. Gitmek istedi. Göndermedi. Kaçmak istedi yakaladı. Aile içi şiddet bilem uyguladı. Aradan aylar geçti. Mevsim değişti. Hatun da tip kaydı. Zayıfladı da zayıfladı. Bu arada hamile kaldı zavallıcık bi de. Yavrusunu doğurunca yolladı neyse bu kızı da.. biz de rahatlayıp yatağımıza gidebildik. Biz diyorum... sabahın saat 03.00 ında uykusu kaçmış, kalkıp TRT2 yi açıp belgesel seyreden ve sabah 06..00 da kalkmak zorunda olan normal insanlardan bahsediyorum.

Ya adamcağız kalkmış taa nerelerde, ne zor koşullarda belgesel çekmiş. Tamamen bilimsel ve halkı bilinçlendirmek adına. Onun için daha fazla sündürmeden kapatiim diyorum ama kızlar küçük bi tazmanya canavarı oyuncağı hediye gedirmişler. PC min üstünde bana sırıtıyo.

Hadi günlük görüşelim gene .
0 Responses