HAYIRLI KANDİLLER

Bu güzel fotoğraf için gönlü güzel dostum Murat'a teşekkür ederim.


Bu sabah sağanağa açtık gözlerimizi. Bu sabah rahmet, bereket yağdı üzerimize. Bu sabah yağmur telaşı karıştı rutin sabah telaşlarımıza. Islandık, serinledik, ferahladık bu sabah.

Göğün gözyaşları, göz yaşlarımıza karıştı bu sabah.

Ne desek, ne anlatsak boş.

Rabbim zalimlere fırsat verme. Rabbim vatanımızı, milletimizi sen koru. Rabbim kaybettiklerimizin acısına yenilerini ekletme.

Rabbim yüreği paslı olanları ıslah eyle, ıslah etmiyorsan Kahhar adınla kahreyle.

Bu gece yağmur yağdır Rabbim tüm yüreklere. Bu gecenin hayrından cümlemize nasip eyle.

Dualarda buluşmak dileğiyle…
Kandiliniz mübarek olsun dostlar.

Yorumlar

Calimero Mutfakta dedi ki…
Kandiliniz hayirli ve mubarek olsun ablacim. Allah yavrucaklarinla, esinle, sevdiklerinle beraber iki cihan saadeti nasip etsin. Kotuluklerden, kotu dusunenlerden kem gozlerden uzak tutsun.
meleklerim ve ben dedi ki…
Rabbim çekirdeğe orman gizlemiş,
Yılanın zehrine derman gizlemiş,
Tahıl tanesine harman gizlemiş,
Mubarek gecelere cennet gizlemiş,
Unutanlardan olmamak dileyiğle miraç kandilin mubarek olsun...
Binlerce kez amin diyoruz güzel dualarınıza, rabbim zalimlere fırsat vermesin, şehitlerimize rahmet eylesin,
Nice kandillerde sevdiklerinizle birlikte sağlıkla olmanız dileğimle
hayırlı kandiller...
Herkesin kandili mübarek olsun.
Kötülükler bizden uzak olsun vatanımda gözü olanın mekanı cehenem olsun!!!
Dilerim yüce allah biz yeryüzünde yaşayan iyi kullarına merhamet eylesin..
Adsız dedi ki…
Hayırlı Güzel Kandiller
Kremali'nin annesi dedi ki…
Senin, ailenin ve tum inananlarin Kandili kutlu olsun sevgili Incegul.

Istanbul'a yagan rahmeti biz uzaklardakilere de hissetirdigin icin Allah sonsuz kere razi olsun, guzel dualarini kabul etsin insaallah.

Sevgiler,
Ayse Sule
Sevgili arkadaşlar, hepimizin kandili mübarek olsun. Allah dualarımızı kabul etsin.
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
CAnı yürekten bir amin diyorum.....

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM