DÜZ OL.. RELAX OL.. PANÇO YE MUTLU OL..

Sevgili günlük, bu gün sana bir hikaye anlatayım. Hani bakalım beraberce.. kim, ne söylerken.. kim ne düşünür. Kim ne düşünürken, aslında ne söylemeye çalışır. Kim birşey anlatırken.. öteki ne anlar.


Diyelim ki Cenk isimli bir adam, Ceyda diye bir kızdan hoşlanıyor ve ona sinemaya gitmeyi teklif ediyor. Ceyda kabul ediyor ve her ikisi de oldukça iyi zaman geçiriyorlar. Birkaç akşam sonra bu kez Cenk, Ceyda'yı yemeğe davet ediyor ve gene çok iyi zaman geçiriyorlar.


Birbirlerini düzenli olarak görmeye devam ediyorlar ve bir süre sonra ikisinin de görüştüğü özel biri yokken, bir aksam gene yemeğe çıkıyorlar. Dönüşte arabada otururken, Ceyda'nın aklına bir şey geliyor ve üzerinde fazla düşünmeden pat diye


"Farkında mısın, bu gece görüşmeye başlayalı tam 6 ay oldu." diyor. Bunun ardından derin bir sessizlik oluyor arabada. Ceyda için çok uzun süren bir sessizlik bu. Ve düşünmeye baslıyor: "Aman Allahım acaba yanlış bir şey mi söyledim? Belki de bu ilişkinin kendisini sınırladığını düşünüyordur. Belki de onu istemediği ya da emin olamadığı bir şeye ittiğimi zannediyodur. "


Bu arada Cenk de düşünüyor tabii: "Vay canına, 6 ay ha? "


Ve Ceyda düşünmeye devam ediyor: "Bi dakka ya, peki ama ben bu türden bi ilişki istiyor muyum? Bazen kendim için daha çok alan istiyorum, iliskimize ne olacağını düşünmek için. Yani, nereye gidiyoruz biz? Birbirimizi bu şekilde görmeye devam mı edeceğiz? Yoksa yavaş yavaş evliliğe doğru mu gidiyoruz? Ya çocuklar? Tüm bir hayatı birlikte mi geçireceğiz? Bu aşamadaki bir bağlılığa hazır mıyım? Bu insanı gerçekten tanıyor muyum? "


Cenk'in de kafası düşüncelerle dolu: "...yaniiii...bu demek oluyor ki... dur bakiim.. Şubat. Evet Şubat'ta ilk kez dışarı çıkmıştık, ki bu da benim arabayı yeni aldığım zamanlara denk geliyor. Hmm kaç kilometre gitmiş oluyorum bu durumda? Oha! Yağı değiştirmenin zamanı gelmiş!"


Ve Ceyda düşünmeye devam ediyor: "Onu üzdüm. Yüzünden okuyabiliyorum. Belki de tamamen yanlış anlıyorumdur. Belki de ilişkimizden daha fazla beklentileri vardır, daha yakın ve bağlı olmak gibi. Belki de ben hissetmeden o çoktan anlamıştı, şüphelerimi yani. Evet eminim ki anladı. Bu nedenle kendi duygularını söylemekten kaçınıyor. Reddedilmekten korkuyor."


Cenk tam bir lineer düşünce gurusu: "Bu arada vitese de bakmalarını istiyecem. O gerizekalılar ne derlerse desinler hala vites geçirmede bi sorun var. Ve bu kez suçu havanın soğukluğuna atmazlarsa iyi olur. Dışarısı 30 derece ve bu vites çöp kamyonu gibi. Üstüne üstlük o beceriksiz heriflere 300 milyon ödedim. Soyguncular! "


Ceyda da arpacık kumrusu: "Bana kızgın. Ama onu suçlayamam. Ben de olsam ben de kızardım. Onu böyle bir şeye soktuğum için o kadar suçlu hissediyorum ki... ama ne yapabilirim yani, ben de duygularımdan emin diilim ki! "


Cenk de düşünüyor: "Büyük ihtimalle garanti süresinin sadece 90 gün olduğunu söyliyecekler... pislik torbaları."


Ceyda'nın beyni oldukça yaratıcı: "Belki de ben çok fazla idealistçe davranıyorum, yanımda benim hoşlandığım ve benden hoşlanan harika bir insan otururken, ben beyaz atıyla bir şövalye bekliyorum. Öyle biri ki, benim bencilce, küçük kız hayallerim yüzünden acı çekiyor."


Cenk'in beyni gel-gitte: "Garanti mi? Garanti mi istiyolar? Onlara bi garanti vericem ve onlar da garantilerini alıp..."


"Cenk" diye sesleniyor Ceyda... "Efendim?" diyor Cenk irkilmiş bir halde. "Lütfen kendine bu şekilde eziyet etme", derken gözlerinde yaşlar beliriyor Ceyda'nın. "Belki de hiçbir zaman... Offf Allahım, kendimi öyle şey hissediyorum ki..." diyor ve hıçkırarak ağlamaya başlıyor.


"N'oldu şimdi?" diye soruyor Cenk.


"Ben koca bi aptalım, yani biliyorum ki şövalye falan yok. Bu aptalca. Ne şövalye ne de at var." diyor Ceyda


"At mı yok?" diyor kafası karışık tabii zavallı Cenk.


"Aptal olduğumu düşünüyorsun di mi?" diye devam ediyor Ceyda. "Elbetteki hayır!" diyor, en sonunda hiç değilse bir doğru cevap vermenin mutluluğunu taşıyan Cenk.


"Sadece... sadece zamana ihtiyacım var." diye cevap veriyor Ceyda.


(Cenk en güvenli ne söyleyebilirim diye düşünürken bir 15 saniye geçer.) Ve "Evet." der.


Ceyda etkilenmiş bir şekilde, elini tutar."Cenk, gerçekten böyle mi hissediyorsun?"


"Nası yani?"der Cenk "Yani ben zamandan bahsederken..." der Ceyda


"Ah elbette." der Cenk


Ceyda Cenk'e döner ve dikkatle gözlerine bakar. Tabii zavallı Cenk gerilmiştir. Tabii bir de at olayı vardır, ve eğer Ceyda gene attan bahsederse ne diyeceğini bilmemektedir. Ve en sonunda Ceyda konuşur: "Teşekkür ederim, Cenk."


Cenk de teşekkür eder. Derken alır kızı evine bırakır.


Kızcağız, bitkinlik ve ruhundaki acıyla sabaha kadar ağlar.


Cenk eve gider, bi paket Panço açar ve televizyondaki tenis maçına iyice gömülür. İçinden bir ses arabada ciddi bir şeylerin geçtiğini söylese de, anlamasının mümkün olmayacağını düşünür ve üstünde durmamaya karar verir.


Ertesi gün Ceyda en yakın arkadaşını, hatta en yakın iki arkadaşını arar ve yaklaşık 6 saat boyunca son olayların yorumu yapılır. Tabii ki en küçük detay, mimik, kelimelerdeki nuanslar analiz edilir ve farklı senaryolar düşünülüp tartışılır. Bu konu günlerce tekrar tekrar gündeme gelir ve asla bitmez.


Bu arada Cenk, Ceyda'yla ortak arkadaşları olan biriyle top koşturmaktadır ve bir an durur, sıkılmış bir ifadeyle arkadaşına sorar: Ya Ceyda'nın hiç atı olmuş muydu biliyor musun?"

Cenk ile Ceyda tamamen hayal ürünü karakterler günlükçüm.. bu da tamamen hayali bir hikaye. Hoşuma gitti, paylaşayım istedim.

Yorumlar

CeRkeS KıZı dedi ki…
ya şimdi burada önemli birşey anlatılmaya calışıldı da ben mi anlamadım..üzerinde durmayayım mı yoksa esmi geceyim.. :P ulan bu erkek milleti hep aynı işte..kız aglarken içli içli (yani içinden :P )adamın derdi bi vites bi yağ...bu adamların beynine duygu şırıngalamak lazım..öperim sizi sayın incegül kişisi...:)) tenefüs bitti ben kaçar..
Nenoni dedi ki…
Erkekler marstan kadınlar venüsten gelmiş miydi neydi?Bi söz duymuştum filmlerden birinde.Aynısı ondan işte!
Gulos dedi ki…
Fikircim,
yine koparttın bizi :).
Kadın erkek farkını ne güzell yorumlamış bu hikaye.
Öpüyorum seni .
Sevgilerimle.
anemon dedi ki…
canım eline sağlık.her ne kadar cenk'le ceyda hayl ürünü olsada gercekte kadınla erkek aynen böyle anlamıyorlar kadınları bu erkekler bizler duygusal bir sey anlatırken bile adamların kafası baska yerlerde konu ilerleyipte bir sey sorunca heee haa ne demiştin demezlermi rasimdeki gibi al balyozu vur kafalrına kafa varsa vurulacak
Gamzeli dedi ki…
işte erkeklerin yüzü diyelim..Hiç romantik değiller hiç...
Adsız dedi ki…
sELAMUNALEYKUM,
BACI NEDIYE BIZ ERKEK MILLETINI
KISKANIYONUZ YA.GÜÇ BİZDE İŞTE:)
VALLA BEN BÖLE DÜSÜNÜRÜM.ÜSTELİK
AVRADI HERGUN DÖVERIM MUHAKKAK
BILMEDIGIM BI SUCU VARDIR DEYE..
HAA BİDE AVRADIMIN KARNINDAN BEBEYI EKSIK ETMEMKI KOTU ARKADAS
EDINMESIN,FEMINIST AVRATLARLA
ARKADAS OLMASIN..BACI YOKSA SENDEMI
FEMINSSIN? OLESE SUNU IYI BIL BI
DA SANA YAZMAM BACI !!!
HDI SAGLICKLA KAL,HAMZA DÖVER
Benim Hayatim dedi ki…
bizler ne kadar detaylar da yaşıyoruz. Adamlar ohh rahat. Çok farklıyız çook :)
ANDY dedi ki…
Yok yok sende yazma beceresi, hayal gücü, olayları inceleme, yorumlama ve onu yazıya dökme yetisi oldukça yüksek. Ben sana diyorum gel bunları yayımlayalım diye ;)

Ancak herkes Cenk gibi öküz değil ;) Hatta su zamanda hikayendeki rolleri bile değiştirmek gerekiyor. Olayı ters çevirirsek, Cenk kızı bunaltıp bunaltmadığını düşünürken ve O'nunla bir gelecek yaşabilme ihtimalini düşünürken kız en son ne zaman kuaföre gittiğini, son manikürcünün ne kadar canını yaktığını, artık kuaförünü değiştirme zamanı geldiğini düşünüyor ve at olayında Cenk'in bir yarış atı olduğunu, Veli Efendi'de yarışlara katıldığını ve çok para kazandırırı mı diye devam ediyor :))))
Adsız dedi ki…
Meraba Canım,yazına bayıldım.
Benimde aklıma kucuk bısı geldı:

Bı adam varmıs,uzaklarda UÇ UÇ UÇ
dıye anlamsız bagırırmıs,mahallelı
bu delı adamdan bıkmıs ve tımarhaneye bıldırmısler.tımarhane
derhal tam techızatlı bır delı
arabasını mahalleye gondermıs.Ancak
ne gorsunler mahellenın delısı gercekten U Ç U Y O R M U Ş.

Sevgi ile kalın,Tijen Ilıcak
Adsız dedi ki…
Merhaba,

M.K.ATATÜRK'ün VASİYETİ :

''K E R K Ü K'' MİSAKI MİLLİ SINIRI

İÇİNDE BULUNMALIDIR !!!!

DÜNYANIN 3. BÜYÜK TÜRK ORDUSU

HEDEF K.IRAK - KERKÜK

KAHROLSUN SÖZDE MÜTTEFİK EMPERYALİST GÜÇLER,O.DOGU SİZE
MEZAR OLACAK !!!!

SEVGİLER,DENİZ BAHRİYELİ
cenebaz dedi ki…
Bitirdin kız gene beni. Bilgisayarın karşısında katıla katıla güldüm. Hele Cenk'in at olayına takılmasına bittim. Nerden çıktı bu at, ha? Alemsin valla. Ama ben zavallı adamcıklara da hak veriyorum be Fikrişim. Bizler de çok fazla detay düşünüyoruz. Hem onları, hem de kendimizi yıpratıyoruz. İmalarla isteklerimizi, dertlerimizi anlatmaya çalışıyoruz. Ne derdimiz varsa direkt söylesek bu kadar kıvranmayacak iki tarafta. Off, çok derin mevzular. Ama sonuçta çok güzel ve komik bir hikayeydi, bayıldım.
Canikom..:) hayatın gerçekleri.:) ben kabullendim artıkın.:)
bütün hanımlar kabullensin,diyom.başka birşey demiyom.:P

o tijen hanımın anlattığı fıkranın ilgisi ne onu anlamadım bak.:(
Adsız dedi ki…
SELAM,

DİNİ SİYASETE ALET ETMEYEN GERÇEK
MÜSLÜMANLAR (ELHAMDÜLÜLLAH HEPİMİZ
MÜSLÜMANIZ) - ULUSALCISI - MİLLİYETCİSİ - SOLCUSU - SAĞCISI
HEPİMİZ BİRİZ.

BU MİLLET KIBRIS SAVAŞINDA OLDUGU GİBİ ZOR GÜNLERDE BİRLEŞMESİNİ ÇOK
İYİ BİLİR.ÇÜNKÜ BİZ ANALARDA
DOĞUŞTAN ASİL ASKERLERİZ.

SEVGİ İLE KALIN,NACİYE ÖZKASIM
Adsız dedi ki…
Şekercim ya postu okurken ayrı sırıtıp yorumlarda kopuyorum :D Kim bu anonim şahıslar :D Hikayede geçen kahramanlar günlük hayatta bol bol var.Yazık ki kadın karmaşık bir yapıya sahipken erkekler genelde odun oluyor :D Gerçi 7 yıllık evli olan ben eşimin her durumda her an her bakışımdan beni anladığını lakin anlamamazlığa vurduğunu yeni anlıyorum.Erkek işte hem bide gürcü yaw :D Gerçii adam napsın anlamamazlığa vurmasın da biz kadınlar bazen çekilmez oluyoruz.Ben bana tahammül etmezdim diyorum hep :D Öperim cnm
LoLa dedi ki…
güzeellll:))))))))
Emre dedi ki…
Süpersin canım ya, yazdıkların bir çok kişiye göre tecrübe ile sabit olup aynı anlar yer ve zaman farklı da olsa yaşanmıştır adım kadar eminim ben. ha ha ha komiksin sen komiksin çok yaşa sen canım benim.
Adsız dedi ki…
blogunda protesto yeri gibi oldu incegül :) canı sıkılan bagırmaya geliyo valla nihohoho :P mucuks
ÖSNURCUM, canım benim, o kadar ders çalışırsan olacağı buydu..:) Enjekte duygu adamda ne kadar kalır ki Çerkes kişisi.. ben de sizi öperim çok.. haydi sınıfa bakem.:)))

NENONİCİM, bu yazıdan sonra aklıma gelen cümle tam da buydu valla.. aynen öyle.:)

HACERCİM, aslında öyle biraz düz mü olsak biz de.. azıcık rahat ederdik belki.:) Ben de seni öpüyorum canım.:)

HALECİM, yazık anacım be.. balyoz vurmayalım da.. hani terlik merlik fırlatıverebiliriz o durumda..:) Güzelim yapacak bir şey yok, doğaları bu..:)

GAMZELİ KIZ, romantik olduğunu düşünüyorlar bazen ..:) Bazen de yapıyorlar birşeyler ama, heyhat.. potansiyel yok.:)

HAMZA KARDEŞ, bana komik diyorlar ama, yeminlen ben yakında bu blogu sana bırakırım.. sen daha komiksin yahu..:)

MÜCEVHER KUTUCUM, merhabalar.:) Farklı olmayı, daha karmaşık olmayı da seviyoruz galiba biz.. varsın onlar öylece baksınlar bize.:)

ANDYCİM, bu yazıyı yayınlarken, du bakalım bizim Andy nasıl bir yorum yapacak dedim.. savunmanı bekliyordum da, biraz daha acımasız olacağını düşünmüştüm.:) Ne de olsa, hemcinslerini iğneledik azıcık.:)

ARKADAŞLAR, bu arada Andy'ye uğrayıp güzel haberini paylaşabilirsiniz.:)))
TİJEN HANIM, güzel hikaye.. paylaştığınız için teşekkürler.:)

ÇENEBAZCIM, şimdi düşünüyorum da.. bazen biz kavga başlatıyoruz ya hani.. adamcağızlar da anlamıyorlar birşey.. nooldu ki şimdi?? şeklinde masum masum bakıyorlar.. ben o zaman diyorum ki.. zorlamayın adamları.. dümdüz söyleyiverin kızlar.:) Zaten kadın erkek durumları komik bacım.. ben ne edeyim.:)

YAĞMURCUM, sultanım, madem ki olmuyor.. bırak gitsin diyorsun yani.:) Kadınlar da kabulleniyor zaten ama, biraz olgunlaşmak lazım.. değil mi bacım.:)

HÜZÜNBAZCIM, bazısı anlıyor anlamazdan geliyor da.. kimisi gerçekten anlamıyor yazık.:) Kimi kadın da karşısındakinden çok şey bekliyor eyvallah.:) Bir orta yolu vardır mutlaka.:) Yok şimdi haklarını yemeyelim.. bazı zamanlar çekilmez oluyoruz dediğin gibi.. ben de seni öpüyorum canım.:)

LOLALOLACIM, güsel demi..:)

EMRECİM, gelebildiğine çok sevindim tatlı kız.. umarım yüzün hep gülsün.. sen de komiksin işte.:) Yaşadığımız şeyler bunlar.. büyü de burada işte.. biz buyuz.. böyleyiz.. hayat bu.:)

ÇERKESCİM, isteyen gelip bağırsın ne ediyim.. herkesin bir şekilde içini dökmeye ihtiyacı var.. yalnız, siyasi yorumlara cevap yazmıyorum.. bu vesileyle DENİZ'e ve NACİYE'ye merhaba diyelim.
Ayçiçeği dedi ki…
Keyifle okudum yine her zamanki gibi :)
Diğer yazılarını da okuyacağım şimdi. Ne kadar olmuş girmeyeli..

Bence de aynen hikayedeki gibi. Erkek ve kadın dünyası taban tabana zıt. Boşuna dememişler "Erkekler Marstan Kadınlar Venüsten" diye :))
Adsız dedi ki…
Sevgili F.G.Ablacıgım,sizi uzun suredır takıp edıyorum.Mızahınız ıle ınsanların kafasını dagıtıyorsunuz.sıze bugun herkez ıcını boşaltmıs,sız hoşgoru ıle hepsıne evsahıplıgı yapmıssınız.musadenızle bende ılk ve son kez olmak uzere ıcımı dokmek ıstıyorum.Bızım mahallede
bır bakkal hanım var. bugun borc defterıne yazamak uzere bır cıkolata ıstedım vermedı.cok uzuldum.maddı yonden durumlarıda cok ıyı oldugu halde vermedı.

Kendısıne soyle dedım:
sızın evladınız yokmu,varsa canı cıkolata ıstese napardınız.
biliyormusunuz ıstanbulda her ay 3000 anne yavrusuna ekmek goturmek
ıcın once karakola sonra emnıyete gonderılıyor,ruhsat cıkartıp etını
satıyor.yavruları ıcın..
ustelık 10 mılyon kısı aclık sınırını altında shırbaz gıbı yasam mucadelesı verıyor.
20 mılyonda ıssız!!!

E o zaman kulhanbey gıbı konusma ve tezgahını dolduruken adam gıbı mallar koy dedım. abla canım cok sıkkın.ıyı etmısmıyım???
Saygılarımla,Z E Y N E B DİRHEM
KUGUU dedi ki…
:)) EFAYCIcgm....
AYÇİÇEĞİM, hoşgeldin canım.:) Yoktun uzun zamandır ama, güzel sebeplerden olsun hep uzaklıklar. Hastalık olmasın da..:) Değil mi erkekler başka gezegen, kadınlar başka.. e nasıl aynı olsunlar?:)

ZEYNEPCİM, öyle acılara dokunmuşsun ki.. acıttın beni de.:((( İyi yapmışsın.. daha fazlasını hak etmiş.:) Üslup çirkin olmadığı sürece, kimseye kötü söz söylenmediği sürece, herkes istediğini söyleyebilir.. hepimizin söyleyecek sözleri vardır değil mi?:)
KUĞUCUM, ya bu kadarına da pes diyorum.:) Her seferinde aynı anda yorum atılır mı bacım.:) Canımsın.:)))
canikom bugün Lulu salonumda 4 tane doğurdu.
O işe oğlumun kazak dolabında başlamışta,
-akşama cinayet çıkaracaktı yani- neyse,eski bir kazağı hedef almış diyelim kısaca. çıkardım bunu kutuya koydum. beğenmedi gitti salona.
hani o yaman beneği hep üstünde çektiğm püsküllü yatağı-örtüsü- var ya. taşımış oraya yavruyu.
işe devam ediyor. altına naylonlar soktum. örtüyü kalınlaştırdım. 4 ledi yavruları,yattı. örtü battı tabi.(Ay zaten püskülleri geçen sefer makineyi tıkamıştı) attım onu,temiz yaydım. pek memnun oldu hanım.
kursa 3,2o te gittim.
Ne o ,bugün bitirme sınavım vardı güya. neyse olduk sınavı. gelduk geri kısaca..:)
Adsız dedi ki…
:D ayyyy yine kopardın beni :D ama acaip doğru valla yazdıkların :D kız bunu sen mi yazdın :D kopy edip yollıycam sağa sola :D hehhehehe nası güleceğimi şaşırdım erkeklerden nefret ediyorum :D kız neler düşünür bu açmış pançoyu maç izler pislik herif :P sonra da saatlerce arkadaşla yapılan kritik aynına benzer bi olayı yaşamıştım biliyon mu :D maç da dahil :D töbeee :D :D at yoktu ama benimkinde :D
Adsız dedi ki…
İncecik gülüm :) Kitabın ismini hazırla diyorum, başka da bi'şey demiyorum ;) Öptüm çok!!
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
durumlar böyle maalesef,erkeklerin hormonlarından mı ,genetik mi neyse...
benim çok kırıldığım durumlar karşısında eşimin kılını bile kıpırdatmayıp çekirdeğini yediği ,horul horul uyuduğu çok olmuştur...
anlattıklarımdan bir maganda profili çizmiş gibi oldum yav ,düşünceli vs. vs. olduğu da çoktur ancak dedğim bu durumlarda yaşanıyor...
kronik bunlar kronik...
YAĞMURUM, kız bu lulu, senin oğlanı kızdırmak için mahsus yapmıştır.:)) E haydi gözün aydın tekrar.. senin nüfus ta aldı başını gidiyo yalnız.. canım ya.:))
İnşallah iyi geçmiştir sınavın.. alim mi olacan sen.. oku oku nereye kadar.:)))

FATMAZEHRAM, şimdi buna benzer, yaşanmış hikayesi olmayan kadın var mıdır ki..:) Aslında alıntı yapmıyorum ama, bu çok hoşuma gitti gerçekten.. paylaşıp azıcık dedikodu yapalım kızlarla dedim..:)) Mahallenin delikanlıları da uğrar, okur, at mı alacaklarmış, hayırlı olsun der, giderler dediydim.. hehe.:)))

BİLUNUM, senin güzel gönlün öyle mi diyor.. ne diyim sağol canım.:))

PERİLİM, yoğun perim. Yok be bacım.. ne magandası, normal bir erkek profili çizdin.:) Ya doğaları böyle, ben onlara kızmıyorum..:) Sen sabaha kadar düşünürsün, ağlarsın, ne olmuş nasıl olmuş diye yer bitirirsin kendini.. o da noooldu ki yahu diye sorar ya.. ve yaşanan şey ortaktır ya.. işte orası benim koptuğum noktadır.:))
Nesrin DERİNKUYU dedi ki…
Ay foto korkuttu beni :))
CaDı dedi ki…
Sen beni güldürdün Allah ta seni güldürsün:)) Bu kadar pimpirikli olmasamda var bende de bu huylar:)) Biz kızlar aptalmıyız yaaa!!
Deniz dedi ki…
erkekler kadınların %10 hassasiyetine sahip olsa, kadınlar da erkeklerin kendini düşünme duygusunun %10unu alsa, daha iyi anlaşabiliriz belki... bana göre 3 çeşit insan vardır. erkekler, okumuş kadınlar, okumamış kadınlar. erkekler değişmez, değişemez, değişmeyecek. biz de değişmeyeceğiz.. ee? alışmak anlamak lazım... ama senin elin değince güldük ağlanacak halimize işte :)
mayonez dedi ki…
bayıldım bayıldımmmm. aynıyız yaa.. seni çok seviyorum ve gerçekten seninle tanışmak istiyorum
pek anlayamadım ama dur ben söyleyeyim cenk boğa burcu ceyda da balık :) cenk için zavallı ifadesini kullanmışınya acıma babında değilmi aşkı anlayamadığı için yani :) cenk de yani söylemesi ayıp kazmanın tekiymiş... bir alltaki postun yorumuna geçiyorum ablacım :

yağmur annemde kedi çok harbiden bir kaç tane alınsana :)) yoruma bakarmısın :) neyse aklıma çok şey gelmedi. bu arada aşağılarda bir yerde mail adresi vermiştin ben onu söylemeden messengere ekledim ama sende söylemeden reddetmişin :(
NESCİM, su iç su.. damağına parnak bas.. oy öpiim geçsin gülüm.:)))

CADICIM, sen gül hep.:) Aptal değiliz de.. hayatı karmaşık hale getirmeyi seviyoruz.. zekaadan bacım.:) İyileşiyorsun değil mi.. hızlı hızlı.:)

DNZCİM, ne o olabilir.. ne öbürü.:) Onun için dediğin gibi.. böylece sürüp gidecek.. bir süre sonra iki tarafta birbirini olduğu gibi kabul edip, elleşmeyecek.. biz de böyle gülüşüp geçicez bacım.:)

MAYONEZCİM, öyleyiz galiba.:) Ben de seni çok seviyorum canım..:) Neden olmasın ki.. insan istedikten sonra.. neler yapamaz. En kısa zamanda yapalım organizasyonu.:))

GÖKHANCIM, msn de ekleyemedin herhalde.. göremedim seni valla. Kimseyi reddetmedim güzelim. Yağmur annene git, sana versin benim adresi.. oradan ekle.. ne demekmiş reddetmek.. ben kardeşimi reddedermiyim hiç..:) Cenk konusuna gelince, o sana çok uzak bir karakter ama, genel bir karakter.. özel olan senin gibiler kardeş.:) Kedi işi zor gibi.. malesef.:((
ilgiyle okudum fikrimin ince gülü:))) sonunda nolacak diye:)))

nimet
kumralada dedi ki…
:))komik olduu kadar gerçek işte:)
e boşuna demiyoruz biz kadınlar ve erkekler ayrı gezegenlerdeniz diye.bu kadar zıt iki yaratığı aynı gezegende tutmak için tanrı ne kadar düşündü acaba:)
onlar umursamazlığı hakkaten bizim sinirlerimiz bozuyo ama biz ceydalarda fazla abartmıyomuyuz ne??kafadan senaryolar yazmak yerine direk söylesek oysa,ne güzel olur diilmi ama:)
fikriminincegülü,hikeyen için teşekkürler...çok eğlendim:)
NİMETCİM, bildik kadın erkek diyalogları aslında.. teşekkürler.:)

KUMRALADACIM, arada bizim de abarttığımız durumlar oluyor gerçekten. Biz abartıyoruz, onlar umursamıyor.. bir orta yol bulsaydık, çok güzel olacaktı.:)
Adsız dedi ki…
Amateure Girls

free adult flash games

Nackte Amateure

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM