[ fiкяiмiи iиcє güℓü ]

Kırmızı, yandan tokalı, rugan papuçlarım yok yatağımın başucunda.


Bayramlıklarımı da okşaya okşaya yerleştirmedim dolabıma.


Sevinçten içim hoplamıyor. Kalbim öyle yerinden fırlayacakmış gibi çarpmıyor.


Kara gözlü koç için göz yaşı dökmüyorum geceleri.


Bayram geldi.


Geldi ama benim çocuk yüreğimdeki "Bayram" değil.


Umuyorum çocuklarımız aynı heyecanı duyuyorlardır.


Bayramınız mübarek olsun arkadaşlarım. İnşallah gönlünüzün dilediği gibi bir bayram olsun.


Hepimiz için hayırlara vesile olsun.


Bayram boyunca buralarda olamayabilirim. O yüzden şimdiden büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim.
49 Responses
  1. ~EzGi~ Says:

    merhaba..
    fotoğrafa bayıldım :)
    Sizinde bayramınız kutlu olsun :)
    Ayrıca yazıları okurken,arka fondaki müzik çok güzel bir şeçim:)iyi bayramlar..


  2. incegülüm ,canım ,o eski heyecanlarımızı bulacağımız bayramlar geri gelmesi dileklerimle....
    bütün aile bieyleriyle güzel günlerin olsun...iyi bayramların olsun ....


  3. ahh dalgın kafalı anne perili köşkte üstteki notu bırakan...


  4. Sevgili Ezgi Merhabalar.:)
    Teşekkür ederim güzel ziyaretin ve yorumun için. İyi bayramlar dilerim.

    Perilim, umarım bir gün olur. Canım benim sağol ben de sana kara kuzularla, eşinle ve tüm sevdiklerinle geçireceğin mutlu bayramlar dilerim. Anladım canım senin olduğunu. Prensesimi dün ekledim ama, blogger yamuk yaptı. Onlara ayrı bölüm açacağım bu bayram.:)


  5. Perilim, eklemişim kızımı be.. ben de bloggera fırça atacaktım bak.:)


  6. TuBiKKo Says:

    sana da iyi bayramlar ince gül ablacımm.. umarım çok neşeli bi bayram geçirirsin.....


  7. dilek35 Says:

    İncegülcüm seninde bayramın kutlu olsun eşin ve çocuklarınla daha nice bayramlara işallah eski heyecanları duyamasakta yinede bi kıpırtı var içimizde bayrama dair sağlıklı olana hergün bayram öptüm kocaman


  8. ebru Says:

    size de iyi bayramlar, buralarda yoksan tatildesiniz demektir, acaba şu birkaç kişiyi götüreceğin on yıldızlı tatil mi?? kimler gidiyor???
    iyi tatiller, keyfini çıkarın:-)


  9. Bayramın kutlu olsun olsun ablacım. Ailenle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmen dileklerimle...


  10. Elçince Says:

    Ne kalbimiz atıyor ne bir heyecan var içimizde ama bayram işte ,iyi bayramlarrr...


  11. Emre Says:

    İyi bayramlar ablacım öperim ellerinden:)


  12. figen Says:

    aha işte tam benim bayramım.bende oğluma benim çocukluğumu yaşatmak için uğraşıcam onun bayramlıkları tam takım. kendime mi? para kalmadı ki:(
    eyi bayramlar mutlu mesut bayram geçirmeler...


  13. Ferhanca Says:

    Canım , bayramını kutlarım .senin yazınının üstüne bu kadar yeter.
    Yazıların süper çok tatalısın .Her şey gönlünce olsun .çok öptüm.sevgiler..


  14. Ev Perisi Says:

    SEVGİLERDE

    Sevgileri yarınlara bıraktınız,

    Çekingen tutuk saygılı

    Bütün yakınlarınız sizi yanlış tanıdı;

    Bitmeyen işler yüzünden

    ( Siz böyle olsun istemezdiniz )

    Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi

    Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kaldı

    Siz geniş zamanlar umuyordunuz

    Çirkindi dar vakitte bir sevgiyi söylemek

    Yılların telaşlarda bu kadar çabuk geçeceği,

    aklınıza gelmezdi.

    Gizli bahçenizde açan çiçekler vardı

    Gecelerde ve yalnız

    Vermeye az buldunuz yahut

    Vakit olmadı.

    Behçet NECATİGİL

    Üşenmeden, ertelemeden, geciktirmeden sevgi dolu bir bayram diliyorum;)
    Muhabbetle...


  15. serinmavi Says:

    Hayırlı ve huzurlu bir bayram diliyorum...Sevgiler....


  16. Gamzeli Says:

    Canım Kurban bayramını En İçten dileklerimle kutlarım , öpüyorum seni
    İyi bayramlar :)


  17. Boncukçu Says:

    Huzurlu, sağlıklı, bol kahkahalı, sevgi ve dostlukla günler dileğiyle nice bayramlar diliyoruz.
    Sevgilerimizle
    Minnoş & Boncukçu


  18. sofi Says:

    İncegülcüm, senin, eşinin, çocukların bayramını kutlar, çok daha güzellerini görmenizi temenni ederim.Sevgiler...


  19. denizanasi Says:

    bu resmiiii nerden buldun.. harikaaaa..:))

    güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle:)


  20. Biyo Says:

    Iyykkkkkkkk fotoğraf harika diyenleri o makineye koyup çekecem uleyn!
    İğrenç bi resim!

    İyi bayramlar FuzumZuzum.


  21. NAZLICA Says:

    Sevgili İncegül, fotoğraf seçimi gerçekten cuk oturmuş. Ailen ve sevdiklerinle çok iyi bir bayram geçirmeni diliyorum.Sevgiler


  22. Bilun Şen Says:

    Ailenle, sevdiklerinle ve tabi ki bizimle :) nice mutlu bayramlara İncegül'üm!!


  23. berfin Says:

    canım nice nice bayramlara sevdiklerinle.ayrıca benim pabuçlarım hep beyaz olurdu:)öpüyorum.


  24. İncegül teyzeciğim,
    ne güzel bir jest yapmışsın,çok hoşuma gitti...
    bayramını kutluyor ellerinden öpüyorum.Mini ile maxiye selamlar...


  25. evet evet evet keseliiim.:))
    bayramın mübarek olsun canım benim::)


  26. beyhan Says:

    mutlu ve kalabalık bayramlar dilerim


  27. beyhan Says:

    mutlu ve kalabalık bayramlar dilerim


  28. Ablam canim
    Sevdiklerinle birlikte saglıklı, mutlu, huzurlu nice bayramlara.. Bayramin kutlu olsun


  29. Canim
    Sevdiklerinle birlikte saglıklı, mutlu, huzurlu nice bayramlara.. Bayramin kutlu olsun


  30. Lola Lola Says:

    iyi bayramlar ablacım selamlar saygılar...


  31. Aslı Says:

    Uzun zamandır sizi takip ediyorum, bayram vesilesiyle iyi dileklerimi iletmek istedim. Sevdiklerinizle birlikte sağlıkla geçireceğiniz nice özel ve güzel anlar diliyorum...
    İyi bayramlar...
    (bir sözüm var-aslı)


  32. REALITY Says:

    Bayramınızı Kutlar,
    Esenlikler Dilerim.

    ( sunny-reality.blogspot.com )


  33. Elif Says:

    iyi bayramlar...


  34. SENABERA Says:

    Hayırlı, güzel bayramlar...
    Sevgiler....


  35. Nasılda güzel yazmışsın mutlu bayramlar sanada:)


  36. Adsız Says:

    Bayramınızı Ailece Kutlar,
    Sağlıklı Mutlu nice uzun bayramlar
    dilerim. Nur Aksoy


  37. Bayramınız mübarek olsun,iyi bayramlar


  38. nimet Says:

    bilmiyorum benim nazanim bayram heyecanını duymuyor:)

    nimet


  39. Canım bende senin bayramını kutluyorum. Nerde değilmi o eski bayramlar. İnan bende çok özlüyorum. Başucumuzdaki bayramlıklarımız, o güne heyecan içinde uyanışımız. Allah sevdiklerimizden ayırmasın bunada şükür. öptüm


  40. Adsız Says:

    Bayramınızı ve Yeni Yılınızı Ailece

    Kutlar,Sağlık,Huzur ve Mutluluklar

    Temenni Ederim.

    Ayşegül Pırlanta


  41. BALDAN TATLI Says:

    Ne kadar haklısın. Kalmadı eski bayramlarımızın şevki. Çok hüzünlü.Özlüyorum o günleri.Acaba bizim çocuklarımız ne diyecekler büyüdüklerinde. "Nerede o eski bayramlar" diyecekler mi? Yoksa onlar için bayramlar sadece tatil mi olacak? Bizim elimizde mi bu bayramları yaşatmak ne dersin? Geçmişte olsa nice bayramlara canım.


  42. figen Says:

    fotoyu geçen görmemiştim iğrençsin gülüm be .vejetaryen olcam buna bakıp bakıp.şimdi yılbaşında sebzemi yiycez:)


  43. renkler Says:

    Canım, geçmiş bayramını çok çok kutluyorum. Bloglara hiç bakamadım, yazımı bile zor yazmıştım.

    Yazın beni çok duygulandırdı. Hüzünlendirdi. Neden heyecenımızı kaybettik ki. Bayramda sokakta gördüğüm çocukların gözlerinin içi gülüyordu. Neden o mutlu yüzlerin yerini hüzün alıyor ki... Neden kaybediyoruz o mutluluğu?


  44. Demli cay Says:

    Merhaba incegül, duygusal yazınla aldın beni taa nerelere götürdün ....
    Nice güzel bayramlar yaşaman dileğiyle...


  45. Ev Perisi Says:

    kurbanın gözünde parlayan satırın ışığı, vur kavurmaya kaşığı, noel baba damdan girerse ver eline yıkasın bulaşığı;)


  46. Gulos Says:

    İncegülcüm ,
    bayramın kutlu olsun canım.Benimde bayramlıklarım yoktu bu bayram ama kızımın gözlerinde o heyecanı gördüm.Ayakkabılarıyla uyumak istemesini de gülerek karşıladım :) .
    Sevgilerimle..


  47. civciv Says:

    GEÇMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN İNCEGÜLÜM NİCE BAYRANLARA EŞİN VE YAVRULARINLA BERABER
    ÖPÜLDÜNÜZ HANIMEFENDİ


  48. Geçmiş bayramın mübarek olsun , tatlı dilli, güzel gönüllü, sevimli çocukların annesi. Öpüyorum seni...


  49. Arkadaşlar hepinizin geçmiş bayramı mübarek olsun. Dilediklerinizin milyon katı sizin için olsun. Bu seferlik tek tek cevap yazamıyorum. Ama gönülden teşekkür ediyorum tatlı yorumlarınıza..:))))))