MELEK Mİ YOKSA KELEK Mİ


Bu aralar "hayaaaaat beni neden yoruyosuuuunnnnnnn" diye hönkürme, önüme gelene çemkirme, ağız münakaşasıyla yetinmeyip saç baş yolma, kafa göz yarma isteğiyle dopdoluy(d)um. N'oooldu? Şaşırdın mı Günlük? Şaşırma!

En yakınımdaki ve el altında her daim hazır bulunan koca kişisi, bildiğin üzere kavgaya, gürültüye pek meyilli bir şahsiyet değildir. Ama, iş ki istesin bu İncegül kişisi; bulur elbet bir yolunu.

Evlenme yıldönümünü unutsa mesela; yok yok... bu güne kadar vaki değil. Boşuna umutlanmamalı, unutmaz ooo...

Hımmmm... saçımı değiştirdim fark etmese; zannetmiyorum ama, olabilir. Az değiştirdim zaten. Azıcık ucundan kestirdiydim.

Ya da hediye falan almasa, yapmadım bu güne kadar ama yapmayacağım anlamına gelmez bu. Burnundan fitil fitil getirsem.

Ulen adam sırf akşam eve erken gelebilmek için sabah ezanını müteakip işe gitti be. Yuh sana İncegül, çok ayıp valla. Kızım bu adam melek melek, sense tam bi' kelek... Olsun, olsun, akşama bi falsosunu buluruz nasılsa. Arayan bulur...

"Ne güzel olmuşsun sen böyle" diyerek karşıladı beni yahu. Peehh... Saç mevzuu yatar. Yok artık ya, şuncacık şeyi nasıl fark ettin be koca? Bu hususta erkeklerin yüz karasısın sen var ya. Ne edicez oolum Günlük? Nasıl kavga çıkarıcaz bi akıl ver. Hediyesini vereyim de, buluruz bir yolunu di mi?

Anam, o da ne? Kırmızı kutu çıkardı len adam. İçinden de manyak romantik bir not çıktı önce. Yazık adamceyizime. Yok yok ben bu adamı hak etmiyorum. Kütüm len ben. Not yazmak benim bile aklıma gelmediydi. Tek taş almış yahu. Bu da bana son kapak oldu. Liselimin "baba karizmayı dağıttın he" demesine bile göğüs gerdi, koçum benim. Şimdi "bana ne be, tek taşımı kendim alacaktım ben, niye beni mahcup ediyosun" diye de kavga çıkarılmaz ki. Ayıp ayıp, valla ayıp Günlük!

Mutlu mesuduz, ıncık cıncığız, örselenmiş yüreği baharda alevlenen sevgi kelebekleri gibi uçuşuyoruz. Ama benim hala kavga edesim vaar. En azından koca kişisine sataşmaktan vazgeçtim şimdilik, yeni bir kurban bulmalıyım kendime.

Denize gittik bu hafta sonu. Benim koca, plajda İsveçli turistlerden sonra 'en beyaz' ünvanını kimselere kaptırmadı yine. Topunu kaybetmiş çocuğa "şu beyaz adamın yanından geç, hemen sağda" diye tarif edilebilir. O derece yani. Valla bak, floresan gibi yanıyor adam. Üç kilometre öteden seçebilirsin benim Bretim Pitimi. Hele bir de marsık gibi kararmış hatunların arasında... Hatunların arasında deyince, hemen sağımızdaki şezlonga konuşlanmış, taplese ramak kalmış iki fıstıkla pek sıkı fıkı olduk zannımca. Çok cana yakındır benim sarı şekerim yaa. Yerim ben onu, yeriiim.

Liselim, denizden çıkmadı bir türlü. "Karşı kıyıya yüzücem beeen" diye tutturunca, kendisine kararlı bir "hayııııırrrr" çektim. Lakin tek başına da bırakamıyorum bebeyi. Kafayı takmış yüzecek karşıya kadar. Hayır, açılsa sanki bi halt edebilecekmişim gibi sürekli peşindeyim. Karizmayı falan boş verelim de bir simit edinelim en turuncusundan dedik artık... O denize ben elimde turuncu simidim arkasından cup denize... O karaya ben simit belimde peşinde... Akşama kadar böyle kovalamaca oynadık sıpayla. Kaçar maçarsa peşinden giderim babında. Yoksa benim gibi kıyı kıyı giden biri için ne tehlikelerle doludur o derin sular.

Üzüldüğüm nokta; benim koca hiç denize girmedi. Şezlonguna uzanmış, şemsiyenin altında, elinde drinki öylece kıyıda bizi seyretti garibim. Sağında bizim neredeyse taples marsıklar, solunda süt gibi Urus hatunlar, ortalarında bu benim Bretim, mazlum mazlum duruyordu.

Zavallı koca kişisi. Bir ara Uruslarla Dingilizce iletiştiklerine de şahit oldum. Hayırsever, dünya barışını destekleyen, canım kocam. Daha evvel de Urus hatunlarla iletişebildiğini biliyorduk zaten. Ama Urusça iletişiyordu eskiden. Daha diplomatik bir dil tercih etti benim diplomat kocam. E uluslararası ilişkileri sağlam tutmak da gerekli değil mi?

Biz denize girip çıktığımızda ise, hep ağzı kulaklarında bulduk kendisini. Mutlu mutlu gülümsüyordu. Yazık ya, ailesi mutlu, o da mutlu işte... Canım yaaa... Sanki bu şezlonglar daha mı uzaktı birbirinden ne? Hangi ara böyle birbirine girmiş acep? Kalabalık da yok ama...

Neyse işte, ben bir kavga sebebi bulamadım canım Günlük. Yine öyle sevgi pıtırcığı şeklinde, saf saf dolaşıyorum ortalarda. "Hayat bayram olsaaaaaa, insanlar el ele tutuşsa, birlik olsaaaaa..." Di mi Günlük?

Not: Bu sevgi pötürcüğü bir süre çok yoğun olacak. Buralara uğrayamayabilir. Lakin meraklanmayınız. İki adet yazı sırada, planlanmış olarak bekliyor. İki gün arayla size ulaşacaktır efenim. Bilgilerinize. Yine de beni özleyiniz.

Yorumlar

ne kadar sevgi pıtırcığı dolusun sen böyle...helede hatunların arasında görüpte yine böyle pıtırcık pıtırcık dolaşman bile saygıya değer bir durum :D biran kendimi getirdimde gözümün önüne hiçte pıtırcık bulamadım :D

neyse dediğin gibi yardım etmek sevaptır bacım :) sen yinede pıtır pıtır dolan ortalıkta bakalım kim bozacak bu pıtırcık halini hahaahhahahahhayyyyy :):))::):)

bide valla sen dedin diye değil bende var bu kavga çıkarma durumu hayır olsun diyorum ama pek hayır değil gibi geliyor bu durumun sonu :( sanırım depresyondayımmmm ....
sühendan dedi ki…
Anlattığına bakılırsa bulmuşsun melek gibi kocayı.Kaşınıyorsun.Daha evlilik yıldönümünüzü bile unutmamış .Bizimkinin hatırladığı vaki değildir.Yine de tartışmayız bu yüzden.

Şu yokken yazı gönderme işini nasıl beceriyorsunuz?
meleklerim ve ben dedi ki…
İncegülüm,çok sabırlıymışın valla...
Ben goncamı at gözlükleriyle oturturdum orda,birde küçük cadımı başına diktimmiydi vay o goncanın haline....
Kızıl dedi ki…
İncegülüm kasıp kavurdun yine :)) Çok eğlenceliydi canım okumak. Bazen bende böyle kavgacı modlara giriyor ama malesef konu bulamıyorum, başlıyorum kendimle kavga etmeye :)) Rahat batıyor bize rahaattt :))) Sevgiler canım, özletme kendini çok fazla.
HAYAT dedi ki…
incegül bazen benim yapmak istediğim kavgaları yazmışsın yahu allah ağzımızın tadını bozmasın tabi ki.değişiklik istiyor be cnm insan arada:)senin koca kişide pek bir romantik cnm aaaa baksana kırmızı kutuda tek taş,birde not yanında liseli aşıklar gibisiniz..
iyi tatiler size
Kitaplikkedisi dedi ki…
Büyük haksızlık ediyorsun bredin pitine bence hem de çoookkkk nollmuş şezlongu accı yaklaştırıp konuştuysa... Hem ruslar da çirkin oluyo endişelenecek bişiicik yok :) Tek taşın da hayırlı olsun güle güle tak anacıım
muko dedi ki…
yine güldürdün beni incegülüm,çok güzel bir yazı ancakk gelelim evlilik yıldönümüne ne güzel bulmuşssun melek gibi goncayı birde kavga etmeye yer arıyon yahuu tek taşı geçtim ben sadece nota bilem razıyım amma hatırlayan olmaz o ayrı mesele..

mutlu mutluuuuuuuuuuuu,sağlıklı huzur dolu yıllar sizile olsun canım..
siyap dedi ki…
çok güldüm yazına yine çok güzeldi.bazen bende böyle bir bahane yaratıp kavga çıkarmak istiyorum ama sonra vazgeçiyorum.yazık kocacığıma diyorum :)
plajdaki haliniz de ne kadar hoş,ne kadar güzel iletişmiş eşin(!) :))
mutluluğunuz daim olsun,sevgileeer...
Hayatta Giderken dedi ki…
İncegül, hayırdır bu kavga çıkartma işi hııı??? Üstelik kendine patlayacak birini bile bulamamışsın, geçmiştir umarım kendi kendine...
Kocacığına gelince, hiç bir erkek melek değildir güşüüm, adam iyi hoş evlilik yıldönümünüzü kutlmış, üstüne şahane de hediye almış ama o plajdaki hali neyin nesi???
melek değil melekkk ona göre :))))
Adsız dedi ki…
heheheh saldırgan incegül apla :D saldıramamışta içinde patlamasın aplam dikkat et dağa payıra pönkürseydin barim :)
Bendeniz.. dedi ki…
nice mutlu huzurlu yıllara inşallah şu bratin ikizi felan yokmuydu zamanında yollasaydın bana bee,aahhh ahhh:)

Plajda iyi eğlenmişisniz ama sebep seni bulmuş sen sebebi bulamamışın be sebebi hayatım benim:))

gözlerimden yaş geldi gülmekten "dingilizce" yi görünce be ya cadı nerdeyse suni teneffüs yapıyodu ve şu an sende beni okuyomuşun ahanda mail geldi,şaştımmı:D ruh ikizim benim seviyom seni bee
Derin Sularda dedi ki…
Daha nice mutlu yıllara sevgi pıtırcığım sen hep böyle kal. çok öperim seni fazla bekletme gel çabuk.;)))
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
seni gidi cadı incegül seni...,
hadi gene iyisin tek taş hayırlı olsun....
nice uzun yıllara ,kavgalara,kahkalara....
kocaman öptüm seni....
Mutluveumutlu dedi ki…
Adam alm� tekta� y�z� hala neye kavga �karsam diye d�n�yosun ablam yaaa :))) G�le g�le kullan :)

H� bu arada beklemedeyiz, �zlemedeyiz....
nice mutlu yıllara :D tek taş alan bir eş... bizimkisi bir keresinde ayları karıştırmıştı doğum günümü bir ay sonra sanıyordu da ağız tadıyla bi kavga çıkardım :D
çok güzel bir yazıydı. sürekli sırıtarak monitöre baktığımı gören iş arkadaşlarım sanırım dellendiğimi düşündüler :D garip garip bakıyorlar şuan itibariyle suratıma :D
Mehtap dedi ki…
Canım, bence seninki biraz kurnazlık.Eşini sınama takdikleri olmasın bunlar.Ama iyi olmuş.Şimdi dersin ki koca kişisini orduya bıraksam gözüm arka da olmaz.Melek gibi işte ne güzel kıymetini bil.Allah ağzınızın tadını bozmasın.sevgiyle ve sağlıkla inşaallah canım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM