BAHAR BAHAR HER YAN


Bir türlü aydınlanamayan soğuk, puslu, karanlık kış sabahlarına inat, gözlerime ve bütün odaya dolan güneş, ısıtsın evimi, yüreğimi.

Kanıma, canıma düşsün son cemre, kıpır kıpır etsin, kaynatsın… Uyandırsın kış uykusuna yatmış benliğimi.

Silkelesin miskinliğimi, sersemletsin fikirsizliğimi hafif sert esen, soğuk, güneşli havalar… Bir o yana bir bu yana savursun denizdeki köpükler gibi.

Kuşlar, alabildiğine özgür ve umarsız uçsun başımın üzerinden, kanatlarının rüzgarı saçlarımı havalandırsın… Bir martı olup o kuşların peşine takılsın gülüşüm, bulutların arasında bulsun kendini.

Derinlerde, dehlizlerde, kuytularda sakladığım, susturduğum kız çocuğu, yeniden şarkılar söylemeye başlasın çığlık çığlık… O nameler neşelendirsin kimi, kimi de acıtsın ciğerimi.

Bir küçük serçe konsun penceremin önüne, masum ve kimsesiz… İçinden sevgi geçen şiirler yazılsın hayata dair.

Baharın yeşili umut olsun gözlerime, mavisi hayal, sarısı sıcak… Tazelesin ruhumu, bedenimi.

Daha güzel, daha iyi, daha sıcak, daha sevimli, daha sevgili, daha anne, daha kadın, daha deli yapsın bu mevsim beni.

Ve öyle bir tat bıraksın ki damağımda bu bahar, pembe ve doyulmaz ve mis kokulu olsun… Çilek gibi.

Kuğucuğuma Not: Doğum günün kutlu olsun canım. Nice nice yıllara. Yüzündeki tebessüm hiç ama hiç solmasın. Resim sana armağanımdır, kabul et lütfen. Anladın sen onu...

Bu da Kendime Not: Sağlık en büyük nimet… kıymetini bilmeyenin sonu hezimet.
Bu da Arkadaşlara Not: Bir süre sizlere uğrayamazsam, mekana da uğrayamazsam kusuruma bakmayın emi canlar. Bu haftayı hayırlısıyla atlatırsam hızla dönerim inşallah.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Merhaba :)

iyi sonuclar almaniza cok sevindim. Rabbim sevenleriniz ve sevdileriniz ile; saglik, huzur ve yasam sevinci dolu nice güzel günler göstersin insallah.
Evet, insan bazi seyleri kaybetmeden kiymetini anlayamiyor. Ne güzel, siz "biraz" korkmus da olsaniz, kaybetmeden sagligin(m)izin degerini bir kez daha hatirlamis oldunuz.
Allah bunlari unutturacak daha büyük elem keder vermesin...

Nice güzel baharlara hep birlikte :)

Sevgi ve selamlar,
TülayK
Calimero Mutfakta dedi ki…
Ablacim.. sesin iyi geliyor.. herseyin yolunda olmasina sevindim..donusunu heyecanla bekliyorum
Adsız dedi ki…
İncegül,
alışkanlık yaptın haberin olsun.Resim harika, yazı içime aydınlıklar getirdi.Bahar kelimesi bile çok güzel.Baharda doğmak, hatta baharda ölmek.Yeşiller, sarılar, maviler...Pembeyide unutmayalım lütfen.Şeftaliler pembe açar ve harika görünürler.Umut doldurduğun için içimi teşekkürler.Senin de umutların, yaşama sevincin, mutlulukların daim olsun.Bütün güzellikler senin olsun.Ben, iyiyim.
Gülnihal
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canım, hepimize hayırlı baharlar olsun. Canımcım, çok geçmiş olsun. Sen iyice dinlen toparlan. Seni sabırsızlıkla bekliyoruz. Kendine çok çok dikkat et olurmu canım.Öptüm kocaman.
Ferhanca dedi ki…
İçindeki bahar hiç solmasın..bizleri bu güzel yazılarından mahrum etme..çabuk dön...sevgiler..
şengül dedi ki…
meraba canım diğer blokları okuyunca hastalanmışsın sanırım sana çok geçmiş olsun lütfen kendine çok iyi bak ve hemen aramıza dön bloğun bende müptelalık yarattı okurken bazen üzülüyorum mutlu oluyorum lütfen bizleri fazla beklerme .
şengül dedi ki…
incegülcüm şimdi okudum canım çok geçmiş olsun umarım seni ve aileni çok üzecek bir durum olmaz ve çabucak ailenin ve bizlerin arasına dönmeni Allahtan senin için çok dua edicem canım seni kocaman öptüm.
Adsız dedi ki…
Emeyine ve yüreyine sağlık yine çok güzel yazmışsın!!!fikrim bitanesin ilkbahar burnumda tütüyor negüzel yazmışsın...resme bayıldım şahane gerisi vallahi bahane burdan seni çok çok hemde kocaman öpüyorum. sağlıcaklakal anladın sen onu:)
ipek dedi ki…
Bir önceki yazına yorum bırakamadım birtürlü. Yazdım yazdım sildim...
Ben sağlık konuları geçtiğinde, dili, nutku tutulanlardanım. Medikal olan herşeyden, hatta doktor tabelalarından bile ödüm kopar benim.

Bilmeni isterim ki, tüm kalbimle tahlil sonuçlarının iyi çıkmasını diledim.
Çok geçmiş olsun Fig ciğim. Herşey bu kadarla bitsin gitsin..
İçten sevgilerimle..
ipek
TATLI CADI dedi ki…
İncefikirlim,bahar yüzlü,bahar gülüşlü,bahar kokulu kadın.Seni çok seviyorum.
Her günün güzel bir bahar günü gibi geçsin içinde zaten var olan o güzel duygular her bahar yeniden uyanan tabiatın güzellikleri gibi yeniden doğsun.Sana taaaaa Bartın'dan yolladığım kocaman öpüçüğüm yanağına konsun.
Ebru Oğuş dedi ki…
canım mis gibi çilek kokulu bir bahar yazısı olmuş. bir an önce iyileşip yaz yaz yaz gene:-)
Ebru Oğuş dedi ki…
canım mis gibi çilek kokulu bir bahar yazısı olmuş. bir an önce iyileşip yaz yaz yaz gene:-)
ev perisi;) dedi ki…
Ben inanıyorum bu kadın; bu bahar hepimizden çılgın olacak ve hepimizi çıldırtacak;)))
Kocaman öpüyorum;)
Muhabbetle...
Adsız dedi ki…
Geçmiş olsun..

Çiçekler gibi aç, baharlar gibi kok, neşen, hayata bakışın hiç değişmesin.. Allah kimselere de hastalık vermesin..

Yalnız kraliçe
Adsız dedi ki…
Günebakanlar gibi yüzümüzü güneşe döndürdün verdiğin üçleme kelimeyle..İyi bir bahar olmasını diliyorum.Hepimize..sevgiler..
Geveze Kalem dedi ki…
Sevgili İncegül, tam yazınla ilgili 'Bugüne kadar okuduğum yazılarının içinde en çok bunu beğendim,' diye başlayacaktım ki, yorumlardan sağlığınla ilgili sorunlar olduğunu anladım. Umarım ciddi bir şey değildir. Baharla tazelen de gel.;-)
Çok çok geçmiş olsun, sevgiler...
Adsız dedi ki…
İncegül,
neden şarkın çalmıyor artık;
Çok güzeldi.Sana da çok yakışıyordu.
Hangimizin SAĞLIK SORUNU YOKKİ. iNSANIN NE BİLEYİM BİR AĞAÇ FİLAN OLASI GELİYOR. BU ACILARDAN UZAK OLMAK İÇİN. MESELA ÇİÇEK AÇMIŞ BİR KİRAZ AĞACI OLMAK HİÇ FENA OLMAZDI SANKİ. Hele bu mevsimde, çiçeği ayrı güzel meyvesi ayrı güzel..
Selamlar...
Bugünlük kiraz ağacı
berfin dedi ki…
canımcım valla çok üzüldüm bir önceki postunu okuduktan sonra açıkçası bahar yazısı beni mutu etmeye yetmedi.daha 2 hafta önce aynı ağrıları bende çektim ama sırf o muayene korkusundan gidememdim doktora.ee hemoroid deyip oturdum yerime.onunda kantoron yağı diye bir çözümünü buldum valla mucize gibiydi kanamayıda ağrıyıda kesti.
umarım seninkide hemoroittir.bilgi ver çok merak ettirme olur mu?
öptüm
Unknown dedi ki…
iyi olmana sevindim ,en sevdiğim mevsim bahar ne güzel ne güzel şahane,ama en şahane senin iyi olman:=)
cnm iyi olmana sevindim büyük büyük geçmişler olsun sağlık neşe keyif dolu bir bahar olsun inşlhhh hepimiz için.sen dinleneme bak buralardayız biz..
öptük incegül teyzemiz seni kocaman kocaman ...
renkler dedi ki…
En büyük şey sağlık. Kesinlikle katılıyorum. İnşallah kötü bir şeyin yoktur. Aman canım kendine dikkat et:)
Aymen dedi ki…
Geçmişler ola. Sayfana girdiğimde duyduğum müzik insanı bambaşka alemlere sürüklüyor, mayışıyorum resmen. Aramıza en kısa sürede dönmen dileğiyle tekrar geçmiş olsun.
KUGUU dedi ki…
Canim benim cok duygulandirdin beni.
Hediyemi/resmi cok begendim ben. Ve dedigin gibi anladim ben onu:)) Guzel kadin, incedusunceli dost kadin...
Bir an once iyi ol tatli cilginim.
SS INCEGUL,theKuguununTatlishi:)
Esra dedi ki…
sanirim bu kelimeler hepimize iyi geldi. Her yazida bahar biraz daha doluyor evime, gonlume...
ZRPNDT dedi ki…
Merhaba canım... İçimi ısıttı yazın...Fakat ben kelime oyunlarıdnaki diğer kalemleri okudukça kendimi çok yetersiz hissettim... hani benim diğer taraf var ya pata küte yazdığım orası gibi değil bu taraf :) kastım biraz yazayım dedim dedim beğenmedim sildim... kusura bakma olur mu? Senin kelimene katılamadığım için affet
Adsız dedi ki…
Yine ne güzel, sımsıcak bir yazı..
Çok geçmiş olsun İncegül'üm..
Adsız dedi ki…
Merhaba İncegül,
Şu kantoran yağı mucizededir gerçekten. Bulabilirsen kullan. Her derde devadır gerçekten.Ama doğru olduğundan emin ol önce.
En içten sevgi ve selamlarımla.
Ama yeni yazı lütfen.
Bugünlük narağacı( kırmızı çiçekli)
Mutlu Kum Taneleri dedi ki…
Çok güzel yazmışsın. Geçmiş olsun.
Sanem dedi ki…
Çok geçmiş olsun. Bu bahar, hepimizi tazelesin, yenilesin diliyorum :)) Sıcacık yazmışsın. Ne güzeldi okumak.
Adsız dedi ki…
he valla çok güzel yazmışsınız midemin biyerlerinde bi kelebekler uçuştu gibi bişey oldu :D

ben biraz sendromlu gircem galiba bahara rüyalarımda çayırda çimende gezip dolaşırkene ineklerin saldırılarına uğruyorum neyim .
fesupanallah .
paticanlar dedi ki…
canımsın yaa. yokluğumda neler yaşamışsın.
güzel yazıyı okurken okurken; bir de alta baktımki olmayan bir kadın bir hastalıklar yaşamııış. neyse anladığım kadarı ile neticede çok korkutucu bir şey olmadığı anlaşılmış. doğru anladım değilmi? bacııım, Rabb'ime emanet ol.
Allah'ım en kısa zamanda şifalar versin.
CANLAR, BEN İYİYİM MERAK ETMEYİNİZ. SONUÇLAR TERTEMİZ. HERŞEY YOLUNDA. BİRAZ AĞRIM VAR HEPSİ O. BU GÜN FIRSAT BULUP PC BAŞINA GEÇTİM.. SİZLERİ ZİYARET ETMEK İSTEDİM BU SÜREDE. O YÜZDEN HEPİNİZE TOPLUCA TEŞEKKÜR ETSEM BANA KIZMAZSINIZ DEĞİL Mİ? GÜZEL DİLEKLERİNİZ VE SÖZLERİNİZ İÇİN TEK TEK, AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM. GELİYORUM PEK YAKINDA.

HEPİNİZE EN İÇTENİNDEN, EN KOCAMANINDAN SEVGİLER EFENİM. ŞEN KALIN ESEN KALIN..
Ferhanca dedi ki…
incegülüm her zaman sen de şen ve esen kal..sevgiler..kendine iyi bak özletme..
Sevgili İncegül,
Bir evvelki yazını okuduğum zaman, bazı problemlerden yorumu açamadım. O bayana çok üzüldüm ve güldüm, üzüldüm zor bir kontroldür, güldüm anlatım çok tatlı
Geçmiş olsun geçtide inşallah, bahar yazısı da çok çok güzel
Sevgiler
BeYHaN dedi ki…
tüm dilek/dualarına benden de bir amin:)

ve geçmiş olsun
Adsız dedi ki…
İncegül,
sana çıkacağı kesin bir tlf. olsa arar bir geçmiş olsun derdik.
Şimdi böyle diyoruz.
Kendine iyi bak.
Gül
CaDı dedi ki…
Canım benim. Kusura bakma geç kaldım özür valla, ama herşeyin yolunda olmasına, sonuçların tertemiz çıkmasına çooook sevindim:)) Sevgiler, öpücükler!!
noluya ya!! ic kanama mi gecirdin? bagirsak kanamasimiydi? neden kanamis tansiyondan mi?
cok gecmis olsun:(

nimet
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
umarım daha iyicesindir,hadi yaz artık incegülüm....
Adsız dedi ki…
İncegül, kendine her daim iyi bak arkadaşım.
Bunu kendim için istiyorum.Biraz bencilim , arkadaş bulma sorunum var. Sen olmazsan arkadaşım olmaz o yüzden.
Bugün beyaz zambak olsam diyorum.
NAZLICA dedi ki…
Neticelerin iyi çıktığına çok sevindim canım.Allah kimseyi darda bırakmasın. Tüm iyi dileklerimi ve sevgilerimi gönderiyorum.
ÇOK SAĞOLUN ARKADAŞLAR. BU GÜZEL DİLEKLERİNİZE. KALBİMİN TA İÇİNDEN HİSSEDİYORUM SEVGİ VE İLGİNİZİ. VE GERÇEKTEN SEVİYORUM SİZİ. BU AKŞAM SANIRIM OTURABİLİRİM ŞÖYLE GENİŞ GENİŞ PC BAŞINA. KARALARIM Bİ İKİ SATIR.

SEVGİLER EN İÇTENİNDEN EN KOCAMANINDAN..
Adsız dedi ki…
İncegül,
geldim, baktım, gidiyorum.Bahar gelmeden sana bahar yorgunluğumu çöktü. Kalk bakalım tembel arkadaşım. Bu kadar kişi yazı bekliyor yorum yapmak için. Hatta bazı acemiler sıkıntıdan kendi yazıyor.
En içten selam ve sevgilerimle.
Lalegül
kumralada dedi ki…
canıımmmmm,çok geçmiş olsunn,nasılda üzüldüm kendimi hayat kavgasına iş akışına kaptırıp ihmal edişime.tekrar tekrar geçmiş olsun canımm...
ama şu yazıyı okuyan hangi insan derki hasta bi insan yazmış.içindeki bahar hiç sılmasın...görüyorum ki zaten çiçekler güneşler senin içinde,çoşkular sevinçler sende...
şu pazar günü yazınla içimi kıpırdattın,çoşturdun beni.mutlu ettin.sende hep mutlu sağlıklı ol şekercim.
dikkat et kendine.bekliyoruz seni dörtgözle:))
ümran dedi ki…
İncegül'cüm bi süredir uğrayamıyorum kimselere.. Çook çok geçmiş olsun canım..
ümran dedi ki…
İncegül'cüm bi süredir uğrayamıyorum kimselere.. Çook çok geçmiş olsun canım..
suzem dedi ki…
Silkelesin miskinliğimi, sersemletsin fikirsizliğimi hafif sert esen, soğuk, güneşli havalar… Bir o yana bir bu yana savursun denizdeki köpükler gibi.

banada bunlardan yapsın :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM