BAY MİNİ'Yİ TAKDİMİMDİR


Minicim sesleniyor akşam derinden.. ben de bilgisayardayım günlükçüm…

Anneeeee…
Efendim oğlum.
Ben seni çok seviyorum biliyon mu? (Aşk böcüğüm benim)
Biliyorum yavrum.. ben de seni çok seviyorum.
Ama, ben bu dünyada en çok seni seviyorum. ( Bu esnada, karton koliden otubüs yapma çalışmalarını da sürdürmektedir.)
Bu yaşlarda öyledir yavrum.. ana kuzususun daha.. benden daha çok seveceğin bir kadın olacaktır elbette. Hele bir büyü de.. (Anam, düşüncesi bile insanın canını yakıyor be.. sonra da bekle ki, kaynana gelini çok sevsin.. hadi canım sen de..)
Anneeee… sen o blogu bıraksan da bana yardım etsen diyorum. Bak burda canım çıktı. Zaten tekerlekleri de yapamadım. (Sanki Taksim – Şişli hattında toplu taşıma yapacan oğlum.. netçen ki tekeri mekeri.)
Ama yavrucum, o incecik kartondan tekerlek olmaz ki.. ben sana yarın, tekerlek benzeri bişey alırım onunla yaparsın. Hem bak teyzelerin, ağabeylerin senin için ne güzel şeyler yazmışlar.. gel birlikte okuyalım istersen.
Bırak anne yaaaa… onların Maxileri var.

İşte budur.. benim kıskanç Mini, sonunda ağzındaki baklayı çıkardı. Son günlerde, bir sıkıntısı vardı da ben anlayamadım.. aşk olsun teyzeleri.. siz Maxi’ye güzel yorumlar mı yazdınız.. çok ayıp..

Konuya değinmişken, sana bu Mini yavrusun çapkınlık maceralarından birini anlatayım da, sen de neşelen biraz günlük.

Günlerden bir gün.. hemen kapımızın önündeki parkta oyun oynamakta bu Mini kişisi. Daha güççümen bişey o zamanlar. Dört bilemedin Dörtbuçuk yaşlarında. Ben de pencerede nöbetteyim. Aabiiciği yanında ama olsun.. veletin bir de kaçma huyu var. Hatta bir gün, kendisi gibi hayta bir arkadaşıyla kafa kafaya verip, anneannesinin gözü önünde ortadan kaybolmuştu da.. saatlerce cümbür aile bunu aramıştık. Sonunda da diğer veletin babaannesinin apartmanında kurabiye yerken bulmuştuk.

Neyse efenim.. bu baktım koşa koşa eve doğru geliyor. Açtım kapıyı.. Bir hışım girdi içeriye. Odasına gitti. Çekmecesinde ne kadar kıyafeti varsa tek tek dağıttı. Kendi kendine “ yok bunlar olmaz” diye söylendikten sonra, gardrobuna ilerledi. Orada da küçük bir talan operasyonu yaptıktan sonra.. güzel bir kıyafet seçti ve giyindi.

Bütün bunlar olurken bana hiç bir şey söylemiyor.. ben de öyle bakıyorum.. bakalım sonu nereye varacak. Enteresan bir yavru olduğu için biliyorum var bir şey.

Sonrasında yatak odasına doğru ilerledi. Babasının parfümünden sıktı. Yüzüne traş sonrası sürdü. “üff yandı bee” diye söylendi. Saçlarını jöleyle havaya doğru dineltti. İyice bir süslendi bu. Hayır parkta toprakla oynamak için bu kadar süse gerek yok herhalde. Yine hiç konuşmuyoruz ama…

Artık işi bitti, kapıya yöneldi, tam çıkacak.. dayanamadım sordum.. “yavrucum nereye gidiyorsun.. niye bu kadar süslenip püslendin.”

Cevap aynen şöyleydi: “ Ya anne, şurda bi kız var da.. bana mektup göndermiş.. buluşmak istiyomuş.. bi gidiyim bakıyim ne diyo.”

Hönk!!! Nasıl yani ya?

Yaaa.. günlükçüm bu kadar da değil.. kızla buluşmuş.. artık ne konuştular ne yaptılar bilemiyoruz. Ama, bildiğimiz bir şey var ki: Kızın, öz be öz, hakiki Karadeniz’li olan babası, ertesi gün fellik fellik bizimkini arıyormuş. “Benim kızımı kim öptü?” diye önüne gelene soruyormuş. Yakalarsam mucuk mucuk yani..

Şimdi, ben “tuvalete giricen mi oğlum?” diye sorduğumda, “ayıp anne ya.. utanıyorum.. lavabo desene,” şeklinde kibarlık eden, ardından da kibarca “pırt” sesi çıkaran bu Mini kişisi bakalım tahmin ettiğimiz bir tipmiymiş diye ahanda yukarıda sosyeteye takdim edilmektedir.

Düzgün dur çocuğum. Kıpır kıpır etmesene yavrum. Ştttt… pırt yapma.. ne ayıp. Haydi gülümse bakalım objektife doğru...
Poz vermeyi beceremez anası gibi ama, idare ediver günlükçüm.

Yorumlar

Deniz dedi ki…
yazıyı okumadan yazıyorum oy oy oyyy tatlım beniiiiiiiiim :) ne şirin cin gibi bakıyor öyle :) Allah bağışlasın iki oğlun da harika... şimdi sıra koca kişisinde ve sende :)) dur şimdi yazıyı okuyayım
Deniz dedi ki…
evet, gördüğümüz kadarıyla süsüne düşkün, konukşan ve hayalgücü geniş tatlı miniminnacık (sanıyorduk ama minik değilmiş) Mini'miz, hayallerimizi süsleyen şirinlikte, yakışıklılıktaymış :) Bence bir sadece saçlarının ön kısmına jöle sürmesi bile, ileride alacağı mektuplar sonrası buluşmalara giderken yeterli olacaktır. O kadar yakışıklı yani... Miniciğim, bazen okulda bazı cocuklar olur, bütün kızlar ona aşık olur. İşte senin gittiğin bütün okullarda o kişi sen olacaksın, haberin olsun kuzucuğum :*
KUGUU dedi ki…
Bayildim ben bu minik capkin ama salon beyefendisi adayi sirin yaratiga. Cin gibi bakisi var. Maxiyi gecmis bile diyorum annesi . msj verilmistir sanirim. Annesi musaadenle optum oglunu!! Yarin beni arama.
DNZCİM, canım sağol.. cümlemizin yavrusunu Allah bağışlasın.:) Şimdi bu çapkın Mini kişisi, bunları okuyunca pek bir mutlu olacak.. hatta havalarından yanına varılmaz herhalde.:) E bütün erkekler gibi pohpohlanmayı seviyor yavru.:)) Büyüdü ya ablası.. okullu oldu artık minik bebeğim.:) Öperim seni ve tatlı uğurböcüğümü.:)

KUĞUCUM, mesaj alınmıştır canım.. çok sağol.. şımarır artık bizimki.:)) Öp güzelim öp.. ben aramam seni merak etme. Arasam da bulurum, adresin belli nasıl olsa.:)
uykucu dedi ki…
bak şimdiden söylüyorum senin bu çocukla çok işin var o ne çapkın ,manalı, güzel bakışlar öyle.bu gidişle sizin kapınızı daha çoook kız babası çalıcak kızımın kalbini çalan nerde diye:) maaşallah yanaklarından hepimizin yerine bolca sık ,mıncıkla, öp .allah bağışlasın
anemon dedi ki…
ay buda benim oğluş gibi poz vermiş ya cok ağzını açar yada mini gibi kısar ama bu gülüşün altında ben ne olduğunu biliyoırum.ben bir çapkın delikanlıyla zorlanıyom allh sana kolaylık versin iki tanee allh bağışlasın canım bahtları güzel olsun
BALDAN TATLI dedi ki…
Bir anda benim oğlum konuşuyor dsandım. Benim oğluşum daha 5 yaşında ama aynı duygular aynı deyişler. "ben seni çok seviyorum anne biliyor musun" gibi. Güzel kızlara asla dayanamıyoruz ve saçlarımızı şimdiden dik dik yapıp jölelemeye çalışıyoruz. Babamızın parfümleri kreşe giderken şimdiden sıkılıyor. Büyüyünce ne olacak bunların hali bilmem. Sevgiyle :)
renkler dedi ki…
Vayyy, çapkın minik ne yakışıklıymış öyle! Hiç kıskanmasın, ben en çok yorumumu minik için yaptım şimdiye kadar...
Benim Hayatim dedi ki…
Çok şeker annesi sen bunu erken kaptıracaksın gibi :)
Gamzeli dedi ki…
maşallah tam erkek bu be , tabi kızlarla buluşacak...Maşallah miniğe ne kadar yakışıklıymış ayol bu senin oğlan...

Öptüm ikinizide :)
Nenoni dedi ki…
Vuaayy Minik ;çapkınlık haa...Seni gidi senii, annen Minik Minik diye yazınca biz de seni ufak bişi sanıyorduk.Amma velakin o kadar da küçük değilmişiz gördüğümüz gibi:))
Nenoni teyzenden öpücükler sana.
siyah önlükmü varki üzerinde ? siyah önlük kalkmadımı yaa?
Unknown dedi ki…
Allah bağışlasın canım.Biz kadınlar oğluşların çapkınlıklarını böyle tatlı tatlı anlatıyoruz da bu çapkınlığı koca kişi yapınca tüylerimiz tiken tiken oluyor.neyse gözümüz daha görmedi de görmesin de.....
BeYHaN dedi ki…
sağlıklı bir çocuğunun olması bir insanın hayatında alacağı en büyük ve eşsiz hediyedir düşünmüşümdür. seninki(ler) ayrıca akıllı ve yakışıklıymış üstelik. sen çok şanslısın. :)
FİGENCİM, geçenlerde bir kız babası.. kızını bizim evden almak için geldi kapıya..:)) Canım benim sağol güzel sözlerin için.. ısırırım bu akşam bol bol.. sen de Berkoşu mıncıkla benim için.:))

CİVCİVCİM HALECİM, abisinin hiç o taraklarda bezi olmadı.. ya da bilmiyorum gizli gizli bir şeyler karıştırıyor mudur.. ama, bu felaket ötesi.. küçücükken, yolda gördüğü kızlara asılıyordu.:))

BALDAN TATLI ASLICIM, maşallah senin bıcırığa da.. demek yetişiyor bir çapkın daha.:) Dalin kolonya aldım buna.. ben çocuk muyum anne diye istemedi.. çocuk değil de ne bilmiyorum ki.:))

RENKLERCİM, sağol teyzesi.. kim daha çok pohpohlarsa, ona kayar bu sevgi pıtırcığının gönlü canım.:))

MÜCEVHERKUTUCUM, öyle gibi görünüyor valla.. ne yaparız bilmem ki..:))

GAMZELİCİM, ya erkek.. küçük erkek oldu ablası.:) Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin anne olmayı, hayırlısıyla.. sana da tabii.:)) Biz de seni öpüyoruz canım.:)

NENONİCİM, benim miniğim ama o.:) Bu sene okullu olduk.. biraz daha büyüdük tabii.:) Sağol teyzesi biz de seni öperiz.:))

GÖKHANCIM, siyah değil, lacivert üzerindeki.. ama, artık beyaz
t-shirt giyiyorlar abisi.:))

ELÇİNCİM, amin canım cümlemizinkini Allah bağışlasın.:) Koca kişisi mi.. ne diyon bacım.. adamın gözlerini oyarız demi?:)) Allah göstermesin tabii.:))
BEYHANCIM, aynı anda atmışız yorumu.. kalp kalbe karşı vakası.:)
Ne kadar güzel söyledin canım.. bunun en büyük nimet olduğunu düşünürüm ben de hep.:)) Güzel sözlerin için teşekkür ederim ablası.. oğullarım adına.:))
Adsız dedi ki…
Aman da aman nasıl tatlı bişeymiş bu bence kesin kaşı gözü sana benziyor bunun hı? Annesi sana küsecek pırttan mırttan bahsedilir mi hiç internette çocuğu rezil mi edecen sonra kızlarla nasıl buluşup koklaşacak :D Yine kocaman gülümsüyorum sayende yanaklarda kırışıklık oluştu benim :) öpüyorum mini kişisini ve seni ve maxi kişisini
palyanço dedi ki…
bu yaşta bu capkınlıklar haa :)) pes yani diyorum :)

bu sefer mini'ye sesleniyorum :
'mini cok yakısıklısın valla!'

allah nazarlardan saklasın :) banada senin gibi guzel cocuklar versin tanrım ;)
Unknown dedi ki…
Oyarız valla hemde nasıl Allahım sen gösterme yarabbi.Ben hep bakarsa bu gözler başka göze kör olursun inşallah diye dua ederim geçen gün iş yerinde çapak kaçmış gözüne şimdi içime bir şüphe düştü acaba kıyısından köşesinden baktıda duam kıyısından köşesinden tuttumu diye ne dersin değildir dimi....
Emre dedi ki…
emre teyzesi kurban olsun o miniye emi öperim onu, tabi senide incegülüm
LoLa dedi ki…
ayyy süper ya senin bu mini biraz geç kalmamışmı aşk meşk işlerine :))
ben olsam gider oğlumdan uzak dur derdim:))
oğlumada miden geniş mi senin haaa sana mektup yaollayan kızla mı buluyon derdim:D
maşallah pek bir yakışıklıymış miniğiniz kızımda yok ki damat yapayım :)) selamlar minik'e
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
hii buldum buldum bey... bizim kızı öpeni buldum koşş...bak burada ahanda annneside iti
raf etmiş karadenizli babası arıyor diye bulduk...uzatta yanağını bir muck yapalım o güzel yanaklardan minicim...
yok ben kızmadım senin gibi tatlı yakışıklı bir delikanlı öpsün benim kızısımı,o güzel sevgi dolu bakışın hiç bitmesin....
bu arada fikrimcim yazını okurken büyük kızım fotoyu gördü baktı inceledi ,neden kızlı kalemi var bunun dedi ve gitti ,o pembeli kız mininin kız arkadaşından galiba...
FATMAZEHRACIM, merak etme, okumaz yazıyı o.. sade yorumlara bakar şimdi.:) Bol bol parfüm sıkar nolacak bacım.. olan babanın parfümlerine olur.:)) Bana benzetiyorlar bunu zati.. nasıl tahmin ettin gıı.. biz de öpüyoz bacım seni ve Kelebeğimizi.:))

PALYANÇOCUM, Allah gönlüne göre versin ablası.:) Oooo çocuklar demişsin gülüm.. niyeti fena bozdun galiba.:) Rabbim sana bebeğini ve onun kardeşlerini sağlıkla, güzellikle büyütmeyi nasip etsin.:))

ELÇİNCİM, valla olur mu olur..:) adamceyiz baktıysa bile tövbe etmiştir, bir daha gözünü kaydırmamaya.:) Hakikaten düşüncesi bile kötü be.:))

EMRECİM, canımsın.:) Biz de seni öperiz güzelim.:))

LOLALOLACIM, kız senden de ne kaynana olurmuş he.:)) Ya senin orada konuştuğumuz konunun uzantısı bu da.. kızlar erkenden başlıyorlar, oğlanlara mektuplar filan.. sonra babaları arasın dursun.. kızımı kim öptü deyin.:) Yap bi kız bacım, bekleriz biz.:))

PERİLİM, önce o kara gözlü Zeynebimi bi öpiyim de.. İpeği de tabi.. aynı teyzesi.. ben de ilk onu gördüm. Oğlum bu ne be dedim. Yanında oturan arkadaşınınmış.:) bacım.:) Oy Mini kaç oğlum, bak yakalandık işte.. ben sana dediydim dimi.. çekirge çok fazla sıçrayamaz diye.:)) Neyse ki anlayışlı çıktı bak Perili teyzen.. uzat yanağını bakayım.. şimdi de öp teyzeni ve kızlarını.:))
Adsız dedi ki…
41 kere maşallah çok yakışıklı!Yakınlarda olaydı da o bi sıkıştırsaydı hüzünbaz teyzesi onu:)Çocukları normal sevemem sıka sıka mıncıklarım:))Allah yüzü gibi yaşamınıda güzel etsin.Selam ile..
mayonez dedi ki…
mini çok girişken bir çocuk büyüyünce çok başarılı olacak benden söylemesi. hayallerimin kahramanı minim benim bayılıyorum sizin ev sohbetlerinize. maşallah kocaman.

mini kızım olursa alırmısın:))
Age35 dedi ki…
MAŞALLAH OĞLUNUZA ,UZUN SIHHATLİ ÖMÜRLER DİLEĞİYLE..
ANDY dedi ki…
Senin gorduk bence resimde :) Muzip bir gülümseme ve hin hin bakışlar :)

Büyüyünce çok gönül yakacak desene :) Baksana şimdiden başlamış ama karadenizden alsın kızı ;)
CeRkeS KıZı dedi ki…
anam bu delikanlıların şahı olmuş bee :)kırkbinkere maşallah tüütütütü :) bende ogluşumu görecem mi ki böyle :( pek duygulandım bea..

kız durumlarına gelince annesi..senden kaynana felan olmaz..bütün ömür ugraşıyoruz mutlu olsunlar diye..mutlu oluncada hırmı cıkaracaz..sende kapasite yok bacım benim :)) ama illa olacam dersen seni staja göndeririz bir yere dertlenme :P teyzesi öpsün onu,koklasın..azıcıkta sıkıştırsın..ama istemezse kızarım..ben öyle severim bak söyliyeyim yani :)) mucuks
HÜZÜNBAZCIM, o da bayılır kendini mıncıklatmaya.. ne kadar sıkıştırırsan o kadar sevinir.:)) Güzel dualarına amin teyzesi.. bütün yavrularımız için.:))

MAYONEZCİM, inşallah dediğin gibi olur.. hepsi çok başarılı olsunlar.. güzel şeyler yapsınlar.. spider man olacak o büyüyünce hehe.:)) Sen doğur hele, bu deli kişilik haremine katar onu da.:))

AGE35CİM, teşekkür ediyorum güzel dileğine, hepimizin çocukları için amin, öyle olur inşallah.:))

ANDYCİM, minyatür ve erkek versiyon İncegül diyorsun sen.. doğrudur ne diyim.:)) Olur valla.. Karadeniz kızları sıcak, çalışkan, komik olurlar. Karadenizli miydin sen.:)))

ÇERKESCİM, yok be güzelim.. benim kızım da yok.. gelinim, kızım olacak inşallah.:)) İstediğin kadar öp, mıncıkla, sıkıştır valla.. bayılır benimki.:)) Allah sana da göstersin bacım.. okullu olduğunu.. büyüyüp delikanlı olduğunu.. yine de ben derim ki, tadını çıkar bu günlerin.. asıl anneliğin zorlukları, yavrular büyüdükçe ortaya çıkar.. nacizane.:))
Gulos dedi ki…
incegülcüm,
valla bizim kızı netcez bilmiyorum böyle çapkınlardan dolayı.Babası şimdiden silah kolleksiyonu yapmaya başlasa iyi olur :)))).
Mini de çok yakışıklıymış yanii.
Öpüyorum kendisini o benim kızı öpmeden :P .
Sevgilerimle.
cenebaz dedi ki…
Maşallah, çok yakışıklıymış Minimiz de. Hani o koca koca lafları ediyor ya sana, valla gözlerinden belli. Zeka, muziplik hepsi var o bakışlarda. Mini'yi yanaklarından öptüm annesi.
Gamzeli dedi ki…
Amin canım...İnşallah...Allah tüm isteyen ve bakabilecek herkese versin evlat...
aah aah söyle ona annesi. ben hemen bir kız doğurup,sana gelin etmeye niyetlendim.Kaçıramam bu damadı aaa.
Beklesin kızımı,olurmu? harem kurmasın o zaman kadar.
sever onu kayınvalidesi.:)
Bakışlarından belli annesi . Maşallah cin gibi,akıllı akıllı bakıyor. Çokda çapkın çapkın gülümsemiş. Öpüyorum yanaklarından
HACERCİM, maalesef silah, milah fayda etmez bacım. Onun o tatlı yanaklarından öperler bir gün.:)) Güloş'un makarnalı resmini gösterdim ona.. oy anne ne tatlı diyor.:)) Mini de sizi öper teyzesi.:)))

ÇENEBAZCIM, sağol bacım.. yavru anlatıyor değil mi kendini.:)) Mini de seni öper teyzesi.:))

GAMZELİ KIZ, ne güzel demişsin.. amin.:))

YAĞMURUMCUM, aha sonunda.. kız geliyor bacım.:) Sen doğur, söz ben bekleticem onu.. senden iyi kayınvalide mi bulacak.:) Kızı doğurur doğurmaz alırız yalnız söyliyim.. öyle büyüyene kadar bekleyemem.:))

BÖĞÜTLENCİĞİN ANNESİ, sağol teyzesi.. o da seni öper yanaklarından.:))
abla, yağmur annem uzun zamandır gelmiyor... zafergokhan58@hotmail.com
yok canııım.:( tam tersi biz Mini'yi şimdiden alırız. beraber büyütürüz. Bizim baba kız vermeye kıyamaz. onun için iç güveysi olacak senin oğlan.:)

canikom,sen sanırım yazıyı pazar akşamı yazdın.çünkü gündüz baktığımda yazı yoktu. Benim oğlanda okulun son günleri diye biraz gezdiği için, pazar günü oturabilmiştim. neyse onu sayfamda anlattım.
pazartesi de hiç yoktum evde. onun için anca gördüm.
"aaaa,minim varmıış" dedim.:)
Not: benim oğlan anadolu teknik lisesi -bunlar 5 yıllık oluyor ya- son sınıf. sınava da girmiyecek. sınavsız geçiş hakkına başvurduk. onun için bu akşam da gittiii.:)
Adsız dedi ki…
Ay ay ay yer onu Bilun ablası!! Ne tatlıymış yahu :) Bi'de çapkın mı çapkın :P
Sana benziyor dimi :P Bakışları falan aynıdır kesin!! Ay öptüm Mini'yi çok çok; seni de!!
Annelog Atölye dedi ki…
Çok da yakışıklı, çok da şekermiş:)) Mektup almasına şaşırmamalı:)
Adsız dedi ki…
ya ne dicem niye bu yavrunun önlüğü siyah..yav mavi değilmiydi önlükler bacım :))
GÖKHANCIM, benden önce davranmışsın. Tamamdır o iş.:)) Sileyim mi yorumu buradan?

YAĞMURUMCUM, kız ben ondan nasıl ayrı kalırım. İşten eve gidene kadar, resimlerini öperek idare ediyorum.:)) Kedi yerine, kızı ver bak hiç itiraz ediyor muyum.. hemencik gelip, kapıdan teslim almıyor muyum.:))
Yahu bu yavrulardan kalmıyor ki bize bilgisayar.. alalım kendimize birer laptop, döner kafalılardan görsünler.:))

BİLUNCUM, sağol ablası.. biz de seni öperiz.:) Herkes bana benzetiyor ama, ben bu kadar güzel değilim. Tabii kuzguna yavrusu kartal görünür de..:))

ANNELOGCUM, teşekkür ederiz teyzesi.:) Cep telefonu istiyor şimdi de.. mesajlaşacak zahir.:))

ÖSNURCUM, bizim yavru manastırda okuyor.. ya da nostalji olsun diye siyah önlük giydirdik.. şeklinde iki iğrenç espriden sonra, tikkatli bakarsanız, önlükün lacivert olduğunu görürsünüz diyecem.:)))
Kibar Mini me, bundan sonra Latrina'ya gidecekmisin diye sor annesi. Antik Romadan.:)
Allah'ım hiçbirimizi ayırmasın evlatlarından.:)
kurunane dedi ki…
allah esirgesin. mini de çok yakışıklıymış, kızın mektup yazdığı kadar var yani :)
YAĞMURUM, amin canım.:) Biluncum sağolsun, latrina'yı da gördük ölmeden.:) Akşam söyledim çocuklara.:)

KURUMNANEM, sağol canım benim.:) Senin bızdık ta başlar yakınlarda. Çapkın çapkın bakıyor o da.:)
Seni gördüğüme sevindim çok.:)))
Adsız dedi ki…
Kayınvaldeciğim,oğlunuza talibim
valla cok cici maşallah.Ustelık
onu okuturumda,iç güveysi olarak
istiyorum yakısıklıyı.
Ellerınden optum annecıgım,Kelebek66
Adsız dedi ki…
Apla ben Nıgde den yazıyom,annem
benı dastın hofman' benzetr,boyum
1.52 yasım 19 dır. ben artız olmak
ıstıyom.Apla sızın yesılcamda
tanıdık varmı.yardım edenmınız bana.Saygılar,Alı Arkın
KELEBEKCİM, ne demek.. bir yalı dairesi, bir cip arabası, biraz da başlık verdin miydi oğlan senindir.:))) Aşkın önünde, hangi engel durabilir.:))Öpüyorum ben de seni.:)

ALİ ARKIN KARDEŞ, yahu keşke Cannes'a gitseydin. Belki bir keşfeden olurdu seni. Maalesef pek tanıdığım yok Yeşilçam'da.:)))
Adsız dedi ki…
eee böyle bi anneden gözlerinden mutluluk fışkıran bir evlat olur elbette :) yerim ben onun dillerini senin bloga gelip böyle güzel yazılarını okuyunca sıkıntılarım hafiflemiş olarak ayrılıyorum burdan.. blogunun heryerinden mutluluk fışkırıyo.. mininde dünya yakışıklısıymış maşallah oğlumaaaa sevgiyle kalın.. :))
YAKAMOZCUM, çok sağol ablası. Güzel sözlerin ve güzel dileklerin için teşekkür ederiz.:)) Ben de seni burada görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Çok tatlısın çok.:)))
Adsız dedi ki…
çok çok ama çoook tatlı...
süper ötesi yakışıklı...ikisi birbirinden güzeller...bende kızlarımı gösterebilmeyi çok isterdim.nispeten :)

sevgiler
suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM