BENİM RUHUM GENÇ


Kız Allah müstahakkını versin İncegül. Çıkma dedim kaç kere sana şu tepelere. Bak yine kaldın. Hadi bakayım nasıl inecen aşağıya…

Bak koca kişisi, beni sinirlendirme! Valla atarım elimdeki sabunlu bezi kafana. Duvarlar leş olmuş leş. Silmeyim mi yani?

Yeni boyamadım mı ben o duvarları yahu? Ne çabuk kirlenmiş.

Heee boyadın doğru… gözün de iyice görmez oldu senin. Birazını boyamışın da, bir kısım yerini es geçmişin işte. Duvarlarımız sayende Pikaso’nun tabloları gibi rengarenk oldu. Haydi iki renk neyse de, nasıl gidip dokuz ayrı renk boya almayı becerdin, onu hala anlamış değilim zaten.

Sen kendine bak bi kere. Geçenlerde caaanım yün hırkamı, doksan derecede yıkayıp, düdük gibi çektiren sen değilsin sanki. Benim gözlerim görmüyo ya… sen artık iyiice bunadın.

Hadi hadi çok konuşma da, inmeme yardımcı ol şu merdivenden. Sana kaç zamandır söylüyorum dimi, doğru dürüst bi merdiven alalım diye. Bak inip çıkması da zor oluyo işte. Yoksaaa… ben bunun tepesinde maymun gibi oynarım be.

Tut elimi hatunum, gel hadi… hıh yavaş yavaş. On sekizliksin ya yaparsın benim gülüm!

Sen şimdi benimle dalga geçiyon ama, ben bu zamane gençlerini cebimden çıkarırım be. Dur şu ellerimi yıkayım da yemeğe bakayım. Şimdi gelir bizim oğlanlar.

Neyine bakacan hatun yemeğin. Zaten tepsiye atıyon bi tablet, hooop yemek kendi kendine hazır. Hey gidi! Zamanında ne karnıyarıklar, ne pilavlar yerdik ellerinden. Şimdi sen de uydun bu teknolociye. Bi senden beklemezdim ya neyse…

Hadi mız mızlanma bey… bak torun tombalak toplanırlar şimdi. Sen yavruların karne hediyelerini hazırladın mı? Karıştırma sakın. Uçan bisiklet büyük torunun, ruh durumunu anlayıp, ona göre şarkı çalan müzik kutusu kızın, şu son Mars gezisinde aldığımız evcil yaratık da küçük sıpanın. Malum o hayvanları pek sever. Babası nasıl da korkardı değil mi? Bu kesin bana çekmiş.

Zaten sen gençliğinde de böyleydin hatun. Çocukların iyi yönleri sana, kötü ne varsa bana çekmiş dimi?

Bak yine başladın dırdıra. ‘Gençliğinde’ymiş… hıh!! Benim ruhum genç, ruhuuum. Bas şu kumandaya da masa açılsın. Sofraya tabak, çanak götürmeyince de anlamıyorum bi iş yaptığımı ya neyse.

Zaten sen niye hala elinde sabunlu bez dolaşıyon anlamış değilim bu yaşında. Robotumuz var ya… şu senin Halime adını koyduğun! Bas kumandanın düğmesine her yeri pırıl pırıl yapsın. Ama yoook… ‘alışmış, kudurmuştan beterdir’ ya.

Sen taktın benim yaşıma hee… daha yüz yirmiye yeni girdim. Hem bak yüzümde bi tane kırışık yok be.

Tabii! Her gün, gençlik makinesine girdiğini bilmiyorum sanki. Bütün emekli maaşımız o aptal makinelere gidiyor zaten. Aha da bi jet durdu bizim gök evinin önünde. Geldiler hatun geldiler. Bak yine ağlamaya başladın. Yahu yıl oldu 2092, her şey değişti de senin bu çocukların her gelmesinde zırlama huyun değişmedi hatunum yahu.

Dokunma sen bana. Değişmez bazı şeyler. Değişir mi ana yüreği, kabuk bağlasa, ihtiyarlıktan göz göz olsa, dünya ters dönse, uzay başımıza yıkılsa. Haydi basıver kumandaya can yoldaşım. Açılsın kapı. Dolsun içeriye gözümün nurları.

Canımın içi FZ’min ihtiyarlık sobesine cevabımdır. Yıl 2008’dir. Henüz gencecik, tazecik, muhteşem güzellikteyimdir. Üstelik gençlik makinesi henüz icat falan edilmemiştir. Ben de canımın içi Ferhanım ihtiyarlayınca nasıl olacaktır merak etmekteyim bu arada.

Yorumlar

muko dedi ki…
yine yine çok güzel bir yazı okudumm yüzümde gülümsemelerle,ama sonunda gözlerimi yaşla doldurdun be incegülüm,ana yüreği yaşı kaç olursa olsun çocukların, ana işte hep aynı şeyleri hisseder..

ama ne yalan söliiimm sevdim ben uzaktan kumandıyı, robotu, jeti falan:) heleki gençlik makinası :D

eline yüreğine sağlık canım çok güzel olmuş..
öpüyorum seni,sevgiler...
uykucu dedi ki…
yuh artık sen yaşlanınca bile temizlikmi düşüneceksin,yazık yav geç kenara gelinler yapsın temizliği, bak ben öyle yapıcam:)))o makinalar için şimdiden para biriktirmek lazım aslında, halimenin aynısından bende isterim!!alemsin ya:))
meleklerim ve ben dedi ki…
Bu yazıyı okuyunca jetgiller aklıma geldi.Benimde en sevdiğim çizgifilimdir kendisi.Şimdi de o robotlardan olsa keşke.Oh gel keyfim gel.Ama valla ne yalan söyliyeyim akşam eve gidince ben Halime oluyorum.
KOZA dedi ki…
Incegul sende nasil bir yetenek var cozemedim. Hem duygusal yazilari hem de keyifli yazilari nasil ayni dozda , ayni dolulukta yazabiliyosun bilemedim ama ictenlikle tebrik ediyorum.Ellerine saglik.

Kumandali masa ne zaman magazalarda yerini alir acaba?
Adsız dedi ki…
muhahhhhah :D süper olmuş ablam çok güldüm .anlattığın gibiyse senin beyde aynı senin ,tencere kapak misali birbrinizi bulmuşsunuz :D
Allah mutluluktan huzurdan ayırmasın bu arada üst üste baya duygusal yazı yüklemeleri yapmıştın bu da tatlı niyetine pek bi hoş gitti :)
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
kız Allah mustahakını versin incegül,uçurdun beni,hayali bile güzel ...
biz daha çocukken uzay 1999 diye bir film vardı hatırla,
1999 da neler neler olacak diye sabırsızlıkla gelmesini beklerdim,2010 geldik cep telefonu ve ev telefonları ile canlı görüntülü arama bile gerçekleşmedi (duydum tek tük varmış ama yaygınlaşmadı..) ne robot var,ne uzay....
umarım senin hayallerindeki güzellikler biz ihtiyarladığımızda konforumuz olur....
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Canımcım, çok keyifli bir yaşlılık bu yaa. 2092 ye kadar onlar gerçekleşirmi dersin. Torunlarımıza artık.
O yaştaki hayalinde bile temizliği yazmışın. Sen benden betersis sanırım bu temizlik konusunda:))
Allah uzun ömürler nasip etsin canım. Sağlıkla birlikte tabi. Çok öptüm.
Adsız dedi ki…
Demek burdan sektirip,benim bloga kadar getirmişsin neşeni...Şimdi anladım :)
Gamzeli dedi ki…
Çok güldüm yaaa, incegül ablam, yine yazarken döktürmüşsün vallahi, öperim seni çok :)
Lalegül dedi ki…
Merhaba incegül,
yine yapmışsın her türlü ince dokundurmayı..Yüreğine sağlık..
Çok güzel olmuş..
Sevgiyle kal..
hayır nerden çıktı bu yaş meselesi anlamadım ki:)) derhal kapatın bu meseleyi:))) töbe töbe:)))

nimet
71 li bir dost:))
Unknown dedi ki…
jetgiller sizi:)ruh haline göre çalan müzik kutusu güzelmiş incegülüm valla banada alırmı enişte bir tane bee ne olur beee:)))
Merhaba İncegül,
aslında , çok güzel yazıyorsun..
Hem güldürüyor hem , canının her istediğini söylüyorsun..
Ben 127 yıl yaşamak istemem doğrusu..Ama bir güzelliği var ki yaş farkları azalıyor, matematik olarak..150'ile 140 arasında çok fark olmuyor mesela..
Eline sağlık diyorum..
Selamlar..
Ferhanca dedi ki…
İncegülüm, bloglarda ABLA yı yasaklıyorum abla falan yok herkesin ya rumuzuyla ya da ismi açıksa ismiyle hitap edilecek::))bak kesin emir cümlesi yazdım..

Harikasın, topu bana attın.Cnım sen beni genç görüyorsun hemen aklıma SEzen Aksunun dediği geldi aklıma ''gönül genç beden yaşlanıyor uymuyor ikisi birbirne'' demiş okumuştum bir yerde kötü fena böyle olunca..
Canım, uzun ömürler versin Allah çocuklarının güzel günlerini yaşa..
sevgiler.
SenaBera dedi ki…
Hayallerine bayıldım İncegülcüm, ruh durumuna göre ayarlı müzik kutusu, Halime, fırına sürülen tablet( bi türlü çıkamadı, ben çocukken 2000 de olacaktı güya), gençlil makinesi ve yine temizlik peşinde olan sen...:) Allah uzun sağlıklı ömürler versin canım tüm sevdiklerinle...
ilahi incegülüm hiç güleceğim yokttuuu çok güldürdün yavvv :) zaman o zamanlara gidiyor zaten uzay çağı bakalım neler getirip neler götürecek ...
Aymen dedi ki…
ihtiyarlık er geç herkesin başına gelecekse gençliğimizi nasıl geçirdiğimiz önemli
Mutluveumutlu dedi ki…
Yaşlanınca duvarları silmek için bari kadın tut ablacım :) Ozaman bari bil canının kıymetini.
Şaka bir yana, koptum yine gülmekten, ne güzel bir hayal bu böyle.
CANLAR, YAŞLILIK GÜZELDİR, GÖNLÜN İHTİYARLAMADIĞI SÜRECE.

BU ARALAR SİZLERİ VE SAYFAMI İHMAL ETTİM BİRAZ AFFOLA. LAKİN İŞ HAYATI MALUM. YAZ GELDİ GELİYOR. BİZİM İŞLER FULLL... KADIN KISMISI KOZMETİK DEYİNCE COŞAR BİLİRSİNİZ. EVDE DE BADANA BOYA TELAŞI VAR.

HEPİNİZE GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN AYRI AYRI TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİRİM VE HEMEN DE TEŞEKKÜR EDERİM.

SİZE BİR KÜÇÇÜMEN HİZMET SUNARAK, BU SON YAZIYI YAYINLAYIP, HEMEN KAÇIYORUM. OKUMAK İSTEYEN BUYURSUN VE ÖĞRENSİN.

UMARIM BUNDAN SONRA ARAYI AÇMAM DİYORUM VE SİZİ SEVİYORUM.

SEVGİYLE KALIN... HOŞÇA KALIN... ESEN KALIN...
Hayatta Giderken dedi ki…
hahahaahahahah bayıldım bu hikeyene incegül eline sağlık :) Bak halen gülüyorum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM