MİM MİM MİMİ MİMİ HANIM...


Ah benim güzel okuyucularım! Yoğun ısrarlarınıza “ah bize bir yeni yazıııı” diye inlemelerinize daha fazla dayanamadım ve hasta yatağımdan kalkıp sizin için, sızlayan parmak uçlarıma aldırmadan, kâh o harfe, kâh bu noktalama işaretine basıp duruyorum bu gece vakti. “Ne işin var hasta hasta bilgisayarın başında, git yat zıbar da iyileş bir an önce, manyak mısın be hatun!” Dediğinizi duyar gibiyim benim duyarlı ve de sevgi dolu okuyucu kitlem. Lakin mimine yandığımın dünyasında, gün geçmiyor ki yeni bir mim dalgası hepimizi uçsuz bucaksız evrenin sonsuzluklarında bir o yana bir bu yana savurmasın, gün geçmiyor ki bir mimin kolundan ötekine kızıl bir yaprak gibi titreye titreye düşmeyelim. O kadar çok mim geçti ki elimden şu âlemde, yakında mahallede adım çıkacak diye korkmuyor da değilim.

“Anaaam, gız Haspanaz, aha bunun bööle, aile gadınıyım, yavrılarımın anasıyım pozlarına bahma heç. Benim oğlan geçen, teceviz sahneleri ararkene, sitesini mi neyini bulmuş, günahı boynuna habire mimliyolarmış bunu gııız.”

“Aboooovvv! Sahi mi diyon Nülgüzar aplaaa… Ay bi de utanmadan dolanıyo ortalardaaaa… Boyundan büyük oğlu var ayoll… Yazıklar olsun bunaaa…”

“Haspanazııımm, gene benden duymuş olma yavrıııım… Bi de takma ad koymuş kendüne tikimin gonca gulü müymüş neymiş…”

“Ay aplaaa, hakketen utanmazın biriymiş. Hayır bi de bana akıl veriyodu geçenlerde; yok efendim ayda iki sevgili değiştirilmezmiş miş, yok efendim o yanımda dolanan Isırcanla, Batırcan pek tekin tiplere benzemiyomuş muş, yok bana Osurberk’den koca olmazmış da… Felan, filan işte… Kendine baksııın bi kereem…”

Dağılın lan Nülgüzar cadısıyla, Haspanaz kaşarı. Yoldurmayın kendinizi durduk yerde.
Tatlıkuzum, yeni evinden bana hediye olarak “takıldıklarınız, uyuz olduklarınız” mimi göndermiş. Ben de paylaşıyorum şimdi. Haydi sıradaki mimimiz hale lale jale ve de bütün mahalle için gelsin. De haydiii:

Daha önceki nadide bir mimimizde cevapladığım gibi düzen, nizam, intizam üzerine hastalıklı bir karakterim ben. Şimdi bu şahsiyeti, koy üç tane dağınık, pasaklı, vurdumduymaz-kör ayvaz adamla aynı eve… Koydun mu? Heh işte; Şimdi bir de bu hatunun ruh sağlığının yerinde olmasını bekle. Bekledin mi? Yok sen bana bakma ve sakın bekleme. Ah anacım, insan kolayına manyak olmuyor ki.

Karşıma oturt şöyle kokoş, yüzünde bir kilo makyaj, kılık kıyafet yerinde bir hatun, boş boş konuşsun. Ben şöyle harikayım, böyle mükemmelim, kolejler bitirdim, kitaplar hatmettim… Ve daha neler. Sonra bunun çocuğu da ortalıkta beslemeler gibi dolaşsın, sümükleri birbirine karışsın, ortalığı darmaduman etsin, bu arada hatun, sanki hayatında doğum yapmamış gibi, hiiç oralı olmasın, hala konuşsun. Ama hala boş konuşsun. Şimdi de benden kalkıp bu kadının o röfleli, yeni fönlenmiş saçlarını yolmamamı, dudağındaki bir kilogram kırmızı boyayı bütün yüzüne dağıtmamamı bekle. Yine mi bekledin? Amma da safsın sen yahu.

Şimdi ben, şahsım için çok önemli bir konuyu sevdiğim biriyle konuşuyorum farz et. Diyelim ki bu en sevdiklerimden biri, yani koca kişisi olsun. Ben gözlerinin bebeğine bakarak heyecanlı heyecanlı anlatırken, bu herif gözlerini bir an bile olsa kaçırıp televizyona, pencereye, duvara, ya da ne bileyim o anda Adriyaana Liyma gelmiş bizim eve diyelim ona dahi kaydırsın. (Ki normal zamanda, bakmasa kızarım) Sonra benden çıldırmamamı, bretim pitimin tipini kaydırıp noterdaymın gamburu şekline sokmayı hayal etmememi, duvardan duvara çarpıp bütün kemiklerini kırmak istemememi, etlerini lime lime doğrayıp kuru fasülyeme katık etmeyi arzulamamamı bekle. Bekliyor musun? E artık beklemiyorsundur herhal.

Günün yirmi beş saati it gibi koştururken, dinlenme için kendime ayırdığım yarım bilemedin bir saat içinde, tam da böyle keyifle uzanmış bir şeyler okumaya çalışırken, ya de ne bileyim öyle boş boş tavana bakarken, yavrılarımdan birinin, üstelik tam da yanında bir sürahi dururken, “anneeee su verir misiiin” şeklinde böğürdüğünü hayal et. Ettin mi? Pekiyi şimdi benim bu yavruyu bacaklarından tutup pencereden sarkıtmamamı, ensesinden portmanto kancasına asmamamı, kulaklarına parmak sokmamamı bekle. Bekliyon mu? Çoook beklersin canım.

Şimdi gidip biraz yatmalıyım. Şu İsviçreli bilim heriflerine söyleyiverin de gribe bir çare bulsunlar anacığım. Haydi kendinize dikkat edin. Gözle bile görülmeyen aptal bir virüsün esiri olmayın sakın. Aman da ben yandım siz yanmayın canlarııımmm...

Şimdilik bu kadaaar... Görüşürüz sayın okur… Belginciğim haydi canım mimlendin. Dikkat et de mahalleli görmesin.

Yorumlar

Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canım, bu hasta halinle bile güldürdün beni. Çok çok geçmiş olsun canımcım. Dikkat et kendine acıcık be tatlım. Öpüyorum kocaman.
sufi dedi ki…
Sevgili İncegülüm
İyi insana kötü şeeyler yanaşmaz.Söyle o canım gözle görünmeyenlere savaşlarını ve zehirli mikroplarını uygun boylarına boslarına uygun yerlere salsınlar.No enter yaz kapına giremesinler canım.şifa melekleri seninle olsun.elemterefiş kem gözlere...Sevgilerimle yine ellerine yüreğine sağlık.Dilek.
Aymen dedi ki…
geçmiş olsun. bol mandalinalı limonlu naneni günler. a bak aklıma hangi şarkı geldi nane nane naaanee :))))
Kızıl dedi ki…
Yaa sen ne tatlısın yaaa, akşam akşam güldürdün beni. Tatlım sen komedi film senaryoları yazsana. Alem hatunsun, alemmm. Bu arada ben o mimi unutmuşum hee, en kısa zamanda yanıtlayayım aklıma gelmişken...

Çok öpüyorum seni güzel insan. Sevgiler...
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
okudum yazını..Ve ne demişler "bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı varmış" deyip yazmıyorum düşündüğümü..Geçmiş olsun diyorum..
Kendine iyi bak e mi?
Muhabbetle kal..
Bendeniz.. dedi ki…
Eee ben demedimmi benim unuttuklarımı yaz bakalım diye heheh
amas sanki biraz sinirili bi anına denk düşmüş :DD
uykucu dedi ki…
geçmişler olsun..e peki bu dediklerini yapabiliyormusunda konuşuyorsun, yazının adı hayallerim olsaydı:))kıyabilirmisin ki..
Adsız dedi ki…
Koca kişisini bol bol öpersen tez yoldan kurtulursan satarak :)
Muhabbetim, sağol kuşum. Edemiyorum kiii...

Sufilerin güzeli, valla bu sefer bacadan girdi mikroplar. Çook teşekkür ederim. Yazıyı astım bile...

Aymenim, en sevdiğim şarkıdır, bak şimdi nasıl duygulandııım. Nereden de aklına geldii. Sağol canım ya, çok teşekkür ederim...

Pandoram, ah canım benim, o senin kendi tatlılığın. Amaniiin, unutulur mu öyle. Yaz da keyifle okuyalım gülüm...

Lalegülüm, ne düşünüyorsan söyleyebilirsin canım. O bir fincan kahvenin hatırına, dost sözü yaralamaz meraklanma...

Figenim, nihohahahaaaaa...:)) Sen daha bilmiyorsun benim pisikopat tarafımı. Kıyarım uleyyyn...

Bendenizim, bidenem, valla sinirlimiydim bilmiyorum emme, elimde mendil, burnum kıpkırmızı ve öksürükten boğulacak gibi olduğumu biliyorum bu yazıyı yazarken. Hatta ıhlamırımı da döktüüüm... Canım benim, çok teşekkür ederim soben için. Hasta zamanıma geldi, kusuruma bakma. Biraz eğlenek dedim işte...

Umarcığım, denedim canım denedim. Herif şerbetli, ne ona satabildim, ne kendim iyileşebildim...
meleklerim ve ben dedi ki…
İncegülüm geçmiş olsun.Allah şifalar versin.
geçmiş olsun tatlım ya dikkat et kendine :)

bak hani bu su isteme olayı var ya hani kafanda kurduğun komplo akşam benimde bir an aklımdan geçmedi desem yalan olur :):):)

öptük seni hasta teyzecik çabuk iyileş diye :)
Belgin dedi ki…
Incegülüm gecmis olsun, sen en iyisi her sabah, benim kücük cadiya yaptigim gibi, iki kasik pekmez ic, cabuk iyilestiriyor haberin olsun.
Gülüm Belgini mimlemissin, o benmi oluyorum, ismin üzerine basinca baska site cikiyoda.
Hadi cabuk iyiles Gülüm :-))
Sevgiler
Ferhanca dedi ki…
incegülüm, çok geçmişler olsun.
Bredin pittin sana iyi baksın:))çok komik oldu dimi kocalar bakmaz kadınlar bakar kocalarına, kadınlar kendi kendilerine iyileşirler:))
çok öptüm..
Meleğiim çok teşekkür ederim canım....

Cemilem, valla çok geçiyor arada kafadan da uygulaması zoor. Ay sevsin teyseleri onları. Öptüüm..

Belginim, sensin evet de. Bak buradan tıkla, senin site diye o çıkıyor. Bir bak istersen sen de şeker...

Ferhanım, ne kadar haklısın, ne kadaaar... Öperim seni valla. Sağol...
Belginciğim bu hastalıktan beynim sulanmış benim canım. Şimdi düzelttim linkini. Soriiii soriii ayem soriii...:))
zuzuların annesi dedi ki…
Geçmiş olsun canım...Hasta halinle bile döktürmüşsün yine:))
TATLI CADI dedi ki…
Çok büyük geçmiş olsun, tez şifalar diliyorum.Hasta falansın emme yine formundasın Maşallah Allah nazarlardan saklaya bacım.
Unknown dedi ki…
bu hasta halinmi?:)
уαѕємiη dedi ki…
pazar pazar ne iyi geldii Hasta halinel bile formundasın kuzum maaşallah sanaa

bir an önce iyileşmen ve sağlığına kavuşmam dileğiyleee

iyi pazarlar
cenebaz dedi ki…
Fikrişim, geçmiş olsun. Hasta masta formun yerinde ama. Gene güldürdün bizi valla:)))
KUGUU dedi ki…
Yav INCEGULum bu kacinci grip yav.. Bu sene feci. Yoksa o sen dglmydin, ben miydim... hıhı galiba evet ya bendim:))
Gecmis olsun canımcım- asmaaslan yegenlerimi portmanto kancasina amansakin.
CeRkeS KıZı dedi ki…
seni gripten başkasının yıktıgını görmedik zaten :))bu iyimi kötü mü sen karar ver :P geçmiş olsun canım benim..bari tadını cıkar dicem de bunun tadı nasıl cıkar diyeceksin dimi..naz yap işte ne güzel :P pervane et bebeleri etrafında..koca kişisini çileden cıkar :))) ben yaptımda gecenlerde pek güzel oldu ondan şey ettim :)) mucuks
Adsız dedi ki…
ya ne alemsiniz Allah aşkına ..dün takıldım blogunuza bir daha çıkmak ne mümkün...
herşey gönlünüzce olsun.neşe kattınız yüreğime.

http://blog.mynet.com/su_zem
Banum, teşekkür ederim can canım...

Cadıların en tatlusuuu, ah yeni kalktım canım ayağa. Sağol.

Elçinim... Heee, ben doğuştan hastayım zati...

Yaseminim, sağol canım benimmm...

Kuğummm, canımmm, kız ben seni yirim. O sendin sen...

Çerkesim, kız ben de nerde o öyle yatıp milleti pervane edecek naz. Kalkıp o hasta halimle iş güç bile yaptım valla. Canımsın, meraklanma beni bu aptal virüs bile yıkamaz...

Sevgili isimsiz arkadaşım, teşekkür ederiz güzel yorumunuza. Her daim bekleriz efenim. İyileştik gayri, buralardayız. Yani umarım...
siirimsi dedi ki…
yüreğinize sağlık

evet biraz espri var gibi ama
ben hüzün kokusu aldım

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM