BİR FİNCAN KAHVE OLSAM


'Bazen daha fazladır her şey' demiş ya kraliçelerin kraliçesi; doğru demiş. Yine böyle her şeyin daha fazla olduğu, duvarların üzerime yıkılırcasına eğildiği, yüreğimin mengeneye sıkıştırıldığı günlerden birinde bir mektup aldım bu çılgın kadından. 'Niye bana yazmıyon, yoksa beni beğenmiyon mu' diyordu, özetle. Ben de ona anlatmaya çalıştım ayrı dünyaların insanları olduğumuzu; Ben sosyetenin gülü, o kenarın dilberi!

Siz hiç, bir fincan kahveyi karşılıklı höpürdetmediğiniz birinin dost sıcaklığını iki cümlede yüreğinize kadar hissettiniz mi? Ben hissettim.

Sonra dedi ki bu hatun kişisi bana; 'Kız senin şu Nuh Nebi'den hatıra kalan şablonu değiştirelim mi?' Yavrum ben teknolocinin en özürlüsü, daha maillere bile yeni yeni bakmaya başlamışım. Bilen bilir; aylarca mail okumam da bloke olur durur adresim. 'Kem, küm... e zahmet neyin olmasın bacım.' Yan cebime koy yani. Ne zamandır istiyorum da. Ne vakit, ne de kapasite müsait değil buna. Bu da bi' nevi yetenek sonuçta. Bilgi, deneyim, birikim... Bizde ne arar?

Sonunda işte bu çılgın hatun aldı eline benim sayfayı, düştü yola. Ben o gün de, işlerden kafayı kaşıyamıyorum. He bir de bana dedi ki; 'Renk neyin söyle sen bana'. Ne söyleyecem kızım, senin gibi bir yeteneğe akıl vermek, benim gibi teknoloci fukarası birine mi düştü?

Neyse efenim, ben akşam evi süpürüyorum, dedim bir bakayım, bizim hatun neler yapmış. Tadilat sürerken, bir de kapıyı kilitlemiş. Hani kimseler, yıkık, dökük ev halimizi görmesin diye. Yer miiii? Anahtarım var benim. Giriverdim içeri, bir de ne göreyim; benim sayfa çiçeklenmiş, renklenmiş, teknolocik bir sürü şeyle donatılmış. Nakış nakış işlenmiş bir sanal yuvaya, emek, sevgi, dost kokusu.

Şimdi bu çılgın hatun, bir de bana neye varsın, neye yoksun diye sormuştu zamanında. Ben,

"Dostluğa varım, sırtından bıçakla(n)maya yokum.

Sevgiye varım, kinlenmeye yokum.

Yardımlaşmaya varım, suistimale yokum.

Aşka varım, ihanete yokum."diyecektim ona.

Şimdi diyorum ki; sevgili dost, bu emeğini teşekkürle ödeyemem, sen hakkını helal et. Bir fincan kahveyi belki karşılıklı içer, fal da bakarız, belki de hiç görmeyiz ömürce birbirimizi. Lakin bazı şeyler hiç unutulmaz ve emin ol, ben unutmaya da yokum.

Herkese sevgiler...

Yorumlar

Nenoni dedi ki…
bloğun yeni şekli çok güzel olmuş
anemon dedi ki…
ablacığım o dostunun ellerine sağlık sayfayı acınca içim aclıd vallahi
çok güzel olmuş

evet unutmaya unutulmaya yokum bende
bir fincan kahvanin bile tadı bir dostla içildiğinde ayrı bir leezete
Bendeniz.. dedi ki…
canım yaa sen beni ağlatıcanmı sabah sabah,
e paylaşamadıktan sonra bildiğinin,bi lokma ekmeğin,bir fincan kahvenin tadımı olur?
biz böyle görmüşüz böylede gider..
iyi niyettir dünyayı yaşanabilir kılan.
içimde hissettiğim güzel sıcaklığının yansımasıdır sana gelen kadarı ancak:))
çok seviyorum seni eş ruhum,utandırdın beni vallahi..
sen gibi kadir kıymet bilen ve ben gibi karşılıksız sevmeyi bilenlerin neslinin tükenmemesini diliyorum ve öpüyorum:))

not:o kahveyi senin elinden içerim inşallah bir gün gülüm içmiş kadar oldum:)
meleklerim ve ben dedi ki…
Bugün hislerime tercüman oldun incegülcüm.Bende bloğunda blog arkadaşlıklarından bahsetmiştim.Keşke daha önce blog açsaymışım demiştim.Bu kadar güzel dostluklar...arkadaşlıklar...Bilmemben kendi adıma sizleri çok seviyorum sanki benim ailemden biri gibi oldunuz bir kaç gün yeni yazı görmesem merak ediyorum.
Bu güzel dostluklar hiç bozulmasın inşallah.Amin...
Tabiat Ana dedi ki…
canım incegülüm,
kapı kitliyken calmıştım ben açılmamıştı üzülmüştüm. mail araştırıken bir yerlerde bir anda girivermiştim bu güzel hoş bloğa:))
güle güle kullan bol bol yaz :))
evet bu blog dünyası ne güzel insanlar katıyor hayatımıza kimisini görebiliyoruz kimiyleyse böyle bir şansımız olmuyor ama galiba burdan çok güzel arkadaşlıklar çıkıyor:)))
Arkadaşlığınız daim olsun "paylaşamadıktan sonra bildiğinin,bi lokma ekmeğin,bir fincan kahvenin tadımı olur?" demişya bendeniz helal olsun diyorum sevgilerimi gönderiyorum size...
bide ö-pü-cük ;)
ev perisi;) dedi ki…
Çok hoş! ne söylenebilir ki...

Bazen birçok şeyi paylaştığımız reel alemdeki dostların zaman zaman vefasızlığına maruz kalırken bu ne incelik bööle...

Emeğe sağlık...
Dikkat! biyo var ! dedi ki…
Hayırlı ossun bacımmm pek kımıl kımıl bişii olmuş burası,pek civcivli.

Ben 3 yıldır aynı şablonu kullanıyorum bazen diyorum "yapsam mı lan bi şekil bende"
Sonra evdeki bibloların yerini bile değiştirmemek gibi bi saplantıya sahip olduğumu hatırlayıp vazgeçiyorum köskös oturuyorum.Tutucuyum napiiim.Ama bu sizin gibi gençleri taktir edip hayran olmama engel diil;)
Unknown dedi ki…
güzel olmuş bendenizin ellerine sağlık,yakışır incegülüm sana....oğluşun nasıl iyimi..
Bendeniz.. dedi ki…
hahaha koptum burda yaa,biyo,sana sesleniyorum,gel kır şu zincirlerini,senin gibi modern bi bayana bu tutuculuk olmuyo kardeşim:))
ver ben 5 dakikada şipşak halledivereyim ruhuna uygun bi tema:))

diğer arkadaşlara,bana bişeyler söyleyen herkese ben de teşekkür ederim çok utandım bugün nereye saklansam bilemedim:))
Nenonim, teşekkür ederim. Benim de çok hoşuma gitti.

Civcikim, anemonum, evet ellerine ve yüreğine sağlık onun. Herşey paylaşılınca değerleniyor değil mi? Hele de kahve.

Bendenizim, o günkü ruh halimi, senin belki de bilmeden verdiğin büyük desteği asla unutamam. Sana Mehmet Efendiler feda. İçeriz inşallah bir gün. Kim bilebilir ki bu yandan çarklı felek, ne gösterir insana. Tekrar tekrar teşekkür ederim güzel dost.

Meleklerin melek annesi, güzel Dilek'im, ben buralara geldiğimden beri şuna inanmaya başladım; iyi niyetli isen, seni de kendin gibi insanlar bir şekilde gelip, buluyorlar. İnşallah, hep böyle kalır gülüm.

Tabiatım, can kuşum, işte o senin tırnak içine aldığın söz bile, bu güzel insanı anlatmaya ve anlamaya yetiyor değil mi? İnşallah bozulmaz dostluklarımız. Gerçek aleminin kazığını çok yemiş bir insan olarak, çok mutluyum ben bu durumdan canım benim. Ah sen kapılarda mı kaldın. Ama, çok kısa sürdü be gülüm.

Güzel Perim, Muhabbet kuşum, değil mi ya; reel dediğin dostların açtığı yaralar bile belki henüz sarılmamışken, 'sanal işte' denilen -kimilerince- bu alemde, ne güzel insanlar tanıyoruz.

Biyom, biz gençleri takdir eden senin gibi aplalarımız oldukça önümüz hep açık olacak.:) Senin şablonun zaten güzel ve teknolocik hayatım. Bizimki blogger amcanın eskilerinden kırpmaydı. Sağol.

Elçinim, sağol canım benim. Yakışır dimi? Bendenizim yakıştırmış arkadaşına sağolsun.
Yani kalp kalbe karşı olur da bu kadar mı olur? Saklanma sen. Hak ediyorsun bu övgüleri sonuna kadar. Biyom da yakında aşacaktır ve yıkacaktır bütün tabularını.:)
Boncukçu dedi ki…
Çok güzel olmuş, ilkyaz kokmuş sayfan :)
bende bayıldım bu ince gülün yeni sayfasına harika olmuş cnm güle güle kullan...
Kuaybe dedi ki…
Tek kelime:

Kıskandımmm :))

Hayırlı olsun, çok cici olmuş.. Yapan "çılgın hatun"un ellerine sağlık..
Adsız dedi ki…
Kızların içinde biraz kızılcık bebek gibi oldum ama ''Bendeniz'' için bir kaç şey söylemeden geçmek olmaz diye düşündüm.

Böyle birbirini karşılıksız seven ve karşılık beklemeden bir şeyler yapan insanları seviyorum.

Kızlar teneke kızlar :)))

Hep böyle olun...

Söz kahveler benden olcak.
uykucu dedi ki…
vay pek nefis olmuş!! sayfa açılırken tüh yanlış yeremi geldik falan demiştim bir an için ama bayıldım, pek iç açıcı bende isterüm.şey bendeniz kardeş banada iyilik yapmak istermisin? ben buralardayım beklerim:))
aslında bloglardan dostluk bulmak vede gerçek alemde görüşmek muhteşem ötesi bakalım gelirsem istbula seni bulurum ona göre..
Boncukçum, ne güzel bir kokudur o değil mi? Sağol canım ya.

Cemilem, teşekkür ederim canım. Hep birlikte inşallah.

Kuaybem, canım benim, senin sayfan, benim sayfam mı var. Buyur doya doya tadını çıkar. Hakkaten yahu, çok tatlı çılgındır o.:) Sağol.

Umarcığım, olur mu hiç yahu? Sen de nazar boncuğu ol bu kadar kızın içinde.:) Tamam o zaman kahveler senden, tatlılar benden, sohbetler hepimizden olsun. Olsun be! Hımmm... demek teneke kızlars?:)))

Figenim, sen beni bulmazsan, İst.a gelmiş beni bulmamış diye ortalığı kaldırırım zati.:) Canım benim, Bendenizim bu feryadını duymuştur eminim.:) Öperim çok..
Emre dedi ki…
Ahaaa dedim sayfanı gördüğümde kesin bu güzelliği Bendeniz yaptı, şaşırmadım yani aşağıda imzasını görünce, çok tatlıdır o İnce, senin gibi incedir, hiç gocunmaz şablon yapmaya benimkini kaçkere yeniledi varyaaaaa (bende acuk teknoloci özürlüyümde he he) burdan gemlike yol olur dimi Canım bendeniz, kız söz senide alcam götürcem bendenize yada ikinizde bana gelin yeni evliyiz ya hani ondan şey ettimm

AYRICAAAAAA sesini duymak ne şeref, ne mutluluk, böle bi şımardım bi şımardım sorma ya nerden aklına geldi aramak kaldıki iyikide gelmiş aklına varya çok sevindim ya kelimelerle tarif edemem, o güzel sesini birde karşımda görerek duymayı artık daha çok istiyorum, rabbim en kısa zamanda bizleri bir araya getirmeyi nasip etsin inşallah, öpüyorum çokkkk:) canım benim.
begumgum dedi ki…
Cok guzel yazmissin;hayirli olsun yeni sayfan :) artik sik sik burdayim insallah
ab-ı hayat dedi ki…
Dostların,dostlukların,paylaşımların... kıymetini bilenlerin olması ne kadar mutlu ediyor.Birbirini görmeden,bloglar arası kurulan dostluklara hayran kalıyorum...

Arkadaşının ellerine sağlık,çok güzel bir şablon olmuş.



Dostların,dostlukların,sevginin,hoşgörünün,saygının...hayatımızdan eksik olmaması dileğiyle...



sevgiler...
Ferhanca dedi ki…
Vefa ne zor bulunuyor artık .Çok mu zor acaba.
Aşklar, sevgiler, sevmeler, sevilmeler yalanmı artık .
Dostluk karşılık beklemenden yapılan gizli, sakince hediyeler ne hoş ..
sevgiler.
Gamzeli dedi ki…
Süper bir sayfa olmuş , çok beğendim ay bendemi değiştirsem acaba, bu sayfaları nereden buluyorsun bana da adres verebilirmisin

öptüm iyi bak kendine :)
muko dedi ki…
yeni bloggg çok güzel olmuşşşşşşşşşş.. bendeniz eline sağlık..
boya badana işleri ile uğraşırken ihmal ettimm blog arkadaşlarımıda amma velakin boş bulduğum anda ilk baktığım blogların içinde yer alıyorsun incegülüm..
birbirini görmeden sadece sesini duyduğun kişileri bu kadar çok sevebilecğim hiç aklıma gelmezdii,hatta sesini duymadıklarını bile..
bende senin gibi düşünüyorum incegülüm sanal manal sen doğruysan karşınada hep doğru insanlar çıkıyor..

öperim seni sevgiylennn efenimmm,güle güle kullan şablonunu..
CaDı dedi ki…
Ayy çok güzel olmuşşş!! Bende geçen geldim, kapı kilitliydi çok üzülmüştüm:( Yorumundan sonra hemen koşa koşa geldim, bi de ne göreyim:))

Hemen bendeniz arkadaşımızın sayfasınada bakacağım, kimbilir kendi sayfası nasıl güzeldir:)) Canım çekti bende mi denesem yeni bişeyler:)
Ayşe dedi ki…
waaaaawww....
tek kelimeyle 'harika' olmus....'hem tatli hemde cilgin' arkadasinin ellerine saglik...

sanali da sanal olmayani da yepyeni oldu simdi ;) iyi gunlerde yasa ve yaz insallah...

seyy bu arada bende cook ozendim, sIk sIk gelip bi nefes alir giderim artik ;)
NAZLICA dedi ki…
Sevgili İncegül,arkadasının ellerine sağlık,tebdili mekan da fayda vardır derler, yeni dizayn güzel olmuş, bereketli olsun. Bende pek severim bu konularla ugraşmayı.Kurcalaya kurcalaya epey yol aldım.Kolaylıklar diliyorum canım.
Adsız dedi ki…
Dostunun ellerine sağlık, çok güzel olmuş sayfa İncegül'üm..
Sanem dedi ki…
Çok güzel olmuş yeni şablon. Baktıkça içim açıldı :)) Güle güle kullan İncegül.
cinar dedi ki…
Arka plan çok içaçıcı olmuş gerçekten ya, hayırlı olsun :)
Blog alemi çok ilginç bana göre. Hiç tanımadığın insanlara kalbini açıveriyorsun, onlar da sana açıyorlar, çok güzel bir şey bu. Burda saklanacak bir şey yok, belki de o yüzden. Saklamaya gerek yok çünkü. İnsan samimiyetini ortaya koyarsa bu hemen anlaşılıyor. Hani derler ya gözler yalan söylemez, burda gözler yok ama kelimeler de yalan söylemiyor işte :)
Sevgilerimle.
Emrem, kız taze gelin, zati nikaha gelemedik, mahcubuz. Alacaz hediyelerimizi, sana gelecez kuzum. Sen tatlıları eksik etme, başka da bişeycik istemem.:) Ayrıca da sesini duymak bana da iyi geldi gülüm. Ne demek...

Begümgümgümgüm, kız kaçak, çıktın mı ortaya? Beklerim canım.

Ab-ı Hayatım, elleri bereketli ve yetenekli arkadaşım, aynen öyle, karşılıksız, beklentisiz... o kadar yitirdiğimiz şeyler ki aslında. Günlük hayatın curcunası, burada yerini güzelliğe bırakıyor ya. Teşekkür ederim. Sevgiyle...

Ferhanım, burada birbirini hiç görmeden, sesini bile duymadan paylaşılan o sevgi var ya... biliyorsun işte ne diyeyim. Sevgiyle dost...

Gamzeli kız, ah canım. Ben ne anlatıyorum şimdi.:) Nerdeee bende o yetenek ki yapayım? Made in Bendeniz... Ben de öptüm canım.

Mukom, ağzından, dilinden bal damlayan arkadaşım. Pekiyi bu iyi niyetli insanlar, gerçek hayatta niye hiç karşımıza çıkmıyor be bacım?:) Canımsın. Sağol. Gel kız, bak ferah ferah oldu buralar. Çay kahve içeriz beraberce. Öperim gülüm.

Cadım, ah gülüm, kapılarda mı kaldın. Bir akşamcıktı be kuzum. Yaaa kendi sayfasında da bir sürü teknik zımbırtı yapmış. Lakin, şöyle bakıyorum da, dememiş benim sayfam değil, ince ince uğraşmış benim canım. Uğra uğra, eminim o da kapı olacaktır sana.

Ayşem, ne zaman istersen gülüm. Gel, yeni, ferah mekanımızda nefeslenelim hep beraber. Çay, kahve ne istersen. Öperim canım.

Nazlım, ah be gülüm, ben kurcalamaya korkuyorum, ne yalan diyim. Göçeririm Allah muhafaza. Senin sayfan da çok güzel. Zaten yaptığın işlerden anlaşılıyor yeteneğin.

Bilunum, sağol benim şeker dillim.

Sanemciğim, çok teşekkür ederim. Hakikaten iç açıcı oldu yahu.:)
Çınarım, ne kadar doğru söylüyorsun. Tüm kalbini açıyorsun belki de. Belki de normal hayatta, artık vermeye korktuğun sevgini doya doya seriyorsun ortalığa. Kelimeler yalan söylemiyor, çok doğru canım. Sevgiyle...
TTK (Tuyu) dedi ki…
Allah bozmasın:)Aminnnnnnn!! Keşke biri de benim sayfama bir el atıverse...zira klasik şablonları kullanmaktan sıkıldım..güle güle kullanın çook güzel olmuş:)
Kızıl dedi ki…
O çılgın hatunu bende çok seviyorum. Çok iyi bir dost. Yazında çok iyi dile getirmişsin hislerini, ayrıca fikirlerimede ortak olmuşsun sağolasın.
Sevgili Tuyu, teşekkür ederim ve hoşgeldin. Ve amiinnn..:)

Pandoracığım, sevilmez de ne yapılır ki o bal peteği? Asıl ben teşekkür ederim.
Bendeniz.. dedi ki…
BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM :))
SİZİ AMA,CANIM MAHFETTİN BENİ,
BENİM SAYFAMDAN DAHA GÜZEL VE DAHA İNCELİKLİ OLDU EVET ÇÜNKÜ İÇİMDEN GELEN VE HAKETTİĞİN BU OLDUĞU İÇİN,
BEN İSTEDİĞİMDE DEĞİŞİP RUH DURUMUMA GÖRE,İSTEDİĞİMDE KABAK GİBİ BIRAKIVERİYORUM AMA SANA ELİM DEĞMİŞKEN TAM OLMALIYDI..

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YORUM YAZAN GÜZEL GÖNÜLLERE BEN DE:))
Geveze Kalem dedi ki…
İncegülcüğüm, yeni şablonun hayırlı olsun. Şabloncu başı bize şu yıldızları nasıl eklediğini söyleyebilir mi acaba? Öykü atölyesinde öyküleri yıldızlandırırız.;-)
HAYAT dedi ki…
BÖYLE GERÇEKÇİ HİKAYELERE BAYILIYORUM BEN.ŞABLONDA SÜPER KİMİN YAPTIĞI BELLİ ZATEN....
HEM SADE HEM ŞIK İNCİLER IŞIL IŞIL PARLIYOR.
Hayatta Giderken dedi ki…
İncegülüm, blogunun yeni şablonunu güle güle kullan, böylesi güzel yazılar yazıp da bu işi bloga taşıyan biri olarak senin teknoloji fakiri olmana da şaşırdım bu arada, güya seni kendime örnek alıyodum, bir de bu kadar işi ve yazıyı zamansızlıkta yaptığını duyunca ne diyeyim ben sana gayrı bilemem... Eline sağlık sıcacık bir yazı olmuş :)
Bendenizim, benim tatlı ruhum, tatlı dillerini severim senin. Hakikaten teşekkür yeter mi bilmem ama, sen yine de kabul et, sevgimi, dostluğumu ve yüreğimi de.

Semacığım, sahiden, ne güzel olurdu değil mi? Bendeniz'e birazdan bir maille soralım o halde.

Hislerim ve Ben, çok sağol canım. Nasıl da izini taşıyor değil mi, emekçisinin.

Hayatım, sen beni mi örnek alıyordun, hem de teknoloci konusunda, vay haline be canım.:) Çok teşekkür ederim canım benim. Sen de sağol sıcacık yorumun için.
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
inan bu yazıyı okuduktan sonra nasıl derler ölsem de gam yemem..
SEN NE UNUTURSUN VE NE DE UNUTULURSUN....
CANSUYUM..
Yüüüreğine sağlık..
Sayfan muhteşem..
Deniz dedi ki…
Yeni şablonun hayırlı olsun, sayfalarca yazıyla dolsun :) Güle güle kullan, arkadaşının da ellerine sağlık...
Lalegülüm, o nasıl laf ki öyle. Uzuuun ömründe hep mutluluklar gör. Ne kadar güzel bir söz bu böyle 'cansuyum' ya ne diyeyim ben sana, naif, kırılgan çiçek. Benden sana kocaman sevgiler.

Denizim, bidenem teşekkür ederim. Sahiden güzel olmuş değil mi? Yazlık mekan şekerim. Ne edelim, yazlık, kışlık alamıyoruz, bari buralarda yapalım.:)
Bence bu hali süper olmuş! Gerçekten içim açıldı:))) Bendenizin ellerine sağlık! Daha bir ferah olmuş sanki;)
sofi dedi ki…
VAAV süper olmuş, incegülüm sanada bu yakışırdı be...
Seblacım, çok teşekkür ederim canım. Hakikaten bi ferahladı, bi genişledi.

Soficim, oy teşekkür ederim. Yakıştıran gönlündür, ben ne diyeyim, sağol.
Şablonun çok güzel,
senin dostluğunda çok güzel,Yazılarına da diyecek yok zaten, sende çok güzelsin.
Sevgiler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM