"A" MI DİYİM? "B" Mİ DİYİM? "C" Mİ DİYİM? NE DİYİM ŞİMDİ BEN?


Anneler, babalar, anne baba adayları, gelecekte çocuk yapmayı düşünen aday adayları… Yaklaşın hele bi ekrana iyice!

Müessesemiz hiçbir masraftan kaçınmadı ve sizler için bir test hazırladı. Bu test, iki çocuk için düzenlenmiş olup, siz kendiniz kendi çocuk sayınıza göre ayarlamalarını yapabilirsiniz. Biz en zorundan başlayalım istedik.

Testin bakalım kendinizi. Mükemmel ebeveyn olarak, kriz yönetiminde ne kadar başarılısınız.

1- Tam işlerinizi bitirmişsiniz ve okumaya can attığınız kitabı elinize almışsınız. Sevimli, mini mini yavrularınızın odasında bir gürültü kopuyor. Kitabınızı bırakıp yanlarına gittiğinizde görüyorsunuz ki: Bilgisayar yüzünden yine birbirlerine girmişler. Küçük yavrunuz gözyaşları içinde yerlerde tepinmekte, büyük olanı ise bir tane daha bilgisayar alın bıktım bu veletin zırıltısından, yeter artık şeklinde suratınıza çemkirmekte.

a) Küçüğü sevgi dolu bir kucaklayışla teselli eder, ona bir süre sonra ağabeyciğinin bilgisayarı kendisine bırakacağını biraz sabırlı olmasını söyler, büyüğe de şu an için yeni bir bilgisayar almalarının mümkün olmadığını ama en kısa zamanda bu isteğini gerçekleştirmeye çalışacağınızı anlatırsınız.

b) Küçüğü hemen ağlamayı kesmezse kendisini yatılı okula yazdırmakla veya evlatlık olarak vermekle tehdit eder, büyüğe de şehrin öteki ucundaki okuluna otobüsle gitmesi, okul harçlığı yerine evden kuru ekmek arası götürmesi ve on çift ayakkabı almak yerine önü yırtık ayakkabıyla gezmesi halinde artacak olan bayağı yüklü bir miktar parayla kendine bir bilgisayar alabileceğini söylersiniz.

c) Bilgisayarı her türlü alet edevatıyla birlikte toparlar, camdan dışarı fırlatır, “n’aaapıyosun komşuuu” diye böğüren komşulara “size neee” diye çemkirir, şöyle bir ferahlar, diğer odaya döner, kitabınızı gönül rahatlığıyla okumayı sürdürürsünüz.

2- Sabah evinizi derleyip toplayıp işe gitmişsiniz. Bütün gün yorulmuşsunuz, ayaklarımı uzatıp şöyle bir televizyon seyredeyim bu akşam, hayalleriyle evinize geri döndüğünüzde gördüğünüz manzara şöyle: Yerlerde camış pisliği şeklinde büklüm büklüm duran çamaşırlar, parçalanmış şamdanlar, şaftı kaymış örtüler, ortalığa saçılmış önürcek adam kartları, mobilyalara yapıştırılmış şimşek mekkuin çıkartmaları. Ayrıca kale olarak kullanılan duvarda asılı olan saatin yere düşen cam parçalarından biri de ayağınıza batıyor. Evinizin tüm odaları bir fil sürüsünü ağırlamış kadar kötü durumda. Üstelik mutfak tezgahına sıralanmış bardak çanaktan bu fillerin yemek yemiş olduğu da anlaşılıyor.

a) Sevgi dolu bir ses tonuyla biricik yavrularınıza, evi bu şekilde dağıtmalarının sizi çok yorduğunu, vaktinizi temizlikle geçiriyor olmaktan dolayı onlarla daha az ilgilenebildiğinizi ve asıl bunun için üzüldüğünüzü açıklar ve bir balerin edasıyla ve de gülümseyerek evi tekrar toparlarsınız.

b) Birinin eline süpürge, diğerine paspası tutuşturup evi onlara temizletir, üstelik pırıl pırıl olana kadar yemek de yok size diye suratlarına haykırır, siz de oturur bir güzel televizyonunuzu seyredersiniz.

c) Evi öylece bırakır, bakalım daha ne kadar pisletebiliyorsunuz anasını satayım. Yaşayın b.kunuzun içinde. Nasıl olsa belediye gelip temizler bir gün deyip, odanıza gider güzel bir uyku çekersiniz.

3- Hafta sonu büyük yavrunuzun arkadaşları gelmiş. Küçük fırlamanız onların yanında kalma konusunda ısrarlı. Bütün çabalarınız boşa çıkıyor. Burası benim de odam diyor da başka bir şey demiyor. Büyük sıpanız, hemen odalarımızı ayırın anneee şeklinde hönkürmekte.

a) Küçük ve sevimli yavrunuza, onun arkadaşları geldiğinde ağabeyciğinin odada durmasının kendisini rahatsız edeceğini, yaşıt olan çocukların bazen yalnız kalmak isteyebileceğini anlatır, büyük yavrunuza da evinizin şu an için ayrı bir odaya müsait olmadığını ama bu isteğini anladığınızı ancak kendisinin de sizi anlaması gerektiğini açıklarsınız.

b) Küçük veleti kolundan tuttuğunuz gibi odadan çıkarır, büyük dananıza da beğenmiyorsa kendisine ayrı ev tutmasını önerirsiniz.

c) Evde ne kadar çocuk varsa –buna kendinizinkiler de dahil- hepsini dışarıya postalar, hafta sonu, evin keyfini çıkarırsınız.

4- Sofradasınız. Özenip yemekler pişirmiş, yavrucaklarınızın doğru beslenebilmesi için en az bir saat de fazladan mutfak mesaisi yapmışsınız. Lakin büyük olanı ben aç değilim, bundan yemiycem diye mızmızlanıyor, öteki kendi tabağındaki sebzeleri yememekte direnirken , diğerinin tabağındaki sevdiği şeyleri nasıl olsa o yemiyor diyerek ha babam götürüyor.

a) Büyük yavrunuza, yemeğini yemen lazım. Bak öğünlerin düzensiz olursa, gelişmen yavaşlar ya çok zayıf ya da çok şişman olursun. Haydi yemeğini bitir lütfen şeklinde kibarca yaklaşır, küçük olana da bu tür tek çeşit beslenmenin ve aşırı yemesinin bu yaşlarda obezite başlangıcına sebep olabileceğini açıklar ve bütün çeşitlerden yeterince yemesini söylersiniz.

b) Zaten sizi düşünende kabahat, ne haliniz varsa görün diye sinirlenir, kalk tamam o zaman sofradan diye büyüğü kış kışlar, küçüğün önüne de ne kadar sevdiği şey varsa yığar, al zıkkımlan da çenen dursun deyip, yemeğinize devam edersiniz.

c) İkisinin tabağını da alır kafalarından aşağı geçirir, büyüğün yüzünden akan yoğurda bakıp, ahan da cacık oldun şimdi diye bir de dalga geçersiniz.

5- Hangi kanalı seyredecekleri konusunda anlaşma sağlayamamış yavrularınız birbirlerini yemekte. Biri, hep onun dediği oluyo, sanki evin kralı, şeklinde zırlayıp karşısındakine saldırırken, öteki, anne yaaa… valla fenalık geldi bunun abuk subuk çizgi filmlerinden , ben ananeme gidiyorum şekli yapıp bu arada hafiften kardeşinin etlerini burmaktadır.

a) İkisinin de sevebileceği bir program bularak ortak kararla oturup kardeş kardeş seyretmeleri konusunda onları ikna edersiniz. Üstelik birbirlerinin canını yakmanın hiç doğru bir davranış olmadığını anlatırsınız.

b) Ananene mi gidecen, hangi cehenneme gideceksen git beni sinirlendirme diye büyük danaya çıkışır, küçük sıpaya da odadan çıkmama cezası verirsiniz. Böylece kumandayı ele geçirip istediğiniz kadar zap yaparsınız.

c) Birinin eline uydunun kumandasını verir, diğerine de televizyonun kumandasını tutuşturur, hadi len başlayın kavgaya, altta kalanın canı çıksın şeklinde onları kılıç kalkan ekibi kıvamında salona kilitler, kendiniz de gider cilt bakımınızı neyin yaparsınız.

Eveeet sevgili dostlar. Şimdilik testimiz bu kadar. Devamı gelecek. Uzmanlarımız harıl harıl sizin için çalışmakta. Cevaplayın nasıl bir kriz yöneticisi ebeveyn olduğunuzu öğrenin. Değerlendirmeler mi? E onlar da aşağıda. Ama önce yanıtları belirleyelim. Haydi bakalım yaratıcı ve özgün çalışmalarınızı bekliyoruz.


Eğer sorulara genellikle “b” yanıtını vermiş iseniz, “oynatmaya az kaldı, doktorum nerde” moduna girmişsiniz demektir. Hemen kendinize bir tatil ayarlayıp, mümkün olan en uzak noktaya kaçmanızı şiddetle tavsiye ederiz. He… çocukları yanınıza almayı unutunuz.

Siz hemen her soruya “c” yanıtı vermeye meyilli arkadaşlar… Psikopata bağlamışsınız çoktan. Acilen tedaviye başlamanızı öneriyoruz. Tıp çok ilerledi. Allah’tan ümit kesilmez. Hee kimse vermedi yani “c” cevabını. Eminim öyledir.

İşaretlediğiniz seçenekler arasında “a” lar çoğunluktaysa, sizi tebrik ve de takdir eder, alnınızdan öperiz. Yakında çıkmaya başlayacak olan kanatlarınız kürek kemiklerinizde kaşıntı yapabilir. Bunun için bir krem tedarik etmenizi öneririz. İleride, yani çocuğunuz olduğunda da yine bu şıkkı işaretleyebilmenizi umarız.

Müessesemiz sizlere hayırlı günler ve de yavrularınızla birlikte mutlu bir hayat diler.

Yorumlar

anemon dedi ki…
hımm şimdi ablacığım
test için tesekürler
fakat uzamanrın teslerde yada yapılacajlarda ki fikirleri maalesef
bizim krıterlerimize uymuyor

gelelim sıklara

benim belirli yada coğunlukta sectiğim bir seceneğim yok maalesef ki

ben her zaman olaya (A) sıkkıylan baslayıp
ikmna yoluna ve konusma yolnuna gisderim anlayan veletiniz varsa tabikii
sonrasın da bakarım ki olmuyor
(B) sıkkına gecerim
onuda mı anlamıyor eğer kendi ruh hailimde iyice zıvanadan cıkmıssa
bazı durumnlarda
(C) sıkkınıda uygulamıyor değilim
en basiti gecen gece oldu sofradan kaldırdım benim veledi sonra basıma

ağrılar girdi ama bazen bunuda yapmak lazım oluyor
yasın yanında kuruda yanmıyor değil tabiki olan kocalarda oluyor o arada
hepsine A sıkını secen arkadas varsa önünde eğilmek yerine ayaklarına kapanır bunu nasıl

basarabilğinini ve nasıl bir kerede
anlayan analmak isteyen cocuk doğurabildiğini soraraım
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
benim cevaplar b ağırlıklıydı... arada bir de a seçeneği gibi davranışlar sergilemek için çaba sarfeden beni tınlamadıklarını görünce ,yeter lan diyerek b ye kaydırma yapıveriyorum,eee bizim kide can değil mi...:)
Bu sorulara tek çocukum olduğu halde tamamen hayalgücümü kullanıp 2 çocuğum olsa ne ederdim diye düşünerekten cevapladım. Biliyorsun hayalgücü kuvvetli bir aileyiz biz :))
Her ne kadar mantıken a şıkları doğru gibi gelsede , bu gibi durumlarda mantığın pek işe yaramayacağı kanaatinde olarak aşşağıdaki haliylen sorulara cevap vermişimdir.
1- c diyeceğim, en mantıklısı o geliyor kulağıma aslında ,ama ....
2- b bence
3- oda b :)
4- c :)
5- c şıkkı biraz daha haince gözüktü gözüme ,hadi yine kıyamadım kuzularıma bence b olsun.
Nassı ama sence bir çocuk daha yapmalımıyım :)?
Tabiat Ana dedi ki…
sevgili incegülüm,
henüz tek çocuk olmasından kaynaklanan sabırdan olsa gerek:)) içimden b geçirerek genelde a şıkkını yapıyorum.Haaa bu ne kadar gider bilemem belki zamanla b ye geçiş yaparım ama c ye geçeceğim günlerden allah hepimizi korusun.Amiiinn
öptüm seni:)
KUGUU dedi ki…
bekara kari bosamak kolaydir ben hepsine a dedim, GULum benim GUlum benimmmmm:))) laylaylom- yoksa coktan sanziman kaymis mi bende :)))
Adsız dedi ki…
Açılın opereytus profeytus psikoleytus tıktoreytus konuşacak :)

Hıı hımmmm..

Anneler babalar sürekli çocukları için kendileri olmadan hayat devam ettiremiyeceklerini düşündükleri için birazda böyle oluyor esasında.Genelde bu erkek çocuklar için böyle.

Onların sorumluluklarını üstlenmek yerine sorumluluk yükleyerek yetiştirmek ilerisi için bir yatırımdır.

Şöyleki,sabah uyandığında yatağını toplama,sofra kurulurken yardım etme,temizlik yapılırken yardım etme vs.Bunlar en genelleri.

Bunları yapmadığınız zaman çocuğun zihninde anne statüsü evde işleri yapan,her çareyi bulan evin sorumlusu gibi canlanıyor.Nasılsa annem toplar,Nasılsa annem pişirir,Nasılsa annem yıkar vs vs davranışlarına itiyor.Ve çocuk bu davranışlar sonrası evde birilerinin düzeni sağladığını görünce ister istemez bu davranışı benimsiyor.

Mükafat ve ceza sistemi mutlaka benimsetilmeli.Çocuk neyi yaparsa mukafat alacağını,neyi yapmassa ceza alacağı ebeveynlerce aile toplantıları düzenleyerek belirtilmelidir.

İletişim için aile toplantıları çok önemli kararlarınızı alırkende çocuklarınızı ortak etmek önemli.Evde varlığının önemsendiğini hisseden çocuklar,karar alma,karar verme,iletişim vs konularda çok gelişiyor ve ilişkilerinde başarılı oluyor.

Çocukları bu testteki duruma getirmemek için.Davranış biçimi belirlememiz lazım.Eşler bunu kendi aralarında konuşup bir sisteme oturtmaları lazım.

ör:Yemek yeme saatleri,Banyo saatleri,Tv izleme saatleri,Kitap okuma,pc oynama, vs çoğaltılabilir.Öz disiplin için bu şart.

Bunlar önemli şeyler...
...
Gelelim şıklara göre tıktor değerlendirmelerine :)

A şıkkını cevaplayan anneler işsiz kalma korkusu yaşamasınlar şayet kendilerinden daha iyi dadı,bakıcı,müstahtem bulunamaz bu hayatta.

B şıkkını cevaplayan annelere Prozaka ve biliumum gevşetici ilaçlara başlamalarını tavsiye ederim Bir kaç vakte kadar sinirlerde gevşeme,boşalma,ağresiflik,baş ağrısı,migren görülebilir.

C şıkkını cevaplayan anneler içinde ameliyat şart gözüküyor.Beyinde ki sinirleri ve vucuttaki sinirleri almamız gerekiyor.Çünkü çocuk anne baba modelini kendine aldığı için ilerde psikopların sayısında artış olmaması önemli bizim için.

Eyvah doktorlar geliyor yakalandım.

Tutun tutun kaçmasın...

Kendini dr sanan bir hastamızdır kendisini mazur görün efendim.Sık sık bunu yapar.Özür diliyoruz sizi rahatsız ettiyse.

Kapatın hücresine,İgnesini de yapın.
Adsız dedi ki…
abowwww yahu cevaptan geçtim o soruların içeriği nasıl bişeydir öyle yaa :/
Bide kadınların psikolojileri duyguları neyim zayıf derler dünyadaki en dayanıklı en güçlü varlık yaratılmışlar için de kadındır benim bu testten çıkardığım tek sonuç bu eğer cevap verecek olsaydım da büyük orandan b ve c li cevaplar vereceğime zannediyorum .
du bi annemi arıyım da nasılmış falan sorıyım da gönlünü alıyım yahu :(
emre dedi ki…
Şeyyy cevap veriyorummmmm;

e) Sanırsam çocumm olunca ilk başlarda a şıkkını kullanacağım hani daha yeniyim ya, ama baktım olmadı b ve c şıklarınıda kullanabilirim sanırsam lakin yinede haliyeti ruhiyem önem taşıyacaktır sanırsam yaptıklarımda, aman ne bilim ya bilmiyom ben cevap mevap karışık mevzuular bunlar, allah size sabırrr versin böle en bolundan. Bence ben daha bu sorulara hiç cevap vermemeliyim demi büyük konuşmamak lazım gelir.
ev perisi;) dedi ki…
D hiçbiri;)))))))

Çok hoşsun incecik gülüm...

Bu işin a sı b si olmuyo bizde olaylar irticali gelişiyo tamamen doğal akışında, doğamızın o an hangi duygusu baskınsa...

öptüm seni...

ev perisi
Unknown dedi ki…
Bende Anemonla aynı taktik uygularım,ama olmadı hemen "c"şıkkına atlarım heeççç "b"le uğraşmadan..Benimki bu yönteme alışkın "a"bizi yorar anacım..:)
uykucu dedi ki…
valla incegülüm benimki şimdilik güccük melek olsada arada delirttiğinden ,tabi bundaki en büyük uyaran evdeki diğer erkek ama zeka bakımından oğlumdan daha geri olan(anladın sen:)genelde C şıkkını kullanırım benim o halimden korkup pıstıkları zaman helede sinirim geçmişse masum A oluveririm.o fillerin birde yemek yemesine bayıldım,benim zeka fakiri kocam evi fillerden beter ediyor güccükse temizlikte yardımcı,hatta titiz düzenli, çok şükür çekmemiş babaya!!
e peki sen hangi şıkları işaretledin ?
denizanasi dedi ki…
ben de duruma göre b veya c modundayım. maalesef a modunda hiç olamıyorum !!! sen de hangisi fazlaydı peki? A dır kesin :))
Calimero Mutfakta dedi ki…
ablacim ya.. cok basarili bi test ama henuz yeter sayiya ulasamadigimizdan :) cevaplayamadim :(
ablacim ya onumuzdeki birkac yil daha buralardasin dimi? senden cok sey ogrenecegim cocuk yetistirme konusunda :)
VALLA CLER VE B LER ÇOĞUNLUKTA SANIRIM CİDDİ CİDDİ KAFAYI YEMİŞİM :D
3 YILLIK BİR İKİZ ANNESİ OLARAK A YI ÇOK TEST ETTİM DENEDİM SINADIM SAÇLARIM BEYAZLAYACAK KADAR MELEK OLDUM AMA NAFİLE NAFİLEEE.....ONLAR ÇOCUKK VEDE YAPACAKLARINI YİNE YAPIYORLAR OLAN HER ZAMANKİ GİBİ BİZ KANATSIZ MELEKLERE OLUYOR :)
ÇOK GÜLDÜM AKŞAM AKŞAMMM...:)
Annelog Atölye dedi ki…
Test tammm bize göre olmuş, b'ler ve c'ler şeklinde cevapladım ben, hiiiiç a yok!:))
Devamını bekliyorum:)
Ferhanca dedi ki…
aile baslayip ikinci dakikada b ve c siklarina gecilir herkes icin hayirlisi bu olur cocuk icin de anne icin de:))
Kimde o kadar sabir ..
Sabir torunlara saklaniyor gencken hic kullanmiyoruz.

sevgiler kolayliklar canim benim incegulum..
Ebru Oğuş dedi ki…
şimdi sen hele bi şu üstteki here'yi siledur, ben de yanıtlarımı veriyorum:
soru 1. olayın ilk 15 tekrarında a şıkkı, 16. tekrarda c şıkkı

soru 2. b için çaba sarfederdim ama başaramayınca ne yapardım için nt bi şık göremedim...

soru 3. sanırsam gene önce a ve kesin başaramayınca hemen b şıkkı!

soru 4. kesin b!!

soru 5. walla ben bunun için şıkkımı bulamadım..

galiba en dengesiz yan kararsız sınıftamıyım, ne diyoğsunuz uzman hanfendüü, yaşayacak mıyım????
Bendeniz.. dedi ki…
Canımsın yaa nasıl iyi geldin bana şimdi bi bilsen..her dakika bende bu soruları soruyorum ruh durumuma göre değişiyo cvp lar ama asla c yok valla çoğunlukla a ama bendeki anca KAZ kanatları olur enayilikten:D..
yarın pc açılırsa(bu ara inatlaşıyor emekli olmak istiyor sanırım:)) yazıcam bişeyler..
çok tşk ruh ikizim..aman sen benim moda girme ben açılıcam söz:)

öptüm çok..
Adsız dedi ki…
Bence en başta sevgi diyorum!!!
çünkü onlar hiç bişi anlamıyor!!!
yani dözsen zeka özürlü ve korkak olurlar dövmesen fırlama yani hepsini azar azar vermek lazım bizdeki duyguları alıştıra alıştıra vermemiz gerekir tabi enbaşta bizim birer yetişkin olarak iyi bir tutum sergilememizlazım yani bukonuda bilinçli olmamız gerekiyor...
bir insan olarak yeri geldiyinde annelik duygusunu biyana bırakıp mantığımızı kullanmalıyız ve sabırlı olmalıyız sevgili incegül durum budur yani şimdilik anladın senonu...
Mutlu Kum Taneleri dedi ki…
Aklımda hep a şıkkını yapmak geçiyor ama uygulamada genelde b yi yapıyorum yada önce şıklarındaki gibi yapıp sonuç değişmeyince b ye geçiyorum. c şıkkı ise hiç bana göre değil.
Harita bir test olmuş ellerine sağlık :)
muko dedi ki…
Ahh ahhh bu günlerde bu testin sırasımıydı yav incegülüm :D
ergen anası olarak a ile başlıyorum genelde sabır çeke çekee,bana ısrarala c ol diye yalvarıyor sanki velet,eee bende sabır taşı değilim yaaa melül melül a şıklarını uygulayan ergen anası ilk önce b olur ardındanda saçlar diken diken cye dalış yapmıştır bile
amaa inan ben masumum çok zorluyor benii illa c ol diye :D

gelelelim küçük velete,o başkadır henür ergen olmadığı için alarla idare edebiliyoruz çok şükürrr
arada b ye geçiş yapsakta çoğunlukta a dayız
amaaaaaaaaaaa yedi sene sonra tam büyük ergenden kurtulan anne küçük ergen olunca durumlar nasıl olur bilememektedirr vee şimdiden çok yılmış bezgin durumdadırrrrrr :(
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
ne kadar hak hukuk da desem, gönlüm küçük olana çok kayıyor..Çok şirin ama...Ne yapayım..
Onunla yapılan kavgalarda, ondan yana oluyorum.."Ama o küçük diyerek".
Cevapların durumu benim psikolojime göre değişmekle birlikte, genelde onları anlamaya çalışıp, burda da şımarıp rahat etmeyeceklerse nerde, diyerekten HERŞEYİ SİNEYE çekiyorum..Ama nereye kadar..Bazanda kırmızı görmüş bir Boğaya dönüyorum..Ender olarak..
O zaman odalarına kaçıp, iş yapmak yerine öfkemin yatışmasını bekliyorlar.Ve o arada bile dağıtmaya devam ediyorlar..
Kendimi otomatiğe bağlamış gibiyim..Girdiğim her yerde otomatik olarak döküntü toplayıp çıkıyorum..
Bana benzemiyorlar bu konuda kesin..
Yazı harika...
Selamlar
Gamzeli dedi ki…
Başlığı görmem ile ile gülmeye başlamam bir oldu, başlık çok iyi yaa :))
Öptüm ablacım..
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
İncegülüm,valla bende a lar çoğunluktaydı:))))) Sanırım henüz çocuğum olmadığı için uzaktan davulun sesi hoş gelir misali:))
Heheheuhe:)Ya da hergün böyle çocuklarla uğraşa uğraşa alıştım:))
SenaBera dedi ki…
Ben genelde a ile b arası bir yerlerdeyim.... Ara sıra c'ye doğru da kaymıyor değilim...:)

Ama senin a'ları seçen biranne olduğundan eminim, haksızmıyım??
ZRPNDT dedi ki…
bler çoğunlukta benim testte hiç a yok :P arada c de diyesim geldi valla büyük bir zevklen :))) ben biriylen başa çıkamıyorum, sen ikisiylen ne ediyon yaw :(
Derin Sularda dedi ki…
Aklım b ve c de kalarak hep şirirn şirin a demeye çalıştım ancak ben o kadar melek değilim a ile b ortası bir şeyler ayarlarım kendime;)
Sevgiler.
Anemonum, civcikim, öyle çocuklar var hakikaten. Ben de sormak istiyorum nasıl oluyor diye canım valla.:)

Perilim, e herhalde can taşıyoruz biz de. Lakin senin küçük kuzu ile benim küçük kuzu bir arada olsa idi, zannederim b de kalmak da zor olurdu ne dersin?:)

Börtlekim, zannımca bir hatta iki çocukla daha başa çıkabilecek kapasite var sende. Ahanda budur yani. Ne o öyle mıy mıy mıy.:)

Tabiatım, daha pek minik seninki. Üstelik azabileceği bir kardeşi de yok. Üstelik bir de kız çocuğu. Senin c ye geçme şansın pek az göründü gözüme. Bak b için bişey söyleyemiycem canım.:)

Kuğum, sen kıyamazsın zannımca evet kendini harap etme pahasına a diyeceğinden eminim ben. Cozutmak dersen, hangimizde yok ki.:)

Sevgili Doktor Umar Bey, öncelikle doğru tespit ve önerileriniz için, kamuoyunu aydınlattığınız için teşekkürlerimizi bir borç biliriz. Efenim şimdi diyorsunuz ki "c"ciler için ameliyat şart. Lakin çözüm mü? Ameliyatla kurtulma şansımızın oranı nedir? Bu konularda da bilgilendirir misiniz?:)

Sananekibananesanım, heh bak ne güzel vesile olduk yani. Hemencecik aramak, halini hatırını sormak, sevgi sözcükleri söylemek gerektir annelere. Ah ah... siz büyüyünce o sevgi kelebee halleriniz kalmıyor tabii. Dur sana da sitem edeyim biraz.:)

Sevgili Urgun-76, çok güzel demişsin. Önce sevgi. Bu sıpaların sevgisi bu kadar büyük olmasaydı, annelik gibi zor bir meslekten bir kaç yılda emeklilik istenirdi gibi geliyor.:)

Emrem, kuşum, dur hele o günler bir gelsin (çabuk gelsin) o zaman düşünürsün şıkları. Çocuğun durumu, yaramazlık kapasitesi, annenin çatlaklık yüzdeleri bunlarda çok etkili oluyor canım.:)

Güzel Peri kızı, evet çoğunlukla öyle değil mi? Tam işten gelmiş veya temizlik yapmış, yorgun, aç ve sinirli olduğumuz zamanki tahammül sınırımızla, ortalık sütliman olduğundaki tahammül sınırımız ne kadar farklı. Sevgiyle...:)

Elçinim, aralarda dolaşamam, direk zıplarım diyorsun yani. Yorulma kuşum sen. Bizim sıpalar seviyor c yi.:)

Figenim, dimek her zaman armut dibine düşmüyor. Babaya çekseydi senin fil sürüsü de kalabalık olacaktı. Bak benimki üçlü. Yani çarp seninkinin yaptıklarını üç ile. Anladın sen onu. Görünmek lazım kuşum arada. Yok öyle her zaman melek.:)

Denizciğimin anası, ah be güzelim, gönül ister ki, hep a da kalmak. Ama hayat işte bazen c liyor insanı.:)
Calimerom, sen buralarda ol hep. Bak daha neler var neler. Yeni yeni işkence ay pardon eğitim yöntemleri geliştiriyorum.:)

Cemilem, ben hep söylüyorum ikiz annelerine Allah sabır versin. Ama avantajı da çok değil hani. Sen yine de çok yıpratma kendini, dediğin gibi yine bildiklerini okuyorlar canım ya.:)

Annelogum, ah bizde a lık hal mi kaldı? Zaten bizim yavrulara sökmez o a lar. Devamı devam edecektir efenim.:)

Ferhanım, evet değil mi? Kendi anneme bakıyorum da, bize asla müsamaha göstermediği konularda torunlara sonsuz sabır var. Biz de görürüz o günleri inşallah canım ya.:)

Ebrum, yok yok... annelik azıcık dengesizlik gerektiriyor zati. Sen ki, ikiz hemi de erkek ikiz annesi olarak çok dengeli bile cevaplamışsın diyebilirim. Canım sakin ol. Daha çooook uzun yol. Anladın sen onu.:)

Bendenizim, sen yine de melek kanatları için kremi ihmal etme derim ben. Kız çok kaşındırır o be. Demek a lık bir ebeveyn. Önünde saygıyla eğiliyorum. Daha da bişey demiyorum. Seni seviyorum. Neşeyle kal gülüm.:)

Urgun, senin cevap birinci bölümde kalmış.:)

Mutlu Kum Tanem, aslında hepimiz yavrularımızla düzgün iletişim kurma çabası içindeyiz biliyorum. Ama anlamayınca ne edecen.:)

Mukom, ne zor bilmem mi ergen sıpalarla uğraşmak. Ama onlar da ne etsin. Hormonları rahat vermiyor işte annesi. Yaaa işte bunların biri bitecek öteki başlayacak. Benimkilerin de yaş arası tam yedi biliyon mu?:)

Lalegülüm, sabır da biyere kadar işte be güzelim. Dediğin gibi evde rahat etmeleri için uğraşıyoruz. Danssa dans, sporsa spor, tepinmekse tepinmek işte. Ama dağınıklık benim yumuşak karnım. Eve geldiğimde dağınık bulunca çıldırıveriyorum. Toparlanınca sinir minir kalmıyor.:)

Gamzelim, gençlerin sloganı ya bu başlık. Oğlumdan esinlendim. Canımsın... öperim kuş.:)

Muhabbetim, dur gülüm dur daha. a dan b ye oradan c ye geçişler öyle kısa zamanda olur ki, anlamazsın bile. Öperim canım.:)

Özlemim, içinden hep c leri geçiren bir anneyim desem.:) Canım benim, a ile b arası en güzeli tabii. Dur bakalım c ler ne zaman uygulanmaya başlayacak.:)

Fezem, senin minicik de zaten cin cin bakıyor maşallah. Yani ben b lik ve de potansiyel c lik yavruyum şeklinde. Yerim ben onu. Ben genelde c leri uyguluyorum. O zaman benim annem bir çatlak deyip ilişmiyorlar.:)

Dilekim, amaniiin... o daha minicik. Dur daha sana a ile b, c ile d arası neler ayarlatır. Sevgiyle.:)
Adsız dedi ki…
Açılın opereytus proferus tıktoreytus yorum yapacak ...

Şim di efenim c şıkkı için ameliyat şart çünki psikopeytusa bağlayan annelerin beynindeki anerektis septomik bulgular neticesinde beyinde kayışları kopmuş bulunmakta.Yırtıkları dikmekle işe başlayıp tahrip olmuş sağ loptaki sinirlerinde bir kısmını alıp yerine daha sağlam triger kayışı bağlayarak dünyada görülmemiş bir ilke imza atmaya çalışıyoruz.Bunun için Mehmet öz kardeşimde bana destek olcak, sözünü aldım.Böylelikle aneresktis semtomlar yüzünden panoreyal empreksis geçiren anneler türkçesi çocuklarına söz geçiremeyip kayışı sıyıran anneler için başka bir çözümde periaktik bağlarla birbirine bağlı çift umbostik septamital amfibosatik damarları bağlamaktır.Başarılı olma olasılığı bize gelirseniz yüzde yüzdür.Böylelikle pispokeytus anne oranlarında azalma yaşanması olasıdır.

Efendim daha detaylı anlatmak isterim ama geçen ki gibi yakalanıp okuyucu kitleme rencide olmamak istiyorum.

Sözlerime son veriyorum
Selam ediyorum annelerin ellerinden bebelerin gözlerinde öpüyorum.Muckaa
Calimero Mutfakta dedi ki…
merakla bekliyorum yeni yontemleri ablam.. yavas yavas anlat not ediyorum :)
Sevgili Opıreytıs, Doktoryıs, bu faydalı bilgiler için tüm kafayı sıyırmış anneler adına teşekkürü bir borç biliyor, sevgiler sunuyoruz efenim. Okuyucu kitleniz sizi her halinizle seviyor, emin olunuz.:)

Calimerom, meraklanma gülüm. Yetiştiriciim seni. El vericiim. En psiko ay pardon iyi anne sıralamasında bir numara yapıciim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM