DOSTLARIMA...


Bir çok arkadaşım beni bu güzel ve anlamlı ödüle layık bulmuş. Öncelikle kendilerine teşekkür ediyor ve ben de üzerime düşeni yapıp bu ödülü sahiplerine dağıtmak istiyorum. Beni, iyi günde, kötü günde, gülerken, ağlarken, düşünürken, sinirlenmişken, sakinken, mutlu olduğumda, üzgün olduğumda hiç yalnız bırakmadınız. Gerçek dostum dediklerim bile sırtını döndüğünde siz hep yüzüme baktınız. Sizleri gerçekten çok seviyorum. Bu dostluk ödülünü tek tek hepinize verirken; gerçekten, ta yüreğimden gelen sevgimi kabul etmenizi rica ediyorum.


En içten, en samimi duygularla, sevgi ve dostlukla...


Yorumlar

Sanem dedi ki…
Aldık kabul ettik o zaman. Biz teşekkür ederiz. :))
Bendeniz.. dedi ki…
sen en güzeline layıksın herşeyin iki elin kanda olsa onca yoğunluğun arasından sen de bize vakit ayırıyosun tatlı sözlerinle yüzümüzü güldürüyosun.Eksik olma,iyiki varsın benim eş ruhum:))
Unknown dedi ki…
eyvallah..
Aymen dedi ki…
ödülün hayırlı olsun
Adsız dedi ki…
Kocaman bir yüreğiniz var......
Ne güzel !
75 milyona veriyorum ben de,sizin
gibi...

Ayrı düşünceler olsa bile BİRLİK ve
yine BİRLİK,bölünmemesine BİRLİK..!

Sevgiyle kalın,
Ferda
Belgin dedi ki…
Ödülün hayirli ve ugurlu olsun incegülüm sen daha güzellerine layiksin (farkindamisin bende araniza katildim)

Sevgiler
Belgin
Mehtap dedi ki…
ödülün hayırlı uğurlu olur inşaallah.
Sizindir bu ödül ve kalbimin içi. Alın tepe tepe kullanın güzeller. Öptüm sizi...
muko dedi ki…
aldım ödülümü çok teşekkür ettimm kobocaman öptüm seni :)
Mukom, kız ben seni rüyamda gördüm bu gece. Üçüncü oğlum olmuş, sen de baş ucumdaydın. Töbeee...
TATLI CADI dedi ki…
Ödülünü kutluyorum. Bize de laik gördüğün için teşekkür ediyor ve aldım, kabul ettim diyorum.Mersi cicim..
уαѕємiη dedi ki…
ne güzel ya blog blog dolaşıyor ödüllerrr

ne mutlu hepimize :))
Lalegül dedi ki…
Merhaba incegül'üm,
yine bir koşu gelip girdim bloğuna ve şarkıyla bile çok mutlu oldum..Bilmiyorum farkında mısın ama, yaşamlarımıza çok ayrı br anlam kattın..Sen daha büyük ödüller aldın aslında..Sevgi dolu yürekler..
Kutlarım..
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Sen bu ödüle layıksın canım. Bizde seni çok seviyoruz.Öpüldün.
muko dedi ki…
anam anam ne güzel bir haber bu oğlunmu olacak ne :D yav kız olsaydı bari :))

beni gördün hee rüyanda ne güzel sana bakmaya mı gelmişim ayyy ne vefalıyımdır ben:P
İyiki hep biraradayız...
burdaki dostluğunu hiç bırakmaman dileğiyle cnm...
WarhaWk - Cenk dedi ki…
Bu ödüllerin
tüm VATAN'ımıza
olması benim de
temennilerim.
Saygılar,
Cenk
:)
ştttt mütevazilik yapma fikrimin ince gülü:)))
maşallah maşallah:)

nimet
ev perisi;) dedi ki…
Yaşasın bende aldım bi ödül;)

Canım çok teşekkürler...
Siz her şeyin en güzeline layıksınız cancanlar. Burada kazandığım dost yürekleri umarım hiç kaybetmem.

Seviyorum hepinizi...
denizanasi dedi ki…
teşekkür ederiz efem:)
Adsız dedi ki…
bu ödülü en çok siz hakediyorsunuz...
ziraa bu samimiyet,bu içtenlik herkese kısmet olmaz.

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM