ÖYLE BİR ŞEY


Dün gece, küçücük bir kız çocuğunu kollarımın arasına alıp sımsıkı sarılmak ve ona "güvendesin bebeğim, artık kimse sana dokunamayacak" demek istedim.

Dün gece o kız çocuğunun yüzünü avuçlarımın içinde ısıtmak, alnından öperken "senin suçun değil kuzucuğum, yeter artık ağlama" demek istedim.

Dün gece bir genç kızın içinde gizlenen o küçük çocuğun ellerinden sıkıca tutmak, dizlerime yatırıp sabaha kadar saçlarını okşamak istedim.

O çocuk el sallıyordu sanki bana, sancılı bir bedende, berelenmiş bir ruh içinde... Ve ben çaresizdim...

Dün gece saramayacağım yaralar, dindiremeyeceğim acılar, anlatamadığım masallar için ağlayarak eridim.

Bu kadardım işte, uzanabildiği yere kadardı ellerim. O kadar küçük ve aciz...

Ve kelimeler kendi sonsuzluğunda yetişebildiği kadar kifayetsiz...

Dün gece, o küçük kız çocuğunun annesi olmak istedim...

Ama bunu ona söyleyemedim...

Yorumlar

Deniz dedi ki…
O kız çocuğu inşallah kendisini senin kadar düşünen kişilerle dolu bir ömür sürecek, o da senin gibi kocaman bir kalbe sahip olacak. Ve umarım bu örselendiği anları anımsamayacak büyüdüğünde. İzlerini de taşımayacak.
Aymen dedi ki…
Sene içinde kudsi bir çekirdek hükmünde olması itibariyle, kadir gecesi kudsiyetinde olan ve 50 senelik ibadet ömrünü kazandırabilen Berat Kandilinizi tebrik eder hayırlara vesile olmasını temenni ederim.
sufi dedi ki…
Belki de o küçük kız çocuğu sendin dün gece şefkat ve sevgi isteyen,Belki de bendim incegül.Ya da gerçekten bir yerlerde içi yanan bir çocuk vardı ve onu şefkatle sen sardın. Ellerine sağlık.
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
incegülüm kandilin mübarek olsun,çok dokunaklı yazmışsın,konuyu az çok tahmin ediyorum ama ne olduğunu bilmiyor tamamiyle düşüncelerine katılıyorum.sevgiyle...
Adsız dedi ki…
hayırlı kandiller ablacım :)
Muhabbet Çiçeği dedi ki…
O kız çocuğunu görsem sanırım aynı şeyleri hissedebilirdim. Belliki çaresiz bir bebek. Keşke kucağına alıp sarabilseydin. Çok içli yazmışsın yaa. Diken diken oldum şimdi bak.
Bu arada hayırlı kandiller canım.Öptüm
Adsız dedi ki…
iyi kandiller bütün herkese iyilik güzellik bizimle olsun... allah kötü insanların amalini boşa çıkarsın ve bütün şehit Annelerimize sabırlar versin!!! -_-
incegül seninde kandilin mubarek olsun...öpüldün mucukkks...
Ne diyebilirim İncegülüm?
iç yakıcı bir yazı, kız çocuğu dendi mi ben zaten tıkanırım.

Kandilin mübarek olsun.
Sevgiler...
şeker kız kendi ha:))
ah fikrimin ince gülü ah:))

nimet
Mehtap dedi ki…
Çok dokunaklı olmakla birlikte birde gizemli yazıların bee incegülüm.Umarım o kız çocuğunu kollarında bulursun.Kandilin mübarak,duaların kabul olsun.
Canım arkadaşlarım, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz mübarek olsun. Büyüklerimin ellerinden, yaşıtlarımın yanaklarından, kuzularımın da gözlerinden öpüyorum kocaman.:)

Keşke ağlayıp duran o küçük kız için elimden bir şey gelebilseydi.:(((

Hepinizi çoooook seviyorum... Gerçekten, sahiden, yürekten. İyi ki varsınız. Benim için varlığınızın değerini bilemezsiniz.:)
Tabiat Ana dedi ki…
oralarda bir yerlerde gerçekten küçük bir kızmıydı yada birinin gönlündeki büyümeyen bir çocukmuydu o sefkati bekleyen dün bilemedim am burda benim kalbimdeki kızın çok ihtiyacı vardı onu bilesin :(
bazı şeyler kimseyle konuşulmasada bazen böyle ummadığın bir anda belkide tamamen senden bağımsız söylenen sözler nasılda iyi geliveriyor insana hiç bilirmisin:(
sevgiler sana tatlı arkadaşım...
ilham perisi dedi ki…
O kız çocuğu kimdi bilmem ama hepimizin içinde ağlayan bir kız çocuğu olduğu kesin ,ya da sevgi bekleyen ya da şefkat bekleyen .çünkü bu duygular yaradılışımızda var ..Ellerine sağlık..
İyilik, şefkat ve tüm güzellikleri içinde barındıran gönlünle sağlık,

bu içli yazınla yine yüreğimizi yaktın ve belki de bizim de çevremizde ağlayan küçük bir kız çocuğu olabilirmi diye düşünmemizi sağladın,
Aç gönlünü kırılmış kalplere, örselenmiş bedenlere ve ağlayan gönüllere, bir nebze teselli bulsun küçük kızlar,rüyalarında seninle söyleşsinler, dertleşsinler...
Calimero Mutfakta dedi ki…
Ablacim.. cok dokunakli yazmizsin coookk . zaten herseye her an aglayabilecek durumdayim.. teyze oluyorsun ablacim :)
Hayatta Giderken dedi ki…
Hayırdır incegül??? Nereden çıktı bu yazı böyle??? iyisin değil mi?
Küçük kız için bende endişelendim şimdi!!!
Kremali'nin annesi dedi ki…
Sevgili Incegul,

Baskalarinin hayatlarina taniklik ettigimiz o kisacik anlari cok seviyorum ben. Cogu zaman huzun yuklensem de ve aynen senin gibi elimden cok fazla bir sey gelmedigini gorup uzulsem de. Cunku tam da o anlarda kuruluyor empati kopruleri ve insan o anlarda daha iyi anliyor duanin geregini ve onemini.

Dilerim o kucuk kizin hayatina senin bile farketmedigin bir guzellik katmistir bu karsilasma.

Sevgiler,
Ayse Sule
thingma dedi ki…
merhaba cancazım ablacım gisli takipcinisdim artık hayranınız olarak size özenip blogcu oldum sizi takip etmeye devam ediceğim öpüldünüz byby...
Çok duygulu yazmılsınız yüreğinize,ellerinize sağlık.
Sevgilerle...
Ferhanca dedi ki…
Kız çocuğu, erkek çocuğu içimiz parçalanıyor..ağlamasın çocuklar , hepsini analarının koynunda uyusunlar..

Ne oldu sana böyle bir duyguya kapılman hayra alemet deyil senin kız doğurasın gelmiş.))
Kızlar, çok teşekkür ederim. Neşemi ve hüznümü hep paylaştığınız için. Lakin kız doğurmayacağım.:) Canlar, bu kız çocuğu, etrafımızdaki yüzlercesinden sadece biriydi. Ve evet, bazen empati kurmak birbirimizi anlamanın tek yolu. Öperim sevgiyle hepinizi...
ZRPNDT dedi ki…
:( içimizdeki kız çocukları hiç ağlamasa keşke diğerlerininki gibi
L@L dedi ki…
bu şarkıyı çok severim..burda bir yandan bu beni alıp çok uzaklara götüren şarkıyı dinleyip bir yandan yazılarınızı okumak çok keyifli.

sevgiler

merve
Fezem, ağlamasınlar hiç bir zaman.:)

Sevgili Papatya, çok teşekkür ederim. Şarkıyı ben de çok seviyorum. Sevgiler.:)
Geveze Kalem dedi ki…
Hani bu tip yazılarının başına "anneler okumasın" falan gibi bir uyarı yazısı koyacaktın?:(
Amaaan ne anneliği be, anne olmasam da şimdiki gibi şakır şakır ağlıyor olurdum mutlaka. Ne yaptın sen yaa? Ben de tanımadan o küçük kızı sevip okşamak, sarılıp "anasının kuzusu" demek istedim...:(((

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM