BOYANIN USTASIYIM FOSFORLU YEŞİL HASTASIYIM


Selam günlük,

Geçen gece ne oldu biliyor musun? Dur anlatayım bak...

Uyumaya ramak kalmış. Benim koca sesleniyor inceden...

İncegüüül,

Hıııııııı... (Çok uykum var koca, yarın konuşsak..)

Ben çok sıkıldım bu turuncudan.

Hangi turuncudan canım? (Göründüler zahir, yazık. Çok çalışmaktandır o.)

Bak yaz da bitmek üzere, yeşil yapalım. Şöyle fosforlu bi yeşil. Ne dersin?

İyi olur canım. ( Bir de anlasam neyi yeşil yapıcaz. Uyuyom ben koca.)

Ben boyayı alayım o zaman, bi boş günümde de boyarım.

Zonk!!!........ (Benim gözler pörtledi. Uyku filan kaçtı. Canı yine badana yapmak istedi. Eyvah!!!)
Ben bi usta bulur yaptırırım. Senin işlerin çok yoğun ya, o bakımdan. (Sen Rusya'ya filan gitsene canım. Orada işlerin başında dur. Ne biliyim işte. Badana yapma da..)

Yok yok.. boşuna masraf şimdi. Boşa para harcamayalım. Elimden geliyo nasılsa. (Allah için, elinden geliyo.. bitince çok güzel oluyo da.. )

Canım, ben uygun fiyata hallettiririm sen merak etme. (Son badana maceranda, yeni aldığım büyük ekran TV mi düşürmek suretiyle, tüpünü ve bilumum iç organlarını patlattığını ve havaya ödediğimiz onca parayı unutmadım hala. Bundan daha pahalıya gelemez herhalde.)

Yatak odasını da böyle canlı bi gülkurusu yapiyim, güzel olur. (Allahım hala yapiyim diyo.. elinde boyayla, yatak odasına hiç girme sen. En sevdiğim takımımı, iki pantolonumu ve 3 adet kravatı hemi de gardrobun içindeyken, pempeye boyayarak, telef etmiştin hatırlarsan. Hala, bunu nasıl becerdiğine şaşar dururum.)

Hııııııı... horrrrrrrr.... (Uyuma numarası yaparsam, belki yırtarım.)

Çocukların odasında da bi değişiklik ister. (Sen büyüksün Rabbim, n'ooolur vazgeçsin. Ben evde yokken orayı boyadıydın da, kaç gün yerlerden boya temizlediydim ben.)

Daha yeni boyadın ya çocukların odasını hayatım. Tertemiz. Bordürler mordürler hiç bulaşma şimdi boşver. (Ne etsek bilmem ki. Takmış kafayı.)

Ne biliyim böyle canlı canlı bişeyler yapalım. (Zaten yeterince canlı ve renkli orası. Bu adamın, renkli ev merakı beni öldürecek. Evlendiğimizden beri, evimiz ya cart sarı, ya turuncu, ya fıstık yeşili. Ben bilmem şampanya, fildişi, buzbeyazı, krem, ekru olsun bir kere de. Gerçi ben de seviyorum canlı renkleri de....)

Hayatım, renkleri sürekli değiştirince, eşyaları uydurmak zor oluyor. ( Gerçekten ya.. ben o eşyaları turuncuya uyumlu hale getirene kadar neler çektim. Şimdi fosforik yeşil diyo adam. Ohh bahaneyi bulduk, hadi bakalım ne diyecen şimdi.)

Değiştiririz canım biz de o zaman. (Oldu. Hani masraf yapmıyoduk.)

Hem taşınmayı düşünmüyor muyduk biz? Bakarsın taşınırız biraz daha bekleyelim istersen. (Sanırım bu sefer oldu.)

Hee doğru ya.. Hadi iyi geceler canım. (Oh be..ucuz atlattık valla.)

Sana da iyi geceler canım.

Ah günlük, bu seferlik atlattık. Bi daha badana krizi tutarsa ne halt edicez bilemiyorum valla.

Hadi selametle günlükçüm.

Yorumlar

TATLI CADI dedi ki…
Sen alem hatunsun vesselam .Beni çok güldürdün Allah'ta seni güldürsün.Okurken bi an bizim de badana maceramız geldi aklıma.Aman Allah'ım ne gündü.Oysa sadece mutfak ve holü boyamıştı(boyamaya çalışmıştı)kocacım da bende bir elimde kova bir eim de bez fink atmıştık bi kaşık yerde.Neyse ki ucuz atlatmışsın.Öptüm seni
Gulos dedi ki…
İncegülcüm,
ne güzel işte boyamayı seven bir kocan var.Bizimkine boyyayı alıp yerleri toplayıp ruloyu da boyaya sokup çıkardıktan sonra versen boyar ama nerde plan proje yapsında bana süpriz yaparaktan boya yapsın :) .

Birde show tv kanalındaydı sanırım fikrimin ince gülleri diye bir dizi başlıyor.Yoksam senin senaryon filan mı? :)) .

Sevgilerimle...
Boncukçu dedi ki…
Sen çok yaşa Sevgili FİG,
Sayende güne kocaman bir gülümseme ile başlıyorum.
Nenoni dedi ki…
İncegülcüm şimdi sen eşine de ki "yav kış gelicek ,kaloriferler yanıcak ,is olup kirlenecek gene,boşver şunu bahara girerken yapalım biz"bahara kadarda allah kerim yani:)
Mutluveumutlu dedi ki…
İncegülüm,ablacım,niye biz uyumak üzereyken böyle fikirler öne sürer ki bu erkekler,ya sen anlayıp,uyku sersemi "boya boya nereyi hangi renk istiyorsan boya" deseydin ve ertesi gün elinde boyalarla gelseydi :))
Ucuz atlatmışsın vall :)
CeRkeS KıZı dedi ki…
ya neden yaranamıyo enişte sana :P
TuBiKKo dedi ki…
evet gerçekten de ucuz atlatmışsın ama okurken çok güldüm ya süper :)
TATLI CADICIM, amiiin. Allah hepimizi hep güldürsün canım.:)) Ya güzelim işte ben ondan daha fazla yoruluyorum benimki badana yaparken. Ben de öpüyorum.:))

GÜLOŞCUM, valla aslında benim koca çok güzel boya yapar. Lakin vukuatı çok. O bakımdan proje mroje yapmasın.:)) He bu akşamkini diyon. He canım ben yazdım.:))

BONCUKÇUM, canım ne mutlu bana o zaman. Yüzündeki gülümseme hiç solmasın.:))

NENONİCİM, ikinci kriz zaten kışa doğru olur herhalde. O zaman bu taktiği kullanıcam canım. Sağol.:))

MUTLUCUM, ben artık yılmışım ya, boya lafını duyar duymaz ayıldım. Yapar mıyım hiç öyle hata canikom. Hep uyanık kalmak lazım dimi?:))

ÇERKESİM ÖZNURUM, kız kayıp böcük, insan insana ne zaman yaranmış ki canımın içi.:))
Emre dedi ki…
Boyuyalım apla, itina ilen boyar ortalıktaki eşyalarıda bi elden geçiriveririz, ne var sanki tv patlamış kıyafetler boya olmuş ne var, hep şikayet hep şikayet nereye kadar aaaa, sen güven goncana o süper yapar yine boya işini, öle fosforlu yeşilde neymiş fuşya felan yapın siz hem ben temizlik yardımına gelirim, bide cidden boyuycaksa evi heryeri şu ince laylonlarla kapla derim ben süper işe yarıyo he dersenki o laylona rağmen bilem ortalığı batırıyo, işin zormuş zor derim ben, bide öperim bol bol.
TUBİKKOCUM, Merhabalar.:)) bak çakışıp aynı anda yorum atmışız. Canım ne güzel yüzündeki gülümseme hep kalsın emi.:))
EMRECİM, güzel kuşum. Naylon ne etsin? Gardrobun içindekiler diyom. Daha on beş günlük tv diyom. Sana da başka bişey demiyom. Yine de boyadan sonra temizliğe gelmeye kararlıysan, zırhını mırhını giy de gel diyom. Seni de kocaman öpüyom canım benim.:))
Gamzeli dedi ki…
:)) hadi başarmışsın yine , ucuz atlatmışsın dediğin gibi...Amann şu badana ne zor iş bütün ev yerinden oynuyor, dağılıyor, tamam sonu tertemiz oluyor ama bide toparlanması var...İyi yapmışsın vazgeçirmişsin..Öptüm ablam seni..
anemon dedi ki…
eee bu kocalar durdukları yerden iş cıkarırlar ben cok bilirim ben gezmeye gitmişim annem ve benim ömrümü yiyen kocam zır beni ararlar biz ne yapıyoruz biliyomusun nee badana
nasıl?benim bildiğim badana dan önce evde ne var ne yok toplanır ben palnlıprojeli kadınım öyle pat diye yapmam annemde kocamdan dağınık olduğu için bir giderim her heryerde bunlar badana yaparofff
birde benimki ilk badana yaptığındayıllar evvvel fırca al fırcayı suda bekletme duvarlar hep kıl içindeydi ama bildiğn gibi değil silme bir de demzmi güzel yapmışım bee bir yere tasmamış köselerden tavana sekiler cıkmış
şimdi yap bakalım kocaman bir ağda anca yeter tavanlara dedim
sıva kolları
kakaolusevgi dedi ki…
CANIM ABLACIM,STAND-UP YAPSANA SEN.HOŞ BURDA BİZE YAPIYORSUN,NE ŞANSLIYIZ.KIRILIYORUZ BURDA GÜLMEKTEN :)))
HADİ UCUZ ATLATMIŞIN NEYSE Kİ,İNŞALLAH BİR DAHA TUTMAZ KRİLZER.YENİ EVE TAŞINIRSINIZ BELKİ :))
TuBiKKo dedi ki…
İncegül abla nerde çakışmışız aynı anda yorum atmışız hani hani anlamadım ki ben ? :) yoksa bana yorum mu yazdın ama gelmedi kiii.Şu konuyu bi açıklasan ben anlamadım da:D
KUGUU dedi ki…
hahahah cidden ayni anda ayni konuyu yazmisiz.
senin kocayi buraya yollayabilirsin hayatim- duvar bol burada, renk arayan biri de var hazir:)) o boyar hevesini alir ben de ne renk olsun diye dusunmekten kurtulurum:)
uykucu dedi ki…
biz nişanlıyken ilk oturduğumuz evi boyamıştık beraber her odayı renk renk. allahtan ben daha iyi anlıyorumda çoğunda müdahale edip düzgün yaptırmıştım. şimdide tutturdu bu evide boyayalım diye ne gerek var şimdi masraf hem beyaz daha ferah deyip geçiştiriyorum.televizyon düşürmekde maharet ister nasıl becermiş? en iyisi tüm eşyaları toplayın öyle başlayın yoksa kalanlarda elden gider.akşam ekran başındayız seni görcez ya:)
bidamlacik dedi ki…
canım ya bu erkek kişilerin normal modelini ben Kuğucum için diliyorum yürekten taa böyle.
benim ki iş istemez,seninki de böyle çıldırtır demek.:((
denizanasi dedi ki…
ya iş yapmayaı isteyen bir kocan var ve şikayet ediyorsun :))) böyle bir adam nerde bulunur :)
Koyubeyaz dedi ki…
yeminle cok eglendim biliyorum sen eglenmedin hatta izdirapli bir soylesi olmus ama cidden cok eglendim itiraf ediyorum :)
ümran dedi ki…
Ne hamarat kocan varmış..Maşallah diyim de nazar değmesin..
GAMZELİCİM, sorma gülüm ya. Bitince misler gibi oluyor da. İnsanın iflahını kesiyor. Yine de taşınma durumu olmazsa yapıcaz bişeyler. Ben de öpüyorum canım.:))

CİVCİVCİM, benim babacığım bir boya yapar, yerlerde bir damla olmaz. Tavanları da kalemle çizmiş gibi düzgün çeker. Sen o tavandaki renkli damlalarla yaşamayı öğrenemedin mi? Aaaa çok kınadım seni bak.:))

KAKAOLUCUM, tatlım yapıcam da Cem Yılmaz pek kıskanıyor beni. Önümü kapatıyor.:)) Canım, ben sizinle beraber olmaktan mutluyum.:))

TUBİKKOCUM, iyi bak oralardadır. Aydınlatabildim mi canikom seni.:))

KUĞUCUM, ya bu ikinci pişti. Bu kadar mı kesişir yollar.:)) Aslında senin yazıyı okuyunca ilk aklıma o geldi. Valla benim koca senin duvarlara bir girişsin bak nasıl renkleniyor senin ev.:))

FİGENCİM, he güzelim. Sen ona öyle söyle beyaz en iyisi. Ne koyarsan o uyar eşya olarak ta.:)) Tv yi düşürdüğünü de büyük bir tesadüf eseri komşudan öğrendim. Yoksa ömür billah, birden bozuldu diye bilecektim. Çekerken sehpasını kabloya taktırmış canım. Başarılıdır benim kocam bu konularda.:))

DAMLACIKIM, pardon Sultanım. Normal modeli mi dedin ben mi yanlış anladım. Var mı ki öylesi bu erkek kişilerinin?:))

DENİZCİĞİMİN ANASI, güzelim, banyodaki batarya hala bozuk ve hala ayağıma düşme tehlikesi mevcut desem. Bilmem sana fikir verir mi?:))

KOYUBEYAZCIM, eğlenmene çok sevindim ya. Aslında ben de eğleniyorum bakma sen. Hayatın renkleri işte. Yoksa nasıl geçecek ömür.:))

LİMONCUM, hakkını yemeyeyim şimdi. Gerçekten öyledir canım bak.:))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
amma da vukuatlı bir koca bu,bence de oyalayabildiğin kadar oyala hayatım,sonrasın da ki vukuatları toparlamak sana düşeceği için ,elinden ne geliyosa yap..:)))
renkler dedi ki…
Allah iyiliğinizi versin emi... Gece vakti muhabetinize bayıldım. Bu sefer ucuz atlatmışsın aman dikkat et:-)
Unknown dedi ki…
Benim kocada yapar sağolsun ama ben daha çok yorulurum "canım su örtüyü çekiver,boyayı karıştırı ver,bir çay demlesen şimdi hararet yapmazdı,nasıl kapanıyor değilmi bir kat yeter yok hayatım yetmez olmuşken iki sefer yap yok be hatun kapanıyor işte,offf doktor valla beynimdeki her hücre yoruldu olsun hatun en azından kolların yorulmadı"öte yandan oğluş girer devreye anne küçük fırçayı ver sen bana ben de altları yapayım yok yok sen ayrı bir kovayada bana boya ver odamı boyayım olmaz tatlım yerlere damlatırsın olsun anne silerim ben olmaz dedim oğluş olur anne ,hatun tamam dimi bir kat yetiyordu ,sür işte doktor üşenme valla hatun sür demisi kolay bak ben daha işe gideceğim....daha anlatayım mı?seninkimi zor benim kimi?
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
fikrimin ince gülü,dizide ki mehmet ali ne kadar ters bir adam yav korktum valla...
hış pıst dur bağırma incegülüm e diyesim geldi hep ya...
Nasıl güzel yazmışsın.Çok güldüm valla.Acaba fosforlu yeşil nasıl durur bunuda merak etmedim değil hani:)
ZRPNDT dedi ki…
:)))))))))))))))))))

kopardın yine beni :D :D :D

Bak anacım gel sen bunları bizim forumda da paylaş Allasen hatırım için :) bizim forum diye linkim var üye oluver o garibanları da şenlendir he ne dersin :D

Bonservisini kime ödeyecem incegülümmm benim
PERİLİM, canım kaçınılmaz sona doğru hızla ilerliyoruz. Taşınma işi suya düştü. Bahçeli bir ev bulmuştum. Ama tutulmuş. Hayaller başka bahara kaldı. E mecburen boyayacak. Ya da başka bir şey bulucaz.:))

Evet ya Mehmet Ali'nin daha romantik bir tepki vermesini beklerdim. Çok ayıp etti bana beee. Ama, hani sonda "gitme gülüm" diye bağırıyordu ya...:(( Kız ne kadar güzel yerler yahu. Koşup oralara yerleşesim geldi.:))

RENKLERCİM, senin oraya gelip gidiyorum ama, sonunda seni burada buldum. Pek atlattım sayılmaz aslında canım.:))

ELÇİNCİM, seninki de pek matrakmış. Anacım sen niye güzel asistanlık yapmıyon adama. Bak yoruluyo işte. Aslında sen al kovayı fırçayı, o sana söylesin sen yap.:)) Alemsin he.. çok güldüm canikom. Allah sana da kolaylık versin.:))

ZARİFECİM, gösterdi bana. Süper bir renk. Tek duvara yapılmış. Önünde de siyah bir deri koltuk vardı. Çok güzel patlamış. Diğer duvarlar da açık renk. Orada da yeşil objeler kullanılmış. Tavsiye ederim. Boyacı lazım olursa gönderirim.:))

FEZEM, canikom nasıl üye olunur. Tabi ne demek. Ben bir ara gelir takılırım şeker. Bonservis istemez ayıp ediyon. Yalnız bilet ücretlerini vereceğim hesaba makbuz mukabili bi zahmet yatırıvericeksiniz o kaddar.:))
:))) bırak yapsın ne olacak :) bu durumlarda astarı yüzünü geçti, attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmedi vs.. derler :)
LoLa dedi ki…
:)) aynı ben çok seviyorum badana boya işlerini versinler badana fırçasını boyaları evi rengarenk yapayım...
hatta artık çevremdekilere diyorum hadi boya alıp sizin odayı boyayalım die ama şu ana kadar kabul eden olmadı:))
GÖKHANCIM, Bırakıcaz kardeş mecburen. Elimiz mahkum. Evimizin erini kırmak olur mu hiç.:))

SANEMCİM, Öpüyorum canım.:))

LOLACIM, gel güzelim o zaman. Verelim sana da fırça- boya. Nasılsa alışığım ben. Yıkıp dökebildiğiniz kadar halledin benim kocayla. Ben arkanızdan toplarım Maksat hevesiniz kırılmasın.:))
Bri; dedi ki…
:):) ya valla okurken yarısında bilgisayarın şarjı bitti yerimden kalkmaya mecalim yokken koşa koşa takıp yeniden açtım bu maceranın sonunda nolmuş diye:) bizimde 3 şaşkın ev aradaşı olarak badana faciamız vardı tabii ama sizinki ksdar olaylı olmamıştı:) Hadi geçmiş olsun bakalım bu seferlik..Ama bence bi dahaki sefere taktik değiştirmen lazım:)Böyle kolay kurtulamassın:):)
Canımmm, bu maceranın sonu böyle biter sanıyorsan yanılıyorsundur.:))) Taktı bir kere boyayacak. Eninde sonunda teslim olacağız şeker.:)))
diLék dedi ki…
:))
bayıldım okuyunca anlatış tarzına, bir badana macerası bu kadar eğlenceli anlatılabilir :)))
Adsız dedi ki…
Uzun zamandır bu kadar gülerek birşey okuduğumu hatırlamıyorum.
Renk sevmek ayrı. Evi türbe gibi yeşile boyamak ayrı tabi. Beyaz denedim bir ara hastane havası verdi bana sevmedim. Şimdiler de sarı ve de henüz sıkılmadım. Ahşaplada iyi duruyor, ayrıca.
Sağol arkadaşım yazı süper.
Gülpembe

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM