MİNİCİK OLDUM BEN...


Darladan mısırı gapmak istiyom..
Sahabından köteği yimek istiyom..
Dalından erüğü çalmak istiyom..
Doruğuna çıkıpta datmak istiyom..
Ahh ben yeniden çocuk olmak istiyom…


Bu gün 23 Nisan.. ben çocuk oldum bu gün günlük..

Saçlarım yanlardan iki örgü.. üzerimde rengarenk giysilerim.. ayağımda kırmızı rugan ayakkabılarım.. güzel oldum bu gün gerçekten.

Şiirler okudum o incecik sesimle, gırtlağım yırtılırcasına. Şarkılar, marşlar söyledim.. detone olsa da, kimin umurunda.

Oyunlar oynadım hoplaya zıplaya.. rontlar, gösteriler.. hepsinde vardım. Folklor bile yaptım.

Ben çocuk oldum bugün çocuklarla… onlar gibi masum, onlar gibi tertemiz oldum bu gün.

Gözlerindeki ışıkla aydınlandım, neşeleriyle canlandım.

Cıvıl cıvıl, pırıl pırıl çocukların arasına karıştım. Elimde al bayrağım, göklere doğru dalgalandırdım bugün.

Ben çocuk oldum bugün günlük.. yeniden çocuk olmanın tadına vardım.

Onlar gibi mini mini, onlar gibi sevimli, onlar gibi art niyetsiz oldum bugün.

Karşılık beklemeden sevmenin, kavga etmeden küsmenin ne güzel olduğunu anımsadım.

Salıncaklar rüzgardan bile hızlıymış.. çiçekler ne kadar da çok çeşitte ve renkteymiş. Güneş daha önce de böyle mi ısıtırdı içimizi?

Evet günlük, ben çocuk oldum yeniden.. ya da çocuk olabilmeyi diledim.

Yine de çok güzeldi.. bir günlüğüne de olsa çocuk olabilmek…
  • Minicik bir not: Otuz beşlik bir çocuk olmak epeyce yorucu bir şeymiş.. sırtımın ve kollarımın ağrısı anlattı akşam bana bunu...

Yorumlar

Gamzeli dedi ki…
keşke yeniden çocuk olabilsek ama artık çok geç...
renkler dedi ki…
Keşke tekrar çocuk olabilsek... Olsun, çocuklarımızla çocuk oluyoruz bazen. Ben de çocuklar gibi şendim. Ama şimdi iş içerisinde, sıkıcı bu mekanda kapandım kaldım... Salı sendromu!
ciceklibahce dedi ki…
Sana her yaşta çocuk olmak yakışır. İçindeki çocuğu her daim yaşattığın yazılarından ve oğullarınla olan dialoglarından belli oluyor:))
Deniz dedi ki…
ruhun çocuk olduğu sürece senin de bayramındır. ayrıca yaşını ileri sürüp durma, daha uzun yıllar zıplayacaz 23 Nisanlarda fikrimincim. yani 45, 55, 65lerde.. 75 den sonra zıplamak istemem ben, sana da izin vermem. kemik erimesi riskimiz olur, düşeriz bir tarafımız kırılabilir Allah korusun :)
gamzeli kız, sen de çok geç diyorsan, yanmışız biz o zaman bitanem...

renklerim, sana da mı çalışmak daha bi zor geliyor bugün? of şimdi evde olmak vardı ya çocuklarla çocuk olmak...

çiçeklibahçem, yakışır mı sahi? ben o çocuğu hiç bırakmak istemiyorum da.. bir gün beni bırakıp gider diye çok korkuyorum...

dnzim, aha benim yorumlar da silindi biliyon mu? olabiliyor işte nedecen bacım..
genciz biz demi daha.. oooo önümüzde kocaman bir ömür var.. torunlarla zıplarız artık. sen yine de beni tut gerçekten.. şimdi bile düşüp düşüp oramı buramı morartıyorum...
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
iki üç gündür,salya sümük durumdayım,marşları duyuyorum,ağlıyorum,Atatürk'ün resimlerini görüyorum ağlıyorum,gazetelerdeki,tv lerdeki haberleri görüyorum,ağlıyorum...
çocukluğum nerdesin,hangi gizli köşedesin...
Sanem dedi ki…
Kavga etmeden küsmek ;) Ve hatta ertesi gün küstüğünü unutmak...
Adsız dedi ki…
Bu kadar güzel bir gün geçirmene çok sevindim İncegül'cüğüm :)
Ben de her günüm böyle olsun istiyorum.. :)
kurunane dedi ki…
ben de dalından meyve çalmak istiyorum. her yerde yenidünya erik ağaçlarını gördükçe kışkırıyorum ama hep kendime engel oluyorum. biri görse ne der şimdi ''koca kazık, hırsızlık yapmaya utanmıyormusun?'' ama benim amacım hırsızlık yapmak değil. buzdolabımda pazardan aldığım erikte var, yenidünya da var. ben hırsız değil, çocuk olmak istiyorum sadece.

çok güzel anlatmışsın fikriyecim.
perilim, rengarenk, cıvıl cıvıl çocukları gördükçe.. bir güldüm, bir ağladım ben de. karmakarışık işte...

sanemim, işte böyle kinden, nefretten uzak.. o kadar masumlar ki...

bilunum, inşallah canım. bütün günlerimiz çocuklar gibi şen geçsin...

kurunanem, işte sen de o kadar güzel anlatmışsın ki.. ruhunda yaşayan o mincik çocuğu, dışarıya çıkartmak istesen de, engel çok.. ah maalesef geçmiş ola...
uykucu dedi ki…
ama ben hala çocukum , bana hergün 23 nisan.önceleri 35 yaş öyle çok gelirdiki bana aa koca kadın- koca adam derdim ama bende aynı yaşa gelince nedense hiç kocaman hissedemiyorum .sokaklarda oğlumun arkasında sekiyorum, yanındaki salıncağa binip sallanıyorum ,kaydıraktan kayıyorum(bazen sığamıyorum ama olsun)ben çocuğumla yeniden büyüyorum.bazende korkuyorum büyük hissedememek garip mi diye.hele bir 50 yaşına geleyim o zaman büyüdüm diycem.:)
CeRkeS KıZı dedi ki…
sen sıranı savmadın mı bacım :P Göktürk sana şarkı ögretsin mi.. :)
Ocean dedi ki…
Evin en küçüğü olunca ailen seni hiç büyütmüyor :) bu hafta sonu annemde beni gezdirdi:) ben hala bizim evin küçük çocuğuyum:))hala evdeki son pastayı ben yiyorum hala babamın boynuna dolanıp sallanabiliyorum:))) annem hala kara kuzuuummmmm benim diye seviyor :)) bende hiç büyümek istemiyorum:))
figencim, ne güzel ya.. ben de koşturuyorum çocuklarla birlikte.. hatta geçenlerde topa vurayım derken bir düştüm.. tam da komşuların önüne.:) oğlum beni kaldırdı ama, karizma yerde kaldı bacım. 50 yaşına da gelsen, umarım büyümezsin canım...

çerkesim, ben bu sırayı bir türlü savamıyorum niye ki.. savmak mı istemiyorum acep.:)yerim ben onu.:) gönder bakalım küçük askerle birlikte şarkılar söyleyelim...

oceancım, evin küçüğü olmak her zaman avantajdır.. büyükler biraz daha büyük muamelesi görürler. hadi bak sen büyüksün, kardeşini idare et durumundan nefret ettiğim halde bazen bunu uyguladığım için, kendimden de nefret etmeli miyim.. sen hep annenin babanın karagözlüsü ol.. pastanın sonunu da afiyetle ye...
Gulos dedi ki…
23 nisanın yeri apayrı benim yanımda.19 mayısıda severim ama nedense 23 nisanda daha coşkulu oluyorum ,:)) .
.Ben bebişimle evde yalnızdım biryere çıkamadık.Olsun tv den izledim bende.Görüşürüz.
yağmurum damlam, büyümemek en iyisi galiba...

hacerim, içinde çocuklar olduğu için belki de coşkusu farklı.. senin bebiş daha minicik. hele büyüsün, sen de tutar elinden törene gidersin tatlı kızınla, annesi...
Ferhanca dedi ki…
ben her zaman çocuk oluyorum,23 nisan doğumlu olunca.
MypallsTolga dedi ki…
o gün herkes çocuktu.. şımardın mı barii ehu :pp :)
CeRkeS KıZı dedi ki…
işte budur :) yaşasın satttımmm :P no panik incegül teyzeeee :P bi sinema yapıp gelecem :) bu arada sen repartuvarını zenginleştir..ama bak kırmızı balıgı güzel öğren sonra fırça yersin :P
ferhancacım, ne kadar güzel bir doğum tarihi bu böyle.:) herkesler kutluyor...

tolgacım, evet, şımardım hem nasıl.. ta ki aynaya bakıp uyanana kadar...

öznurcum, kırmızı balık gölde kıvrılıyor mu? repertuvarımın en nadide parçasıdır.:) sen keyfine bak.. sinema, tiyatro ne kadar etkinlik varsa yap bacım.. biz Mini ve Göktürk'le ne etkinlikler yaparız.. sonra gelmezse karışmam...
ANDY dedi ki…
Bizler için hem güzel bir bayram hem de önemli birgün. Bağızsızlığımızın başlangıcı olan ilk büyük adım...Ben de o akşam ip atladım ama spor salonunda :)
andycim, saniye farkıyla ben seni geçmişim, yorum atmada.. andy beni ge-çe-mez...:) çok haklısın arkadaşım, bağımsız ve özgür bir millet olmamızın temellerinin atıldığı bir gün.. çocukların olması da ayrıca çok güzel.. ip atlayan çocuklar...

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM