ŞANTAJ MONTAJ VE SUÇİÇEĞİ ÜZERİNE GÖLGEOYUNU




Ah günlükçüm, şu çocuklar birbirlerine şantaj yapıyorlar biliyo musun?.. He valla.. parmak kadar bebeler, birbirlerinin hatalarından kendilerine menfaat sağlamayı öğrenmişler.. ne ayıp…

Miniiii bana su verir misin aabicim..
Ya abi ya.. transformırs armada var onu seyrediyorum..
Miniiiii.. ordan sürahiden doldurucan olum suyu.. zaten..
Eee o zaman kalkıp sen doldursana alla allaaaaa..
Tamam ben kendim doldururum sen seyret canım kardeşim transfor bilmemneni.. anneeee…
Hıııı.. bana bulaşmayın oğlum ya… çok yorgunum..
Bu Mini var ya…
Var nolmuş ki?...
Benim arkadaşıma ne dedi biliyo musun?
Yoooo bilmiyorum.. bilmek te istemiyorum.. çok ayıp.. niye birbirinizi şikayet ediyosunuz bakim….

Asıl kızdığım, sığ şeyler için uğraşmaları günlükçüm. İnsan biraz yaratıcı olur değil mi ama?..

Bak şimdi, biz bir gün bu bigrother kişilğiynen.. ki o zamanlar kişilik bilem değil, sümüklü bir insan yavrusu… bakkaldan dönüyoruz. İşte zamanın menşur Golden sakızları var.. naneli böyle.. büyük kare şeklinde.. üzerinde kız resmi var.. kırmızımsı bir pakette.. bilen bilir, bilmeyene de bi zahmet anlatıverir. Onlardan filan almışım yavruya.. görüyosun ne fedakar aplalar var. Neyse biz eve dönüyoruz.

Bizim sokağın tam köşe yerinde konuşlanmış bi kuruyemişçi var. Dışarıya, bez çuvalların içine, türlü türlü yemiş koymuş.. tam eniştemin cebi misali..

Neyse ben bu bigbrother sümüklü bebesini, kapının önünde bırakıp içeriye giriyorum.. diyorum ki amcaya.. şimdi bize biraz fındık fıstık oooo.. ver şu parayla.. ama kardeşim de o çuvalın içinden bi tane alsın, yazık canı çekmiş. Gözlerim yaşarıyo valla.. aplaya bak.. yalnız ben daha sekiz yaşındayım, yavru da dörtlerde bu esnada.. Tamam kızım diyor, güleç yüzlü, kuruyemişçi amca.. veriyo elime fındık fıstığımı..

Ben bizimkinin yanına gidince, yavruyu fişekliyorum .. hadi bi tane çalsana şunlardan.. nihohohaaa.. yok mok diyo önce bu arkadaş. Ama, bendeki ikna kabiliyeti var ya… yürütüyor!!! güya yavrucak.. biricik ablacığının hain komplosundan habersiz.. biz bir de kaçıyoruz hemencik oralardan…

Eve geliyoruz ya.. ben artık buna her istediğimi yaptırıyorum.. yapmasın hele.. anneme fıstık çaldığını söylerim diye, tehditin, şantajın bini bir para..

Yine günlerden bir gün, ben bunu berbere götürmüştüm. Yaa.. benim koca kazık kadar oğlana, götür kardeşini saçını kestiriver diyorum da.. bin tane bahane uyduruyo. Bak ben o boyumla neler beceriyomuşum. Aferin ben.

Neyse işte, bu bebecik, berberin, yakasına taktığı önlüğe burnunu silerken yakalanmıştı. E tabi takdir edersin ki.. ben de bunu sonuna kadar kullanmıştım günlükçüm.. yazık kardeşciğime yaa..

Şimdi, sosyetelere karıştın ama, o günlerini unutma diye yazıyorum bunları bigbrothercığım.. ya da unutsan daha mı iyi olacak canım kardeşim.. hehe.. çocuklukta oluyo işte..

Ama, bak mahallenin veletleri, benden korkularına ilişemezlerdi hiç buna.. bu garibim de sessiz, sakin bişey zaten.. dövdürmedim kimselere ben kardeşciğimi.. kendim arada, hafif tozunu alıyodum ama, olsun.. aplalar yapar öyle.. hem ben seni çok seviyom.. o cadı karını bilem seviyom.. daha ne diyim..

Neyse, dönelim yine bizim Hacivat’la Karagöz’e..

Mini olayı bağlıyor..

Ama aabiicim, bak.. zaten ben suçiçeği oldum.. sana da bulaşmasın diye yaklaşmıyorum.
Ah annecim, bak bana da bulaştı sonunda.. okula gitmiyim dimi ben biraz..
Annecim iyi hissetmiyorum ben kendimi..

Suçiçeği geçirmekte olan minik yeğenimle, tüm ikazlarımıza rağmen, sarmaş dolaş, öpüş kokuş oldukları için, bu gün yarın bekliyorduk bu Deli Mini Yavrus’un da hastalanmasını..

Ama, olay bu kadar basit değil… bizim yavrus elinin üzerini, kırmızı ispirto kalemiyle nokta nokta yapmak suretiyle, kendine suçiçeği olmuş süsü vermekte aslında.. bir de rol kesiyor ki, tam oskarlık…

Tüm aile bu oyuna katılıyoruz şimdilik.. e kıskançlıkta sınır tanımayan bu yavruyu, anlayabiliyoruz az çok..

Vah yavrum, hasta mı olmuş.. hadi gel yatırayım ben seni yatağına da dinlen olur mu..
Canım kardeşim benim, yazık sana.. hadi iyi geceler.. ben söylemem seni merak etme..
Oy babacım.. ben sana ilaç alırım yarın, bişeyciğin kalmaz tamam mı..

En masum, en tatlı, en hasta!!! haliyle, bir de yanaklar pembe pembe olmuş böyle, yatağına gidiyoruz biz.. üçkağıtçı sıpa, insan azıcık renk verir, bi güler filan.. nasıl bir oyunculuktur bu..

İyi geceler baba, iyi geceler abi…

Hadi görüşürüz günlükçüm.. dikkat et kendine.. suçiçeği bulaşıcıdır…

Yorumlar

renkler dedi ki…
Kardeş aslında ne güzel birşey... Oğluşuma yazık, ispiyonlayacağı bir kardeşi yok! Gerçi benim ağabeyim var da ne oldu! Çocukken ne iyi anlaşırdık! Şimdi üç beş ayda bir görüşüyoruz soğuk soğuk. Canım senin yaramazlar ömür boyunca ayrılmaz, iyi anlaşırlar inşallah...

Ayrıca o numaracı miniği yerim ben:-)
Adsız dedi ki…
Sevgılı Kardes,
Sen benım gozumde halkın %95 sın.
Bu mılletın basına ne geldıyse
''aydın '' gecınenden geldı. Sen
o acı mızahınla,dostlugunla gercek
Kurtulus Savası ELIFLERI gıbısın.
Cunku sen halktansın ama farkındasın,taslanacaksın olsun...

Sardunyalarda gunnesız solar!!!!!
Oturdukları yerden eskı mıt
ajanlarının donme yazıları ıle.

Bacı sen komsuna yardıma devam et,
askerıde sehıtıde,gazıyıde en ıyı
sen bılırsın.
Saygılar
Mehmet
Adsız dedi ki…
Bacı vallahı vallahı devam.
e.k.cıcek hanım ıyı tanırmı
bız tanırız....eskı mıtcılerle,esas
eskı darbecılerle bbacı senınde,bızımde,halkına ısı yok...
Sevgıler saygılar...
Alı
Adsız dedi ki…
SEVGILI KARDESIM

YUKARIDA YAZAN 2 ARKADASA BAZI
KONULARDA AYRI DUSUNSEKTE KATILIYOR
VE DESTELIYORUM WALLA..

ORDU HALK DEMEKTIR-HALK ORDUDUR!!!!
KIMSE HALKI VE ORDUYU YIPRATAMAZ..

ORDUSUZ IKTIDARIN DURUMUNU BAZI
AYDINLAR GOREMIYOOO WALLLAA!!!!!

AMA BEN COCUGUMA NASILSA TORPIL
BULUR ARVAVUTLUK ORDUEVINDE
ASKERLIK YAPTIRIRIM....CUNKU BEN
AYDNIM WALLAAA!!!!!!

SEVGİLER

KARDELEN TAMTASLAK
cenebaz dedi ki…
Fikrişim, bu çocuklar şunu kanıtlıyor ki armut dibine düşermiş. Fakat senin Miniye hayranım. Tiyatrocu olacak galiba. Bu arada şu anonimleri valla anlamadım nasıl senin yazından o noktaya ulaşmışlar. Benim kapasitem yetmedi.
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
uykucu dedi ki…
su çiçeği deme bizde tetikte bekliyoruz kreşte çıkartmayan 4 kişilik azınlığın içinde bizim oğluşda var gerçi aşılı az geçirirmiş ama olsun hastalıktan ödüm kopuyor.tiyatoracımı olcak sizinki bu ne roller öyle bayıldım sıkıştır mıncıkla öp benim için(kardeşsiz olmaz bende düşünüyorum ama !!!!)
Adsız dedi ki…
SAHTE AYDINLAR :

SANKİ ORDU DARBE YAPMIŞ GİBİ YALAN
İFTİRALARINIZDAN VAZGEÇİN.

EMPERYALİST VE İÇ BÖLÜCÜLERE ZEMİN
HAZIRLAYIP BU VATANI BÖLEMEZSİNİZ!!

ALLAH ORDUMUZU BAŞIMIZDAN EKSİK
ETMESİN..

ULUSALCILAR / T.C.
Adsız dedi ki…
İncegülüme bakın hele :) Ne tatlısın sen öyle ya.. Oscarlık Mini'yi de kutlar, gözlerinden öperim ayrıcana :P
Gamzeli dedi ki…
Ahh bak şunlara, kardeşim aklıma geldi...İnsan hiç kıyamıyor birbirine vallahi...inşallah sonuna kadar hep beraber oluruz.
Adsız dedi ki…
oyyy kıyamam miniye :) amanda aman gecmişler olsun..

bu arada herkes kimliği ile konuşsun..neden yazmıyorsunuz ki..
ANDY dedi ki…
Valla kişi ebeveynlerine benzer sozu (bu soz bana aittir) bir kez daha gerçek oldu :))

Annesine bak çoçuklarını anla :)) allah bilir sen halen bigbrotherına yapıyorsundur santajı :)

Mini'yi Star tv'de oynayan iki aildeki ufaklık olarak hayal ediyorum hep :) Yanlız büyününce sizi çok uyutacak gibi görünüyor :))
renklerim, insanın kardeşi gibi yoktur, olmaması gerekir.. umarım senin de oğluşunun çok sevdiği.. arada didiştiği ama yine de çok sevdiği bir kardeşi olur..:) inşallah canım.. amin bütün kardeşler için.:)mini de teyzesini öper..:)

anonim kardeşler.. ülkemizde darbe olmasını, kargaşa olmasını, kardeş kavgaları yaşanmasını hiçbirimiz istemiyoruz. umarım gelecekte çocuklarımıza, gururla benim yurdum diyebilecekleri bir ülke emanet ederiz.. ahhh ELİF olmak kim, biz kim.. bizde o kocaman yürek olsaydı belki de böyle olmazdı.. neyse...
he bir de benim mekanda kavga gürültü olmaz.. arkadaşlarıma sataşmayalım lütfen.:)

çenebazım, evet.. bence de benim yavruya en uygun meslek bu.. annesi, olmayı çok istemişti bir dönem.. hatta Yıldız Kenter hocaya bir oyun sunmuştuk.. çok ta beğenmişti ama.. kısmet işte.. hayat insanı bazen sürüklüyor başka yönlere..:))

figenim, eni sonu çıkarıyorlarmış bu hastalığı.. küçükken çıkarınca daha hafif atlatılıyor.. 2-3 günde iyileşti, bizim yeğen. ben koca kazık kadardım.. orta sona gidiyordum.. yüzüm gözüm çiçek çiçek.. düşün.. ergenlikte bir kız çocuğu.. ne kötüydü..:)

bilunum, afacan bir çocuktum.. ama yine de severdi herkes beni niyeyse.. canım benim.. mini de seni öpsün yanaklarından.:)

gamzelim, blogunda o kadar güzel anlatmıştın ki kardeşine olan sevgini.. Allah sevginizi, bağlılığınızı daim etsin.. hiç ayırmasın sizi birbirinizden inşallah.:)

çerkesim, sağol teyzesi.. ama çok hasta!!! olmuş yaa.. göktürk'e de bulaşmasın dikkat et..:)
şu an karşımda oturmuş.. mahsun mahsun ateşini ölçüyo.. deli.:)

andycim, o çocuğu gördüğümde ben de aha bizim mini'nin daha sakin ve daha az geveze olanı demiştim.:)
hee doğru diyon.. yavrular ana babalarına benziyecekler tabii..:) yalnız sen bu sözün patent işini hallettin mi..:)))
hayalperisi dedi ki…
benim 2 kardesim var ama ama iste bosver simdi ..

o yüzden kizima 2 kardes yapacamki kardeslik duygulari olsun korusunlar oynasinlar kavga etsinler santaj yapsinlar kardes olsunlar diye
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
fikrimcim oğluşun iyi oynuyor hem de baya iyi en iyi çocuk oyuncu ödülünü veriyoruz ona blog dünyasının...
birazcık ilgi çekmekte olabilir mi
acaba....
kardeşinle olan diyologlarınız ne hoşmuş ,becerikli fikrim, berbere bilem götürmüşsün ,küçük anne...
Gulos dedi ki…
geçmiş olsun :P .Bakalım bizimki o hale ne zaman gelecek :)).Gerçi kıskanacak kimsesi yok şu an ama zaman ne gösterir bakalım :).
Görüşürüz canım kendine iyi bak.
CeRkeS KıZı dedi ki…
hehehehe..bizim kreşte mevcut..ula herkese bulaştı bizde tık yok...aman zaten olmasın..
önce kuzen sonra sevgülümüz :) bugunde bir anne soruyordu kapıda..dert olmuş herhal bize bulaşmamış olması..aa Göktürke bulaşmadı mı vay bee dedi..yok dedim biz küçüğüz yaa sıramızı bekliyozz aplaa :) :P
sende annesiiii...ne üstüne gidiyon cocugun beee..ben oldugumda 12 gün rapor çizmişti doktor amca..ee herhal miniye de yeter bu rakkamm..alıverin gitsin :))
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
hey anonim kardelen ,sıkıysa sen yaz bakayım en dantellisinden ...
burdan böyle isimsiz atıp tutmak baya eğlendiriyor seni demi..ama o zevki sana bırakmayız ona göre...
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
fikrimcim çok özür dilerim ama dayanamadım...
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Aslı Cin dedi ki…
Bunları okuyunca kardeş yapsam mıııı??? diye düşünüyorum sonra kendime geliyorum :)
öncelikle sebebini anlayamadığım bir gerginlik olmuş... çok üzüldüm:(((
bütün arkadaşlarımdan özür diliyorum öncelikle.. burada böyle şeylerin olmasını hiç istemiyorum.. anneciğimin bir sözü vardır.. "ayı bile, ininde kimseyi incitmez" der. burası benim inim olduğu için, hiçkimsenin incinmesini istemiyorum. lütfen, fikirlerimizi söyleyelim, ama, kimseyi kırmadan.. kimseye sataşmadan..

hayalperim, umarım herşey gönlüne göre olur.. kızın, kardeşleriyle birlikte bir ömür mutlu olur.:) ve umarım kardeşlik duyguları zamana yenik düşmez...

perilim, bu ödülü gururla alıyor ve kendisine iletiyorum..:))) velet sevgi ve ilgi arsızı.. sürekli öpüşsün, mıncıklaşsın, herkes onunla ilgilensin istiyor.. çocuk sonuçta işte.:) yaa.. ablalar başka oluyor işte.. yapamadık bi kııız.:)))

hacerim, olur bacım seninkinin de kıskanacağı birileri.. Allah hayırlısını nasip etsin..:) kıskansınlar tatlı tatlı birbirlerini.. :) sağol canım sen de iyi bak kendine..:)

çerkesim, aman maşallah.:) bizim velete de bulaşmadı ki.. ben her an bekliyordum. ama herhalde olmaz artık.. çünkü yeğen tamamen iyileşti.. bunun bulaşma süreci bitti yani.. ama, yine de belli olmaz. çok kaşınıyo bee.:) zaten okullar kapanacak o zamana yavrum ya.. 12 gün hee.. tanıdık doktor mu ayarladın.:)))
aslıcım, aynı anda göndermişiz yorumu..:)
yap güzelim bi tane daha.. aslında çok büyümeden halletmek lazım.. sonra zor oluyor.:)
kurunane dedi ki…
geçmiş olsun fikriyecim.

sende az değilsin haa :)))) yazık kardeşine kızz.

azmettirici abla, çekiç güç, şantajcı, tehditkar :)))
Adsız dedi ki…
yok nerdeee bulacan tanıdık doktor..cok fena boynu bükük küçük emrah modundaydım acıdı halime amcam :) bak mini gitse kesin 20 gün kapar nihohoho..sen de akıllısın hee okul kapanacak diye oyalıyon demiii..nasılda kaşınıyordur yavrucak zalim anne :) bari ellerini bantlayın :P hehehehe hemen iyileşir :P
Annelog Atölye dedi ki…
Tarih tekerrür ediyor sanırım ama seninkiler daha insaflı galiba:)
belh dedi ki…
Merhabalar! Blogunuzu birkaç gün önce keşfettim. Çok hoş yazılarınız var.
kurunanem, kız acıma bu bigbrother kişisine, dün akşam bi sürü tehdit savurdu bana.. blog açacakmış, bütün sırlarımı dökecekmiş, karısıyla ikimizin kafasını tokuşturacakmış birbirine.. görüyosun işte.. bazı şeyler değişmiyor.. ve iyi ki değişmiyor..:) iltifatlarına teşekkürler canım arkadaşım.:)))

çerkesim, sen de az oyuncu bi kişilik değilmişsin he.. boynu bükük küheylanım benim.:) benimki de kesin ne numaralar çeker de doktoru bile inandırır valla..:) bağlayacam ben onun elini ayağını zaten afacan...:)

annelogcum, ben şimdi bunları anlatsam benim yavrulara.. ilham alırlar maazallah.. şşşt çaktırmayın, onlar beni uslu bir çocuk biliyorlar.:)))

sevgili belh merhabalar.:) çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.. umarım sık sık görüşürüz.:)
Sanem dedi ki…
Ben de yaptirmistim kardesime boyle bir sey. Konu cok benzer, sonra tehditler falan. Ama en kotusu, bakkal amca sordugunda bana, yok ben onu tanimiyorum fazla, bizim evde misafir, yakinda gidecek demistim. Adam mahallenin bakkali, yuzume bakakalmisti.
hayalperisi dedi ki…
artik benden baskasi daha hayranin (yazilarinin) bakiyorum gizli gizli senin blogu okuyor

artik ailecek senin takibindeyiz yaaaaaaa bir sey söyleyecem su adin var ya kac gündür kafayi yedim bacim cocuga mama yapiyorum aklimda (kac ölcek koydugumu unutuyorum yani düsün öyle daliyorum)

evi süpürüyorum aklimda yani bacim valla sen asicik ipucu versen bu tatli,sevimli ,güzel ,harika bacina valla sen ipucu ver ben seni ihya edecem yoksa kafayi yiyecem artik ;))
sanemcim, bütün aplalar yapıyo demek zamanında bişeyler.. iyi ki kardeşlerimiz var değil mi.. yoksa kiminle uğraşacaktık..:)))

hayal pericim, dur ben hepinizi meraktan kurtarayım.. yazık sana.. kıyamam.. nüfustaki ismim imahn.. daha önce duyman imkanlı değil tabi.. daha sonra da duyamayacaksın.. tamamen nüfus memurunun bi tarafından uydurduğu bir isim canım..:) o beni okuyan diğer arkadaşa da selamlar...:)

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM