GÜLE GÜLE

  • Sevgili günlük,
  • Gecenin sabaha vardığı saatlerden biri... bilmiyorum.. önemi de yok. Sanki hiç bir şeyin önemi yok artık. O cümleyi duyduğumdan beri her şey anlamını yitirdi. Boğazıma bir yumru oturdu öyle. Nefes alamadım. İnanamadım..
  • Kazayı duydun mu? Şu çocukların öldüğü....
  • Sen haber seyretmeyerek, gazete okumayarak, bunlardan kaçabileceğini mi sandın? Aptal.. bak, sen duymasan da, hala kötü şeyler oluyor. Bak işte çocuklar ölmüş..
  • İyi de çocuklar ölmez ki günlük.. çocuklar yaşarlar. Güler.. oynar.. koşar.. düşer.. ağlar.. ama ille de yaşarlar. Çocuklar ölmez... ölmemeli..
  • O otobüs, yanlış otobüsmüş.. sigortası yapılmamış.. fazla yolcu almış.. mış.. mış.. mış... ne önemi var ki.. ne kadar boş.. hiçbirini duymuyorum ki.. çocuklar ölmüş biryerlerde.. anaların yüreği dağlanmış.. ciğerlere kor ateşler düşmüş...
  • Bu gün neşelenmek, sevinmek, mutlu olmak istemiyorum günlük..
  • Onlar bir daha güneşi hiç göremeyecek...
  • Annelerine sarılıp öpemeyecek...
  • Tam arkamda yatan yavrularımın yüzüne bakamıyorum. Korkuyorum. Şükrederim, mutlu olurum, sonra da kendimden utanırım diye korkuyorum.
  • Onlar bizim çocuklarımız da olabilirdi diyemiyorum. Onlar bizim çocuklarımızdı zaten. Onlar meleklerimizdi, günlük.
  • Uyuyamıyorum. Uyumak istemiyorum. Dua etmek istiyorum. Cennete uçan o minik kuşlar için, harf harf, satır satır ağlamak istiyorum.
  • Haydi bırak beni, sen git yat günlük...

Yorumlar

Sanem dedi ki…
Melektiler zaten.. Cok hazin bir durum. Aileleri dusunemiyorum bile..
renkler dedi ki…
Offf, benim de haftasonum hep bu olayı düşünmekle geçti... Çocuklarımızı emanet ettiğimiz adamlara bak sen!
CeRkeS KıZı dedi ki…
Rabbim o anne babalara sabır versin..haberlerde izlerken ve aglarken Göktürk yüzüme acı acı bakınca içime sokasım geldi..en güvenli yer orası..
Gulos dedi ki…
Çok zor bir durum.Hafta sonu kızım düşüp dudağını patlattı ağzı kan içinde kalınca elim ayağım boşaldı ne yapacağımı şaşırdım.İçimde kocaman bir pişmanlık (neden daha dikkatli olmadım diye) vardı.
O bebelerin anne babalarını düşünemiyorum bile.
Sardunya dedi ki…
Yemek yaparken, kızımı yıkarken, Cennet şarkısını duyduğumda, oğlumla oynarken... içime sinmiyor hiçbirşey artık
gmemuzin dedi ki…
SORMMAA İNCEGÜL YAA SORMA.SABAH SABAH KENDİMİ OKDAR KÖTÜ HİSSETTİM Kİ ANLATAMAM.ÖLÜM BAŞINDAN SONUNA SOĞUK ZATEN HİÇ ALIŞMADIM KENDİSİNE ALIŞAMAMDA AMA DÜŞÜNSENİZE AYNI AİLEDEN 2 -3 KİŞİ YÜREK DAYANMAZ HELE O BEBEKLER
DAYANAMADIM ALLAH KİMSEYE BÖYLE CI GÖSTERMESİN...
Deniz dedi ki…
Allah sabır versin anne babalarına :(
uykucu dedi ki…
off çok kötü. başımıza nerde ne geleceği belli değil ki .bende artık cennet şarkısını dinleyemiyorum o çocukların otobüs görüntüleri geliyor gözümün önüne ağlıyorum. allah kimseye böyle acı yaşatmasın.
parkeolog dedi ki…
Çok kötü bir durum, insan inanmak istemiyor en başta :( Allah sabır versin o meleklerin ailelerine..
Sen de ne kadar duygulu yazmışsın, bak yine ağladım :(
sanemcim, onların durumunu anlamamız imkansız zaten.. Allah yardımcıları olsun.:(((

renklercim, ben de pazar günü öğrendim ve sabaha kadar uyuyamadım.:(((

çerkesim, amin canım. Allah kimseye bir daha böyle acı yaşatmasın. malesef canım, keşke imkan olsa, onları her kötülükten uzak tutabilsek..:(((

hacercim, çok geçmiş olsun güloşa.. umarım önemli bir şey değildir.. onların bir canı yanıyor, bizim bin.:(((

sardunyacım, gerçekten.. aynı şeyi hissediyorum.. içime sinmiyor benim de.. oğlum, annecim deyip, sarılırken canım acıdı sanki.:(((

gmemuzincim, böyle bir acıyı nasıl kaldırır ki insan, nasıl alışabilir.. bir şekilde hayat rutinine dönecek elbet ama...:(((

dnzcim, amin canım.. Rabbim sabırlar versin o insanlara..acıyı veren sabrını da verir inşallah:(((

figencim, televizyonda cenazelerini gösteriyordu.. bakamadım.. o ailelerin feryatları, insanın ciğerine işliyor..:(((
biluncum, aynı anda yorum göndermişiz.
evet ya, keşke bunlar hiç yaşanmasaydı.. ben hayatımda bu kadar karıştığımı hatırlamıyorum. gecenin 3'ü filandı herhalde.. sadece bir kaç satır yazmak istedim.:(((
Ayçiçeği dedi ki…
Beni de paramparça ediyor bu haberler. Özellikle anne olduktan sonra bu acıyı yaşamak zorunda kalan anneleri babaları düşündükçe daha da çıldırıyorum :(
Allah kimseye yaşatmasın böyle acıları.
Adsız dedi ki…
İncegül'cüm sana mail atmaya çalışıyorum ama olmuyor :( Niye ki acaba ?
ciceklibahce dedi ki…
Gerçekten çok üzücü... İçim yandı duyunca. Çocuklarını gönderen anne ve babaların acısını düşünemiyorum bile.
Gamzeli dedi ki…
Çok kötü yaaa, yazdıklarını okurken gözlerim doldu...Allah rahmet eylesin :(((((((((((((
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
......:((((((
ayçiçeğim, evet anne olduktan sonra, daha fazla etkiler oldu bu tür olaylar bizi sanırım.:(((

bilunum, bloke olmuş, oturum açmadığım için.. düzelecek bir kaç güne kadar umarım...

çiçeklibahçem, onların yerine kendimi koymayı denemedim bile.. Allah yardımcıları olsun.:(((

gamzelim, amin canım.. Cennet kuşları onlar.:(((

perilim, evet işte tam da sözlerin bittiği yer burası...:(((
Ferhanca dedi ki…
Off of , ben de hafta sonu şok içindeydim.. analarıyla gittiler kuzular ,melekler..
Her zaman derim su hafta sonu okul gezileri cuma sabah çıkılsın ,pazartesi gündüz dönülsün gece olmasın ..Örneğin Samsun dan çanakkale çok uzak Gece çıkıp dört günde geliyorlar yine gece ..yapın şunu 7 gün yahu ne olucak şu üniversite tanıtımları var onlarda gece gidiyor benim hep aklım kalıyordu işte en büyüğü en acisi ..orta okulda kızımı Ankara Anıtkabir ziyaretine yollamıştım beş otobüs gittmişlerdi sabaha kadar uyku yok bizde karşılamayı görüçektiniz herkes sabah 4 de inmiş karşılamaya ..stres yani geziler göndermesen de olmuyo yanında seklıcak değilsin ya çocuğunu zor vallaha ..
Sevgili ferhanca, çok doğru söylüyorsun. gündüz olsa çok daha iyi olacak. Göndersen aklın kalıyor, göndermesen çocuğun aklı kalıyor.. Allahım korusun hepsini..:(((
kurunane dedi ki…
incegül ben en çokta anneleri düşünüyorum. ömrünün sonuna kadar bu acıyı yüreğinde hep hissedecek olan o anneleri. gülerken bile bi tarafı gülemeyecek, acı duyacak. allah kimseye böyle acı yaşatmasın
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
Tarifi bile mümkün olmayan bir acı,bu nasıl birşeydir ya olmuyor çözemiyorum incegülüm bize düşüncesi bile tahammül edilmez geliyor onlar ne yaparlarki nasıl yaşarlar ...
kurunanem, Rabbim onlara dayanma gücü ve bolca sabır versin.. böyle bir acıya hangi annenin yüreği dayanır ki. Allahım yavrularımızı bağışlasın bizlere, onları biz koruyamıyoruz.. Rabbime emanet olsunlar.:(((

perilim, bu sabah, haberleri seyrederken, onların o kameraya çekilmiş neşeli hallerini gördüm.. miniciklerdi.. dayanamadım.. ağlamak bile az geliyor.. Allahım o annelere yardım etsin.:(((
Adsız dedi ki…
ne yana koşsam her yerde hüzün..ben nasıl gülecem bugun :(
öznurum, düzelir herşey. herşeye rağmen hayat devam ediyor...
Koyubeyaz dedi ki…
offff idcem baskada birsey demicem... cunku icimin yanginini hic bir sekilde anlatamayi basaramam...
koyubeyazcım, nasıl yanmaz ki insanın içi? ellerine kıymık batsa, canımız yanıyor da...:(((
Adsız dedi ki…
çok büyük bir acı.. o çocukların günahın neydi?? soruyorum size..??
tolgacım, çocukların günahı olmaz ki...:(((
ANDY dedi ki…
Duyduğum an tv karşısında şoke olmuş şekilde kaldım. Kıpırdayamadım sadece palyancoyı cağırıp gösterdim olayı. Daha sonra bize gelen diktatör ve karısının durumu görünce ağladıklarını öğrendim. Onların da biri 4 aylık biri 4 yaşında iki çoçukları var. Insan dayanamıyor boyle durumlarda. Buyuklerimizi kaybetmek daha az acı verici...
andycim, çocuklar başka.. hele de anne babaysan, bunu daha da farklı yaşıyorsun.. Allah bir daha böyle acı yaşatmasın hiç kimselere..:(((
palyanço dedi ki…
'pisler'dedim o an.. nasıl olur dedim.. icim parçalandı.. izlemek istemedim :( ama bu o masum yavrucukları ne yazık ki geri getirmiyo..
palyançom, keşke bir çaresi olsaydı.. ama, hiçbirşey onları geri getiremez malesef..:(((

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM