AY SPİK İNGİLAZCA


Ah günlük merhaba,

Uzun zamandır telefonda ve maillerle haberleştiğimiz yabancı müşterimiz bizi ziyarete geldi. Biz tabii ilk tanışıcaz ya, en prezentabıl halimizle çıkalım karşısına diye, bi süsler, bişeyler.

Hazırlıklar tamamlandı. Adam geldi. Son derece basit bir konuşma yapılacak. Selamlaşma faslı. İşte ilkokulda bile öğretiyolar bebelere günlükçüm.

Hello,
My names , şudur şudur.
How are you?
Fine thanks. And you?
Ahanda budur.

Bu da bizim selamlaşma faslımız.
Yabancı kişilik : Hi (Samimi adam)
İncegül kişisi : Hi, welcome Mr.Bilmemne
Yabancı kişilik : How are you?
İncegül kişisi : Fine thanks. Ya siz?
Millet :Hönk!!!!!!!
Yabancı kişilik :I am sorry. My Turkish is very bad. ( E kibar adam. Ne diyon bacım demedi de, benim Türkçe kötü ondan böyle oldu demeye getirdi.)

No poroplem kardeş. Benim ingilazca süperdir. İkimizi de idare eder.

Hem banane be. Burası benim ülkem. Niye ben İngilizce konuşuyorum. O Türkçe öğrensin. Ben onun ülkesini ziyarete gittiğimde, onlar Türkçe mi konuşacaklar.

Gülmesene günlük yaa..

Aaaa dur bak aklıma geldi şimdi.. nerden geldiyse.. ne alakaysa bilmiyorum..geldi işte. Bi fıkra anlatayım sana günlük. Taaaa lisedeyken bi arkadaşım anlatmıştı. Ben hiç beceremem ama, denerim en azından.

Amerika’da bir çiftlikte geçiyor olay. Bu çiftlikte çok sayıda tavuk ve Sam adında bir horoz varmış. Sam yaşlanmış. Artık işgöremez hale gelmiş. Çiftliğin sahibi, bu bizim Denizli Horozunun methini duymuş sağdan soldan. Sonunda Denizli’den bir horoz getirtmiş.

Bizim Horoz yaman bi delikanlıymış. Yalnız pek yol yordam, usül erkan bilmezmiş. Malum Türk oğlu Türk kendisi. Sam almış karşısına, bizimkine nasihat etmiş.

Bakınız Bayım, bizim hatunlar sizinkilere benzemez, kibarlıktan hoşlanırlar. İşiniz bittikten sonra Teşekkürler Bayan demelisiniz.

Bizim Türk horozu bu nasihati kulağına küpe etmiş. Ama hızlı tabii bizimki. Dedik ya Türk oğlu Türk. Başlamış göreve.

Teşekkürler bağyan, teşekkürler bağyan, teşekkürler bağyan, teşekkürler bağyan, teşekkürler bağyan, pardon Sam, teşekkürler bağyan, teşekkürler bağyan………


Hadi my günlük, see you canım, hapy haftasonları olsun hepimize.

Yorumlar

Gamzeli dedi ki…
Hadi canım sana da happy hafta sonları

Kiss mee :)
gazel vakti dedi ki…
Bak şimdi Sam'e nasıl içim acıdı sen kalk yol yordam öğret. Gümbürtüye git sona.
FZ dedi ki…
:)))))))))))))))))))
süpersin incekül aplaaa:P
ben sana gürcücesini öğreteyim.

Raycebi,Kayhgratu?

Ve geçmiş olsun ve yoğunluğun üstüne bende sıkı bir grip oldum. ve öndeki kaplama dişim çıktı.Böööööööö:(
Nenoni dedi ki…
Pardon sam ha!ilahi:))zavallı sam:))
gamzelicim, sağol canım. daha yeni oturdum bi tarafım üstüne. haftasonu olmuş neyime?:)))

gazelcim, ya dimi? iyilik garip olurmuş zati. yaranılmaz ki... işte böyle oluverir maazallah.:)))

fatmazehracım, aplan kurbaann olsun sanaaaa.:)))

yağmurumcum, geçmiş olsun sultanım, kim döktü dişlerini senin.:((( hemen koşup geleyim.:)))

nenonicim, merhabalar.:))) yazık hayvanceyize dimi?.:)))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
bizimki de pek hızlı,tozu dumana katmış ,önüne geleni...:)))
kurunane dedi ki…
:)))))))))))))))

yorum yazmiicem.
CeRkeS KıZı dedi ki…
hey Sam..selam adamım..nabersin bakalım..gel gel otur..bak bunlar yeni ürün..almazsan kafanı kırarım..

işte bu kadar..ha bir de yüksek sesle söylicen..son cümle hariç...
Cevap veriyorum:
sakıza yapıştı :(

kayınvalidem de "çok çirkin olmuşsun kız" dedi.:(
perilim, aynen öyle yapmış valla. E Türk anacım.:)))

kurunanem, no comment diyosun yanii. Benim gafıma ne dersin?:)))

çerkes kızım, bağırarak söylemek lazım dimi? Son cümleyi özellikle söylemek istiyorum. piliiiizz.:)))

yağmurum damlam, benim de dolgum yapışmıştı sakıza. anneme de ekmeğe takıldı diye yalan söylediydim.:)))
parkeolog dedi ki…
:) Ne güzel yazmışsın gene yahu İncegül'cüm :)
bilunum, sağol canım. o senin güzelliğin.:)))
Deniz dedi ki…
hafta sonu ben iptal olduğum için yazını yeni okuyorum. haklısın, sen oralara gidince onlar türkçe konuşmayacaklar. e bağırsaydın azcık, bağırarak hecelersen belki anlardı "ya siz"i :) aa ama hece yokmuş bunda da, neyse :p
dnzim son derece de kibar ve kendimden emin bir şekilde söyledim anlamadı alık.:) bağırarak söyliycen demek bunlara.:)))
Ocean dedi ki…
bizim zamanımızda ortaokulda ingilizce dersi sınıfın tamamına okutulmazdı seçilmiş öğrenciler alınır neden seçildiklerini hala anlayabilmiş değilim:) ayrı bir sınıfta ingilizce dersi verilirdi. bende seçilmeyenlerin arasındaydım ama dışarıda kursa gidiyordum. Seçilmişlerin ders çıkışları pek havalı olurdu aralarında sözde ingilice konuşurlardı :)))
birinci öğrenci : one two three fouuurrrr.
ikinci öğrenci : five five :)))
birinci öğrenci : no no six:)))
aklıma geldi anlatayım dedim :))))
CeRkeS KıZı dedi ki…
haw ar yuu tuu deyy :)
oceanım, bizim zamanımızda da, İngilizce Fransızca Almanca öğretilirdi. Sınıflar kura çekerlerdi, artık hangisi çıkarsa. Benim sınıfım fransızca idi. Sizinki de bi ilginçmiş. Seçme öğrenciler falan.:)))

çerkes kızım, fayn sayılırım, tenks canım. Ya yuu nasılsınız inşallah.
Gulos dedi ki…
incegülcüm,
negüzel yazmışsın yine.Bikere siz okadar selamlaşmayı filan öğrenmişsiniz beyfendi neden öğrenmemiş kaba şey :P.
Neyse fıkrayada koptum :) .
Sevgilerimle.
hacercim, sağol canım.:) evet ben de öyle diyorum. o öğrensin. bak maradona bile meraba televole demiş zamanında.:))) sevgiler benden de sana.:)))
ANDY dedi ki…
Ne kadar sevecen bir milletiz yahu...Herkes Sam'e acımıs :))

Benim bir anım var bununla ilgili :))

Lisede hazırlık okuyoruz. Mesut diye sarıyerli saf bir arkadası konusma dersince kaldırıp kitaptaki kadının ne yaptıgını sordu. Kadın kitap okuyordu. Ben hemen arkama dönüp cevap vermeye çalışan Mesut'a:

"she is washing machine" dedim ve O'da aynısı hocaya :) Hocanın cevap daha da komikti:

"Yes it is a pencil" :):):)
andycim, evet sam bize yıllardır aynı muameleyi yapıyo da, kimse bize acımıyo...
çok fırlamaymışsın he sen de.. çok güldüm.:)))))))
CaDı dedi ki…
Figim Doca seni okuyormuş, gülmekten ölmüş bana öle dedi:)) Ayrıcana alt yazıdaki mesajınıda almışlar Andy ikilisiylen birlikte:P Kuyumuzu kazıyosun sende, tutuştu paçalarımız:)) Moralim bozuktu iyiki gelmişim, öperim byeeee
Deniz dedi ki…
fikrimincim, bizi daha fazla bekletme, iki satır da olsa yaz yahu! :) lütfeeeen
cadım, iyi ki gelmişsin bence de, özledim valla sizi.:) docaya da sevgilerimi söyle. kendisinin her zaman destekçisiyim. siz var ya, palyançomla beraber, önümüzdeki yaz vereceksiniz o bebeleri kucaklarına bu adamların, ben de buradan kutlama yapacam.:)))))
çook öpüyorum sizi.

dnzim, ah canım benim. sen istersin de yapmaz mıyım.:) akşama asıyorum postu. beni bekleyin anacım. çok öptüm canım.
Nesrin DERİNKUYU dedi ki…
:))))))) ay çok güldüm ....
nescim, öpüyorum canım.:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM