BENDİNE ZİNCİR

Hayat garip... Vefasız, nankör aslında. Bazen var olduğunu sandığının aslında hiç olmadığını anlayıp soğuk bir duvara çarpmak gibi. Bazen aslında olmadığını düşündüğün şeylerin gerçekliğine uyanıp başka bir duvara çarpmak…

Kalbini boşa yorduğunu hissetmek acıtır insanın canını. O zaman toprak taşımaz bedenini. O zaman çağırır deniz en karşı konulmaz sesiyle. O zaman denize koşmak ister ruhun… Hafiflemek, dalgaların köpüğüne bırakmak kendini. Ve sen ruhunun sesine ses vermek istersin. Ona uymak, onun gibi hafiflemek...

Eğer kırabilirsen zincirlerini…











“Okudum, bitti bütün yazılmış öyküler, yenilerini yazmalıyım artık” dedi adam.
“Ömrümde kimseden nefret etmedim, ama eğer istersen, senden edebilirim” dedi kadın.


Sustu adam, sustu kadın.
Gitti adam, kaldı kadın.
Bitti sevda, yandı kadın.


Koptu eller, acıdı yürek.
Kızıl bir gelincik gibi kanadı yürek.


Gel deseydi; bir gölge gibi giderdi peşinden adım adım.

Gel deseydi; sadece bir gölge olmaya bile razıydı kadın.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
zincir kırmak mesele değil aslında birde hiç zincirlenmemeyi başarabilsek...
meleklerim ve ben dedi ki…
Ah o zincirleri bir kırabilsek incegülüm.....
meleklerim ve ben dedi ki…
Sustu adam,sustu kadın
Gitti adam,kaldı kadın
Bitti sevda yandı kadın....
Kadınlar yanmasın,yaktırmasınlar kendilerini....
Adsız dedi ki…
siz bizi gönülden zincire bağladınız. Biz artık bu zincirleri kırmak istemeyiz...
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
güzel bir yazı olmuş incegülüm eline sağlık.....
Aylin Ünlü dedi ki…
Çok güzel yazmışsın,tekrar tekrar okudum,inan çok güzel.Kalemine sağlık...
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
Ne güzel satırlar bunlar. Keşke kırabilsek o zincirleri. İçime göndüğüm ve yüzeye çıkaramadığım duygularım bunlar. Yüzeye çıkarırsam üzülüyorum diye göndüm en karanlıklarıma.Sevgiyle kal canım benim.Yüreğine sağlık.
İsteseler tüm zincirleri kırar kadınlar ama istemezler ne hikmetse, gölge bile olmaya razıdırlar, tüm güç ellerinde olmasına karşın.
Kullanmak mı istemezler? yoksa kadın zihniyeti ileriyemi saklarlar?
Ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Sevgilerle...
Adsız dedi ki…
Kadınlar demeyeyim de insanlar önce birer birer örerler o zincirleri,önce yuvayla başlar,sonra eş ,sonra çocuk,sonra hep sonraları olur....

Az beklenti,çok şükürderim...

Tam tersinde uzmanız.çok beklentilerimiz,az şükürlerimiz var.Zircirlerde o denli kalın bu yüzden kırılması çok zor.

Marifet Zinciri kırmak değil,az zincir örebilcek hayatı yaşamaktır.
Bendeniz.. dedi ki…
çok güzel..inanamıyorum sen mi yazdın bu şiiri gülüm?
ruhunun inceliği vurmuş açığa...

seviyorum seni
Geveze Kalem dedi ki…
Aman İncegülcüğüm gölge mölge olmasın kadınlar, olmak istemesinler de. Ne geldiyse bundan geliyor başımıza. Ama gerçek de bu, hep kadındır sevgisi uğruna gölge gibi yaşamaya mahkum olan.

Zincire gelince, kolay mı kırabilmek? Genelde diyardan gitmeyi değil, deveyi gütmeyi seçeriz zor olsa da. Çünkü bu en azından alıştığımız, bildiğimiz bir düzendir, değil mi? Zincirleri kırıp bilinmeze açılmak, ne uzak gelir insana...ve ne zor, ne korkutucu...
ARKADAŞLAR, YORUMLARDA SORUN VAR SANIRIM. SİLİNİP DURUYOR YAZDIKLARIM. HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM. UMARIM BU ÇIKAR.

SEVGİYLE...
etki alanı dedi ki…
Coştu adam,sustu kadın!
Kovuldu adam,kovdu kadın!
Yoktu sevda,mutlu oldu kadın!
Öyle mutlu oldu ki,ölesiye yorgun olmasına karşın,yastığa koyduğu başı hep huzurlu..

Çünkü hep gölgeydi!
Ya da öyle görülmesine müsade etti...Taaa ki,zincirleri kırana kadar...17 yıl sonra!
Kocaman öpüyorum seni...
Aldın götürdün beni....
TüTü
Tütücüm, aklıma sen gelmiştin biliyor musun. Ben de öperim.
Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
söylenecek çok ey var aslında..O yüzden susuyorum..
Yüreğine sağlık..
Kitaplikkedisi dedi ki…
:'( şiir acıttı çok canımı...
sufi dedi ki…
Kadın her zaman yüceliğinden, bilmeze acize yatar.Yüceliğinden eksik aciz ve güçsüz gibi davranır nedense.Oysa kadının gücü dağları bile yürütmeye muktedirdir inancımca.Sevgilerimle Fikrimin incegülü...
Lalegülüm, evet daha çok şey var canım. Sağol.

Fezem, acıma be gülüm.

Sevgili Sufi, kadın içindeki gücün farkında olabilse veya bunu dışa dökmeyi bir başarabilse, önünde duracak engeli ben de tanımıyorum. Sevgiyle...

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM