İNCEGÜL TATİLDE / PART ÜÇ (ŞEN OLA DÜĞÜN ŞEN OLA)


Üçüncü Day: 18 Ağustos

Cumartesiiii ve Cumartesi işe gitmemek pek keyifli oluyormuş be. Pekiyi ne yapıyorum. Kalkıp güzel bir temizlik yapıyorum. Arkasından N.Sultan’a gidiyorum. Bu gün nikah var. Kaynanacık ve de aynı zamanda modacımız Hatoş’umuzun evini bi kat temizlemek lazım.

Hatoş bize güzel güzel ciciler diker ve gittiğimiz her davette, tek ve özel modellerle arz-ı endam ederiz. Biz de karar verdik bundan sonra tüm eğlentilere Modacımızla katılacağız. Ne var? Deniz Akkaya yaparken oluyo ama…

Hemen bizim ekip toplaşıp, dene dene benleerüüü var yüzündeee şeklinde, temizlik işini hallediveriyoruz. Bizim ekip, temizlikte sınır tanımayan ve de her türlü kiri, lekeyi pası sillit benkten bile daha hızlı yok edebilen, Gmemuzin, Boncukçu Fadime ve de İncegül üçlüsü. Yani tam komedi temizlik üçlüsü. Günün ikinci temizlik faaliyeti de başarıyla noktalandı.

Hatoşumuzun oğlusu Sosyetik Selami ile sevgili eş adayı Nunuk kızımızın nikah törenlerinde bizleri de aralarında görmekten gurur duymaları için, bir de kendimizi süslememiz lazımdır değil mi?

Saat epeyce olmuş. Daha kuaföre gidilecek. Biz uçarak kuaför yollarına düşüyoruz. Randevu falan alınmamış tabi. Malum günlerden Cumartesi. Kuaförler, hınca hınç. Sanırsın derbi maç var da hatunlar tezahürat yapıyor. Öyle de bir ses.

Gittiğimiz dört kuaförden, iki saatten önce alamam cevabı aldıktan sonra, beşincisinde saçlarımızı yaptırabildik çok şükür.

Bu arada açlıktan midem kazınmakta ısrar ediyor. Saat dört buçuk olmuş ve ben hala kahvaltı etmemişim. Bir de her sabah yayıla yayıla kahvaltı edecektim tatilde ya. Hayal görüyormuşum ben demek. Daha bir kerecik evde kahvaltı edebilmişim. O da yarım yamalak.

Eve döndüğümüzde N.Sultanın her zamanki muhteşem sofralarından biriyle karşılaşıyoruz. Amanın da kaynana kişisi pek severmiş beni. Kahvaltı etmemiş olduğumdan camışlar gibi yiyorum. Bu göbek elbiseden ne biçim fışkırır şimdi bee. Ve fakat biz nikahtan sonra yemeğe gidecektik. Ulen nereme yiyecem ben o yemeği. Dünya da para verdiydik.

Derken evden çıkma vakti geldi çattı. Kendime ait rekoru egale ederek beş dakika içinde giyinip makyajımı yaptım. Nikahta Özgün, Ebru Cündübeyoğlu, Gece Yolcuları gibi bir çok ünlüyle karşılaşıp, hiç tanımıyormuş gibi yapmak eğlenceliydi. Gelin kızımız radyocudur da.

Nikah şekerlerini Maxi kişisi dağıttı. Aman da annesinin kuzusu, büyümüş te organizasyonlarda görev alırmış. Mini kişisi her zamanki muzipliğiyle diğer nikahlardan şeker toparlayıp cebine doldurmuş, salonun Cafe’sinde çalışanlarla sohbet etmekteydi.

Yaşlı ve çocukları kurtarma botlarına bindirip, postaladıktan sonra yemeğe gittik. Açık hava, ortam yeşil, bahçeyi çevreleyen demirler yeşil, ben yemyeşil. Gelen mezeleri, ay ben çok tokum, yiyemiycem şeklinde artizlik yapıp, çatalımla mıncıklarken, açık havada benim iştah birdenbire bir açıl sen. Ulen iyi ki de tokmuşum he.

Neyseki, bolca oynadım da, hazmettim yediklerimi. Kınadan kalan kurtları da orada döküp bitirdiğimizi zannederek gelin kızımızla, canım damat oğlumuza ömür boyu mutluluk diledik ve bizim şamatacı grupla birlikte mekandan ayrıldık.

Benim şiş ayaklarımın daha da şişmiş olduğunu fark ediverdim çıkışta. Sabahın ikisinde, üzerimizde gece elbiseleri, ellerimizde topuklu ayakkabılar, yalınayak İstiklal caddesinde çılgın ve romantik ve de uzuuunca bir yürüyüş yaptık.

Bir ara kocalar papuçları toparlayıp centilmenlik yaptılar. Yani biz öyle zannettik. Caddenin ortasında, “Bayan ayakkabı beş milyonaaa.. yetişen alıyoooo” diye bağırmaya başladı içlerinden biri. O saatte oradan geçmekte olan bizim gibi normal insanlar da bize bakıyorlardı.

Beylerin yoğun ısrarları üzerine, herkesin yırtık kotlar ve t-shirt ikilisiyle hoplaya zıplaya kaynaştığı bir mekana gittik. O kıyafetler, saç ve makyajla biraz sırıtsak ta, pek havalıydık yani. Masaya oturunca loş ışıkta kamufle olmayı başardık.

Benim koma halime karşın, insanların o saatte hala böyle zıplayabilmesine şaşarak oturduğum yerde kalakalmışım öylece.

Enerjisi asla tükenmeyecek olan Lülücüm üç dakika içinde şarj oluverdi hemen. Bu kadının düğmesi yok mu kardeşim. Kapatıverin de azıcık otursun. Maşallah yahu, bir insan hiç mi yorulmaz. Biz de sürünerek kalktık masadan. Ve lakin içimizde varmış. Kalan birkaç kurtu da orada döküp, biraz daha takıldıktan sonra evlerimize dağıldık. Yine yalınayak başı kabak bittabi.

Günün Vukuatı: Koca kişisinin romantizmin dibine vurup, beni danslara bile kaldırması.

Günün Sakarlığı: O ayaklarla ve yorgunlukla yatılmaz diye, sabahın bi saati duşa girdiğimde, uzun süredir tamir edilmesi gereken bataryanın sonunda dayanamayarak sağ ayağım üzerine düşmek suretiyle, iki ayağımın da aynı tombiklikte olmasını sağlaması. (Koca kişisi artık tamir eder herhalde. Ya da öylece bırakır.. nihohaa şeklinde.)

Fikrimin İnce Gülü: Gece hayatı hiç bize göre değil kardeşim. Tamam eğlenceli ama, bir o kadar da yorucu. Eşeğin yemediği ot başını ağrıtır ya da ayaklarını. Canikolar da evlendi barklandı bu eğlenceli gecede. İnşallah bütün ömürleri böyle güzel geçer.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
YALINAYAK GECE YÜRÜYÜŞÜ SÜPERMİŞ. ARKADAŞLARA MUTLULUKLAR DİLERİM.:):):)

SEVDA
Nenoni dedi ki…
Yalınayak gece yürüyüşü üzerine dans.ne şikayet ediyorsun ne romantik gece!.Düşen ve ayağını ezen batarya mı? e olacak o kadar canımm:))
Gamzeli dedi ki…
Benim düğünde yalınayak oynadıkları gibi...Şarkıyısöyleyen adam bağırıyor mikrofonda burası ayakkabı pazarına dönmüş diye :)))
Mutluveumutlu dedi ki…
İncegülcüm,süper bir geceymiş valla.Eğlenceli,romantik,atraksiyonlu..Ooo daha ne olsun...
Cumartesi temizlik olayıda iyimiş bence,iş yerinde oturup mesai saatinin bitmesini beklemekten iyidir :))
Yeni evli çifte de mutluluklar diliyorum...
ZRPNDT dedi ki…
:)))))))))) Kız Allasen t6ane tane anlat hatoş mu senin kaynana n sultan mı temzilikteki benli diğer iki kişi kimler elticiklerin mi :D Evlenen kim kayınçon mu :) Yarabbim bendeki de merak hani öğrensem nolacaksa :))) Ebru cündübeyoğluna iyi etmişsin şekerim :) Senin o kadar zthmetle arayıp bulduğun ayakkabılar 5 ytlye gidecekti gha :))) iki ayacık da şişmiş :)))))))))))) Oyyyyyy yavrum benim :))) İştah açık havada açılır tabi :))))) Öpüyorum kocaman
Annelog Atölye dedi ki…
Ayağın nasıl eşitlendiğini de aşağıdaki yazını okuyunca anladım:) Geçmiş olsun öncelikle. Sonralıkla da kayıt hayırlı olsun Maxi için. Bol koşturmaca var sanırım, olsun hareket bereket ikilisini düşünmek lazım. Hem de romantizm de hoş olmuş üzerine:)
Sevgiler.
SEVDACIM, teşekkürler canım. Süperdi gerçekten de.:))

NENONİCİM, bu kadar romantizm bünyeye alerji yapar diye korkuyorum.:)) Ayak ta nazarlık olsun dimi. Hep te iyi şeyler olmaz ki.:))

GAMZELİCİM, oynarken çıkaramadık biz. Pek asortikti ortam. Şimdi karizmayı çizdirmiyek dedik, o kadar ünlü falan var ya. Ama bayılırım ayakkabıları fırlatıp oynamaya ben de.:))

MUTLUCUM, hem ne geceydi.:)) Arada iyi oluyor. Yapıyoruz biz böyle atraksiyonlar da, yaşlandık mı nedir, yoruluyoruz artık.:)) Tabii canım evimi temizliyorum işte missss.. Sağol canım.:))

FEZELERİN EN GÜZELİ, şimdi bu Sultan, benim öz be öz anam. Hatoş'ta 30 senelik komşu teyzemiz. Hemi de bizim modacımız. Annemin de kankası. Evlenen yavru da benim kardeşimin en yakın arkadaşı ve Hatoş'un da oğlusu. Aynı zamanda kardeşim diyorum yani. Daha ne diyim.:)) He canım, bi de şiş ayağa zar zor tıkıştırmışım o kadar ben onu, adamlar 5 milyona satacaklardı. Son anda yırttık.:)) Ben de seni öpüyorum canımmm...

ANNELOGCUM, heh işte ayaklar şimdi tam süper oldu. İkisi de aynı. Biri küçük biri büyük olunca olmuyor. Çok sağol canım. İkisi için de. Ayaklar iyi şimdi. İnşallah Maxi kişisi için de iyi olur her şey ve bütün yavrular için.:)) Romantizm arada fena olmuyor aslında.:))
tosbaa dedi ki…
merhaba:)
çok keyifli bir yazı dizisi olmuş tatil..acayip gülerek okudum..geceniz harika geçmiş..bu yalınayak yürüme olayı gerçekten harika:))
evlenen çifte de ömür boyu mutluluklar dilerim..
sevgiler..
NAZLICA dedi ki…
Merhaba, sizi Sanem'e bıraktığınız yorumlardan farkedip bloğunuza geldim ve iyi ki gelmişim diye düşündüm. Esprili harika bir anlatımınız var. Çok keyif aldım yazılarınızdan. Kutlamak istedim. Sevgiler
Emre dedi ki…
Hesteyim ülen sana incegül hatunu, hem temizlik hem kuaför hem yemek hem giyim kuşam makyaj hem eğlenme zıplama üstüne üstlük bide yalın ayak istiklal caddesinde turlama olmadı bide dans etme, hiç olmaması gerekende o batarya ne işi var onun senin ayağında onun yerine monteli olması lazım normal olarak, senin ayağıdna değil, hadi öperim anacım seni.
ZRPNDT dedi ki…
eee dane dane benli diğer iki temizlikçi dileberi kim :D esas kaynana nerde :D
FZ CİKİM, gulüm, o dilberler, zamanında kardeşlerimin başımıza musallat etmiş oldukları gelin kişileri. (Görümceye bak beee):))) Esas kaynana kişisi, biraz uzakta olduğundan, ara ara ve tatlı tatlı görüşürüz. Anladın sen onu.:))
SEVGİLİ TOSBAACIK, Merhabalar.:)) Çok teşekkür ederim, güzel sözlerine ve güzel dileklerine.:)) Rahmetli babaannecim beni Tosbaam diye severdi. Hüzünlü bir gülümseme var şimdi yüzümde. Neler hatırlattın bana bir bilsen. Sevgiler.:))

SEVGİLİ NAZLICA, Merhabalar.:)) Çok teşekkür ederim. Güzel sözlerin beni mutlu etti. Ne iyi etmişsin de gelmişsin o zaman. Ne vakit istersen, selamlaşalım. Sevgiler.:))

EMRECİM, canikom, hipermanyak olmanın faydalarını gördüğüm zamanlar olabiliyor işte.:)) Hakikaten yahu, sen yazınca fark ettim şimdi, amma çok şey yapmışız bir günde. Canım benim, sen arada beni uyandır böyle. O batarya mevzusunda da koca kişisini uyandırman lazım, yoksa benim ayak lar daha çok şişer.:))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
incegülüm ,maşallah maşallah elemtere fiş kem gözlere gelme inşallah,bu ne hız ,bu ne yoğunluk,ee hatun hiper olunca böyle oluyo demi...
ama pek güzel geçmiş hepsi gözümün önünde canlandı en çok da istiklaldeyken yanınızda olmak isterdim,öyle absürt zamanlara bayılırım,
ah incegülüm hepte ayağına birşeyler oluyo ,(ya da ben mi öyle hatırlıyorum)çok acıdı mı ya...
yeni evli çift hep mutlu olsun inşallah....
PERİLİMCİM, ya evet canım. İstiklal'de beraberce çıplak ayak gece yürüyüşü yapabilsek bir gün.:)) Valla hiperlik yorucu bir şey aslen. Bunu o anda değil de yatağa girince ve ya oturunca anlıyorsun. Sanki sen öyle değilsin de.:)) Canım şimdiklik ayaklar, son bölümde diğer başka organlar ne olacak bilemiyorum. Acımıyor artık, geçtiiii.. sağol benim güzelim.:))
ANDY dedi ki…
Ne biçim tatil bu ya! Deniz yok, gunes var ama ızdırap, tekne turu yok! Gece eğlencesi var ama deniz kenarında değil!

dur ben haftaya sana bodrum'dan bildiririm tatil olaylarını :):)

Tekne turundan resimler de eklerim soz :)
ZRPNDT dedi ki…
sana şarkı armağan etmeye geldim

http://rs217.rapidshare.com/files/49786514/Fikrimin_Ince_Gulu_-_Eylem_Koc.mp3
ZRPNDT dedi ki…
:)))))))))))))))))))) olaya bak Yarabbimmmm FZ siteleri de bi kere ses açık gez dolaş di mi az önce hediye ettiğim şarkı zaten sende çalan şarkıymış şimdi duydum :D rezil FZ :)))
ANDYCİM, hatırlar mısın bilmem.. senin yaşın tutmaz gerçi.. bir Hain Kedi Ökkeş var idi. Nerden geldiyse aklıma şimdi..:)) Valla resimlerle idare edicez kardeş biz de, ne edek.:))

KIZ FEZEM, sen öyle düşünmüşsün, şarkılar armağan etmeye gelmişsin. Ben senin o kafanı yerim. Öpüyorum caniko. Olmuş dimi şarkı?:))
KUGUU dedi ki…
Coooooooooooooook uzun bir omur boyu mutlu olsunlar insallah..
Katilanlari bile bu kadar mutlu ederken:))
KUĞUCUM, amin canımm, inşallah. Sağol zarif Kuğum. Hakikaten mutlu olsunlar, hak ediyorlar çünkü.:))
ANDY dedi ki…
O hain evlat ökkeşti :)Sen bana kedi saldırdı diye öyle diyorsan bilemem. birde Kötü Kedi Şerafettin vardı :)

Fakat bunlar oldukca yakın :) Ben senin lak lak okuduğu duymuştum :):)
ANDY, ben bu iki haini birleştirmişim işte. Bir de sana diyorum hatırlamazsın diye.:))) Amcam sürekli alırdı, ben daha miniminiydim. Gırgır da okudum, Fırt ta ve evet Lak lak ta.:))
uykucu dedi ki…
dün yazıştık diye yorum yazamamıştım ama o gece oynayanların enerjisine şaşmışsın onlar senin gibi sabahtan başlamadılar işe güce eğlenceye. akşama kadar yatıp şarj olmuşlardır sırf dans etmek için sen o yorgunluk üstüne birde orda tepinmişsin bravo.ah kader arkadaşım bataryamız bile aynı yere düşüyor:(
FİGENCİM, onlarınkine oynamak demeyelim de, hani resmen tepiniyordu. İşleri güçleri o tabii. Bizim gibi değiller değil mi?:)) Ah kaderimiz güzel olsun bari bundan sonra. Bataryalar yerinde dursun hiç değilse.:))
Unknown dedi ki…
Ne güzel olmuş işte yorunulmuş ama sanırım da eğlenilmiş...
ELÇİNİM, hem de çok eğlenildi. Süperdi de biraz yorulduk işte.:))

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM