DÜŞLER DİYARINA ENTERESAN BİR YOLCULUK


Günaydın Günlüküm,

Hayırlar olsun, gündüz niyetine, sulara karşı anacım… bir rüya gördüm ki bu gece, hatta gece değil sabah. Liselimi gönderdikten sonra azıcık koltukta sızmışım, iki arada bi derede rüya bile görmüşüm. Oooo benim öyle beş dakikada uzun metrajlı film tadında rüya görmüşlüğüm çoktur.

Dur bak anlatayım sana da. “Bi tarafın açıkta kalmış” deme. Zaten hepten açıktı üzerim. Bir de uzuuunca bir rüya. Sıkıldığın bölümde bırakabilirsin canım. Heh tamam anlaştık o zaman.

Şimdi benim bu yakışıklı ve romantik ve de aynı zamanda maceraperest kocam var ya… işte bu dünyalar iyisi biricik sevgilim bana “haydi hatun.. gel seninle tatile çıkalım” diyor. Önce yok mok diyorum tabi. “ A benim Bretim Pitim, kış günü ne tatili. Çocukların okulu var. Üstelik benim işlerim çok çok yoğun. Nasıl gideriz tatile” diye diretiyorum. (Rüyamda bile salaklık yapabiliyorum yani.. helal bana .)

Neyse sonunda ikna oluyorum ve biz bu koca kişisiynen biniyoruz böyle uçak da değil, gemi de değil, tren hiç değil abuk bir araca. Bazı yerlerden uçarak, bazı yerlerden zıplayarak gidiyor bu garip toplu taşıma aracı. Yolculuk boyunca da tam karşımızda bir çıtır kişi oturmakta ve de öyle süzüm süzüm süzülmekte ki, benim sinirlerimi oynatmakta.

Sonra benim bu koca kişisi kalk sen benim yanımdan, git aşiftenin yanına otur. Utanmaz arlanmaz herife bak sen. Hayır diyelim ki kendi canını düşünmüyon, sen mezara, ben hapise… yavrucaklar ne olacak. Sümükleri aka aka sokaklarda mendil mi satacaklar? Sonra o kazandıkları paralarla analarına temiz çamaşır, sigara falan mı getirecekler?

Vah benim cefakar, vefalı yavrularım. Bunlar hep babanızın suçu. Ama, siz ondan nefret etmeyin. Gidin arada mezarına bi Fatiha okuyun canlarım. Hüngür… fışırtttt… Ulen ne mutlu mesut bi aileydik biz. Uçkur davasına yıktın, darmaduman ettin caaanım yuvamızı. (Benim herifcaazım yapmaz böyle şeyler.. rüya rüya.)

Dur yahu biz daha tatile gidiyorduk. Rüya da olsa tatil yapmak güzel olacak be. Heh işte neyse yolculuk bitti. Biz böyle gele gele geldik, izbe, salaş, pis bir otele yerleştik. “Herif herifff.. gözün körolmaya.. tatil tatil dediğin bu muydu? Ulen bu pis yerde nasıl kalacam ben. Bi kere çarşafları Vernel bile kokmuyo be. Ben uyuyamam buradaaa.” Koca kişisi hiç konuşmuyor ama. Sadece pişmiş kelle gibi gevrek gevrek sırıtıyor.

Sonra birden kendimizi böyle boş bir alanda buluyoruz. Dümdüz bir ova… aşağısı uçurum. Koca yaz deniz yüzü görmemişim. Ne hayaller kurmuşum. Böyle sıcak bir yere gidip, soğuk da olur fark yapmaz, denize girmeyi, çip çip sularla oynaşmayı düşlemişim. Tatile gidiyoruz deyince umutlanmışım. Geldiğimiz mekana bak. Uçurumun kenarındayız yahu.

“Benim canım kocam.. gözümün nuru .. hayatımın anlamı … biricik aşkım… ulen ne b.k yiycez ooolum biz burda.” Herif hala pişkin pişkin sırıtıyor. “Yamaç paraşütü yapıcaz hayatım.”diye karşılık veriyor. Heeeeee anladııım. Zaten bizim olayımız bu. Yazın yamaç paraşütü, banci camping, (biliyoruz herhalde böyle yazılmıyo. Okuyana kolaylık olsun diye şettirdim.) kışın da dağa tırmanırız falan işte. Adrenalin seviyemiz hiiiiç düşmez.

Aha işte adam sonunda tozuttu. Ben dediydim zati.. bu kadar manyağın içinde bu adam fazla da dayanamaz diye. Yavrularımın babası, evimin direği, yuvamın aklı başında, olgun, oturaklı er kişisi. Aha da gitti. Gettiiiiiii gettiiiiii…..

“Yahu manyadın mı a benim herifim. Ne yamacı.. ne paraşütü? Ulen biz ne anlarız böyle ekistirem sporlardan. Zaten benim içim hoplar. Daha kamikazeye binmişliğim yoktur. Gondoldan inince bile toprağı öperim ben. Senin gondol hikayen ise başlı başına roman konusu olur. Hayatta olmaz. Ölsem binmem ben ona. Adrenalin istiyorsan lunaparka gider dönme dolaba bineriz olur biter.”

Biz böyle cebelleşirkene Nük.het Du.ru çıkıyor karşımıza. Töbe Bismillah. Botokstan piranaya dönmüş suratı ve pörtlek gözleriyle ödümü içe kaçırıyor hatun. Bir yandan da Mahmure’yi söylüyor. Sonra kafamı yukarı gökyüzüne kaldırıyorum ki, bir de ne göreyim. Bizim Afffrodit değil mi bu? Böyle yumoş yumoş bembeyaz, küçük bir koltuğa oturmuş , koltuğun kenarlarından taşlı sicimlerle bağlı, pullu payetli bir paraşüt var tepesinde. Hatun uçuyor. He valla.. böyle sakin sakin, kuş gibin bi güzel uçuyor ki, ben de heves ediyorum.

“Tamam ulen getirin bana da böyle işlemeli mişlemeli kokoş bişey ben de uçucam” diyorum. Neyse görevliler getiriyorlar bir tane de bana. Lakin benim paraşüt yamalı bohça gibi. Kimi yeri de yırtık pırtık. Hava alırsa bu meret uçar mı? Pat diye düşmez miyim aşağıya camış pisliği gibi. Koltuğu hiç sorma zaten. Ordan burdan yayları fırlamış, otursam k.çıma batacak.

Hayaaaat ey hayat!!! rüyadayız leyyn! bari burada doğru dürüst davran bana. Adaletli ol biraz.

Ben öyle böyle, ite kaka oturuyorum bu zımbırtıya. Afrodit o koca alameti sığdırdı, biz zar zor tıkıştırdık kendimizi. (Yaylardan valla.. yoksa bi kazaya kurban gideriz de maazallah) Başlıyorum uçmaya. Koca (koca koca kazıklar batmayasıca) sesleniyor bana. “İncegüüül bak çok uzatma, fazla para yazar sonra.” (Yuh artık ya.. yuh. Bu ne b.ktan bi rüya beee. Uyanmak istiyorum artık.) Zaten bu şeyle çok fazla uçamam merak etme. Bir iki dakikaya kadar uçurumun dibinden kazırsınız beni. Korkuyom len. Üstelik de bu yaylar delik deşik etti her yanımı.

Ben bir süre uçtuktan!!! sonra, dönüyorum geriye. Yine bu bindiğim zımbırtıdan inmeden, o izbe, salaş otelin kapısından giriyorum. Kapı direk bizim odaya açılıyor. Ben bu salak aletle birlikte dalıyorum odaya. Bir de ne göreyim. Boyu posu devrilmeyesice, mabadında çıban çıkmayasıca koca kişisi, yolculuk sırasında tanıştığı ve pek ısındığı çıtır insanla güreş tutmakta. Ne güreşi olacak, bildiğin güreş işte. He valla…. yağlanmışlar bir de vıcık vıcık. Iyyyy…… ulen bari düzgün bişey yapın da….. tööbe tööbeeee…

Neyse ben sonunda aletten inip (isim bulamadım alet dedim kaldı bu da) otelin çamaşırhanesine gidiyorum. Çantamdan devasa bir çamaşır suyu şişesi çıkarıp “verin bana bütün çarşafları, hepsini tertemiz, ışıl ışıl yapıcam. Üstelik cırtlatmadan” diyerek işe girişiyorum. Ne kadar çarşaf varsa hepsini basıyorum çamaşır suyuna. Bu arada elime kırmızı bir sütyen geliyor onu da basıyorum anasını satiim.

Sonra benim bu baş pehlivan koca kişisi belinde kocaman bir altın kemerle çıkageliyor. Demek tuş etti hatunu bizimki. Yalnız herif olmuş üç yüz kilo. Böyle duba gibi bişey. “Karıcığım, beni bıraktın, bak ne hallere düştüm” diye ağlıyor. Onu o haltları yerkene düşünecektin koca. Haydi artık geçmiş ola. Affeder miyim ben seni? En iyi sen bilirsin beni..

Ben o sinirle gidip bütün oteli temizliyorum. Sonra gelip çarşafları çıkarıyorum sudan. Hepsi pespembe. Otelin sahibi alnımdan öpüp tebrik ediyor beni. Otelin tiksinçliğine inat, adam ful karizma yalnız. Hem temizlik için hem de o aletten sağ kurtulabilen ikinci müşteri olduğum için bir de madalya takıyor bana. (Bu da bir şeydir. Gerçek hayatta kıymetimizi bilen yok, rüyada aldık madalyayı.)

Ben ve bu diğer şahıs, yani şu bizim yaylı paraşütten (tamam ismi bulduk) sağ kurtulabilen hödük, gece yapılacak kutlama balosuna şeref konuğu olarak katılacakmışız. Lakin şart olarak bütün gece bu şahsiyetle benim sürekli dans etmemiz gerekiyormuş. Yoksa bizi tekrar o alete bindirip uçuracaklarmış.

Düşünsene öküz kılıklı, odun mamulü bir herifle bütün gece dans etmek zorundayım. Hayır adam aklı başında, düzgün biri olsa, o yaylı paraşütte ne işi var değil mi? Aman neyse, bu kadar ünlü şahsiyetin bulunduğu bir otelde bu adam, Allah esirgesin İsmail YK hatta Nihat Doğan kişileri de olabilirdi. Oy oy dağlara taşlara. Normal bir kazmayı tercih ederim.

İşin daha da vahimi ve beni çıldırtan şey ise bu baloda benim yiğitler yiğidi, altın kemer sahibi, baş pehlivan kocamın oteldeki bütün hatunlarla güreş tutacak olması. (Gözlerini oyacam ya.. adama bak ya..)

Ya n’oolur artık biri beni uyandırsın ya. Bu telefonların, saatlerin hepsi birden çalar en uyanmak istemediğim zamanda. Şimdi niye çalmıyonuz beee.

Pekiii gelelim zurnanın tırt dediği yere. Öyleydi dimi? Neyse ne boşver. Bu diğer kişi, yani benim bütün gece dans etmek zorunda olduğum kütük kimmiş biliyor musun? Dur dur sıkı dur. Hatta koltuktaysan arkana yaslan. Yok taburedeysen iki elinle yanlardan sıkıca tut.

Benim beyaz saçlı prensim. Riçırd Giiir namussuzu. (Bu da böyle yazılmaz ama, anladın sen onu.) Bu muhteşem yaratığın böyle salak bir otelde ne işi varmış… sonra, o da senin gibi kafadan mı ki o zımbırtıya binmiş.. diye sorma. Rüya bu allaaaa allaaa.. bu kadar saçmalığa şaşırmadın da şimdi güzel bişey olunca mı batıyor.. hased etmeyelim lütfen.

Neyse ben süslenip püslenip çıkıyorum yola. Böyle prensesler gibi, kraliçeler gibi oluyorum. E potansiyel var kardeşim bir de azıcık cilalanınca afet oluyorum afet.

Yürüyorum o dökük duvarlı karanlık koridorlarda. Az sonra Riçırd’la karşılaşıcam. Heyecanlıyım. Sanırım biraz da acıkmışım. Olsun baloda, mum ışığında, karşımda Riçırd, yerim nasılsa bişeyler. Yok yok.. çok acıkmışım. Karnım zil çalıyor. Hatta bu zil sesleri bariz bir şekilde dışarıdan da duyuluyor. Rezil olacam elin Holivud starına valla. Keşke bi lokma ekmek neyin ataydım ağzıma.

Karnımdan gelmiyor mu bu sesler diyorsun? Nasıl ya.. Yok canım ya… şu anda uyanıyor olamam dimi? Lütfen birisi bassın şu saatin tepesine. Allahım bitmesin bitmesin bu rüya. Ulen tam da heyecanlı yerinde kaldık. Bari bi kerecik görseydim be. Hani dansı da kusur kalsaydı. Hay ben böyle şansın…

Akşam erkenden uyusam, devamı gelir mi dersin günlükçüm?

Hayatımın Aşkısına Not: Şimdi bunu okuyup (ki muhtemelen okuyacaksın) Riçırd konusunda ileri geri yorum yapmazsın umarım. Yani öyle bir şey yapmadan evvel kendi yediğin herzeleri bir düşün istersen. Baş pehlivanım benim. Öperim seni.

Hem bu benim bilinçaltım hesap mı vericez allaaa allaaaa…

Aha Bu da Okuyana Not: Sıkılmadan, üfleyip püflemeden buralara kadar okuduysanız helal olsun valla. Hepinizi kocaman öpüyorum. Abartmışım, kendimi aşmışım. Daha da yazasım var ama, vakit yok. Saat sekiz otuz oldu. Gerçek dünyaya dönüş vakti geldiii. Bitirdim.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Hayırdır inşallah. Nasıl bi rüya bu böyle film gibi. Ben de görürüm aslında uzun ve film gibi şeyler ama anlatmak bir dakikamı almaz ayol. Sonra derim ki film tadını aldığım, o kadar heyecanlı güzel rüya bu muydu. Seninki bayağı bi sürmüş!

Şöyle yorumlayalım: Hayatına renk gelecek. Çok güzel günler seni bekliyor (ilk nasıl yorumlanırsa öyle çıkarmış:-))
Evet güzel güzel şeyler olacak diyeyim bende. :)
Her tarafın açıktaymış demeyeyim, yine formundasın iyi güldürdüüün.:)
Bacııım zaten en uzun rüya bile
sekiz saniye sürermiş yaaa..:))
Geldim ben,mucx.:)
kedi dedi ki…
Hiç okumaz mıyım a gülüm?Sen destan yazsan kaç yazar?Hayır efenim gönül yazar demiycem;P

Allah hayretsin ürüyanı.Çok mu magazin izliyon ne:)
anemon dedi ki…
ay incegülüm sabah sabah gözümden yaş geldi allh senin iyliğini versin emi
benim rüyalrımda hep böyledir istedikleri gibi uzarlar yada arkası yarın seklinde oluverirler

umarım bred piitle görüşürzsün aksamki devamında senin o kocada hiç sesini cıkaramasın emi ay bu kocalar bende cok görürüm
hep baka gacıların yanına gider bir de ben ağlasa zırlasamda umrunda olmaz rüyamda böyle pişkin pişkin sırıtır
normal zamanda yapsaya elektirlkli bıcakla kovalrım inanki o altın kemeride baska seyden dolayı takarım beline

okurken uçurum kenarı deeinya seninki yolda ki aşfteyle anlasmış uçurumdan atacaklar sonrada eğitim zahiyatı diycekeler sandım ama helal sana yırtk paraüşte uçupta geri dönebilmişisn demkki bir seylerin üstesinden geleceksin imkansızda olsa diye yoruyorum ben

eee kızm sende orda bile temzlik tarafın tutarda gider bütün çarsafları temizlemey çalısırsan adamı orda güreş tutmaya mahkum edersin baskalrıylan

adamlar temizliğe bakmıyorlar canım yeterki isdeiklerini yap istedikleri zaman yanlarında ol onların aradığı o ama bizler kusura bakma ama rüyada bile hep baslarını düşünüyoruz salağız beee
(seni tenzi ediyorum bu kendimeydi)
rüyalarımıza bilem yansıyor
CaDı dedi ki…
hahaha:)) Ilahi gulcum, bende ufaktan ruyalarimi yazmaya baslamistim blogger icin ama sen asmissin! Seninkinin yaninda benimkiler sudan seyler kaliyor:))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
inanması gerçekten zor ama senin bu rüyanın rekorlar kitabı var ya yazamadım şimdi adını ama sen anladın onu ,orada baş ödülü alması lazım,bu kadar kısa sürede,cozutmuş gibi görünse de konu bütünlüğünü bozmadan,görülmüş olması...
şaşkınlıktan kal geldi...:)
Gulos dedi ki…
İncegül bunların hepsini sen mi gördün.Valla helal sana.
Öptüm canım.
İtirafçı not:
Hepsini bir kerede okuyamadım :) .

Sevgilerimle...
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canımcım yaa inan çok güldüm bu rüysns. Özelliklle anlatış biçimine. Ne güzelde renklerdirmişsin. Film gibi oldu valla. İlginç bir rüyaymış hakikaten. Sıkılmadan hepsini okudum bu arada.Valla rüya yorumunu yapamayacağım sen hayra yor en iyisi. Öpüyorum kocaman canımın içi.
SenaBera dedi ki…
Bayağı güldüm valla, heyecan da vardı tabii gerçi de..:) Hayırdır inşAllah.. Ben de, rüyayı iyiye yormak gerekire istinaden diyorum ki, çook güzel şeyler olacak ve eşinle hep mutlu mesut yaşayıp, sık sık güzel güzel tatillere çıkacaksın....
berfin dedi ki…
canım bravo valla.hem bu kdara uzun karışık ve entresan rüya görmeyi başardığın için ve görmekle kalmayıp bize anlattığın için.Allah hayıra çıkarsın.
valla belim ağrıdı hepsini okuyacam diye nükhet duruya ne oldu kayboldu? ne düşünsen bu rüyayı göremezsin :) temizlik kısmı gerçek hayattan bilinçaltıda diğerleri ne :) yazının bir yerinde çok güldüm de şimdi nereydi onu hatırlamaya çalışıyorum şimdi geri dönüp baksam bu yazdıklarım silinecek neyse güzel rüyalar görmen dileğiyle :)
TATLI CADI dedi ki…
İlahi İncefikirlim,yine çok güldüm sen inanılmaz bir hatunsun vesselam.Allah hayırlara çevire bu aralar zor bir işin üstesinden kolaylıklan gelicen bu de böyle biline...ÇOOOOOOOOOKKKK öptüm canım arkadaşım.
Unknown dedi ki…
Böyle tür rüyalar bende görürüm ve acayip sinir olurum ve eğer benim doktor yanımdaysa direk sağ kroşe yaparım oda anlar neden vurduğumu ve başlar gülmeye hayır benim anlamadığım bunlar rüyalarımızda neden bize pis pis gülerler 2.anlatıncada pis pis gülerler anlamıyorum gerçekten biri bana bunu anlatsın karrrdeşimmm:)))Rüyanda hayır olsun diyeceğim ama:)))
Ay ben Nükhet Duru kısmında koptum ama kopsamda gerisini okudum :) Hayır olsun diyelim, en güzel yerinde uyanmışsın gerçi, akşama devamını görürsen anlat yine anacım :)
Renklerim, zaten toplasan beş on dakika sızmışım yahu. Bütün gece görmediğimi bu zamanda gördüm.:) Yorumun çok güzel.. inşallah canım.:)

Yağmurum, hoş gelmişsen sultanım. İnşallah güzel şeyler olacak değil mi? Evet ya kısacık sürede neler görüyor insan işte. Mucuksss:)

Biyoom, canımsın. Kız valla bunlarla çok uğraşıyorum ya.. intikam alıyorlar zaar rüyalarıma girip.:)

Civcivim, demek ucuz kurtulmuşuz he bacım. Adam hatunlarla güreş tutarkene biz tatilde bile temizlik yapıyoruz işte. Demek dedi adam, ne edeyim kakulmuşu, burada çıtır çıtır hatunlar varken. Sonra da benden kurtulup, baş baş pehlivan olacaktı zaar.:) Gülüm ben devamını göremiyom ama. Bir rüya en çok bir kere bizde. Yok öyle çok beğendim devamını çekelim.:)

Cadıların güzeli, yaz kuşum ya.. eminim çok ilginç şeyler çıkar. Benim bilinçaltı biraz tuhaf demek. Alaaa allaaa.. benim gibi normal bi kadının bilinçaltı niye böyle olur bilmem?:)

Perilim, rekorları bilmiyom da, ben böyle bir iki rüya daha görürsem kendim cosutacam öyle yani.:) Gülüm ya, gidiyon tatile, bari denizle, kumla, güneşle ilgili bir rüya gör di mi? Yine bozma konu bütünlüğünü di mi? Yok işte.:)

Hacerim, valla ben kendi başıma gördüm, üstelik koltukta otururken öylece sızıp gördüm.:) Demek bölümlere ayırdın. Aslında devam bölümü daha heyecanlı olabilirdi. Anladın sen onu.:) Sevgiler canım..

Muhabbetim çiçeğim, gül sen gül.. ben kan ter içinde kalayım sen gül di mi?:) Eğer devamını görürsem yine size anlatırım söz. Ama, çok özel olursa bilemem tabii.. anlatabildim mi?:) Ben de seni öpüyorum canımcımm.

Sena ve Bera'cığın tatlı annesi, çok güzel yorumlamışsın canım, teşekkür ederim. İnşallah diyeyim. Bu kadar heyecan yaşadık bari güzel bir şey çıksın sonunda değil mi?:)

Berfinim, inşallah hayırlara çıkar canım. Aaaa ne demek.. devamı olursa (ki umuyorum) mutlaka size de anlatırım. Yoğun istek üzerine devamı görüldü. Rüyalar ülkesinde 2.:)

Gökhanım Kardeşim, şimdi o Nükhet Duru'nun konseri varmış demek. Yok oldu ortadan.:) Kim bilir, bu bilinçaltı dediğin şey bi garip. İnsan neler atabiliyor bazen. Sümen altı gibi birşey.:) Nereye güldün çok merak ettim. Hani yorum yazarkene dönebiliyosun ya sayfaya nasıl oluyor ki o. Ben cahalım biliyorsun. Aplaya bi yardım etsen ya.:)

Cadıların tatlısı, hoşgeldinn. Valla bu aralar zor işlerim çok gülüm ya. İnşallah dediğin gibi olur. Sağol güzel yorumun için. Ben de seni çoooook kocaman öptüm canım benim.:)

Elçinim, ben de geçirecektim bi tane ama, adam işe gitmişti. Akşam gelince de ben sana soracam o güreşleri deyince, böyle baktı bi suratıma. Neyse elleşmeyim, gene delirdi bizim hatun diye düşündü herhal.:) Anlatsam pek hoşuna giderdi sanırımsam. Lakin okusun işte, anlattım. Bi daha ayrı anlatamayacağım kendisine.:)

Börtlenim tatlım, Nükhet de ne alakaysa anlamadım ben yahu. Hani o hatunu pek anmam aslında.:) Canım hiç devam görmedim bu güne kadar ama, umuyorum yani.. şimdi ne yalan söyleyim.:)
uykucu dedi ki…
bende yazıyı yarım yarım okuyorum sindire sindire.of be rüyan bile orcinalmiş bende çok absürt rüya görürüm ama bu kadar ayrıntı hatırlamam.ama en sonki rüyamda bazı ayrıntılar aklımda ' hunların ilk hun oluşunu gördüm, ilkel savaşcı kabilede bir çocuk var babası kucağına alıp bu çocuk çok hunluyo adımız hunlar olsun diyor ve arkasından kızılcahamamlılar onlara saldırıyor'hatırladığım bu.o sabah zafere anlattım bana bir garip baktı hala da aynı bakıyor,rüya işte acaba anlamı ne?:))seninkininde hangi birini yorumlatıcan yorumcuya sorsan kafayı yer..arkası yarında görüşelim
pamuk dedi ki…
rüyalar bile komik ne güzel anlatmışsın ablacım çok güldüm valla bu rüyanın devamı olmalı mum ışında yemek yenmeli
ZRPNDT dedi ki…
:))))))))))) gözlerimden yaşlar geldi diğer odadan elif sesleniyor "anneee ahyırdır negülüyon hayrolaa :)))" kız bu asıl rüya böyle yalnız tam yerinde çalmış koptum valla sen çok yaşa
Unknown dedi ki…
Amma rüya görmüşsün be incegülüm :)
Allah hayırlara çıkarsın, epeyce güldürdün beni.
Demli çay
Derin Sularda dedi ki…
İlahi İncegülüm, rüyanın bu kadar eğlencelisini hiç duymamıştım..:)
Ama ben en çok çarşafları yıkamana takıldım bırak canım ya rüyanda bari yorulma bu kadar, keyfini çıkar. değil mi???
Sevgiler.
Dilek
Bu kadar çok olayı, bir rüyaya nasıl sığdırdın ki incegülüm.. üstünün tamamen açık olmasından kaynaklı herhalll..
kakaolusevgi dedi ki…
Ablacım vallahi film gibi,arada işleri yapa yapa,geri döne döne okudum.Ama inan hiç yabancı ve sıkıcı gelmedi rüyan,çünkü benimkilerde film gibi olur,genelde de aynı senin gibi kocacık kişsi bana böle haksızlıklar yapar ve ben normal haytta yapacağımı düşündüğüm hiç birşeyi yapamaz,hakkımı arayamam.Geçen gün de dünyanın sonu gelmiş,bizi yakalayacaklarmış falan.
Aman yinede hepsi rüya olsun rüyaaaada bile yaşaması geriyo.
Figenim, aha da benim ikiz kardeşim. Çocuk çok hunluyormuş demek.:))) Senin rüyan da pek oricinmiş güzelim. Hem de tarihsel anlamlar taşımakta.:)

Pamuk şekerim, mum ışığında yemeği yiyip, sabbaha kadar dans edecektik ama olmadı canım.:)

Fezem, yerim ben içeriden seslenen tatlı boncuğu. Deli bi teyzen var ona gülüyom diyeydin canım bari.:)

Demli çayım, hayıra çıkar mı bilmem.. umarım öyle olur valla. Hep ağlayacak değiliz ya, gülelim azıcık da boşveeer.:)

Dilekim Yıldızım, olur mu hiç? Rüyada bile bize temizlik yapmak düşer. Ellere işlemeli pullu payetli paraşüt, bize kurşunlar.. daha ne diyeyim.:) Sevgiler canım..

Kraliçem, tamamen bundan kaynaklanıyor bence de..:) Lakin sonunu göremedim ya ona yanıyorum. Daha mı açsaydık ne?:)

Kakaolum, canım, sen de mi Brütüs?:) Rüyalar tersine çıkarmış. Yapmaz onlar öyle bişey. Hele bi yapsınlar da görelim.:) Senin rüya da ilginçmiş. Dünyanın sonu falan.:)
palyanço dedi ki…
ya ben neden ruyalarımı hatırlayamıyoruuumm :/ imrendim valla ama yazık oldu, böyle bitmemeliydi..sen sabah kahvaltısını yapmadan mı uzandın, karnından gelen sesler seni uyanırmıs olmasııınn!?
Palyançom, eve geldim ve aklıma sen geldin biliyor musun.. ne yaptı benim kuşum iyi mi acaba diye. Bir baktım yorumun var.:) Yok be anacım ne kahvaltısı, sabahın altısı daha kargalar bile hazırlıklara yeni başlamışlardı.:) Hemen uyanırsan hatırlayabiliyorsun. Yoksa olmuyor şeker. Öptüm anneli oğullu.:)
Adsız dedi ki…
incegülüm senin şu uçuk kaçık hallerine bayılıyorum anam..rüyanı bile stand-up havasında yazıyosun gözümde canlandı herbi halin hehehe :)))))) Rüyada hakketten kötü yerde bitmiş şekerim hehehehee :)))) devamı gelirse riçhırda selam :))))
Ebru Oğuş dedi ki…
ordan burdan derken yolum düştü sizin buraya, rüya deyince de ilk bunu okuyasım geldi. ben de bitek kendimi bilirdim böyle abuk subuk rüyaların başrol oyuncusu diye yahu. patladım walla gülmekten okurken, bunca şeyi hatırlayıp yazmak da ayrı bi meziyet. çok güldürdünüz beni çoook:-))
Yakamozum, ah nasıl da kötü yerde bitti hem. O kadar eziyeti çektik, kan ter içinde kaldık da bir dans bile edemedik kendisiyle. Gelirse söyliyim yanında da Breti getirsin bacım. Beraber gideriz olmadı.:))

Sevgili Ebru, hoşgeldin merhabalar.:) Gülümsetebildiğime çok sevindim. Hem sen hem de ben yalnız olmadığımızı öğrenmiş olduk böylece. Buna da sevindim. Umarım seninkilerin sonu daha güzel bitiyordur.:)
thingma dedi ki…
ablam harikasın valla ne gselde yazmışın çoqq öptüm seni mükemmel bi hayal gücüne ve kişiliğe sahipsin seni sefiom valla bysss
Adsız dedi ki…
en en en derininden kocaman sevgiler..
süperdi...

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM