İLKİME


Sevdiceğim


Sen böyle büyürken gözümün önünde


Neredeyse unutuyordum


Neredeyse bu hengamede kaybediyordum


Neredeyse ihtiyarlayacaktım.


İlkim, canım, oğlum


On altıya adım atmanın nasıl bir duygu olduğunu hatırlattığın için sağol


O tatlı heyecanı yeniden duyumsattığın için sağol


Gençliğinle bana gençlik kattığın için sağol
  • Sen benim kara üzüm gözlüm

Sen kirpiğimin ucundaki billur damla

Hep var ol hayatımda

Nice genç telaşların olsun

Hayatının her günü bir öncekinden güzel olsun

Yeni yaşın kutlu, acı günün tatlı olsun.

Yorumlar

Lalegül dedi ki…
Merhaba İncegül,
çok güzel yazmışsın gerçekten..Dileğin hem oğlun, hem senin ve okuyan herkes için gerçek olsun inşallah..
Sevgilerimle arkadaşım..
Bendeniz.. dedi ki…
bende uzun ve mutlu bir omur diliyorum ilkine ve tum ailene canimin ici nasil ozledim seniiii
PERİLİ KÖŞK dedi ki…
buram buram duygu yüklü satırlar...
ve bu satırların sahibi genç adamın doğum günü kutlu olsun,ömrü uzun ,şansı bol,aileciği ile bir ömür beraber olsun....
Kızıl dedi ki…
Minik kuzunun doğum günü kutlu olsun incegülüm, yolu ve bahtı hep açık olsun inşallah. Nice uzuuunnn, sağlıklı ve mutlu yaşlara :))
Delikanlının yeni yaşı kutlu olsun, Allah nice uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin
sufi dedi ki…
İlkinin, beden evindeki ilk kiracının yeni yaşı sana da uğur ve mutluluk getirsin dileriz.
kakaolusevgi dedi ki…
Ay,çok hoş duygular ,ben de böyle bir anne olacağım günleri hayal ediyorum.
Allah ailece mutluluk getirsin size.
Adsız dedi ki…
16 lar 20 ler 30 lar ...

Tatlı telaş hiç bitmesin gerçekten.
Adsız dedi ki…
vaay yine şiir yapmışız :) yapmışız da olmuş hani ;) ama o resim beni mahvetti sabaha kadar öksürürüm ben kediye alercim var benim bea :(
İlkinin uzun,sağlıklı,mutlu
ve ailesi ile geçireceği çok güzel yılları olsun.
Sende bu güzel yılları bu güzel şiir gibi nice şiirlerle süsle.
Yaşamının en güzel yaşlarını doya doya yaşaması dileğiyle.
Segiler...
Derin Sularda dedi ki…
Nice mutlu, sağlıklı,el ele, yürek yüreğe yıllara anne ve oğulları ile birlikte...
Nimet dedi ki…
zor yaşlar:)))
bakalim bizimkiler o yaşa geldiklerinde nasıl olacaklar:)))
iyi ki dogdu:))

nimet
Ebru Oğuş dedi ki…
kara üzüm gözlü ilkine nice mutlu yaşlar, sana daha nice mutluluklar yaşatsın, her daim yüzünü güldürsün yakışıklın. yeni yaşını bizim için de kutla annesi, mutluluklar dilediğimizi söyle, sarıl boynuna sıkıca öp yanaklarından, sevgimizi ilet mutlaka!
Kremali'nin annesi dedi ki…
Sana annelik duygusunu ilk defa tattiran o kara kuzunun yeni yasini ben de tebrik ediyorum. Dilerim sana daha nice guzel ilkleri tattirir omru boyunca.

Birbirinizin kiymetini bilerek, saglik ve huzur icinde uzun bir omur gecirin insaallah.

Sevgiler,
Ayse Sule
meleklerim ve ben dedi ki…
İncegülüm,Liselinin yeni yaşını blog teyzesi olarak kutlar,mutlulukların ömür boyu peşini bırakmamasını dilerim.
Mutluveumutlu dedi ki…
Doğum günü kutlu olsun kara üzüm gözlü kuzunun...
Allah size onun tüm mutluluklarını görmeyi nasip etsin ablacım.
siyap dedi ki…
nice mutlu,güzel yaşlaraaa...çok güzel,çok duygulu yazmışsın yine,sevgileeer...
Aylin Ünlü dedi ki…
Ya ben çok duygusalım son günlerde ya da garip birşey bu...Doğum günü kutlu olsun annesi,daha nice güzel sağlıklı yıllara,ilkleriniz hep mükemmel geçsin.Sevgiler...
Doğumgünüsü mutlu olsun! Amin!
ne kadar güzel bir genç için annesinden bunları duymak :) daha ne söylenebilirki bi evlat için nice güzel yaşlar hep sizinle olsun annesi...
öpüyoruz abimizi kocaman kocaman...
Lalegülüm, çok teşekkür ederim canım.

Bendenizim, hoşgeldin, sağol ve ben de çok özledim bidenem.

Perilim, sağol canımın içi. insan duygulanıyor işte, sıpası büyüdükçe.

Pandoram, tatlım çok sağol.

Gülücüküm, çok sağol canım. Amin.

Sevgili Sufi, çok teşekkür ederiz. inşallah.

Kakaolum, olacaksın elbette kuzum. Çok az kaldı.

Umarcım, bitmesin gerçekten de. İnşallah yani. Sağol.

Sananekim tatlı caponum, kız kuyruğunu ısırma sen sakın. Canımsın sağol.

Sevgili Nur Ablam, bu güzel dilekler için teşekkürler. Amin, inşallah. Hepimizin evlatları için. Sevgiyle.

Dileğim, yıldızım, çok çok sağol canım. Amin.

Nimetim, sen de görürsün inşallah güzelliklerle, sevgili minik kızının kocaman genç kız olduğunu. Çok sağol.

Ebruşum, çok çok sağol arkadaşım. Biz de çok kocaman öpüyoruz sevgiyle. Hem ablamızı, hem de minik kardeşlerimizi. (Bak teyze demiyorum) Canımsın tekrar sağol.

Ayşem Şulem, bu güzel dileklerine yürekten amin diyorum ve hepimizin evlatları için gerçekleşmesini diliyorum. Sevgiler canım.

Meleğim, Dileğim, güzel ve gencecik teyzesinin bu içten dileklerine teşekkür ediyoruz ve biz de kocaman öpüyoruz. Melekleri de tabii.

Mutlum, güzel kuzum, Rabbim güzel gönlüne göre versin. Sana da şöyle kara üzüm gözlü, kıvırcık bi kız nasip etsin. Sağol canım.

Siyapım, çok teşekkür ediyoruz canım. Seni ve o tombik, tatlı, karıncayiyen pamuk şekeri öperiz.

Aylinciğim, duygusal modda olduğunun farkındayım güzelim. Zaman zaman olur, geçer. Çok teşekkür ederim. Sen de şurubunun delikanlı olduğunu görürsün inşallah.

Seblam, güzelim çok sağol. Amin kuzum amin.

Cemilem, çok sağol canım benim. Allah hepimize yavrularının güzel günlerini görmeyi, güzel sözler söylemeyi nasip etsin.
Geveze Kalem dedi ki…
Aaa ben bunu nasıl görmemişim!
Nice güzel, sağlıklı yıllarınız olsun hep beraber.
Ne güzel yazmışsın İncegül, valla içim titredi. Bayılıyorum senin 'anne kalemine'.:))
Gevezem, teşekkür ederim. Amin. Allah sizlere de göstersin on altıları, yirmi altıları, otuz altıları... Büyüdükçe büyüyor bunların sevgileri de yahu. Sağol.:)
Adsız dedi ki…
daha nice yaşlara hep beraber girmeniz dileğiyle..
sevgiler

suzem

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ÇİFT KUŞ KANADIDIR MUTLULUK

SİGARASI YALDIZLI GELİYOR NAZLI NAZLI

AYA BAKTIM SENİ GÖRDÜM SANA BAKTIM AYI GÖRDÜM