BİR AŞK STORİSİ


Günlükçüm, ciddi olucam bundan sonra dediydim ya. Aha ispatı aşağıda. Çok romantik, çok ilginç, tesadüfen sonu güzel biten, bir aşk hikayesi anlatıcam şimdi. Bana da çok eskiden bir arkadaşım anlatmıştı. O da benim gibi, çok ciddi ve romantik bir kişilikti.

Kız ile delikanlı, çocukluktan beri birbirlerini deliler gibi seviyorlarmış. Gelecek planları kuruyorlar, pembe panjurlu ev hayal ediyorlarmış. Bahçesinde koşup oynayan çocuklar, pembe, sarı, beyaz çiçekler.

Bir gün hiç beklenmedik bir şey olmuş. Delikanlı çok uzaklara gitmek zorunda kalmış. Delikanlıyı buralardan götürecek geminin gelmesine birkaç saat varmış sadece.

Kıza bir yüzük vermiş gitmeden. Kendi parmağına da aynısından takmış. Eğer ben döndüğümde bu yüzük parmağındaysa bileceğim ki beni hala sevmektesin ve beklemektesin. Yok, parmağın boş ise senden bana yar olmaz.

Aradan yıllar yıllar geçmiş. Kız beklemiş, sevgisini büyüterek beklemiş. Hasretinden bir deri bir kemik kalmış. Ama, yine de beklemiş. Kaç yıl olursa olsun, beklerim. Yeterki dönsün.

Bir gün bir haber gelmiş. Delikanlı aynı limanda bekle beni geliyorum diye mektup göndermiş. Kız, delikanlının geleceği gün limana koşmuş. İşte gemi görünmüş.

Uzaktan sevdiceğini görmüş kız, el sallamış elleri koparcasına. Ama o kadar zayıflamış ki, sevdiğinin verdiği yüzük, parmağından çıkıvermiş ve denize uçmuş.

Ah ne diyecek şimdi yarine? Nasıl anlatacak derdini? Ağlamaya başlamış.

Delikanlı gemiden inmiş. Kızın parmağına bakmış ilk. Kız anlatmış. Yalvarmış.

Kızın gözündeki yaşları gören delikanlı, ona inanmış. Gel demiş. Çok açım, yemek yiyelim, hem konuşuruz.

Bir lokantaya girmişler. Kocaman bir balık gelmiş masaya. Balığı kesmişler. Bir de ne görsünler..

Balığın içinden ne çıkmış sence günlük?

Not yazmadan duramaz oldum: Sorunun cevabını mutlaka istiyorum romantik ve de tahmin yeteneği pek kuvvetli canım arkadaşlarım.

Yorumlar

cenebaz dedi ki…
Kılçık:))))
Duygusuz Çenebaz
cenebaz dedi ki…
Ya da daha küçük bir balık. Onun içinden de yüzük
Sardunya dedi ki…
yav neydi ya. komikti sonubunun. ben atlayacaktım yüzük diye sen de cevabı yapıştıracaktın. yani cevap yüzük değildi de neydi neydi neydiii?:))))
cenebazım, ne kadden de somut düşünüyon onu.:))) bütün romantizmi öldürdün bacım beah.:)))
sardunyacım, merhabalar.:) Düşün, düşün bulacaksın sen onu eminim ben.:)))
aa yüzük,bildimm yüzük dimi yüzük.:)
bildim dimi? :) :)
ama çook reca ediyorumdur.
Böyle zor soru bi daha sormayınız lütfen pliiis.:(
Özür bekliyoom bu yüzden.:)
yağmurum damlam, kolay soru sorsam, şimcik bizim üstün zekaamıza yakışır mı?:))) yine de affet sultanım.:)
parkeolog dedi ki…
:) Ben şimdi Sardunya'nın dediğine takıldım.. Merak içinde bekliyoruz efendim :P
biluncum, valla ben de merak içindeyim.:)))

Haydi arkadaşlar ümitliyim sizden.:) Yaratıcı fikirler bekliyorum.:)))
Gamzeli dedi ki…
kILÇIK ÇIKMIŞ, BEN BUNU BİLİYORDUM :)))
mayonez dedi ki…
bağarsaklarımı çıkmış:))
mayonez dedi ki…
su çıkmış, zippo çakmak çıkmış, sünnet süsü çıkmış,lazımlık çıkmış hangisi
CeRkeS KıZı dedi ki…
yüzükten başka herşey cıkmış

yüzük düşsün balık yesin sonra onların önüne çıksın..yok ölee üç kuruşa beş köfte..azıcık sürünsünler..
kara vicdanlıyım bugun.
mayonezim, yürrü be kim tutar seni.:)))

çerkes kızım, yazık kız onlara, mutlu olmak onların da hakkı değil mi?:)))
Bİ DEFA YÜZÜK OLMA İHTİMALİ SIFIR OLSA BİLE KESİN O YÜZÜK BAŞKASININDIR MESELA BİR ÖNCEKİ GEMİDEN İNEN BİRİ DÜŞÜRMÜŞTÜR. KIZ YÜZÜĞÜ DÜŞÜRECEK BALIK YÜZÜĞÜ YUTACAK NASIL OLACAKSA SONRA BİR BALIKÇI GELİP O BALIĞI TUTACAK SONRA BALIKÇI BALIĞI LOKANTAYA SATACAK LOKANTADA BALIĞI PİŞİRECEK ( BUARADA İÇİNİ TEMİZLEMEDEN SERVİS YAPIYORLAR HİÇ İYİ BİR DAVRANIŞ DEĞİL) SONRA SERVİS YAPACAK VE BÜTÜN BUNLAR EN FAZLA YARIM SAATTE OLACAK YÜZÜĞÜN ÇIKMASINA ŞAŞIRMAMDA BÜTÜN BUNLARIN YARIM SAATTE OLMASI EN AZ BALIĞIN KARNINDAN YÜZÜK ÇIKMASI KADAR İLGİNÇ....
gamzelim, kılçık olmaz o yasak.:)hiç balıkta kılçık olar mı?:)))
gökhancım, valla bu kadar mantıklı bir yorum helal olsun.:) devam et kardeş sen.:)))
Deniz dedi ki…
erkek olanın yüzügü cıkmış, zira o da yıllaaaar önce o gemiye binerken yüzüğünü düşürmüş, sonra bir balık o yüzüğü yutmuş, sonra başka bir balık o balığı yutmuş, sonra başka bir balık o balığı yutmuş..... ve en nihayetince yıllar sonra gemi geri gelmeden 1 gün once tutulan bir balığın midesindeymiş (hikayeme gore bu balık bir balina olmalı)... :(
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
Böyle bi hikayeye yüzük çıkması yakışır,mutlu son.Ammavelakin kel alaka bişey çıkacak galiba...
dnzcim, hayal gücüne hayran kaldım bacım, ne senaryo yazdın iki dakkada.:)))

perilim, ah hayatta mutlu sonlar pek nadir olur, bilirsin.:)))
CeRkeS KıZı dedi ki…
ee hayat acımasız ben elçiyim :P
ANDY dedi ki…
ne çıkacak, havyar çıkmış, oğlanın beyninde şimekler çakmış ve gittiği ülkede çok meşhur olan havyar işine girmiş. Genç kız zayıf olguğu için havyarı toplama işi onun olmuş. Bir anda ülkenin en buyuk havyar üreticisi olup parayı götürmüşler. Oğlan kıza daha değerli bir taş almış ve düğün günü nikah memur bir itirazı olan var mı demiş ve ortaya birt adam çıkıp ....

Hadi bakalım ne demiş :)))
kız öznur, hayat acımasız dimi? haklısın bacım ne diyim. hüzünbaz elçim benim.:)))

anaaaaa, kimleri görüyorum.:) andycim hoşgeldin. valla özledik sizi.:))) işletmeci kafası böyle çalışıyo işte. demek havyar işine girmişler. aferin onlara bak zengin de olmuşlar.:)ortaya çıkan adam da muhtemelen, yabancı bir yatırımcı olup, kendileriyle iş yapmak istiyordur. dimi?.:)))
kurunane dedi ki…
yara kabuğu, eski bulaşık süngeri, paslanmış çengelli iğne, elma eşeleği, mısır püskülü, somurulmuş erik pestili, P.T.T jetonu, algida kağıdı, güneş yağı şişesi, yaprakları yolunmuş papatya, kemer tokası, plastik bardak, soğan cücüğü, domates turşusu, çim tohumu?
kurunanecim, telefonla konuşurken bi bakayım dedim, az daha adamın suratına hönkürüyodum.:) Allah iyiliğini versin emi, elma eşeleği he.:)))
Anam 20 seneden fazla olmuştur ben bu hikayeyi dinleyeli. Balığın içinden ne çıkmıştı unuttum şimdi.:))) Ne kızıyonuz beee? Eğlendik işte. Ama, hayal gücünüzün karşısında şapka çıkarıyorum arkadaşlar.:))) Ya domates neyin fırlatmayın, ayıp ama ya niye yımırta atıyonuz, omlet yapardık onu...
Öpüldünüz çoook.:)))
BoriPori dedi ki…
hainsin walla, ben de diyorum ne çıkcak diye yaa:)
MypallS dedi ki…
ee tabiki yüzük ve kılçık :))
Adsız dedi ki…
kılçığa takılmış yüzük :)

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM